SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch fijn zo'n continue aanwezigheid hier op dagbagger, voelt als thuiskomen......
Ik niet. Dat was een naam met heel slechte herinneringen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds je oude naam.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik niet. Dat was een naam met heel slechte herinneringen.
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Yep! Daarom op anoniem. Wil er klaar mee zijn.
Ik heb gehoord dat het wel vaker voorkomt hier of in bepaalde groepen. Was wel heftig voor mij. Maar ben er overheenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het wel vaker voorkomt hier of in bepaalde groepen. Was wel heftig voor mij. Maar ben er overheen![]()
Was eerst wel even twijfelen of ik zou terugkomen, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Want eenmaal hier lig ik er niet meer wakker van. Haha!
STOKVISquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je geld toewerpt doet ze misschien een show
quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
Maak niks uit, gewoon meermaals achterelkaar, dat kan die geilneef van een Geerd vast wel
Moet beneden ook geen mondkapje hebben of is het dan vrij spel?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet als iedereen zich vooraf ff doucht en verder FFP2 mondkapjes draagt!
Daar is verder niks over gezegd tijdens de persconferenties.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet beneden ook geen mondkapje hebben of is het dan vrij spel?
anderhalve meter sexquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is verder niks over gezegd tijdens de persconferenties.
Gewoon 1,5 meter afstand houden, in je elleboog niezen en neuken maar!
Heb je zo'n lange dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is verder niks over gezegd tijdens de persconferenties.
Gewoon 1,5 meter afstand houden, in je elleboog niezen en neuken maar!
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Haha!
Maar dan.... @:Engine .... ook....![]()
Ik wil je iets zeggen wat best smerig kan overkomen nu je het over een 1,5 meter paal hebt...maar ik blijf netjes en hou het voor mequote:Op dinsdag 21 april 2020 17:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Haha!
Oef!quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wil je iets zeggen wat best smerig kan overkomen nu je het over een 1,5 meter paal hebt...maar ik blijf netjes en hou het voor me
Lijkt me een hele operatie om je baarmoeder vanuit je keel weer terug op de juiste plaats te krijgen!quote:
@Amee ToT is mij voor met een soortgelijke opmerking. Je mag hem klappen dit keer en niet mijquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me een hele operatie om je baarmoeder vanuit je keel weer terug op de juiste plaats te krijgen!
Oew, lang geleden dat ik gespankt ben!quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:40 schreef stokj het volgende:
[..]
@:amee ToT is mij voor met een soortgelijke opmerking. Je mag hem klappen dit keer en niet mij![]()
Stel je eens voor dat je zwanger raakt terwijl je baarmoeder in je keel is. Dan wordt het kind geboren door over te geven. Dat is namelijk de kortste route naar buiten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me een hele operatie om je baarmoeder vanuit je keel weer terug op de juiste plaats te krijgen!
Steek ik hem wel in haagsquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dat je net te laat was om voor de poes te gaan en dat je daardoor moest wachten.
3 collega's die goed met elkaar waren bevriend deelden alles met elkaar. Ze kwamen op het idee om samen naar Ibiza te gaan en dan 'los te gaan'. Dus op een van de bonte avonden op Ibiza scoorden ze in een discotheek 3 meiden die ze meenamen naar hun hotel. Omdat het 3 goede vrienden waren deelden ze een hotelkamer met elkaar. Dus eenmaal bezig smoken ze wierie en jonko en drinken drank. Door de wierie is het best rokerig en wazig geworden.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je zwanger raakt terwijl je baarmoeder in je keel is. Dan wordt het kind geboren door over te geven. Dat is namelijk de kortste route naar buiten.
Jullie met je kluunquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
Trouwens @:stokj: ONZ / Update: Goed herstel
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
Trouwens @:stokj: ONZ / Update: Goed herstel
Als je de onderkant van je balzak wilt kaalscheren dan moet je een beetje door je knieën zakken zodat de ballen in zo een positie komen dat je de zak strak naar beneden kan trekken om de haartjes weg te scheren. Datzelfde geldt voor je goever.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Haha!
Stokj moet echt zo snel mogelijk uit lockdown hoor want die ontspoort volledig de laatste dagen.....quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je de onderkant van je balzak wilt kaalscheren dan moet je een beetje door je knieën zakken zodat de ballen in zo een positie komen dat je de zak strak naar beneden kan trekken om de haartjes weg te scheren. Datzelfde geldt voor je goever.
Ik weet zeker dat hij weet om te gaan ermeequote:Op dinsdag 21 april 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je de onderkant van je balzak wilt kaalscheren dan moet je een beetje door je knieën zakken zodat de ballen in zo een positie komen dat je de zak strak naar beneden kan trekken om de haartjes weg te scheren. Datzelfde geldt voor je goever.
Haha!quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:40 schreef stokj het volgende:
[..]
@:amee ToT is mij voor met een soortgelijke opmerking. Je mag hem klappen dit keer en niet mij![]()
Echt, he! Haha!quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stokj moet echt zo snel mogelijk uit lockdown hoor want die ontspoort volledig de laatste dagen.....![]()
![]()
Eens.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stokj moet echt zo snel mogelijk uit lockdown hoor want die ontspoort volledig de laatste dagen.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
![]()
Anders moeten we oefenenquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij weet om te gaan ermee
Ja en zak kaal. Jij?quote:
HAHAHHAquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
![]()
Ik zit me te bedenken wat er boven de zak is. Haha!quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Beeld je eens in Amee, dat ook BOVEN de zak alles kaal is.![]()
![]()
Die 1,5 meter zonder oerwoud.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken wat er boven de zak is. Haha!
Navelquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken wat er boven de zak is. Haha!
Kont !!quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:23 schreef stokj het volgende:
@:haags_kwartiertje Haga kom op, wat wil je eten.
quote:
Ik zal stoppen te spoilerenquote:
Haha, nee leef je uit hoor!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nee leef je uit hoor!
Ik zit hier niet met een pilsje in de klauwen en een bakje borrelnootjes binnen handbereik met m'n "Hup VVD!"-shirtje aan paraat om te juichen of zo hoor!
Mooizo. Kutsportquote:
Kom hier zeggen.quote:
Ja hahaaquote:
Voetbal is kutquote:
sowwwwwwwquote:
Hopelijk blijft voetbal verboden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
sowwwwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je weer met Braddie skypen?
Nee hoor. En volgend jaar alles inhalen bohhhquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hopelijk blijft voetbal verboden.
Haha nice!quote:
Hij is dan ook niet echt meer een middelbare scholierquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alle kinderen mogen weer naar school behalve dat kind wat hier al weken mijn (koel)kast leeg eet....
Niet??quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet echt meer een middelbare scholier
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Naja zo spannend was het al niet meer. Vooral voor ouderen nog wel heftig om niemand te mogen zien.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij heeft de regels voor mini ToT versoepelt.
ONZ / Post hier als je voetbal haatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hopelijk blijft voetbal verboden.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind die tolk echt zo tof he!
Als een journalist een domme vraag stelt, kijkt ze echt zo van: "WTF, bitch! U trippin'?"
Ja echt enorm afleidend eigenlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Als deze crisis voorbij is kan ik volgens mij prima gebarentaal begrijpen. Ik hoor Rutte maar ben constant naar die vrouw aan het kijken![]()
Maar toch wel knap hoor om dat te doen en te luisteren tegelijk.
Maar echt hè.....terugkijken hoe ze covid19 vertaaltquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Als deze crisis voorbij is kan ik volgens mij prima gebarentaal begrijpen. Ik hoor Rutte maar ben constant naar die vrouw aan het kijken![]()
Maar toch wel knap hoor om dat te doen en te luisteren tegelijk.
Ja dat krijg je er nou van als je van het OV afhankelijk bent he!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nou van als je van het OV afhankelijk bent he!Met de auto was het vast binnen een kwartiertje of zo!
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Geen groenten meer, maar koekjes!!!
Ja dit gifje heeft me al een paar uur gekost om te maken!quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Het zou nog meer lachen zijn als een deel van de pagga in de bek van de afgetrokkene kwam![]()
![]()
Paar uur ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit gifje heeft me al een paar uur gekost om te maken!
Waar maak je dat in? Flash?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik ook wel!
Ik heb wel betere gifjes gemaakt.
Jaa die zijn beterquote:
Vliegt het alle kanten op?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:38 schreef RTR het volgende:
Godverdomme man ik laat mijn 'baard' staan maar dat wil ook niet echt lukken
Nouja de grap is dat ik toch best wel wat groei heb maar het jeuktquote:
Heeft Niveau van dat soort balsem voor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:40 schreef RTR het volgende:
[..]
Nouja de grap is dat ik toch best wel wat groei heb maar het jeukt
Tering manquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]Photoshop! Echt elk fakking framepje heeft meerdere eigen layers!
Zo slecht!
Ja ga ik morgen kopen maar dan word je zo raar aangekeken met een karretje voor 1 dingquote:
Nee joh, iedereen zit in het zelfde schuitje.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:41 schreef RTR het volgende:
[..]
Ja ga ik morgen kopen maar dan word je zo raar aangekeken met een karretje voor 1 ding
Ja hier op FOK! staan wel een paar duizend van mijn photoshopjes!quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Tering man![]()
Dat lijkt me een gedoe. Heb zelf ook al een tijdje geen flash meer gebruikt maar zou denken dat het wel de moeite waard is om te leren
Photoshop wel
Helaas wel ja ik lijk wel een hippie onderhand manquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen zit in het zelfde schuitje.
Die ken ik welquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier op FOK! staan wel een paar duizend van mijn photoshopjes!
Is dat peer danny?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enz enz enz.
Ja ik was niet helemaal zeker. Die vind ik geinigquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfde foto als met die hamster in dat rad.
Haha okee dan, thx!quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik was niet helemaal zeker. Die vind ik geinigMooi gedaan.
Dat went wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:40 schreef RTR het volgende:
[..]
Nouja de grap is dat ik toch best wel wat groei heb maar het jeukt
Nee man die 'baard' moet het daglicht nog zienquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat went wel.
Was jij je baard met shampoo om het mooi zacht te houden?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:23 schreef RTR het volgende:
[..]
Nee man die 'baard' moet het daglicht nog zien
Ga ik idd doen als miniToT z'n middagdute doet. Verder rustig aan doen vandaag.quote:Op woensdag 22 april 2020 06:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die ToT, niet goed geslapen hé. Wat een nacht was dat. Kan je nu niet wat bijslapen?
Prima geslapenquote:Op woensdag 22 april 2020 06:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Engine, goed geslapen? Sterkte vandaag
Hee Totquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hee Tot
IK HEB GISTEREN MIJN HAREN AFGESCHOREN
ik hoorde dat de kappers dicht waren en was er helemaal klaar mee
Ze gaan niet open hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]Damn, en net nu ze weer open gaan!
En staat het een beetje?
Ze gaan toch nog niet open?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]Damn, en net nu ze weer open gaan!
En staat het een beetje?
Daar is idd best wel wat van af gekomen, zeg!quote:Op woensdag 22 april 2020 07:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ze gaan niet open hoor.
Gisteren veel complimenten gehad. Ziet er wel stoer uit eigenlijk.
Gelukkig, voor hetzelfde geld vragen ze je of je ziek bent
[ afbeelding ]
Ja kon ook een staartje in.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is idd best wel wat van af gekomen, zeg!
Je had beter een schaap als UI kunnen nemen!
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Prima geslapengaat helemaal goed komen vandaag.
Hoe is het daar?
Ja wel goed, vandaag vroeg gedraaid op het toilet. Geen meestercreatie helaas.quote:Op woensdag 22 april 2020 06:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga ik idd doen als miniToT z'n middagdute doet. Verder rustig aan doen vandaag.
Hoestie daar?
Had het liever andersom gehadquote:Op woensdag 22 april 2020 08:02 schreef ToT het volgende:
Owjah shit, wel de tandarts, niet de kapper idd.
Ja wel goed, vandaag vroeg gedraaid op het toilet. Geen meestercreatie helaas.quote:Op woensdag 22 april 2020 06:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga ik idd doen als miniToT z'n middagdute doet. Verder rustig aan doen vandaag.
Hoestie daar?
Tandartsfoob gespotquote:Op woensdag 22 april 2020 08:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had het liever andersom gehad
quote:Op woensdag 22 april 2020 08:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja wel goed, vandaag vroeg gedraaid op het toilet. Geen meestercreatie helaas.
Verder zoals gewoonlijk, de dagelijkse ochtendinlichtingen zeggen niks nieuws en de dossiers zijn onderweg.
[..]
Tandartsfoob gespot
Ee baasquote:Op woensdag 22 april 2020 08:06 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ja wel goed, vandaag vroeg gedraaid op het toilet. Geen meestercreatie helaas.
Verder zoals gewoonlijk, de dagelijkse ochtendinlichtingen zeggen niks nieuws en de dossiers zijn onderweg.
Ik ookquote:
Ik ga 2x per jaar braaf naar de controle en laat ook gewoon behandelen wat moet gebeuren hoor, maar niet geheel van hartequote:Op woensdag 22 april 2020 08:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Is je gebit verder wel in orde? Geen Kluun1985 issues?
Bij de praktijk hier krijgen mensen die bang zijn voor de tandarts na de behandeling een ballon omdat ze het goed hebben gedaanquote:Op woensdag 22 april 2020 08:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga 2x per jaar braaf naar de controle en laat ook gewoon behandelen wat moet gebeuren hoor, maar niet geheel van harte
Oh ga ik volgende keer ook vragenquote:Op woensdag 22 april 2020 08:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij de praktijk hier krijgen mensen die bang zijn voor de tandarts na de behandeling een ballon omdat ze het goed hebben gedaan
Zeker, en dit is nog zonder reethaar.quote:
Hahaha ik ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Is je gebit verder wel in orde? Geen Kluun1985 issues?
@Kluun1985 weent bittere tranen om deze post!quote:Op woensdag 22 april 2020 08:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had het liever andersom gehad
Ik heb hem even eraan herinnerd dat hij tandklachten hadquote:Op woensdag 22 april 2020 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Kluun1985 weent bittere tranen om deze post!
quote:Op woensdag 22 april 2020 08:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb hem even eraan herinnerd dat hij tandklachten had
Kan gebeurenquote:
Ervoor nog beterquote:Op woensdag 22 april 2020 06:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die @:Amee alles kits achter de rits?
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had er eerst nog een hoop schijt en andere zooi op gephotoshopt, maar dat leidde te veel af van de rest.
Ja precies, deze ziet er te goed uit.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:07 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
de schijt op de borstels zou het wel gehoor hebben gegeven hoe de tandenborstel zich voelt.
Zo een tandenborstel heeft vrij weinig keusquote:Op woensdag 22 april 2020 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies, deze ziet er te goed uit.
Then again; na 1 enkele keer zou zo'n ding zich al zo wanhopig gevoeld moeten hebben dat dit de enige uitweg zou zijn.
Ik zat er nog aan te denken hem op de kop in een glas water te doen zodat-ie zichzelf verzoop!quote:Op woensdag 22 april 2020 10:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een tandenborstel heeft vrij weinig keus
Arme tandenborstelquote:Op woensdag 22 april 2020 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken hem op de kop in een glas water te doen zodat-ie zichzelf verzoop!
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Neuken is ook leuk. Maar ik zag de naam Kluun al weer voorbij komen dus ik ben nog wat terughoudendquote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas, er wordt hier alleen nog maar geneukt.Hey, alles goed?
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Neuken is ook leuk. Maar ik zag de naam Kluun al weer voorbij komen dus ik ben nog wat terughoudend
Je wilt Kluun niet neuken?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Neuken is ook leuk. Maar ik zag de naam Kluun al weer voorbij komen dus ik ben nog wat terughoudend
Ik ben bang voor de ziektes van onze Pakistaanse vriendquote:
Aha, vandaar.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de ziektes van onze Pakistaanse vriend
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mensen die furieus reageren of je word met d of dt schrijft.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gaat dit over de vbl sc?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mensen die furieus reageren of je word met d of dt schrijft.
Nu hebben ze echt wat te zeiken en zullen denk ik de eerste zijn die anoniem bellen als er 4 personen in een huis zitten.
Jawel, maar wel op 1,5 meter afstandquote:Op woensdag 22 april 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
Maar heb je de tijd nog wat afgeplompzakt, of wat?
Ha die Punk, wat leuk dat je hier een bericht post.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
?? Geen idee. Dit is ONZ toch?
Duidelijk iets gemist, maar nee, dit gaat niet over vbl sc.
Dat zijn van die sneaky mensen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu hebben ze echt wat te zeiken en zullen denk ik de eerste zijn die anoniem bellen als er 4 personen in een huis zitten.
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jawel, maar wel op 1,5 meter afstand
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben een beetje bekend hier, maar waarom gedacht word dat ik van vbl SC kom is mij onduidelijk.quote:
Hangt van de persoonsvorm afquote:Op woensdag 22 april 2020 10:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben een beetje bekend hier, maar waarom gedacht word dat ik van vbl SC kom is mij onduidelijk.
Word was toch alleen met een d of toch weer dt....
Och jeetjequote:
Doet me denken aan een k3 nummerquote:
Goddank!!quote:Op woensdag 22 april 2020 11:39 schreef engine het volgende:
Maar ik ga het niet opzoeken want heb ik dat straks hele dag in de kop zitten
Wel zin in een beetje baby shark?quote:
Luister en geniet!quote:
Heeft Gert allang gedaanquote:Op woensdag 22 april 2020 11:41 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je zult ze alle 3 maar uit mogen wonen
Die met rood haar is smerig en oud.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:41 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je zult ze alle 3 maar uit mogen wonen
Zou gewoon hard raken.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:53 schreef stokj het volgende:
In beide gevallen is die rode smerig en vies![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie TTquote:Op woensdag 22 april 2020 12:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je PI slaat niet om mij hoop ik. AHHHHHH NEEE !
Ik heb het niet gedaanquote:Op woensdag 22 april 2020 12:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Damn woman, nu heb ik dat shark liedje weer in mijn hoofd.![]()
Doe jij nog rare dingen nu in gevangenschap?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan
@:engine was zo vriendelijk die te posten![]()
My pleasurequote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan
@:engine was zo vriendelijk die te posten![]()
Ja enorm ziek zijn (geen corona)quote:Op woensdag 22 april 2020 12:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe jij nog rare dingen nu in gevangenschap?
Verveel me kapot.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja enorm ziek zijn (geen corona)
En daar vul ik mijn dagen momenteel mee ...
En jij?
Beterschap Puzziequote:Op woensdag 22 april 2020 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja enorm ziek zijn (geen corona)
En daar vul ik mijn dagen momenteel mee ...
En jij?
Niet zo negatief doenquote:Op woensdag 22 april 2020 12:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Verveel me kapot.
Het zou wel heel zuur zijn als ons dodental gelijk zou zijn in percentage als in Zweden.
En dat blijkt dat wij alles voor niets hebben gedaan.
Zweden is een heel ander land qua bevolkingsdichtheid en social distancing is daar de tweede natuur.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Verveel me kapot.
Het zou wel heel zuur zijn als ons dodental gelijk zou zijn in percentage als in Zweden.
En dat blijkt dat wij alles voor niets hebben gedaan.
Nee, maar ik ben dan ook zo'n typische 'zolderkamer autist'quote:Op woensdag 22 april 2020 12:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, maar denk jij nooit eens zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |