Klopt. Jammer idd.quote:Op zondag 19 april 2020 09:07 schreef spierbal het volgende:
Zonde dat voetbal ook mainstream is voor de jeugd. Zo worden er wonder schone sporten nooit of minder vaak beoefend door de jeugd
En hoezo zijn "wij" ineens kampioen als "onze" jongens van een aantal groepen buitenlandse gastjes wint?quote:Op zondag 19 april 2020 09:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Jammer idd.
Maar voetbal is natuurlijk geen sport, hoogstens een spelletje.
Kom vechten danquote:Op zondag 19 april 2020 09:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Iets haten.
Dat voetbal sneu is, staat als een paal boven water. Dat voetballers en supporters de onderlaag van de samenleving vormen, klopt ook. Maar haat, nee. Eerder medelijden.
quote:Op zondag 19 april 2020 09:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post.
Kom vechten danquote:Op zondag 19 april 2020 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar haat ik voetbal. Anders zou ik niet in dit topic posten.
Noob.
Ja, maar als "onze" jongens verliezen hebben "zij" verloren.quote:Op zondag 19 april 2020 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoezo zijn "wij" ineens kampioen als "onze" jongens van een aantal groepen buitenlandse gastjes wint?
quote:Op zondag 19 april 2020 10:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar als "onze" jongens verliezen hebben "zij" verloren.
Héhéhé, nou moet je wel oppassen, hè?quote:Op zondag 19 april 2020 09:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Jammer idd.
Maar voetbal is natuurlijk geen sport, hoogstens een spelletje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |