maak er een leuke skype bruiloft van, heb dat laatst ook gezien bij CNN dat sommigen dat nu als alternatief doenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:33 schreef NaturalScience het volgende:
Kan mijn bruiloft (+80 man) in de eerste week van September doorgaan..... dat is een vraag die me nogal bezig houdt.....
Ik hoop dat ze daar vanavond iets over zeggen.
Waarom het risico lopen. Gewoon verzetten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:33 schreef NaturalScience het volgende:
Kan mijn bruiloft (+80 man) in de eerste week van September doorgaan..... dat is een vraag die me nogal bezig houdt.....
Ik hoop dat ze daar vanavond iets over zeggen.
Ik zag trouwfoto's gemaakt met een dronequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maak er een leuke skype bruiloft van, heb dat laatst ook gezien bij CNN dat sommigen dat nu als alternatief doen
We zijn er mee bezig....quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je slim bent ga je nu al voorbereidingen treffen om het te verzetten met >6 maanden.
Dan verzetten we het liever een jaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maak er een leuke skype bruiloft van, heb dat laatst ook gezien bij CNN dat sommigen dat nu als alternatief doen
Dit zou ik ook doen, september wordt heel krap voor grote evenementen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je slim bent ga je nu al voorbereidingen treffen om het te verzetten met >6 maanden.
Zo makkelijk is het niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom het risico lopen. Gewoon verzetten.
Verstandig, wat is een jaar op een heel mensenleven vol liefdequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig....
[..]
Dan verzetten we het liever een jaar.
80 man is natuurlijk geen groot evenement.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit zou ik ook doen, september wordt heel krap voor grote evenementen.
Ik heb wel artikels gelezen over kerkdiensten in verzorgingshuizen die in deze plaatsen hebben gezorgd voor verspreiding van het virus. Ik vraag mij af waardoor dat komt. Zou je meer virus verspreiden als je zingt?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef Momo het volgende:
Is het in de Zwolle regio en Goeree-Overflakee nou puur uit de hand gelopen door die kerkdiensten?
Ik keek een beetje door de websites van de kerken in het gebied, de meeste zijn wel gewoon netjes gesloten. Maarja, soms lees je ook:quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef Momo het volgende:
Is het in de Zwolle regio en Goeree-Overflakee nou puur uit de hand gelopen door die kerkdiensten?
Goh 100 man bij elkaar, ja dat moet kunnenquote:Vandaag hebben wij diverse berichten ontvangen met betrekking tot het weloverwogen besluit om de kerkdienst op zondagmorgen in afgeslankte vorm door te laten gaan.
In de kerkzaal worden max. 100 mensen toegelaten.
Ja het kan ook zijn dat ze ook besmet zijn als ze met elkaar seks bedrijven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zweden is de equivalent van seks zonder condoom tijdens de aids crisis want zolang ik positief denk zal me niks overkomen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik keek een beetje door de websites van de kerken in het gebied, de meeste zijn wel gewoon netjes gesloten. Maarja, soms lees je ook:
[..]
Goh 100 man bij elkaar, ja dat moet kunnen
Dan is het nog even wachten op vanavond.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet.
Er zijn al flinke aanbetalingen gedaan. Pas als de overheid het verbiedt kan het verzet worden.
het is maar net hoe lang je leeft.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verstandig, wat is een jaar op een heel mensenleven vol liefde
God beschermd dan toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik keek een beetje door de websites van de kerken in het gebied, de meeste zijn wel gewoon netjes gesloten. Maarja, soms lees je ook:
[..]
Volgens mij zijn het vooral hele conservatieve kerken die hun kerkdiensten door laten gaan. Die zijn nog conservatiever dan Kees van der Staaij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
[..]
Precies, maar het is ook een jaar van betekenis waar men ook voor elkaar heel veel kan betekenen, zoals hulp van anderen, solidair zijn met anderen en etc.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het is maar net hoe lang je leeft.
Jij grijpt ook alles aan om het maar over je favoriete onderwerp te hebben hè.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:42 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja het kan ook zijn dat ze ook besmet zijn als ze met elkaar seks bedrijven.
die mensen zou je ook niet kunnen inenten met vaccin, want ja dat gaat tegen het geloof in zoals andere inentingen oofquote:
Corona is een straf van God denken de griffo's hier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die mensen zou je ook niet kunnen inenten met vaccin, want ja dat gaat tegen het geloof in zoals andere inentingen oof
natuurlijk mag dat wel maar een regering met CDA en CU erin zal dat niet snel doenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien lastig is om ze te verbieden, grondwettelijk enzo.
wat denk je van Mekka, dat is iets meer dan 100 man, hoop dat dat niet doorgaat dit jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Corona is een straf van God denken de griffo's hier.
Een straf voor voor de ongelovigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |