Dat mag, volgens sommigen hier, ook niet. Hij moet maar een solidariteitsmatje laten groeien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De Jonge liet zijn vrouw het doen.
Sommigen zijn hier echt compleet losgeslagen inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag, volgens sommigen hier, ook niet. Hij moet maar een solidariteitsmatje laten groeien.
Ipv no shave november nu no haircut 2020.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag, volgens sommigen hier, ook niet. Hij moet maar een solidariteitsmatje laten groeien.
Lekker verhuizen gap.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef kol7680 het volgende:
Fijn he? Maatregelen tot eind 2021. Fijn land leven we in!
Verbod wordt voor langere tijd verlengd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
Staat ook in die gelekte stukken wat ze met de evenementen willen gaan doen?
Definieer langere tijd?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Verbod wordt voor langere tijd verlengd.
Waren die niet onderdeel van het "1 juno" pakket?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
Ja wel als er gezegd wordt dat het risico op verspreiding minimaal is.quote:
dit zou betekenen dat hardlopen in een park eigenlijk onmogelijk is en fietsen dus ookquote:Het risico voor topsporters die individueel trainen is beheersbaar, volgens het OMT, dat aan sportkoepels adviseert om voorwaarden per sport uit te werken. Georganiseerde sport voor andere groepen vindt het OMT geen goed idee, onder meer omdat bij sporten druppelwolken kunnen ontstaan, die tot 20 meter achter een rennende sporter aangetoond kunnen worden. In die druppels zouden virusdeeltjes kunnen zitten.
Ik verwacht dat ze gaan zeggen alle vergunningsevenementen schrappen tot 1 september.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
Klopt, maar evenementen willen zekerheid. Bijvoorbeeld Pinkpop is na 1 juno, maar moeten nu wel gaan beginnen met opbouwen als het doorgaat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:26 schreef _I het volgende:
[..]
Waren die niet onderdeel van het "1 juno" pakket?
De veiligheidsregio's hadden het over minstens 1 september of 1 oktober. Dus het zal wel zoiets worden. Tegen die tijd komt de winter eraan en hebben we waarschijnlijk nog steeds geen vaccin, dus de kans is groot dat ze het dan nogmaals verlengen.quote:
dat zit er dik in en geen profvoetbal ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze gaan zeggen alle vergunningsevenementen schrappen tot 1 september.
Ieder festival heeft al wel begrepen dat er niets gaat gebeuren hoor. De enige reden dat ze zelf niet bekend maken dat het afgelast wordt zijn de verzekeringscentjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Klopt, maar evenementen willen zekerheid. Bijvoorbeeld Pinkpop is na 1 juno, maar moeten nu wel gaan beginnen met opbouwen als het doorgaat.
Hardlopers zijn doodlopers krijgt zo een hele nieuwe lading.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit zou betekenen dat hardlopen in een park eigenlijk onmogelijk is en fietsen dus ook
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers krijgt zo een hele nieuwe lading.
Hier bij de Welkoop hebben ze een hele stellage vol staan bij de kassa. Ook echt van die mega grote potten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe zit het trouwens met hand sanitizers in NL? Is dat makkelijk verkrijgbaar of ook beperkt?
Natuurlijk jongen helft van de tafels helft omzet en hoe ga je dit in de keuken regelen ze willen wel maar het is simpelweg bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou het is dus al gelekt. Helaas de kappers en horeca nog steeds langer dicht (moet echt naar de kapper hoor haha). Was uiteraard wel te verwachten, maar hopelijk ergens mei toch weer langzaam open met maatregelen. Zal echt een hele kleine kans zijn gaat dat gebeuren. Horeca zie ik sowieso niet gebeuren ook omdat het merendeel van de horeca niet met 1,5 meter kan en wil werken en dan met name willen..
Deze versoepeling is eigenlijk meer voor de jongeren gericht wat ik zo lees..
Dit is al langer bekend dat je je niet in de 'slipstream' van een hardloper of fietser moet begeven..quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit zou betekenen dat hardlopen in een park eigenlijk onmogelijk is en fietsen dus ook
Ja dat is ook nu het geval, maar er zullen waarschijnlijk kleinere voetbalclubs omvallen. In België is Lokeren als voetbalclub omgevallen vanwege financiële problemen. Kijk, hoe lang er niet meer wordt gevoetbald worden de gevolgen langzamerhand groter gaan woeden wat het ook heel ingrijpend is voor voetballers, supporters en alles.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zit er dik in en geen profvoetbal ook
Das dan allemaal goed geregeld zo te horen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier bij de Welkoop hebben ze een hele stellage vol staan bij de kassa. Ook echt van die mega grote potten.
Halve omzet is beter dan geen omzet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:31 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen helft van de tafels helft omzet en hoe ga je dit in de keuken regelen ze willen wel maar het is simpelweg bijna onmogelijk.
Los van het feit dat niemand met een plaat voor ze tafel gaat zitten.
Yupyup, en ze hebben FFP3 verfspuit-maskers van 3M, latex handschoenen enz.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das dan allemaal goed geregeld zo te horen.
Dat snap ik wel, maar het kan nu nog niet... Tja, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het OMT schat in dat het risico voor de volksgezondheid, dat gepaard gaat
met het onder aanvullende voorwaarden toestaan van individuele sport,
waarbij 1,5 meter afstand in acht wordt genomen, voor topsporters,
beheersbaar is. Het OMT adviseert de koepels de voorwaarden nader uit te
werken.
• Het OMT schat in dat het toestaan van georganiseerde sport voor andere
groepen of anders dan hierboven genoemd op dit moment een mogelijk risico
vormt op te snelle en te brede verspreiding van het virus en adviseert de
effecten van de voorgestelde versoepeling af te wachten alvorens
maatregelen verder af te bouwen.
Klootzakken. Laat me gewoon weer tennissen.
Ja, spanning is wel weg nu. Aangezien ze toch volledig afgaan op dit advies.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Hmm dat wordt dus een grote schijt persconferentie.. die coronamaatregelen helpen het land naar de tering.
Klopt, maar zonder feitelijke zekerheid moet jij je voor blijven bereiden op 2 scenarios.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ieder festival heeft al wel begrepen dat er niets gaat gebeuren hoor. De enige reden dat ze zelf niet bekend maken dat het afgelast wordt zijn de verzekeringscentjes.
Ik snap het niet. Ik sta zo'n 30 meter van mijn tegenstander. Hoe moet ik het dan oplopen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:33 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het kan nu nog niet... Tja, ik kan er ook niks aan doen.
Had je echt anders verwacht? Komop zeg - we zijn op de goede weg mensen, geef het nog eens 1 a 2 maanden en we kunnen zeker doorpakken met versoepelen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze willen echt niet zelf verantwoordelijk gehouden worden, mocht het anders fout gaan.
Op internetquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:35 schreef Fretwork het volgende:
Ik lees hier dat het gelekt is, waar kan ik dat vinden?
En als dan weer terug komt weer 4 maanden opsluiten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had je echt anders verwacht? Komop zeg - we zijn op de goede weg mensen, geef het nog eens 1 a 2 maanden en we kunnen zeker doorpakken met versoepelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |