23 februari was er, in Nederland, nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:12 schreef Markesh het volgende:
[..]
Eind februari leek er nog niets aan de hand?
Dat jij het niet zag zegt niets over het feit dat anderen het heel goed zagen aankomen
Deze opmerking zag ik echt in februari al aankomen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet toch iets om de topics vol te krijgen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat dan zeroku gewoon gaat zeggen dat dat is om het topic vol te krijgen.
Toen pas? Ik al in januari.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Deze opmerking zag ik echt in februari al aankomen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vindicat ging tegen de adviezen in toch skiën.
En daarbij is het niet zo zwart-wit dat als het één niet waar blijkt te zijn al het andere ook niet klopt.
quote:Volgens Floris Hamann, Senatus Rector van Vindicat, hoeft niemand zich zorgen te maken. In Dablad van het Noorden(DvhN) vertelde Hamann gisteren nog dat de studentenvereniging in nauw contact staan met zowel het RIVM, de GGD en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Geen van die partijen heeft hen afgeraden om te gaan. Mocht het advies over de regio Piëmonte veranderen, dan gaan ze terug.-
Behalve heel slecht weer.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
23 februari was er, in Nederland, nog niets aan de hand.
Akkoord, ik persoonlijk, vreesde er wel voor. Ben ook niet eens naar een optocht geweest.
Maar officieel was er geen enkele grond om Carnaval niet door te laten gaan.
Oh dan heb ik dat verkeerd onthouden, dacht juist dat iedereen over die vereniging heen viel omdat ze wel gingen.quote:
Daar moeten we - achteraf gezien - zelfs nog blij mee zijn. Heel veel optochten zijn daardoor gecanceld en veel mensen zijn (meer) thuis gebleven.quote:
Dat laatste volgens mij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:10 schreef Momo het volgende:
Merk de laatste dagen dat er echt een verdeling is tussen mensen die vrijwel alles weer open willen gooien en mensen die ook het open gooien van een kleine stap als de scholen open gooien niet zien zitten. Mis weinig nuance hier of een mening hier ergens tussen in, of ligt dat eraan dat die mensen het hardst hun mening verkondigen?
Hier hetzelfde. Alleen zien ze nu in dat ik wel gelijk had.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook door iedereen in mijn omgeving weggezet als paranoïde om niks.
Maar vind dat je van de regering en het rivm meer mag verwachten dan de gemiddelde burger hiermee.
En dat uiteindelijk volgens mij met tegenzin van de KNVB die voetbalwedstrijden dat weekend zijn afgelast.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar moeten we - achteraf gezien - zelfs nog blij mee zijn. Heel veel optochten zijn daardoor gecanceld en veel mensen zijn (meer) thuis gebleven.
Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste van deze hele crisis. Je gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:19 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Alleen zien ze nu in dat ik wel gelijk had.
Blijf het bijzonder vinden dat wij de ernst direct zagen en het RIVM deed of er eigenlijk niets aan de hand was
Zeker niet, maar we kunnen geen beleid maken op de uitzonderingen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:17 schreef mootie het volgende:
Stel je valt als ouder in een risicogroep, dan lijkt het me geen fijn idee om elke dag een coronabommetje om je nek te hebben hangen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Carnaval is een feest voor chagerijnige mensen die van gekkigheid niet meer weten hoeveel ze moeten zuipen om die kutmuziek te kunnen negeren.
Daar zou best een uitzondering voor gemaakt kunnen worden. Zo heel veel zullen er dat niet zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:17 schreef mootie het volgende:
Stel je valt als ouder in een risicogroep, dan lijkt het me geen fijn idee om elke dag een coronabommetje om je nek te hebben hangen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet standaard deze muziek luisteren.
In datzelfde dagblad:quote:
Zo'n voorzitterpraeses kan moeilijk zeggen dat ze gegaan zijn terwijl het streng afgeraden was te gaan.quote:De negenhonderd Vindicat-leden die ondanks het aangescherpte reisadvies toch zijn gaan skiën in corona-gebied moeten bij thuiskomst „zichzelf in de gaten houden”. Dat zegt RIVM-baas Jaap van Dissel dinsdag in een gesprek met de Tweede Kamer. De studentenvereniging uit Groningen komt zondag terug van een skivakantie in Noord-Italië.
Dinsdag werd geadviseerd om alleen indien noodzakelijk naar het noorden van Italië te reizen. Eerder, op het moment van afreizen van de studenten, werd dat deel al als risicogebied aangewezen.
Omdat Nederland nog gevrijwaard was was was er niets aan de hand?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
23 februari was er, in Nederland, nog niets aan de hand.
Akkoord, ik persoonlijk, vreesde er wel voor. Ben ook niet eens naar een optocht geweest.
Maar officieel was er geen enkele grond om Carnaval niet door te laten gaan.
Ze zijn er wel, maar de hardste schreeuwers vallen inderdaad altijd het meeste op.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:10 schreef Momo het volgende:
Merk de laatste dagen dat er echt een verdeling is tussen mensen die vrijwel alles weer open willen gooien en mensen die ook het open gooien van een kleine stap als de scholen open gooien niet zien zitten. Mis weinig nuance hier of een mening hier ergens tussen in, of ligt dat eraan dat die mensen het hardst hun mening verkondigen?
Ook dat, dan ga je al niet.quote:
Volgens mij waren het toen hoofdzakelijk mensen met een directe band met Wuhan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:23 schreef Markesh het volgende:
Dat het virus toen allang in Europa was deed er niet zoveel toe?
Dat is jouw aanname.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste van deze hele crisis. Je gelijk krijgen.
Ik was al bezig met Covid toen het nog echt underground was met Covid 1 en 2.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel goed om te zien dat de ik-zag-dit-al-in-augustus-2011-aankomen zelfpijperij ook in deel 603 nog altijd hoogtij viert.
Vindicat blijft maar slecht in het nieuws komenquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In datzelfde dagblad:
[..]
Zo'n voorzitterpraeses kan moeilijk zeggen dat ze gegaan zijn terwijl het streng afgeraden was te gaan.
Echt onzin gewoon.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:23 schreef Markesh het volgende:
[..]
Kom op zeg hè, dat ze carnaval door hebben laten gaan is 1 van hun allergrootste blunders geweest
Dus, er is nog geen Corona in Nederland, maar voor de zekerheid laten we Carnaval niet doorgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:23 schreef Markesh het volgende:
[..]
Omdat Nederland nog gevrijwaard was was was er niets aan de hand?
Dat het virus toen allang in Europa was deed er niet zoveel toe?
Kom op zeg hè, dat ze carnaval door hebben laten gaan is 1 van hun allergrootste blunders geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |