Als linkse boomknuffelaar kun je zo’n soort dynastische opvolging toch nooit goedkeuren?quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wat een naar bericht.![]()
Enfin, indien Kim werkelijk is heengegaan en zijn aardse zintuigen heeft neergelegd, hoop ik dat zijn zus een goede opvolgster zal zijn.
Ik twijfel wel erg aan de juistheid van deze berichten en dat Twitter-account lijkt erg nep. Real als voorvoegsel gebruiken is inderdaad iets dat Trump doet, maar Kim is zeker geen Trump en Twitter en Noord-Korea gaan volgens mij ook niet samen.
Waarschijnlijk zijn zus dan die kreeg laatst en nieuwe functie, als is ze wel vrouw en dat zal moeilijk te rijmen zijn in die cultuurquote:Op dinsdag 21 april 2020 07:10 schreef Basp1 het volgende:
Waarschijnlijk weer Zuid koreaanse propaganda zoals we al vaker gezien hebben bij vage berichtgeving over noord korea.
Maar als het wel zou kloppen wie zou dan de nieuwe dictator daar worden?
Ja maar Zuid-Korea had ook de dood van zijn vader even gemistquote:Op dinsdag 21 april 2020 07:39 schreef recursief het volgende:
Zuid-Korea ontkent, zie dit bericht bij Reuters:
[url= https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN223011[/url]South Korea says North Korean leader Kim not gravely ill[/url]
Full caps in de TT is irritant
De enige in het land die daar last van heeft gok ik...quote:Volgens de website is de gezondheid van de Noord-Koreaanse leider de laatste maanden hard achteruit gegaan door obesitas, stevig roken en hard werken.
De rest van de bevolking heeft gezondheidsproblemen door ondervoeding.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige in het land die daar last van heeft gok ik...
quote:
Jullie kennen Linkse_Boomknuffelaar duidelijk nog niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Naar bericht???
Die gast is een genocidale maniak. Hopelijk is de beste man een kasplantje en valt dat regime eindelijk omver.
Aluhoedje gespotquote:Op dinsdag 21 april 2020 07:52 schreef cempexo het volgende:
Het maakt niet uit wie in Noord Korea de leiding heeft. De onderliggende groep van een NK leider is groot in aantal en die maken vooral de dienst uit.
En dan te bedenken dat hij al 100 keer gematigder was dan zijn vader en opa.... Vooral zijn vader was een complete debiel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:54 schreef leeell het volgende:
Die gast is een genocidale maniak. Hopelijk is de beste man een kasplantje en valt dat regime eindelijk omver.
Zijn vader is discutabel toch? Op opa wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:29 schreef Tegan het volgende:
Zijn vader en opa zijn beide overleden aan hartproblemen.
Normaal is het voor het overlijden bekend, maar ik denk dat hij deze niet zag aankomen. De lijn is compleet onvoorspelbaar, het is een machtsspel binnen de familie. En wie wint, die wordt de baas en krijgt de meest fantastische titels.quote:De lijn van successie is ook vreemd, hij is de jongste zoon, en nu volgt mogelijk zijn nog jongere zus?
Zijn opa werd 82quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zijn vader is discutabel toch? Op opa wel.
Bizar trouwens hoe Kim Jong Un op zijn opa lijkt:
[ afbeelding ]
[..]
Normaal is het voor het overlijden bekend, maar ik denk dat hij deze niet zag aankomen. De lijn is compleet onvoorspelbaar, het is een machtsspel binnen de familie. En wie wint, die wordt de baas en krijgt de meest fantastische titels.
Kim Jong Un doet zeker niet onder voor zijn voorgangers hoor. Er zijn zat vertrouwelingen van zijn vader geëxecuteerd. Als je je oom en broer laat executeren zie ik je niet als gematigd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij al 100 keer gematigder was dan zijn vader en opa.... Vooral zijn vader was een complete debiel.
Gebruik de twitter tags eens luie donder.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:54 schreef Aurelius het volgende:
https://twitter.com/chadocl/status/1252483546192601093?s=20
Goeie vraag. Hij had nog een oudere broer toch???quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:10 schreef Basp1 het volgende:
Waarschijnlijk weer Zuid koreaanse propaganda zoals we al vaker gezien hebben bij vage berichtgeving over noord korea.
Maar als het wel zou kloppen wie zou dan de nieuwe dictator daar worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |