"Kim's wil en vastberadenheid zullen hem terugbrengen. Bid alstublieft voor Kim. Moge de Heer Kim Jong-un zegenen"twitter:ReaIKimJongUn twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 07:02:29김의 의지와 결의는 그를 다시 데려 올 것이다. 킴을 위해 기도해주세요.
주님 께서 김정은을 축복하시기를 바랍니다. https://t.co/JshpJzs8BL reageer retweet
Die is dood dus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:59 schreef recursief het volgende:
"Kim's wil en vastberadenheid zullen hem terugbrengen. Bid alstublieft voor Kim. Moge de Heer Kim Jong-un zegenen"twitter:ReaIKimJongUn twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 07:02:29김의 의지와 결의는 그를 다시 데려 올 것이다. 킴을 위해 기도해주세요.
(Google Translate)
Geen vinkje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:59 schreef recursief het volgende:
(Google Translate)
Inderdaad. Vooralsnog los zand. Maar zeer interessant om te blijven volgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:07 schreef heywoodu het volgende:
Het komt ook maar van één bron, niet echt serieus te nemen voorlopig.
RealKimJungUn? Ik denkt niet dat Kim Jung-un 'real' in zijn twitteraccount zet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:05 schreef recursief het volgende:
[..]
En daarna deze:"Bid voor Kim"twitter:
Yep. Dit is de enige keer dat RIP aan de nabestaanden ook echt opgaat.quote:
Trump doet het ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
RealKimJungUn? Ik denkt niet dat Kim Jung-un 'real' in zijn twitteraccount zet.
RealDonaldTrump retweet hem af en toe alsof ie het wel is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Parodie op Trump, die dat wel doetquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zijn zus. Die is nog jonger.quote:
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wat een naar bericht.![]()
Enfin, indien Kim werkelijk is heengegaan en zijn aardse zintuigen heeft neergelegd, hoop ik dat zijn zus een goede opvolgster zal zijn.
Naar berichtquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wat een naar bericht.![]()
Enfin, indien Kim werkelijk is heengegaan en zijn aardse zintuigen heeft neergelegd, hoop ik dat zijn zus een goede opvolgster zal zijn.
Ik twijfel wel erg aan de juistheid van deze berichten en dat Twitter-account lijkt erg nep. Real als voorvoegsel gebruiken is inderdaad iets dat Trump doet, maar Kim is zeker geen Trump en Twitter en Noord-Korea gaan volgens mij ook niet samen.
quote:’Gezondheid Kim Jong-un in groot gevaar’
NEW YORK - Volgens Zuid-Koreaanse media heeft de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un deze maand een medische behandeling gehad, maar kampt hij nu mogelijk met gezondheidsklachten. De VS houden in ieder geval nauwgezet de berichtgeving bij dat de gezondheid van Kim „in groot gevaar” is. Dat bevestigt een Amerikaanse overheidsfunctionaris aan de nieuwszender CNN.
Volgens persbureau Bloomberg wist de regering van president Trump niet zeker of Kim na de ingreep nog leefde of dood was, zo meldde een anonieme medewerker. Het Witte Huis wilde niet op de geruchten reageren.
De Chinese Communistische Partij ontkent dat de Noord-Koreaanse leider in kritieke toestand verkeert, aldus een medewerker van het diplomatieke bureau die eveneens anoniem wilde blijven.
Zuid-Korea temperde de speculaties over de gezondheid van Kim. Een functionaris van het kantoor van de president meldde dat er geen bijzondere tekenen waren dat Kim zwaar ziek zou zijn. „We hebben niets te bevestigen en we hebben geen bijzondere bewegingen gezien in Noord-Korea.”
De 36-jarige Kim ontbrak op 15 april bij de viering van de verjaardag van zijn grootvader Kim Il-sung, een nationale feestdag in Noord-Korea. Vier dagen daarvoor was hij wel gezien op een vergadering van de regering.
Hart- en vaatziekten
Zuid-Koreaanse media meldden dat Kim wordt behandeld na een ingreep voor hart- en vaatziekten eerder deze maand. Nieuwssite Daily NK die grotendeels wordt gerund door overgelopen Noord-Koreanen, meldt dat Kim revalideert in een villa nabij Mount Kumgang na een ingreep op 12 april. Volgens de website is de gezondheid van de Noord-Koreaanse leider de laatste maanden hard achteruit gegaan door obesitas, stevig roken en hard werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |