quote:Kim had sent another message to Syrian President Bashar al-Assad, expressing gratitude for congratulating him on the anniversary of his late grandfather and national founder Kim Il-sung's birthday.
Staat nu ook op de Telegraaf site, (met verwijzing naar Hong Kong media)quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Nu berichten vanuit Chinese en Koreaanse pers dat hij zou zijn overleden.
Tuurlijk, je kunt berichten gewoon namens iemand sturen natuurlijk. Nee, Kim is niet meer vrees ik. Arme Koreanen. Een groot leider is heen gegaan.quote:
Dat is ook zo ongeveer het enige dat op Twitter te vinden is ('een site in Hong Kong meldt...').quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Staat nu ook op de Telegraaf site, (met verwijzing naar Hong Kong media)
Pas als er volgend mausoleum geopend wordt naast dat van zijn pa geloof ik dat hij overleden is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kunt berichten gewoon namens iemand sturen natuurlijk. Nee, Kim is niet meer vrees ik. Arme Koreanen. Een groot leider is heen gegaan.
Koningsdag gaat daar wél door ?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook mogen er weer kleine bedrijfjes zelfstandig opereren, geloof ik. Marktkraampjes en zo.
Hier ook. Vieren we gewoon thuis.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Koningsdag gaat daar wél door ? [ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als dit waar is is hij niet echt oud geworden
Remco Breukerquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef superniger het volgende:
Ik heb duiding van Remco Breuker nodig.
twitter:koryoinleiden twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 21:29:36Van de mensen met wie ik contact heb en die normaliter dicht bij het vuur zitten hoor ik niet dat Kim Jong Un inderdaad dood is. reageer retweet
twitter:koryoinleiden twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 21:35:28@Swap_I_Chou Absoluut. Kan goed dat hij dood is en dat we dat over een paar dagen pas weten. reageer retweet
quote:Media in Hongkong: Noord-Koreaanse dictator Kim overleden
HONGKONG/SEOUL - Na geruchten dat de Noord-Koreaanse dictator Kim Jong-un (36) ernstig ziek zou zijn, wordt nu gemeld dat de communistische leider is gestorven. Een topfiguur van Hong Kong Satellite Television beweert dat Kim dood is, aldus media in Hongkong.
Zuid-Koreaanse media meldden eerder deze week dat Kim worstelt met zijn gezondheid na een medische behandeling voor hart- en vaatziekten op 12 april. Een dag eerder zou hij voor het laatst publiekelijk zijn gezien. Maar het kantoor van de president van Zuid-Korea meldde dat er geen aanwijzingen zijn dat Kim ernstig ziek is. Ook president Trump zei niet te geloven dat het slecht gaat met Kim: de Amerikaanse leider bestempelde een verslag van CNN als nep.
Woensdag was er voor het eerst weer een teken van leven van de Noord-Koreaanse leider. Staatspersbureau KNCA zei dat Kim de Syrische president Assad heeft bedankt voor diens felicitaties in verband met een nationale feestdag. De staatsmedia hadden tot dan toe gezwegen na hevige speculaties over de verslechterde gezondheidstoestand van Kim. Mocht Kim echt heengegaan zijn, dan zouden de autoriteiten dat vermoedelijk zo lang mogelijk stil willen houden om onrust onder de bevolking te voorkomen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ctator-kim-overleden
quote:Is Kim Jong-un overleden? Aziatische media speculeren
Kim Jong-un, de Noord-Koreaanse leider, heeft er de laatste jaren een gewoonte van gemaakt om zich geregeld in het openbaar te tonen. Maar de voorbije week was hij spoorloos. Elke dag nemen de geruchten toe dat hij overleden zou zijn.
Er is een datum die Kim Jong-un, de leider van Noord-Korea, nooit onopgemerkt voorbij laat gaan. Op 15 april viert hij jaarlijks de verjaardag van zijn grootvader, de grondlegger van het huidige regime in zijn land. Dit jaar was hij niet aanwezig in het mausoleum waar de herdenking plaatsvond. “Dat Kim Jong-un daar niet was, is zo goed als blasfemie”, zegt Cheong Seong-chang, directeur Noord-Korea Studies aan het Sejong-instituut in Zuid-Korea in The New York Times.
Geen wonder dat de geruchten over een zware operatie, ziekte of misschien wel de dood opnieuw welig tieren. Zo raakte via NK Daily bekend dat de Noord-Koreaanse leider een hartoperatie onderging. Dat Kim nét afwezig is op de belangrijkste herdenkingsdag in zijn land, zorgde ervoor dat de theorie van een slechte revalidatie al snel de ronde deed.
Het feit dat Noord-Korea dan ook nog eens niet uitpakte met het nieuws dat het opnieuw raketten afvuurde als test. Normaal verschijnen er enkele uren na de lancering foto’s van een trotse Noord-Koreaanse leider. Het bericht uit de NK Daily bereikte in enkele dagen tijd Amerikaanse media, die meteen begonnen met te spinnen. Toen CNN berichtte dat de Amerikaanse veiligheidsdienten de situatie van heel nabij volgden en dat Kim in “grave danger” was, gaf de geruchte extra zuurstof.
De Noord-Koreaanse media doen ondertussen alsof er niets aan de hand is. Ze publiceren oude statements van hun leider over de economische toestand van het land. Ondertussen wijzen media erop dat de Koreaanse leider al eens eerder verdween, in 2014. Maar nadien verscheen hij alsof er niets was gebeurd, al mankte hij wel op de eerste beelden. Volgens Zuid-Koreaanse media was hij aan een cyste geopereerd.
Noch in de VS, noch in Zuid-Korea wordt het nieuws over de dood van Kim Jong-un bevestigd. Wat dat betekent, is koffiedik kijken. Remco Breuker, Noord-Korea-kenner, liet via zijn Twitter verstaan dat zijn contacten in het land alleszins van niets weten. “Maar het kan zijn dat we pas binnen enkele dagen bevestiging krijgen.”
https://www.demorgen.be/p(...)-speculeren~b27ba89c
Nou ja, door de Amerikanen...quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:43 schreef MichaelScott het volgende:
![]()
Is dit nou het beste wat ze kunnen verzinnen om af te leiden van Covid-19?
Wat vage geruchten over de dood van een door de Amerikanen ongewenst staatshoofd?
Ik las het op Twitter ja, iemand had dat gehoord van z'n oom die het op Facebook las.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:11 schreef Zalmslaatje het volgende:
Nieuwszender in Hongkong meldt dat volgens de Nederlandse en Belgische media Kim Jong-un overleden is.
Dat is ook de enige bron die ik vertrouwquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:22 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat we vooral moeten wachten op een update van Dennis Rodman over deze hele situatie.
https://www.telegraaf.nl/(...)ctator-kim-overledenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Die ligt gewoon aan de pomp vanwege Corona.
quote:Media in Hongkong: Noord-Koreaanse dictator Kim overleden
Updated Gisteren, 20:13
Gisteren, 20:03 in BUITENLAND
HONGKONG/SEOUL - Na geruchten dat de Noord-Koreaanse dictator Kim Jong-un (36) ernstig ziek zou zijn, wordt nu gemeld dat de communistische leider is gestorven.
Een topfiguur van Hong Kong Satellite Television beweert dat Kim dood is, aldus media in Hongkong.
Ja, dat is hier eerder gepost. Nog geen enkele normale site meldt het verder.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ctator-kim-overleden
[..]
Geen foto. Dus fake.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:52 schreef myShizzle het volgende:
https://www.smh.com.au/wo(...)20200424-p54mvu.html
Gespot in resort
https://www.reuters.com/a(...)es-say-idUSKCN2263DWquote:Exclusive: China sent team including medical experts to advise on North Korea’s Kim, sources say
Hij zag er slecht uit daarquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:22 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Foto 10 April. Sinds 11 April niet meer gezien.
Voor 36 jaar valt het toch wel mee?quote:
Voor 86 valt het mee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor 36 jaar valt het toch wel mee?
Laten we hopen dat zijn zus er wel goed uitblijft zien mocht ze het overnemen van knappe vrouwen accepteer je toch meer.quote:
Ja daar kun je net iets beter van hebben dat je familie voor je ogen wordt geëxecuteerd dan van zo'n rochelende vetklep.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:29 schreef vipergts het volgende:
[..]
Laten we hopen dat zijn zus er wel goed uitblijft zien mocht ze het overnemen van knappe vrouwen accepteer je toch meer.
Gratis hamberders voor deze man.quote:
Die volgevreten pad ziet er altijd al slecht uit.quote:
Ik denk dat als ze het lief vraagt ze gewoon wat kernwapens van Donald krijgt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die volgevreten pad ziet er altijd al slecht uit.
Zijn zusje is inderdaad geval een leuker om te zien, Trump zal zich ongetwijfeld als verheugen op wat besprekingen
Puppy oogjes en klaar!quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:00 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze het lief vraagt ze gewoon wat kernwapens van Donald krijgt.
En elke maand als ze ongesteld is rakettesten en kernproevenquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Puppy oogjes en klaar!
Misschien weet ze ook wel een methode om er een afvuur installatie bij te krijgen, allebei even knallen zullen we maar zeggen
Me love you very very much. Moeten we alleen nog een goede naam. De Grote, Geliefde en Briljante Leider vallen al af. De Lovely Leader ligt wel lekker op de tongquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Puppy oogjes en klaar!
Misschien weet ze ook wel een methode om er een afvuur installatie bij te krijgen, allebei even knallen zullen we maar zeggen
Dat is een Familietrekjequote:Op zaterdag 25 april 2020 10:10 schreef pvdplanet het volgende:
Als z'n zus de nieuwe Grote Leider wordt dan staat ons nog wat te wachten.
Schijnt een bitch eerste klas te zijn...
"Me so Lovely"quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Me love you very very much. Moeten we alleen nog een goede naam. De Grote, Geliefde en Briljante Leider vallen al af. De Lovely Leader ligt wel lekker op de tong
Is wel al jaren in training om op hetzelfde niveau te komen:quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:10 schreef pvdplanet het volgende:
Ik houd wel van een strenge damequote:Op zaterdag 25 april 2020 10:10 schreef pvdplanet het volgende:
Weten we wel gelijk wanneer ze zwanger is, dat is niet echt des Noord Korea’squote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En elke maand als ze ongesteld is rakettesten en kernproeven
Er is helemaal geen reden om zich te laten zien, het interesseert hem geen hol wat de rest van de wereld van hem vindt. Naar de rest van de wereld hoeft hij geen kracht te tonen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:21 schreef Twiitch het volgende:
Het is een dictator. Als het nog enigzins goed met hem ging dan had die zich wel laten zien. Zwakheid tonen is immers de doodsteek voor iedere despoot.
Die is dood of doodziek.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En elke maand als ze ongesteld is rakettesten en kernproeven
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Me love you very very much. Moeten we alleen nog een goede naam. De Grote, Geliefde en Briljante Leider vallen al af. De Lovely Leader ligt wel lekker op de tong
Lijkt me niet dat ze ook zo gek is op raketten afvuren, iedere bitch is gevoelig voor een ventquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:10 schreef pvdplanet het volgende:
Dit roept herinneringen op aan de dood van Stalin. Die krepeerde dagen na een beroerte, of men liet hem kreperen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze ook zo gek is op raketten afvuren, iedere bitch is gevoelig voor een vent
Die Kim liet nadat de verkering uitging gelijk haar hele dansklasje om zeep helpen om te voorkomen dat er over zijn kleine pikkie geklets zou worden
Ik krijg het idee dat deze Kim gewoon doodgevoerd is met zijn 135 kg bij 1,70 m
Dat is iemand vermoorden met een overvloed aan heerlijkheden
Ja lekker veel vet vreten voor de grote leider voor dichtslibbende aderen , veel sigaretten halen voor de leider en zorgen dat ie niet hoeft te bewegenquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit roept herinneringen op aan de dood van Stalin. Die krepeerde dagen na een beroerte, of men liet hem kreperen.
Kim is hun achternaam....quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze ook zo gek is op raketten afvuren, iedere bitch is gevoelig voor een vent
Die Kim liet nadat de verkering uitging gelijk haar hele dansklasje om zeep helpen om te voorkomen dat er over zijn kleine pikkie geklets zou worden
Ik krijg het idee dat deze Kim gewoon doodgevoerd is met zijn 135 kg bij 1,70 m
Dat is iemand vermoorden met een overvloed aan heerlijkheden
Dat lijkt me wat propaganda achtig om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:15 schreef TTSS het volgende:
https://www.brisbanetimes(...)20200424-p54mvu.html
Onzin dus.
quote:The lepolts of my death ale gleatry exaggelated
Ik zou het invliegen van Chinese artsen eerder als propaganda aanmerken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat propaganda achtig om eerlijk te zijn.
Dit lijkt me meer te vertellen:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eke-kim-jong-un.html
Een team medische experts uit China is onderweg naar Noord-Korea om advies te geven over de gezondheid van leider Kim Jong-un, meldt persbureau Reuters vrijdag op basis van bronnen. De Noord-Koreaanse dictator schittert de laatste weken door afwezigheid en internationale media speculeren al weken over zijn mogelijke dood.
en oen is hun voornaam?quote:
Maar die is een tijdje geleden al gestoptquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Graag die nieuwslezeres als opvolger.
Vind je ? Daarmee geven ze toe dat hij ernstig ziek is. Lijkt me geen goede propaganda dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou het invliegen van Chinese artsen eerder als propaganda aanmerken.
Dat kan wel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
Als hij nu dood blijkt te zijn dan kunnen ze niet met zijn allen een potje grienen op alle pleinen in alle steden, lijkt me.
iedereen die corona krijgt gaat naar de IC in het strafkamp , das ook een manierquote:
Chinese propaganda.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind je ? Daarmee geven ze toe dat hij ernstig ziek is. Lijkt me geen goede propaganda dan.
Waarom zou je dit dus eerder als propaganda aanmerken dan hun eigen verhaal dat hij op een strand was?
China staat toch achter NK, dus beetje raar dat ze hem ziek willen laten lijken dan.quote:
Nee, dat China NK tot nu toe min of meer getolereerd heeft wil niet zeggen dat ze vriendjes zijn of zo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
China staat toch achter NK, dus beetje raar dat ze hem ziek willen laten lijken dan.
Ja, logisch ook dat ze dat zeggen. Trouwens in World War Z. waren ze wel redelijk bestand tegen het zombie virus. Ze verscholen zich in het uitgebreide tunnelstelsel namelijk.quote:
Ik weet iig dat van een iemand die in quarantaine is gezet. Die is later doodgeschoten omdat hij buiten een luchtje wilde scheppenquote:
Ik zeg ook niet dat ze vrienden zijn. Maar het is wel bekend dat ze liever een Kim regime zien dat een Zuid-Koreaans of Amerikaans gebied.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:47 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Nee, dat China NK tot nu toe min of meer getolereerd heeft wil niet zeggen dat ze vriendjes zijn of zo.
Die wordt toch af en toe nog ingezet in geval van een crisis?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die is een tijdje geleden al gestopt
Voor China is het prachtige propaganda. Enerzijds geven ze aan de Westerse wereld aan dat Corona onbelangrijk is geworden, hun artsen kunnen prima gemist worden. En anderzijds geven ze in NK het signaal af dat ze graag helpen en halen ze hiermee de banden aan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind je ? Daarmee geven ze toe dat hij ernstig ziek is. Lijkt me geen goede propaganda dan.
Waarom zou je dit dus eerder als propaganda aanmerken dan hun eigen verhaal dat hij op een strand was?
China heeft liever een regime waar ze meer invloed op kunnen uitoefenen dan het huidige ongeleide projectiel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze vrienden zijn. Maar het is wel bekend dat ze liever een Kim regime zien dat een Zuid-Koreaans of Amerikaans gebied.
China steunt het regime dan ook regelmatig met olie en eten.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik weet iig dat van een iemand die in quarantaine is gezet. Die is later doodgeschoten omdat hij buiten een luchtje wilde scheppen
Dat is zo. Maar toch vind ik het waarschijnlijk dan dat bericht dat hij op het strand zou zijn gezien, en dus prima in orde is. Lets agree to disagree danquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Voor China is het prachtige propaganda. Enerzijds geven ze aan de Westerse wereld aan dat Corona onbelangrijk is geworden, hun artsen kunnen prima gemist worden. En anderzijds geven ze in NK het signaal af dat ze graag helpen en halen ze hiermee de banden aan.
NK kan het zo draaien dat hun eigen artsen uitgeput zijn omdat ze Corona verslagen hebben. Enkel winnaars.
Dat van het strand is natuurlijk onzin, hier in Maaskantje weet iedereen dat hij op zoek was naar de snackbar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar toch vind ik het waarschijnlijk dan dat bericht dat hij op het strand zou zijn gezien, en dus prima in orde is. Lets agree to disagree dan
Ja, vernomen tijdens een van de vergaderingen met Putin.quote:
Geen idee hoe betrouwbaar maar de meeste site die het brengen komen nogal onbetrouwbaar over.quote:
Ja, dat is typisch zo'n over-the-top-bericht over Noord-Korea inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar maar de meeste site die het brengen komen nogal onbetrouwbaar over.
https://www.dailymail.co.(...)isit-quarantine.html
Zullen wij een wedden dat de heren helemaal geen artsen zijn ,maar gaan proberen om het stuur in NK te grijpen met behulp van geld en intimidatie ,quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Voor China is het prachtige propaganda. Enerzijds geven ze aan de Westerse wereld aan dat Corona onbelangrijk is geworden, hun artsen kunnen prima gemist worden. En anderzijds geven ze in NK het signaal af dat ze graag helpen en halen ze hiermee de banden aan.
NK kan het zo draaien dat hun eigen artsen uitgeput zijn omdat ze Corona verslagen hebben. Enkel winnaars.
Ik wed niet met alu hoedjes, bedankt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zullen wij een wedden dat de heren helemaal geen artsen zijn ,maar gaan proberen om hhet stuur in NK te grijpen met behulp van geld en intimidatie ,
NK is voor China nog belangrijker dan Taiwan , door het isoleren van ZK
Die kan ik niet plaatsen. Wat maakt het uit of je het vandaag of over een week bekend maakt. Het volk weet sowieso niets dankzij de isolatie van het land. De paniek zal er niet meer of minder om zijn.quote:Als Kim dood is, zal dat inslaan als een bom. Dat wil zeggen, zodra de bevolking er lucht van krijgt. Vrijwel het complete volk van Noord-Korea is afgesloten van de buitenwereld en heeft slechts toegang tot eigen propagandakanalen, die zo lang mogelijk zullen wachten – om paniek te voorkomen – met een melding over het overlijden van de ’Briljante Kameraad’ en de ’Geweldige Leider’.
Bij de roltrappen zal je bedoelen...quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
Als hij nu dood blijkt te zijn dan kunnen ze niet met zijn allen een potje grienen op alle pleinen in alle steden, lijkt me, zoals te doen gebruikelijk bij het verscheiden van De Grote Leider..
Zulke kleine daden zijn echt totaal onbelangrijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Dementor het volgende:
NK zal aankondigen dat KJU gevallen is in de strijd tegen Corona waarbij hij in al zijn goedheid alle continenten heeft genezen voordat hij zelf viel.
Als laatste handeling heeft hij instructies voor een vaccin achtergelaten.
Ze hadden met voetbal toch ook een keer met 75-0 van Brazilie gewonnen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zulke kleine daden zijn echt totaal onbelangrijk. Zijn vader was een stuk beter https://www.cheatsheet.co(...)ut-its-leaders.html/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |