Ik houd wel van een strenge damequote:Op zaterdag 25 april 2020 10:10 schreef pvdplanet het volgende:
Als z'n zus de nieuwe Grote Leider wordt dan staat ons nog wat te wachten.
Schijnt een bitch eerste klas te zijn...
Weten we wel gelijk wanneer ze zwanger is, dat is niet echt des Noord Korea’squote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En elke maand als ze ongesteld is rakettesten en kernproeven
Er is helemaal geen reden om zich te laten zien, het interesseert hem geen hol wat de rest van de wereld van hem vindt. Naar de rest van de wereld hoeft hij geen kracht te tonen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:21 schreef Twiitch het volgende:
Het is een dictator. Als het nog enigzins goed met hem ging dan had die zich wel laten zien. Zwakheid tonen is immers de doodsteek voor iedere despoot.
Die is dood of doodziek.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En elke maand als ze ongesteld is rakettesten en kernproeven
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Me love you very very much. Moeten we alleen nog een goede naam. De Grote, Geliefde en Briljante Leider vallen al af. De Lovely Leader ligt wel lekker op de tong
Lijkt me niet dat ze ook zo gek is op raketten afvuren, iedere bitch is gevoelig voor een ventquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:10 schreef pvdplanet het volgende:
Als z'n zus de nieuwe Grote Leider wordt dan staat ons nog wat te wachten.
Schijnt een bitch eerste klas te zijn...
Dit roept herinneringen op aan de dood van Stalin. Die krepeerde dagen na een beroerte, of men liet hem kreperen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze ook zo gek is op raketten afvuren, iedere bitch is gevoelig voor een vent
Die Kim liet nadat de verkering uitging gelijk haar hele dansklasje om zeep helpen om te voorkomen dat er over zijn kleine pikkie geklets zou worden
Ik krijg het idee dat deze Kim gewoon doodgevoerd is met zijn 135 kg bij 1,70 m
Dat is iemand vermoorden met een overvloed aan heerlijkheden
Ja lekker veel vet vreten voor de grote leider voor dichtslibbende aderen , veel sigaretten halen voor de leider en zorgen dat ie niet hoeft te bewegenquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit roept herinneringen op aan de dood van Stalin. Die krepeerde dagen na een beroerte, of men liet hem kreperen.
Kim is hun achternaam....quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze ook zo gek is op raketten afvuren, iedere bitch is gevoelig voor een vent
Die Kim liet nadat de verkering uitging gelijk haar hele dansklasje om zeep helpen om te voorkomen dat er over zijn kleine pikkie geklets zou worden
Ik krijg het idee dat deze Kim gewoon doodgevoerd is met zijn 135 kg bij 1,70 m
Dat is iemand vermoorden met een overvloed aan heerlijkheden
Dat lijkt me wat propaganda achtig om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:15 schreef TTSS het volgende:
https://www.brisbanetimes(...)20200424-p54mvu.html
Onzin dus.
quote:The lepolts of my death ale gleatry exaggelated
Ik zou het invliegen van Chinese artsen eerder als propaganda aanmerken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat propaganda achtig om eerlijk te zijn.
Dit lijkt me meer te vertellen:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eke-kim-jong-un.html
Een team medische experts uit China is onderweg naar Noord-Korea om advies te geven over de gezondheid van leider Kim Jong-un, meldt persbureau Reuters vrijdag op basis van bronnen. De Noord-Koreaanse dictator schittert de laatste weken door afwezigheid en internationale media speculeren al weken over zijn mogelijke dood.
en oen is hun voornaam?quote:
Maar die is een tijdje geleden al gestoptquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Graag die nieuwslezeres als opvolger.
Vind je ? Daarmee geven ze toe dat hij ernstig ziek is. Lijkt me geen goede propaganda dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou het invliegen van Chinese artsen eerder als propaganda aanmerken.
Dat kan wel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
Als hij nu dood blijkt te zijn dan kunnen ze niet met zijn allen een potje grienen op alle pleinen in alle steden, lijkt me.
iedereen die corona krijgt gaat naar de IC in het strafkamp , das ook een manierquote:
Chinese propaganda.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind je ? Daarmee geven ze toe dat hij ernstig ziek is. Lijkt me geen goede propaganda dan.
Waarom zou je dit dus eerder als propaganda aanmerken dan hun eigen verhaal dat hij op een strand was?
China staat toch achter NK, dus beetje raar dat ze hem ziek willen laten lijken dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |