SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Is het wel bekend?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk niet dat iemand het slot-nummer raadt, trouwens. Knap als het iemand wél lukt.
De Engelse versie (met Sarah) hebben we ook gedraaid op de crematie van mijn moeder.quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels boven Mieke Telkamp in de begrafenis Top100
Lacuna Coil?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk niet dat iemand het slot-nummer raadt, trouwens. Knap als het iemand wél lukt.
Een virtuele knuffel voor jouquote:Op maandag 20 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
De Engelse versie (met Sarah) hebben we ook gedraaid op de crematie van mijn moeder.![]()
Hangt ervan af waar je muzikale interesses liggen. Ik heb het, volgens mij, één keer eerder gedraaid. Toen viel het erg goed in de smaak...quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
De Engelse versie (met Sarah) hebben we ook gedraaid op de crematie van mijn moeder.![]()
Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je muzikale interesses liggen. Ik heb het, volgens mij, één keer eerder gedraaid. Toen viel het erg goed in de smaak...
Shaddap Ya Face - Joe Dolcequote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat zegt me zo nog niets.quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Daniel Hope & Ludovico Einaudi - I Giorni (Arr. For Violin, Piano And String Orchestra)
Klinkt mooi. Gaan ze ook nog zingen?quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Daniel Hope & Ludovico Einaudi - I Giorni (Arr. For Violin, Piano And String Orchestra)
Luciano Einaudi is een hele grote meneer in de moderne klassieke muziek. Doorgaans vooral op piano, maar ik heb gekozen voor een versie waarop ook viool klinkt.quote:
Neequote:Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Gaan ze ook nog zingen?
Ik denk dat veel mensen na deze show afhaken, eerlijk gezegd. Je kunt beter iets op een andere avond plannen.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zou tot 23 wel wat plaatjes kunnen draaien als men negermuziek waardeert.
Ik heb vannacht heel weinig geslapen. Ik ga dit keer op tijd naar bed. Normaal had ik het makkelijk volgehouden tot 23.00, maar vanavond niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vind ik ook best.quote:Op maandag 20 april 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen na deze show afhaken, eerlijk gezegd. Je kunt beter iets op een andere avond plannen.
Dank, maar dat is niet mijn cup of chocolate...quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maakt niet uit, ik doe wel wat later in de week, je hoeft ook niet meteen te denken dat het je ding niet is, ben niet zo vreselijk als het op die dingen aankomt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar dat is niet mijn cup of chocolate...
Of het italiaans volksliedquote:
Die heb ik dan weer gemist...quote:
Genoeg om uit te putten. Ik heb vast nog wel wat dingetjes gemist, maar ik wilde gewoon de Italiaanse muziek in al z'n facetten laten horen, dus ook in alle soorten.quote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Heel mooi. Dank je wel DJ11.
Ik ga denk ik een playlist maken van de mooiste nummers.
Gewoon goed gedaanquote:Op maandag 20 april 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Genoeg om uit te putten. Ik heb vast nog wel wat dingetjes gemist, maar ik wilde gewoon de Italiaanse muziek in al z'n facetten laten horen, dus ook in alle soorten.
Ben je weer wat opgeknapt, Raf?quote:Op maandag 20 april 2020 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Nog bedankt voor de show.
Volgens mijn Italiaanse connectie houd je van romantische muziek
Ach ik heb een wat mildere vorm van A.S.S. dan je zoon, maar heb gewoon echt moeite met dit gedoe. Maar het wegvallen van regelmaat valt me wel heel zwaar.quote:
Ik was in slaap gevallen tussen mijn vraag en jouw antwoord, maar ik snap heel goed hoe zwaar dit voor je is. Ik hoop zo hard dat mijn zoon na de meivakantie weer naar school mag, maar zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2020 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ik heb een wat mildere vorm van A.S.S. dan je zoon, maar heb gewoon echt moeite met dit gedoe. Maar het wegvallen van regelmaat valt me wel heel zwaar.
Gaat verder nu wel redelijk, morgen wordt wel even spannend. Ik verwacht niet veel, en hoop ook niet op teveel (dan gaan sommige mensen weer veel te simpel denken). Tegen alle gevoelens in hoop ik wel dat ze het nog een paar maand strak houden.
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:
Dankquote:Op dinsdag 21 april 2020 07:33 schreef just me het volgende:
Melting, Raf en livelink
gefeliciteerd Symph en DDM
Gefeliciteerd Symph en DDM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk man, werken op een school
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk man, werken op een school
Ik geef mijn mening maar even niet.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje.... ik heb geen hoge pet van Twans school, maar daar gaat het wel wat voortvarender heb ik het idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk man, werken op een schoolMake love, not war ☮
Teveel mensen die allemaal menen dat ze de baas zijn, met hun ‘mijn gebouw’.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje.... ik heb geen hoge pet van Twans school, maar daar gaat het wel wat voortvarender heb ik het idee.
Ja bizar zeg....quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Teveel mensen die allemaal menen dat ze de baas zijn, met hun ‘mijn gebouw’.
Ik heb anderhalf jaar geleden wat vrijwilligerswerk gedaan bij een een overkoepelende organisatie voor PO en VO. Die mensen waren tof, maar soms hoor je dan ook wel dingen vanquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Teveel mensen die allemaal menen dat ze de baas zijn, met hun ‘mijn gebouw’.
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om hier politiek correct iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje.... ik heb geen hoge pet van Twans school, maar daar gaat het wel wat voortvarender heb ik het idee.
Dan kun je beter niets zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om hier politiek correct iets over te zeggen.
Dat is erg aardig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bos bloemen bezorgd. Dit keer van mijn team met als tekst "Je bent een topper" . Erg lief!
Het gaat om het idee...quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, daar zijn de tulpen dan. Helemaal verdroogd na een week in een brievenbusdoosje
quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, daar zijn de tulpen dan. Helemaal verdroogd na een week in een brievenbusdoosje
Wie verzint het nou om zoiets op deze manier te versturen? Dit is echt zo lullig, een doosje vol verdorde bloemenquote:
Ik hoor verhalen over verjaardagskaarten die er twee weken over doen, mij verbaast dit dan weer niet. Maar ik had geen idee dat die tulpen op deze manier verstuurd waren, ik dacht het het gewoon een bosje via een bloemist ofzo wasquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat dat zo lang geduurd heeft.
Via diverse websites kan je als particulier ook zoiets bestellen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wie verzint het nou om zoiets op deze manier te versturen? Dit is echt zo lullig, een doosje vol verdorde bloemen
Al mijn collega's hadden ditzelfde pakketje vorige woensdag in huis.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat dat zo lang geduurd heeft.
Hier zat geen folie of water of wat dan ook bij, gewoon zo een paar tulpen los in een kartonnen doosjequote:Op dinsdag 21 april 2020 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via diverse websites kan je als particulier ook zoiets bestellen.
Dat het er langer over gedaan heeft om bij jullie te bezorgen, daar kan de afzender niets aan doen...
Compleet zinloos, doe geen moeite voor een klachtquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Al mijn collega's hadden ditzelfde pakketje vorige woensdag in huis.
Echt hier in Heerhugowaard gaat iets grondig kut bij postnl, nog even afgezien van het feit dat we vaak nog veel post krijgen die niet voor ons bestemd is Ik ga hier echt een dikke klacht van maken. Ben het wel een beetje zat.
Jammer, via Greetz kun je speciale brievenbusbloemen bestellen en die doen het altijd goed.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar ik had geen idee dat die tulpen op deze manier verstuurd waren, ik dacht het het gewoon een bosje via een bloemist ofzo was
wat zegt google hierover ?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand hier bekend met de muziekspeler "Clementine"?
Ik heb heel lui mijn hele externe harde schijf als bron op gegeven. Maar dan komen er af en toe ook series langs, audio only, maar dat moet beter kunnen. Weet iemand of er een manier is om video uit te sluiten van je algehele playlist.
Niks dus.quote:
Mja denk dat ik dat ook maar moet gaan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan ook al je muziek in de map /muziek gooien, en dan iets minder lui deze map in de player zetten.
Geen ervaring met die player trouwens.
PEBKAC dus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja denk dat ik dat ook maar moet gaan doen.
Maar zo heb ik in het verleden dik een TB aan muziek verwijdert.
Shift delete kan een bitch zijn.
Je bent nog aardig levendig voor een dodo.quote:
Met blonde haren en blauwe ogen?quote:
En 24 rozen natuurlijk van Toon.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij dat wil, dan regelen we dat...
Sac de Doudle...quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
En de bloem van Schotland uiteraard.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de persconferentie nu nog bezig is, zal ik pas starten als die afgerond is...
Nou idd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut, en een lekker niveau die journalisten
Vliegende bloemen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Hierna gaan we in vliegende start beginnen...
Nou... oké dan.... ik ben al weg.quote:
Daar is niets over gezegd volgens mij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik nu doof geweest of zijn de tandartsen nog steeds enkel voor spoedgevallen?
Samenvatting: er verandert niks, behalve voor kinderen tot 12 jaar en hun leraren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik nu doof geweest of zijn de tandartsen nog steeds enkel voor spoedgevallen?
Henk zal er achter zitten.. wordt ie duizelig van!quote:
Dat idee had ik ook, maar kreeg mail daarover afgelopen week.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is niets over gezegd volgens mij.
Nou precies....quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd.
"We hebben nu al wekenlang anderhalve meter afstand gehouden en wat krijgen we daarvoor terug? Alleen de scholen gaan een beetje open! *huiljankklaag* "
Gast, donder op.
Daar is just me met de prikkers voor de nieuwe haring.quote:
Ik heb net asperges opquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is just me met de prikkers voor de nieuwe haring.
Die moeten binnenkort wel binnen komen, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vet ze zijn. Ik vermoed pas rond juni.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeten binnenkort wel binnen komen, toch?
hadden jullie nog eenquote:
Die moeten ook afstand houden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Risotto met groene asperges, heerlijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
hadden jullie nog eenetentje thuis ?
dan krijgen we ook geen nieuwe haringquote:
Ja, allemaal in een eigen potje.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Risotto met groene asperges, heerlijk
Je heb wel een chef-kok gehuwdquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Risotto met groene asperges, heerlijk
Ja, dat zal wel zo zijn, eerst was het altijd half mei pas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vet ze zijn. Ik vermoed pas rond juni.
De haringen. Die mogen nu ook niet in scholen zwemmen natuurlijk. Of jonge haring weer wel, maar dan om de dag.quote:
Het haringseizoen start in 2020 officieel op vrijdag 12 juni.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel zo zijn, eerst was het altijd half mei pas.
Ben de tijd wat kwijt...
Vanaf 11 mei gaan de basisscholen weer open, dus dan mogen de jonge haringen weer samen zwemmenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
De haringen. Die mogen nu ook niet in scholen zwemmen natuurlijk. Of jonge haring weer wel, maar dan om de dag.
Haringen tot 12 jaar?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf 11 mei gaan de basisscholen weer open, dus dan mogen de jonge haringen weer samen zwemmen
dan zijn de ouders thuisquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf 11 mei gaan de basisscholen weer open, dus dan mogen de jonge haringen weer samen zwemmen
die zijn mooiquote:
Ach, zo'n jonge haring zwemt ook niet in zeven sloten tegelijk.quote:
Dat wel, maar ze geven als ze uitgebloeid zijn wel een zooi.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, zo'n jonge haring zwemt ook niet in zeven sloten tegelijk.
ik bedoelde meer dat er dan misschien nog wel meer nieuwe haringen komenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, zo'n jonge haring zwemt ook niet in zeven sloten tegelijk.
dan zijn het gewoon gevallen blaadjesquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze geven als ze uitgebloeid zijn wel een zooi.
Hom en kuit periode is nog bezig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat er dan misschien nog wel meer nieuwe haringen komen
Temperatuur kan idd snel veranderen!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog goed dat toen mijn moeder ziek was ik ook het hele besef van tijd en seizoen kwijt was. In maart halsoverkop bij mijn vader ingetrokken en ergens in mei ontdekken dat winterpyama’s en panty’s best wel overdreven zijn enzo.
Dat deed MadMaster dan toch beter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik image-google op tigerlily, krijg ik een vrouw met blauw haar te zien.
Da's de DJ mevrouw...quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh ja, de dochter vanquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Google snapt mij niet.quote:
Ze weten het vooral erg goed in rekening te brengenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hebben ook prima toegang tot beschermingsmidddelen en weten daar juist mee om te gaan.
Ja, vooral als iedereen probeert te postenquote:
Those days are past nowquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Red Hot Chili Pipers - Flower Of Scotland
[ afbeelding ]
Beter ar-ti-cu-le-ren...quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, niet de versie noch de artiest die ik in gedachten had. maar toch een Schotse bloem.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Those days are past now
And in the past, they must remain
But we can still rise now
And be the nation again
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
Maar goed nieuws voor just me: zeg dat je 17 bent, en je mag weer golfen!
dat ga ik nét niet reddenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
Maar goed nieuws voor just me: zeg dat je 17 bent, en je mag weer golfen!
Leuk als er in een team 1 of 2 spelers van 13 met dispensatie zitten. Die mogen niet meeballen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:03 schreef just me het volgende:
ik voorzie ook een hoop gedoe als de jeugd onder 12 mag voetballen en de rest niet.
Wat doe je met iemand die 13 is, terwijl zijn vriendjes allemaal 12 zijn? Mag die dan niet mee doen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
dat ga ik nét niet redden
ik voorzie ook een hoop gedoe als de jeugd onder 12 mag voetballen en de rest niet.
volgens mij zijn het geen wedstrijden alleen wat trainingen enzo. Maar het clubhuis is horeca en die mogen nog niet open. Blij dat ik niet in het bestuur zitquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doe je met iemand die 13 is, terwijl zijn vriendjes allemaal 12 zijn? Mag die dan niet mee doen?
De crocus heet Charlotte en de hyacinth noem ik Bas.quote:
En die stonden in mijn ouwe kas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
De crocus heet Charlotte en de hyacinth noem ik Bas.
Hulde voor je afbeeldingen, MadMasterquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Dorus - De Krokus En De Hyacint
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
De crocus heet Charlotte en de hyacinth noem ik Bas.
Dank aan Google!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hulde voor je afbeeldingen, MadMaster
quote:
Oh wouw, die is mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
New York Ska-Jazz Ensemble - Pretty Flower
[ afbeelding ]
Ja, dat dekt de lading welquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
New York Ska-Jazz Ensemble - Pretty Flower
[ afbeelding ]
Zou Tiptoe Through The Tulips van Tiny Tim ook langskomen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
De verdroogde tulpjes staan wel in een vaasje, maar dat ziet er heel sneu uit
Je hebt je best gedaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien fleuren ze wel weer op door het water #houvolquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien mogen ze over een maandje wel weer naar buitenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien fleuren ze wel weer op door het water #houvol
Eén tip die veelvuldig voorkomt is een tip uit grootmoeders tijd. Deze tip zegt dat een tulpen liefhebber in elke vaas met tulpen enkele oude muntstukken moet gooien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik niet, ik wilde ze in de groene kliko gooien
Mja, niet iedereen heeft Romeinse munten in de la liggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Eén tip die veelvuldig voorkomt is een tip uit grootmoeders tijd. Deze tip zegt dat een tulpen liefhebber in elke vaas met tulpen enkele oude muntstukken moet gooien.
gewoon je oude sok leegschuddenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen heeft Romeinse munten in de la liggen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou Tiptoe Through The Tulips van Tiny Tim ook langskomen?
Kun je bij tulpen ook pinnen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Eén tip die veelvuldig voorkomt is een tip uit grootmoeders tijd. Deze tip zegt dat een tulpen liefhebber in elke vaas met tulpen enkele oude muntstukken moet gooien.
Bij kaas wel:quote:
Ik vond het zo sneu voor DDM en Henk, maar het was een goed idee voor dit.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het zo sneu voor DDM en Henk, maar het was een goed idee voor dit.
Hoewel DDM hier niet van houdt...
Ik dacht dat daffodil's eigenlijk madeliefjes waren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
The Cranberries - Daffodil Lament
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Ali Çifteci - Tulpen Uit Amsterdam
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Scaffold - Lily The Pink
[ afbeelding ]
Karin?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
Ik zit heel de tijd aan 1 soort bloemen te denken, maar ik kom niet op de naam.
Dahliaquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
Hoe zien ze eruit?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
en kun je de geur omschrijvenquote:
quote:
Die zaten altijd in het boeket van de avondvierdaagsequote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik weet het al.
Ik vind ze enorm mooi, al vanaf toen ik nog klein was.
Ze heten Duizendschoon.
[ afbeelding ]
niet kapot te krijgenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zaten altijd in het boeket van de avondvierdaagse
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:56 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |