SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Is het wel bekend?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk niet dat iemand het slot-nummer raadt, trouwens. Knap als het iemand wél lukt.
De Engelse versie (met Sarah) hebben we ook gedraaid op de crematie van mijn moeder.quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels boven Mieke Telkamp in de begrafenis Top100
Lacuna Coil?quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk niet dat iemand het slot-nummer raadt, trouwens. Knap als het iemand wél lukt.
Een virtuele knuffel voor jouquote:Op maandag 20 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
De Engelse versie (met Sarah) hebben we ook gedraaid op de crematie van mijn moeder.![]()
Hangt ervan af waar je muzikale interesses liggen. Ik heb het, volgens mij, één keer eerder gedraaid. Toen viel het erg goed in de smaak...quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
De Engelse versie (met Sarah) hebben we ook gedraaid op de crematie van mijn moeder.![]()
Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je muzikale interesses liggen. Ik heb het, volgens mij, één keer eerder gedraaid. Toen viel het erg goed in de smaak...
Shaddap Ya Face - Joe Dolcequote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat zegt me zo nog niets.quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Daniel Hope & Ludovico Einaudi - I Giorni (Arr. For Violin, Piano And String Orchestra)
Klinkt mooi. Gaan ze ook nog zingen?quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Daniel Hope & Ludovico Einaudi - I Giorni (Arr. For Violin, Piano And String Orchestra)
Luciano Einaudi is een hele grote meneer in de moderne klassieke muziek. Doorgaans vooral op piano, maar ik heb gekozen voor een versie waarop ook viool klinkt.quote:
Neequote:Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Gaan ze ook nog zingen?
Ik denk dat veel mensen na deze show afhaken, eerlijk gezegd. Je kunt beter iets op een andere avond plannen.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zou tot 23 wel wat plaatjes kunnen draaien als men negermuziek waardeert.
Ik heb vannacht heel weinig geslapen. Ik ga dit keer op tijd naar bed. Normaal had ik het makkelijk volgehouden tot 23.00, maar vanavond niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vind ik ook best.quote:Op maandag 20 april 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen na deze show afhaken, eerlijk gezegd. Je kunt beter iets op een andere avond plannen.
Dank, maar dat is niet mijn cup of chocolate...quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maakt niet uit, ik doe wel wat later in de week, je hoeft ook niet meteen te denken dat het je ding niet is, ben niet zo vreselijk als het op die dingen aankomt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar dat is niet mijn cup of chocolate...
Of het italiaans volksliedquote:
Die heb ik dan weer gemist...quote:
Genoeg om uit te putten. Ik heb vast nog wel wat dingetjes gemist, maar ik wilde gewoon de Italiaanse muziek in al z'n facetten laten horen, dus ook in alle soorten.quote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Heel mooi. Dank je wel DJ11.
Ik ga denk ik een playlist maken van de mooiste nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |