morgen weer lekker buffelen in de fabriekquote:Op maandag 20 april 2020 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even bammetjes voor morgen smeren
Ze durven geen enkel besluit te nemen en dus komen ze maar met dit soort halfbakken oplossingen, zodat in beginsel niemand boos wordt. Maar ik ben voor Roda en ik denk dat ze net als bij ons ook in Breda, Nijmegen en Deventer niet heel blij worden met allemaal potjes om niets. Je kunt toch nauwelijks een begroting rondkrijgen als van je 17 thuiswedstrijden er 4 tegen tweede elftallen zijn?quote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft er ooit iemand wat gegeven om de KKD?
Mwah, nauwelijks.quote:
Er zijn dagen dat ik dat niet helemaal bij houd.quote:
Johangodquote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan heeft het privé met hem besproken dus hij gooit het gelijk in de krant.
betrouwbare bronquote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan heeft het privé met hem besproken dus hij gooit het gelijk in de krant.
goed wassie he, hij had niet gedronken hoorquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Fransgod
Verdient een standbeeld in 030 @:Paul
Gewoon topless.quote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Wat vinden jullie het mooiste shirt jongons?
Zou graag een klassieker als SS doomtrooper weer eens zienquote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blijft jammer dat Veronica geen films uit durft te zenden die op IMDB onder de 3 scoren.
Die kan ik gelukkig terugkijken wanneer ik maar wil.quote:Op maandag 20 april 2020 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou graag een klassieker als SS doomtrooper weer eens zien
Is leuker gezamenlijk kijken.quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kan ik gelukkig terugkijken wanneer ik maar wil.
[ afbeelding ]
Het mooie aan deze film is wel, dat hoe vaak je hem ook hebt gezien, iedere keer ontdek je toch nog weer een nieuwe laag.quote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In je eentje mis je toch de diepere lagen.
Nee eerste keer in maanden dat het echt grote bagger was.quote:Op maandag 20 april 2020 21:41 schreef Regilio_ het volgende:
Ik kijk terug en ben nu halverwege. Wat een gezever weer over wel/niet/wel/niet uitspelen.
Wordt het nog beter in de loop van de uitzending?
Jammer.quote:Op maandag 20 april 2020 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee eerste keer in maanden dat het echt grote bagger was.
twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:09:40Nav allerlei berichten begin #veronicainside teuggekeken. Derksen noemt me idioot. Ik schrijf elke week klinklare onzin en lulkoek. Inhoudelijk heeft hij mijn column niet goed gelezen, maar dat maakt niet uit. Heb weer veel geleerd over mezelf. En ik ben wel aardig, volgens hem. reageer retweet
Niet elke week Willem, alleen deze week.quote:Op maandag 20 april 2020 22:10 schreef Evertjan het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:09:40Nav allerlei berichten begin #veronicainside teuggekeken. Derksen noemt me idioot. Ik schrijf elke week klinklare onzin en lulkoek. Inhoudelijk heeft hij mijn column niet goed gelezen, maar dat maakt niet uit. Heb weer veel geleerd over mezelf. En ik ben wel aardig, volgens hem. reageer retweet
Mjah, alleen mag je toch ook niet onderschatten wat voor 'grote' competitie de Belgische toen was. In de jaren dat Gijp bij Lokeren speelde. In 1982 verloor Standard de finale van Europacup II, en speelde Anderlecht de halve finale van de Uefa Cup. In 1983 won Anderlecht gewoon de Uefa-cup tegen Benfica dat een paar rondes ervoor datzelfde Lokeren uitschakelde. Thor Waterschei (nu RC Genk) speelde datzelfde jaar de halve finale van de Europacup II ...quote:Op maandag 20 april 2020 22:07 schreef macca728 het volgende:
Gijp met zijn Lokeren grote club, gewoon 8ste en 10de mee geworden.
quote:Op maandag 20 april 2020 22:07 schreef macca728 het volgende:
Volgens mij kan dat Op1 gewoon een duo gaan kiezen (Tijs en Carrie) en Pauw in het weekend.quote:Op maandag 20 april 2020 22:14 schreef Generationalpha het volgende:
Fidan afzeiken.Het wordt wel echt vermoeiend nu.
Zeker, maar als er iemand een integer persoon is dan is het Fidan wel. VI is echt maximale afzeiktv geworden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat Op1 gewoon een duo gaan kiezen (Tijs en Carrie) en Pauw in het weekend.
Hij zei toch 2e en 3e? Ik had dat fragment een beetje op de achtergrond aan.quote:Op maandag 20 april 2020 22:07 schreef macca728 het volgende:
Gijp leugenaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:14 schreef macca728 het volgende:
Ja 2de en 4de zijn ze wel geworden daarvoor maar niet met Gijp
oude tijden herleven van Sport aan Tafel met al die sigarenrookquote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan leest mr nobuddie Willem Vissers even de les (iets wat ik in het verleden ook heb gedaan op Twitter).
Benieuwd of ze weten dat Engelstalige muziek ook mag zolang het een Nederlandse artiest is.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bij Jinek vanavond![]()
Wilfred Genee![]()
Als het aan auteursrechtenorganisatie Buma Cultuur en Sena ligt horen we straks alleen nog maar nummers van Nederlandse bodem op de radio. Zij roepen radiostations op om de komende tijd zoveel mogelijk muziek van eigen bodem te draaien. Op Koningsdag laten diverse radiostations, maar ook artiesten van zich horen. Wilfred Genee, Celine Huijsmans, René Froger en Anita Meyer schuiven aan over de verschillende initiatieven.
En Celine
Goed ventjequote:
Kan niet wachten tot vanavond.quote:
Afgelopen maandag leek het alsof hij een beroerte had, of keihard zat te zuipen. Nu is het al een debiel natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:14 schreef Paul het volgende:
Dit wordt vanavond weer inbellen door Frans van Seumeren
Dat kan ik jou wel vertellen en hij is ziedend![]()
!
Het is wel waanzin natuurlijk, Utrecht wordt dubbel genaaid.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen maandag leek het alsof hij een beroerte had, of keihard zat te zuipen. Nu is het al een debiel natuurlijk.
quote:Vanavond bij Veronica Inside: Wim Kieft en Hélène Hendriks vanuit Zeist
Het is weer vrijdag en dus weer tijd voor Veronica Inside!
Naast het vaste ensemble, bestaande uit Wilfred, René en Johan, is Wim Kieft aanwezig. Het grote nieuws van vandaag is natuurlijk de voortijdige beëindiging van de Eredvisie. Hélène Hendriks praat ons bij vanuit Zeist en geeft de laatste updates. Ook zal sportmarketeer Chris Woerts zijn mening delen over het allerlaatste nieuws van de KNVB.
Verder verlengde Dick Advocaat deze week zijn contract bij Feyenoord, kortom een bomvolle show vanavond.
Veronica Inside is vanavond om 20:30 uur te zien bij Veronica.
En ik danquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
@:El-Stinho
@:Caland
@:GGMM
@:tarado
@:Lange_Lans
@:buitendam
@:Wereldgozer
@:Zipportal,
@:Adames
@:JanCees
@:Mansjester
@:Doublepain
@:maxi-mus
@:Scrummie2.1
@:johannes_Vermeer
Topshow incoming
Hahahaha jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij gaat met een grijns zitten kijken?
madquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
Oh nee die klojo met zn brilletje is er weer. Die heeft heel de uitzending maandag al verpest
Hier trapt niemand inquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cambuur is geen toevoeging voor de eredivisie. Gewoon terecht dat rkc en ado erin blijven.
Hoe anders, per postkoerier?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:36 schreef JanCees het volgende:
Stemmen via e-mail
#werkenbijknvb
@:doublepain
KNABquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin nog fan te worden van de KNVB. Wie had dat gedacht. HA!
Waar is het Graydon mannetje als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:34 schreef Zorro het volgende:
Och daar is Chris "ikweetallesbeter" Woerts weer
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat zien dat ze de keuze eigenlijk al gemaakt hadden
Ajax was de kluts kwijt, weet niet of ze uiteindelijk kampioen waren geworden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:45 schreef Zorro het volgende:
Met 8 of 9 wedstrijden had AZ en zelfs Feyenoord nog boven ajax kunnen komen.
hypothetisch gelulquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Den Haag en RKC hadden het nooit voor elkaar gekregen om erin te blijven.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:45 schreef Zorro het volgende:
Met 8 of 9 wedstrijden had AZ en zelfs Feyenoord nog boven ajax kunnen komen.
Eens. Maar waarom dan stemmenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hypothetisch gelul
ze hadden gewoon gelijk moeten zeggen geen promotie/degradatie en geen kampioen
Dat probeer ik ook te zeggen. Maar nu wel CL geld opstrijken. Maar daar praat iedereen voor het gemak niet over.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax was de kluts kwijt, weet niet of ze uiteindelijk kampioen waren geworden.
Alles kan gebeuren in het voetbalquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
RKC was er 100% uitgevlogen en Den Haag 90%
Vast een bronnetje beschermenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bizar ja
En Johan lijkt het voor KNVB op te nemen
verwacht wel wat rechtszaken hier en daarquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Seizoen is niet gespeeld, geen kampioen dus ook geen degradanten. Klaar! Zo simpel is het jongens.
Als Ajax een beetje fatsoen heeft delen ze dat met AZ.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen. Maar nu wel CL geld opstrijken. Maar daar praat iedereen voor het gemak niet over.
Gaan we die lekker kijken, soort wedstrijdjes, lekker manquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
verwacht wel wat rechtszaken hier en daar
Alleen Utrecht maakt een goede kans.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
verwacht wel wat rechtszaken hier en daar
moet je maar eerste staanquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Ajax een beetje fatsoen heeft delen ze dat met AZ.
ook over compensatie misgelopen play-offinkomstenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen Utrecht maakt een goede kans.
Hij was gister ook al vervelend aanwezig bij Jinek.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Regilio_ het volgende:
Wilfred verdient een knal voor zijn eikel.
ajax. Fatsoen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waaromquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij mag zich wel wat objectiever opstellen.quote:
VI kijk je niet voor de objectiviteitquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij mag zich wel wat objectiever opstellen.
Wim haalt zijn neus ervoor op.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stel je een vraag aan Wim over het stemmen, antwoord meneer Derksen natuurlijk weer
Waarom niet? Ze zijn het niet verplicht maar het zou netjes zijn.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Heerenveen blijft dé voetbalclub van Friesland!
Dat de KNVB moreel beroep inbrengt geeft eigenlijk al aan dat het juridisch geen enkel sterkhoudend argument heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn het niet verplicht maar het zou netjes zijn.
Gaat niet gebeuren natuurlijk.
ze kunnen het niet verplichten neequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat de KNVB moreel beroep inbrengt geeft eigenlijk al aan dat het juridisch geen enkel sterkhoudend argument heeft.
Z=Squote:Op vrijdag 24 april 2020 20:58 schreef Zorro het volgende:
Gaan ze dadelijk van Zeumeren weer bellen? Zou leuk zijn
Mijn ninja edit skills laten te wensen over merk ikquote:
Wat een straf, blijven waar je toch al zit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Niet straffen in tijden van crisis. En dan wel Cambuur en De Graafschap in de KKD laten
Dat was blijkbaar echt onmogelijk, ook wegens de latere startquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:00 schreef luxerobots het volgende:
Spelen met 2 clubs extra was ook een goede oplossing geweest.
Niet clubs eruit schoppen die nog gewoon kans maken.
In het buitenland kan het wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar echt onmogelijk, ook wegens de latere start
Over welke start hebben we het precies? Dan kan je dat meteen doorgeven aan Rutte, dan weet ie dat ie dat kan aankondigen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toeter toettwitter:roemenglorie twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:23:15EUROPE HERE WE COME 🇪🇺🔴⚪️🔵 https://t.co/frnoV6O6jd reageer retweet
Gewoon 3 x per week voetballen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
ADO en RKC hadden ook bovenaan gestaan in de keukendivisie.
Cambuur stond 11 punten voor, RKC 11 achter. Waar hebben we het over..quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat een straf, blijven waar je toch al zit.
Voor september starten we niet, dan is het toch sowieso een latere start dan normaal?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over welke start hebben we het precies? Dan kan je dat meteen doorgeven aan Rutte, dan weet ie dat ie dat kan aankondigen.
Hmmmm. Vooruit. Daar heb je wat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor september starten we niet, dan is het toch sowieso een latere start dan normaal?
Vraag het me af eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
ADO en RKC hadden ook bovenaan gestaan in de keukendivisie.
Ado was weer jarenlang onderaan gaan bungelen en pas over een jaar of 12 weer ergens de weg omhoog.quote:
geinig filmpjequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:08 schreef WethouderHekking het volgende:
We,ve only just begun......
Moet aan die de film room 1408 denken
Van D666 naar FVD naar VVD.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Johan is lid van de Mark Rutte fanclub.
Volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:10 schreef JanCees het volgende:
Is wel mega uit de context gehaald man
hij heeft nooit bleach gezegd
heeft hij niet gezegdquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha bleekmiddel inspuiten jaajajajajajaaa
Obama moordenaar!quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef tralalala het volgende:
Obama zou alle geïnfecteerde gewoon dooddronen veel makkelijker.
doe ff normaal manquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Trump moeten ze ophangen aan de hoogste boom. Levensgevaarlijk.
ToonGod vanavond bij Op1. Ik kijk derhalve mee.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Trump moeten ze ophangen aan de hoogste boom. Levensgevaarlijk.
Hoe kom je er op. Wat een idioot is het.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef Zorro het volgende:
Trump: "Zou dat wat zijn?"
Media: TRUMP ZEGT DAT DAT MOET!
Dat hij het überhaupt vraagt zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef Zorro het volgende:
Trump: "Zou dat wat zijn?"
Media: TRUMP ZEGT DAT DAT MOET!
De opmerking van Trump is evengoed idioot, maar het wordt ook net zo goed gigantisch verdraaid om het maar zo neagatief mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kom je er op. Wat een idioot is het.
De Amerikanen verdienen deze man .quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kom je er op. Wat een idioot is het.
Post je mee?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ToonGod vanavond bij Op1. Ik kijk derhalve mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |