abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 april 2020 @ 11:54:22 #101
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192730449
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Called it :')
[..]

Leg dat maar uit aan die 'rednecks'.
2019: The Great Awakening
pi_192730477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:26 schreef KI1234 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Trump zo'n 7 tot 8 maanden om de economie weer op peil te brengen voordat de stemmers hem erop afrekenen. Lukt het hem?
natuurlijk niet

maar dat hoeft ook niet

perspectief schetsen voor de toekomst en demoniseren van democraten zal voldoende zijn
pi_192730485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Called it :')
[..]

Nogmaals perceptie is alles, was dit andersom geweest dan was dit zeker te weten ook gebruikt.
pi_192730509
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Richard Branson heeft ondertussen faillissement aangevraagd. ....Dit soort nieuws zal denk ik wel stevig aankomen in het witte huis. De elite wordt nu ook getroffen.
Onzin.

Branson heeft zijn prive kapitaal al veilig gesteld
pi_192730521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Of over het blokkeren van geld wat de Amerikanen hard nodig hebben. Blijkbaar vind Pelosi het belangrijk om er wat irrelevante zaken bij te stoppen.
Pelosi is gewoon een goede mens. Klaar.
pi_192730533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waar moet ik aan denken bij irrelevante zaken? De naam van de president op een cheque?
En wie heeft daar last van? Op de gebruikelijk azijnpissers na dan.
pi_192730536
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nogmaals perceptie is alles, was dit andersom geweest dan was dit zeker te weten ook gebruikt.
Je overtuigt verder niemand met zo'n ad. Het is vooral preken voor eigen parochie (en dat geldt net zo goed voor de ads van de Democraten).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192730547
Ik zie dat president Pelosi weer flink op de korrel wordt genomen door de oppositie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192730575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En wie heeft daar last van? Op de gebruikelijk azijnpissers na dan.
Wie heeft er last van wanneer dat nieuwe steunpakket niet woensdag maar donderdag groen licht krijgt?

Laten we wel wezen: jouw melodrama gaat net zo goed nergens over. Als zo'n pakket weken of maanden vertraging oploopt, is het een ander verhaal. Maar daarvan is geen sprake.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192730629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En wie heeft daar last van? Op de gebruikelijk azijnpissers na dan.
De mensen die daardoor later hun geld krijgen.
pi_192730636
Wat is nu precies het issue met die deal en Pelosi en shit?

Het lag toch genuanceerder allemaal? Pelosi en de Democraten wilden toch meer dan de Republikeinen, maar ook dat er meer naar de ziekenhuizen en lokale overheden? Althans, dat lees ik nu snel even.

Kent iemand het hele verhaal en kan dat kort even toegelicht worden? Anders moet ik weer uren gaan zoeken op internet (terwijl ik eigenlijk a/h werk zou moeten zijn). :@ :')
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192730652
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De mensen die daardoor later hun geld krijgen.
Alleen is dat niet het geval.
pi_192730690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie heeft er last van wanneer dat nieuwe steunpakket niet woensdag maar donderdag groen licht krijgt?

Laten we wel wezen: jouw melodrama gaat net zo goed nergens over. Als zo'n pakket weken of maanden vertraging oploopt, is het een ander verhaal. Maar daarvan is geen sprake.
We zullen zien wat er gaat gebeuren, persoonlijk vind ik niet dat dit de tijd is voor politieke spelletjes maarja, the show must go on.
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:12:06 #114
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192730763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Compleet subjectief.
Nee hoor, totaal objectief. Een slechtere president kan namelijk eigenlijk niet. Maar weer even terug naar de objectieve feiten. Gewoon omdat jij die blijkbaar slecht kunt onthouden.

1. Trump heeft het begrotingstekort sterk laten oplopen tijdens een periode van hoogconjunctuur
2. Trump heeft internationale verdragen (parijs) opgeblazen zonder alternatieven
3. Trump heeft het begin van een zorgstelsel voor de zwakkeren stuk gemaakt zonder verder plan

En ja, dit is slechts de top drie van een ontstellend slecht president. Dankzij nummer 1 zijn er geen goede mogelijkheden om de economische schok die nu optreedt op te vangen. Dankzij nummer 2 is de rest van de wereld niet bijzonder genegen de VS te ondersteunen. Dankzij nummer 3 is de crisis in de VS erger dan in de rest van de wereld.

Mag je na deze feiten weer verder met je gezwets over Biden.
pi_192730764
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

We zullen zien wat er gaat gebeuren, persoonlijk vind ik niet dat dit de tijd is voor politieke spelletjes maarja, the show must go on.
Als het om zulke bedragen gaat lijkt mij dat je moet strijden waar je voor staat. Blijkbaar vinden de Dems dat er cruciale elementen ontbreken in het pakket. Vind het niet meer dan logisch dat daar dan voor wordt geknokt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192730865
'Niet de tijd voor politieke spelletjes'
'WAAR IS BIDEN?!?!' Die moet zich nu laten zien voor de campagne!!'

Het kan verkeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192730970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:26 schreef KI1234 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Trump zo'n 7 tot 8 maanden om de economie weer op peil te brengen voordat de stemmers hem erop afrekenen. Lukt het hem?
Eerder 3 de verkiezingen zijn al in november
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192731041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, totaal objectief. Een slechtere president kan namelijk eigenlijk niet. Maar weer even terug naar de objectieve feiten. Gewoon omdat jij die blijkbaar slecht kunt onthouden.

1. Trump heeft het begrotingstekort sterk laten oplopen tijdens een periode van hoogconjunctuur
Eens, belastingverlagingen moeten altijd gepaard gaan met snijden in de uitgaven.
Veel Amerikanen daarentegen hebben er wel een extraatje aan overgehouden.
quote:
2. Trump heeft internationale verdragen (parijs) opgeblazen zonder alternatieven
Een prima besluit, die klimaatwaanzin moet een halt toegeroepen worden. Overigens blijkt dat de Chinezen zoveel kolencentrales etc bij mochten bouwen. Je eigen land in een slecht positie maneuvreren vanwege een besparing van zo uit mijn hoofd 3 graden?
En dat is dus als alle landen meedoen, waanzin.
quote:
3. Trump heeft het begin van een zorgstelsel voor de zwakkeren stuk gemaakt zonder verder plan[quote]Dit is de schuld van de Republikeinen die jarenlang hebben lopen piepen over Obamacare maar geen alternatief klaar hadden liggen. Overigens was er genoeg mis met Obamacare, een eigen risico van 15.000 per jaar en premies die elk jaar stegen. Genoeg Amerikanen die in de financiële problemen terecht zijn gekomen op deze manier.
En ja, dit is slechts de top drie van een ontstellend slecht president. Dankzij nummer 1 zijn er geen goede mogelijkheden om de economische schok die nu optreedt op te vangen. Dankzij nummer 2 is de rest van de wereld niet bijzonder genegen de VS te ondersteunen. Dankzij nummer 3 is de crisis in de VS erger dan in de rest van de wereld.

Mag je na deze feiten weer verder met je gezwets over Biden.
[/quote]
Maar ik kijk graag uit naar de fantastische plannen van Biden en of hij het überhaupt president gaat worden. Eerst maar eens zien of hij zich staande kan houden in de debatten tegen Trump.
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:28:49 #119
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_192731095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En wie heeft daar last van? Op de gebruikelijk azijnpissers na dan.
Zat mensen, want het hele proces liep daardoor vertraging op waardoor mensen later hun geld kregen.

En de belastingbetaler. Je denkt toch niet serieus dat zo'n wijziging eventjes gratis gedaan kan worden? Zou me niet verbazen als dat een paar miljoen gekost heeft. Voor iets wat totaal geen maatschappelijk nut of doel heeft.

Edit: lees net dat hele hordes mensen normaal niet eens een papiertje zouden krijgen, slechts een storting, maar dat dat hierdoor nu niet kan :') Gooi er nog maar een paar miljoen bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Zelva op 21-04-2020 12:34:09 ]
pi_192731208
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:28 schreef Zelva het volgende:

[..]

Zat mensen, want het hele proces liep daardoor vertraging op waardoor mensen later hun geld kregen.

En de belastingbetaler. Je denkt toch niet serieus dat zo'n wijziging eventjes gratis gedaan kan worden? Zou me niet verbazen als dat een paar miljoen gekost heeft. Voor iets wat totaal geen maatschappelijk nut of doel heeft
Anonieme bronnen melden dat..........
Kortom het is weer eens nepnieuws.
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:36:19 #121
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_192731235
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Anonieme bronnen melden dat..........
Kortom het is weer eens nepnieuws.
Argumenten zijn weer eens op?
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:38:46 #122
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192731293
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Eens, belastingverlagingen moeten altijd gepaard gaan met snijden in de uitgaven.
Veel Amerikanen daarentegen hebben er wel een extraatje aan overgehouden.
[..]

Een prima besluit, die klimaatwaanzin moet een halt toegeroepen worden. Overigens blijkt dat de Chinezen zoveel kolencentrales etc bij mochten bouwen. Je eigen land in een slecht positie maneuvreren vanwege een besparing van zo uit mijn hoofd 3 graden?
En dat is dus als alle landen meedoen, waanzin.
[..]

En ja, dit is slechts de top drie van een ontstellend slecht president. Dankzij nummer 1 zijn er geen goede mogelijkheden om de economische schok die nu optreedt op te vangen. Dankzij nummer 2 is de rest van de wereld niet bijzonder genegen de VS te ondersteunen. Dankzij nummer 3 is de crisis in de VS erger dan in de rest van de wereld.

Mag je na deze feiten weer verder met je gezwets over Biden.

Maar ik kijk graag uit naar de fantastische plannen van Biden en of hij het überhaupt president gaat worden. Eerst maar eens zien of hij zich staande kan houden in de debatten tegen Trump.
Kortom, je hebt geen clue

[ Bericht 1% gewijzigd door mcmlxiv op 21-04-2020 12:44:46 ]
pi_192731338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:36 schreef Zelva het volgende:

[..]

Argumenten zijn weer eens op?
https://www.cnbc.com/2020(...)s-relief-checks.html

“Economic Impact Payment checks are scheduled to go out on time and exactly as planned — there is absolutely no delay whatsoever,” a Treasury Department spokesperson said in a statement. “In fact, we expect the first checks to be in the mail early next week which is well in advance of when the first checks went out in 2008 and well in advance of initial estimates.”

“Anonieme bronnen melden dat” neem ik met een korrel zout.
pi_192731358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar ik kijk graag uit naar de fantastische plannen van Biden en of hij het überhaupt president gaat worden. Eerst maar eens zien of hij zich staande kan houden in de debatten tegen Trump.
Kortom, je hebt geen clue
[/quote]Biden heeft geen clue, de man weet niet eens of hij nu campagne voert om president of senator te worden.
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:45:57 #125
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192731414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Biden heeft geen clue, de man weet niet eens of hij nu campagne voert om president of senator te worden.
En je vindt Trump geestelijk wel helemaal ok? Je vindt het feit dat hij niet weet dat hij rally's heeft bijgewoond in Maart niet verontrustend? Zijn gebazel niet een teken van geestelijk verval?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')