Om over d'r tieten te praten?quote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu je het zegt, daarvoor zat ze dacht ik een keer bij Pauw.
Kan ik me nog herinneren. Toen werd Gordon laaiend en riep Joling: leuke shoooooowwwww.quote:Op maandag 20 april 2020 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook bij Tan
ze noemde Gordon nog cokesnuiver
dat was wel grappig
GODSKOLEREquote:Op maandag 20 april 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat ze die implantaten eruit had laten halen. Ze werd er ziek van of zoiets.
Ancilla 2020.
[ afbeelding ]
Wat ik ervan gelezen heb, heeft dat item al in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 20 april 2020 19:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind Lubach echt niets maar zijn item over WHO en China was wel prima.
quote:Op maandag 20 april 2020 19:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan ik me nog herinneren. Toen werd Gordon laaiend en riep Joling: leuke shoooooowwwww.
gelachen.
Altijd goed om even te herhalen voor het soort mensen dat Lubach kijkt.quote:Op maandag 20 april 2020 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ik ervan gelezen heb, heeft dat item al in alle kranten gestaan.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 19:25 schreef Doublepain het volgende:
"Je had toch niks te verbergen"
[ afbeelding ]
Heerlijk jaquote:Op maandag 20 april 2020 19:25 schreef Doublepain het volgende:
"Je had toch niks te verbergen"
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn. @GGMM eens?quote:Op maandag 20 april 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb dit destijds live gezien. Dit verdient een positieve note. @:lenny_leonard
twitter:chrisklomp twitterde op maandag 20-04-2020 om 13:20:03Mensen hebben wel veel kritiek op Donald Trump, maar ik weet nog dat Obama als president veel te laat reageerde op 9/11. Zo is het ook. reageer retweet
je sarcasmemeter staat uit?quote:Op maandag 20 april 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
Werken bij het AD.twitter:chrisklomp twitterde op maandag 20-04-2020 om 13:20:03Mensen hebben wel veel kritiek op Donald Trump, maar ik weet nog dat Obama als president veel te laat reageerde op 9/11. Zo is het ook. reageer retweet
Chris is wel vaker dom, dit zou me niks verbazen.quote:
Gewoon de oven in. De tip van Zipportal.quote:Op maandag 20 april 2020 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zó kwaad en weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Arme jongen. Arme ouders.
Die gore klootzak die zoiets flikt. Soms zou ik wel wat strafjes uit de middeleeuwen in ere hersteld zien worden.
@Lavenderr is aan het radicaliserenquote:Op maandag 20 april 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de oven in. De tip van Zipportal. [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Vriendin van de show weer blij gemaakt. @:wereldgozer
vieze rat wat heb ji jweer over mij zitten roddelenquote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:lavenderr is aan het radicaliseren
oh geen idee, ken hem nietquote:Op maandag 20 april 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Chris is wel vaker dom, dit zou me niks verbazen.
doe dit lekker in dm, dat puber schoolplein gedoe vindt niemand interessantquote:Op maandag 20 april 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vieze rat wat heb ji jweer over mij zitten roddelen
Wtf is ditquote:Op maandag 20 april 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vieze rat wat heb ji jweer over mij zitten roddelen
Echt een hele vervelende man maar dit is satire.quote:Op maandag 20 april 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
Werken bij het AD.twitter:chrisklomp twitterde op maandag 20-04-2020 om 13:20:03Mensen hebben wel veel kritiek op Donald Trump, maar ik weet nog dat Obama als president veel te laat reageerde op 9/11. Zo is het ook. reageer retweet
quote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou willen dat men in Nederland wat radicaler werd met dit soort tuig. Echt, wat is dit in en intriest. Zo'n jonge gozer, op weg naar zijn werk in een verpleeghuis zomaar doodgestoken. Hoe komt zo'n gast eigenlijk op straat als er al bekend is dat het een stuk vuil tuig is? Of is hij weer zielig ofzo?quote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je precies vervelend aan hem?quote:Op maandag 20 april 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een hele vervelende man maar dit is satire.
Ook criminelen kunnen in een psychose terechtkomen. Maar meer waarschijnlijk is het een uitgeprocedeerde asielzoeker.quote:Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat men in Nederland wat radicaler werd met dit soort tuig. Echt, wat is dit in en intriest. Zo'n jonge gozer, op weg naar zijn werk in een verpleeghuis zomaar doorgestoken. Hoe komt zo'n gast eigenlijk op straat als er al bekend is dat het een stuk vuil tuig is? Of is hij weer zielig ofzo?
Het is in Oss, het is ook goed mogelijk dat het iemand is die erg teleurgesteld is in de SP.quote:Op maandag 20 april 2020 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook criminelen kunnen in een psychose terechtkomen. Maar meer waarschijnlijk is het een uitgeprocedeerde asielzoeker.
Alles eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat vind je precies vervelend aan hem?
Ik ook ff. Thuis.quote:Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:caland @:jojoortje
wat voor sport?quote:Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:caland @:jojoortje
Neequote:Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo AmaranthaBen je lekker aan het posten in de VBL-SC?
Heb je nog iemand gevierendeeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |