ik heb zelf een BMW en een Porsche, beide oudjes maar momenteel vind ik dat Mercedes wel de mooiste auto's maakt in vergelijking met Audi en BMWquote:
Ik vind de oude Mercedes mooie wagensquote:Op maandag 20 april 2020 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb zelf een BMW en een Porsche, beide oudjes maar momenteel vind ik dat Mercedes wel de mooiste auto's maakt in vergelijking met Audi en BMW
ook wel een paar van gehadquote:Op maandag 20 april 2020 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind de oude Mercedes mooie wagens
Die oudjes blijven populairquote:Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel een paar van gehad
dit model was m'n eerste, 2 jaar in gereden en voor meer verkocht dan gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ook wel logisch, rijden heerlijk en nooit echt problemen meequote:Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel een paar van gehad
dit model was m'n eerste, 2 jaar in gereden en voor meer verkocht dan gekocht![]()
[ afbeelding ]
als je geen haast hebt, die van mij was een 200D, boven de 120 was het moeizaam hoor of berg op ging je nog net niet achteruit, maar onderhoudsvrij dat wel.quote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook wel logisch, rijden heerlijk en nooit echt problemen mee
De natte droom van @KingRolandquote:Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef JanCees het volgende:
ben wel fan van audi eigenlijk qua uiterlijk maar wie ben ik ik rij in een koreaan
goeie ouwe gyazoquote:Op maandag 20 april 2020 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://gyazo.com/9443f822bf7cd2423e611f3e709181e6.png
Itssssssssss
Review niet gelezen. Te uitgebreid voor mij. Misschien kun je deze beter op de frontpage van Fok posten.quote:Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
Predestination gezien trouwens gisteren.
Ze deden heel interessant over een tijdreis-plottwist die helemaal niet mogelijk is.
Nou is tijdreizen ook niet mogelijk, maar als het mogelijk was was die plottwist niet mogelijk!
Ik geef deze film een 5.
@:lenny_leonard
Niet geklikt.quote:Op maandag 20 april 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
BraddieGod in 2013.
LIF / Helpt dit met afvallen?..
Niet geklikt.quote:Op maandag 20 april 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
BraddieGod in 2013.
Vind het maar een rare gozerquote:Op maandag 20 april 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Opdonderen met dat Braddie gejank.
quote:Op maandag 20 april 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Opdonderen met dat Braddie gejank.
quote:Op maandag 20 april 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Zout toch op met die loser joh, doe dat lekker in ONZ
wat is datquote:Op maandag 20 april 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Gister de Twaalf gekeken. Niks mis mee.
Een Belgische serie over een rechtszaak, 'de twaalf' staat voor de juryleden die gevolgd worden.quote:
Mimimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Zout toch op met die loser joh, doe dat lekker in ONZ
Van de zomer ook nog, ging hij z'n hometrainer sessies vloggenquote:Op maandag 20 april 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
BraddieGod in 2013.
Kalifat al gezien? Vrij aardig wel.quote:Op maandag 20 april 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Gister de Twaalf gekeken. Niks mis mee.
Barbie zwaargewond makker, komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 20 april 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kalifat al gezien? Vrij aardig wel.
Niet mijn probleem..quote:Op maandag 20 april 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Barbie zwaargewond makker, komt wel dichtbij zo.
Gelukkig geen Corona op het kamp.
https://m.imgur.com/gallery/C9r5lyd
Hoeveel notes totaal?quote:Op maandag 20 april 2020 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
3 nieuwe COR notes zijn uit
@:zipportal
Dat zijn er ziek veel, zolang ben je toch nog helemaal niet actief?quote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
396. Voorbeelduser dus, vergeleken met jou, @:doublepain , @:caland en @:ggmm
Nee nog niet, ga ik dit weekend even naar kijken.quote:Op maandag 20 april 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kalifat al gezien? Vrij aardig wel.
Geregistreerd opmaandag 12 maart 2007quote:Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn er ziek veel, zolang ben je toch nog helemaal niet actief?
Oh dat valt dan alleszins meequote:Op maandag 20 april 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geregistreerd opmaandag 12 maart 2007
13 jaar.
ga niet betalen om te kijken waarvoor maar moeten haast wel onterecht zijnquote:Op maandag 20 april 2020 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Dat moeten wel positieve notes zijn dan.
Je kan ze gratis inzien.quote:Op maandag 20 april 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga niet betalen om te kijken waarvoor maar moeten haast wel onterecht zijn
quote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
396. Voorbeelduser dus, vergeleken met jou, @:doublepain , @:caland en @:ggmm
NSBers worden beloond, zegt weer veelquote:Op maandag 20 april 2020 11:57 schreef GGMM het volgende:
Lenny krijgt ook veel positieve notes, vanwege zijn TR's richting users als JanCees
Dank daarvoor. Samen maken we FOK! beter.quote:Op maandag 20 april 2020 11:57 schreef GGMM het volgende:
Lenny krijgt ook veel positieve notes, vanwege zijn TR's richting users als JanCees
Jack kraakt Willem wederom af op Twitter.twitter:jackvangelder twitterde op maandag 20-04-2020 om 12:02:39@vkwillemvissers Is je volgende open brief aan de Paus gericht? Vraag hem dan waarom het superrijke Vaticaan niets doet aan de ondersteuning van de Italianen ??!! 😊 reageer retweet
Jack is volgens mij volledig in paniek. Hij is natuurlijk ook viesdik.quote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jack kraakt Willem wederom af op Twitter.twitter:jackvangelder twitterde op maandag 20-04-2020 om 12:02:39@:vkwillemvissers Is je volgende open brief aan de Paus gericht? Vraag hem dan waarom het superrijke Vaticaan niets doet aan de ondersteuning van de Italianen ??!! 😊 reageer retweet
Jack is een enge manquote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jack kraakt Willem wederom af op Twitter.twitter:jackvangelder twitterde op maandag 20-04-2020 om 12:02:39@:vkwillemvissers Is je volgende open brief aan de Paus gericht? Vraag hem dan waarom het superrijke Vaticaan niets doet aan de ondersteuning van de Italianen ??!! 😊 reageer retweet
Jack tweet behoorlijk vaak gekke dingenquote:Op maandag 20 april 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jack is volgens mij volledig in paniek. Hij is natuurlijk ook viesdik.
Éen van de sterspelers van AFC ligt in het ziekenhuis, Jack heeft het zwaar.quote:Op maandag 20 april 2020 12:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jack tweet behoorlijk vaak gekke dingen
Die zijn altijd zo heerlijk passief agressief tegen elkaarquote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef RensAjacied het volgende:
Komt net name vanuit Sjek hoorquote:Op maandag 20 april 2020 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn altijd zo heerlijk passief agressief tegen elkaar
Oud zeer
wat is het oude zeer?quote:Op maandag 20 april 2020 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn altijd zo heerlijk passief agressief tegen elkaar
Oud zeer
Vissers is altijd wel leuk om te lezen maar deze column vond ik niet z'n beste om het maar zacht uit te drukkenquote:
Willem komt nog steeds regelmatig bij Rondo dus zal wel meevallen denk ikquote:Op maandag 20 april 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat het er is staat vast
Staat gewoon bij waar je je aantal notes ziet en waar je kan betalen, gratis je notes inzien.quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat gewoon bij waar je je aantal notes ziet en waar je kan betalen, gratis je notes inzien.
?quote:Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Pics?quote:Op maandag 20 april 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
Zo, tijd voor een tosti.
Ik probeer namelijk 30 kilo af te vallen
Nu zie ik jouw notes.quote:Op maandag 20 april 2020 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
dank je, wat dubbele notes voor hetzelfde "vergrijp", kinderachtigheid ten top.quote:Op maandag 20 april 2020 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Genot.quote:Op maandag 20 april 2020 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
3 nieuwe COR notes zijn uit
@:zipportal
Johangod @Taradotwitter:RdBoer1970 twitterde op maandag 20-04-2020 om 11:36:49The simple things are often the most difficult once 😉 Johan Cruijff 😘https://t.co/6O2NCMFjWL reageer retweet
wel een foutje van Ronald, once moet ones zijnquote:Op maandag 20 april 2020 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Johangod @:Taradotwitter:RdBoer1970 twitterde op maandag 20-04-2020 om 11:36:49The simple things are often the most difficult once 😉 Johan Cruijff 😘https://t.co/6O2NCMFjWL reageer retweet
quote:Op maandag 20 april 2020 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een foutje van Ronald, once moet ones zijn
Heeft dat Twitter geen optie om je tweets te bewerken dan?twitter:
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 20 april 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bezorgtijd: morgen tussen 09:45 en 12:15
Zending is ontvangen door PostNL
@:scrummie2.1
@:caland
@:ggmm
Een paar t-shirtjes en een luchtje.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.jopenbier.nl/product/ba-baracus-box/
Wat jij?
Wel een leuke postquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Doublepain het volgende:
Weer een post weg, kinderachtig zeg @:GGMM
Wil je liever als gehandicapte óf als FA door het leven gaan?quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Doublepain het volgende:
Weer een post weg, kinderachtig zeg @:GGMM
Nouri worden danquote:Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil je liever als gehandicapte óf als FA door het leven gaan?
Als ik mijn note lijst voor een sollicitatie moest uitprinten dan vrees ik wel dat ik nooit meer aan de bak komquote:Op maandag 20 april 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een leuke post
Jammer dat niemand hem gezien heeft.
een keertje geweest, wel een mooie tent maar geen speciaalbier drinker dus niet aan mij besteedtquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.jopenbier.nl/product/ba-baracus-box/
Wat jij?
Lekker bezig vriendquote:Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef JanCees het volgende:
ben wel fan van audi eigenlijk qua uiterlijk maar wie ben ik ik rij in een koreaan
Spijkerbroekjes in de uitverkoop genotquote:Op maandag 20 april 2020 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot.
De nieuwe DSI is uit!!![]()
![]()
https://www.mediatv.nl/ar(...)ving-met-vuuurwapens
@:wereldgozer
twitter:langefrans twitterde op maandag 20-04-2020 om 00:04:42.@arjenlubach Mona Keizer (CDA) heeft in de tweede kamer gezegd dat 5G stralen gebruikt kunnen worden als ‘crowd control’ (wapen). Dit zit veel mensen niet lekker. Wees niet jaloers op de cijfers van Janet 😜Gelukkig ben jij 5G expert blijkbaar. reageer retweet
Het lijkt me dat Jaapquote:Op maandag 20 april 2020 13:58 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 20 april 2020
Positief geteste personen
33.405* (+750)
Ziekenhuisopnames 9.779
(+75)
Overleden personen
3.751** (+67)
quote:Op maandag 20 april 2020 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:langefrans twitterde op maandag 20-04-2020 om 00:04:42.@:arjenlubach Mona Keizer (CDA) heeft in de tweede kamer gezegd dat 5G stralen gebruikt kunnen worden als ‘crowd control’ (wapen). Dit zit veel mensen niet lekker. Wees niet jaloers op de cijfers van Janet 😜Gelukkig ben jij 5G expert blijkbaar. reageer retweet
Morgen de aankondiging dat alles weer opengaat.quote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Jaapde boel aardig onder controle heeft.
twitter:
Ik ben bang dat ze daar heel langzaam mee gaan zijn. Die Zweden hebben ook wel een aardige Jaap.quote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen de aankondiging dat alles weer opengaat.
Zal wel weinig veranderen morgen ja, wellicht de scholen wat versoepelen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze daar heel langzaam mee gaan zijn. Die Zweden hebben ook wel een aardige Jaap.
Zolang ze maar niet in de zomer doorgaan. Leraren hebben recht op vakantiequote:Op maandag 20 april 2020 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel weinig veranderen morgen ja, wellicht de scholen wat versoepelen.
Lekker doorwerreke, je kan toch niet op vakantie.quote:Op maandag 20 april 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in de zomer doorgaan. Leraren hebben recht op vakantie
@:jojoortje
Ik ga in de zomer ook niet op vakantie en werk nu ook gewoonquote:Op maandag 20 april 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in de zomer doorgaan. Leraren hebben recht op vakantie
@:jojoortje
Oneens.quote:Op maandag 20 april 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker doorwerreke, je kan toch niet op vakantie.
Waar kan je die bestellen? Graag NL vertaling.quote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vanavond een stukje Mein Kampf lezen.
quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens.
Leraren leveren nu een gigantische prestatie. Ze zijn in staat geweest om binnen korte tijd onderwijs op afstand te organiseren. De werkdruk in het onderwijs was al hoog en wordt nu nog hoger. Leraren hebben die vakantie straks echt verdiend.
Jou raad ik Min kamp van Karl Ove Knausgård aan.quote:Op maandag 20 april 2020 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar kan je die bestellen? Graag NL vertaling.
Jezus kruip nog dieper in de reet van jojoortjequote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens.
Leraren leveren nu een gigantische prestatie. Ze zijn in staat geweest om binnen korte tijd onderwijs op afstand te organiseren. De werkdruk in het onderwijs was al hoog en wordt nu nog hoger. Leraren hebben die vakantie straks echt verdiend.
Rosenmöllerquote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens.
Dit is een citaat van Rosenmoller. Voorzitter van de VO-raad.quote:Op maandag 20 april 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus kruip nog dieper in de reet van jojoortje
Ohquote:Op maandag 20 april 2020 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een citaat van Rosenmoller. Voorzitter van de VO-raad.
ja mis het terras toch wel, het hele gebeuren zal hier op wat kleine dingen na nog wel een maand verlengd wordenquote:Op maandag 20 april 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze daar heel langzaam mee gaan zijn. Die Zweden hebben ook wel een aardige Jaap.
Het lijkt me beter dat je dit artikel eens leest! #ZEGNEETEGEN5Gquote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vanavond een stukje Mein Kampf lezen.
Op die manier kan je Stalin of Hitler ook geen moordenaar noemenquote:Op maandag 20 april 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
eng mannetje maar de moordenaar heet toch anders?
Ik denk dat het nog wel duurt tot de IC's weer op een beetje een normaal niveau zijn. Daarna zal het ook heel langzaam gaan ben ik bang, die ziekenhuizen hebben allemaal flinke achterstanden opgelopen in andere behandelingen en zullen niet zitten te wachten op een nieuwe flinke stijging.quote:Op maandag 20 april 2020 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja mis het terras toch wel, het hele gebeuren zal hier op wat kleine dingen na nog wel een maand verlengd worden
daar zit je toch een beetje erg fout vriendquote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op die manier kan je Stalin of Hitler ook geen moordenaar noemen
Ze waren weleens een beetje ondeugend, maar jij gaat gelijk wel weer erg ver met je beweringen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op die manier kan je Stalin of Hitler ook geen moordenaar noemen
quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zit je toch een beetje erg fout vriend
quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze waren weleens een beetje ondeugend, maar jij gaat gelijk wel weer erg ver met je beweringen.
LOLquote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens.
twitter:JohanCruyff twitterde op maandag 20-04-2020 om 14:40:26😂 Johan teaching Stoichkov how to jumprope in 1992. 🤭 #CruyffLegacy
🎥 @tv3cat https://t.co/EFkVCVubbM reageer retweet
Mourinho maatquote:Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:JohanCruyff twitterde op maandag 20-04-2020 om 14:40:26😂 Johan teaching Stoichkov how to jumprope in 1992. 🤭 #CruyffLegacy
🎥 @:tv3cat https://t.co/EFkVCVubbM reageer retweet
Mourinhoquote:Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Jij laat de economie wel draaien zeg!quote:Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Jouw bestelling is onderweg! We hebben jouw bestelling afgegeven aan de vervoerder DHL. De vervoerders hebben het momenteel erg druk; veel mensen bestellen in deze tijd veel meer online. Hierdoor doet de vervoerder wat langer erover om jouw pakketje te bezorgen. Volg jouw bestelling via onderstaande track en trace code.
Bestelgegevens
Bestelnummer: 4045
Besteldatum: 18 april 2020
Product Aantal Prijs
Rotterdam Beer Survival Kit #3/7 1 ¤20,20
Toevallig deze vorige week ook besteld @:lenny_leonard Met een beetje mazzel komt deze morgen aan en krijg ik 3-4 pakketjes op één dag!@:ggmm @:scrummie2.1
Beer survival kitquote:Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Jouw bestelling is onderweg! We hebben jouw bestelling afgegeven aan de vervoerder DHL. De vervoerders hebben het momenteel erg druk; veel mensen bestellen in deze tijd veel meer online. Hierdoor doet de vervoerder wat langer erover om jouw pakketje te bezorgen. Volg jouw bestelling via onderstaande track en trace code.
Bestelgegevens
Product Aantal Prijs
Toevallig deze vorige week ook besteld @:lenny_leonard Met een beetje mazzel komt deze morgen aan en krijg ik 3-4 pakketjes op één dag!@:ggmm @:scrummie2.1
Die versnelling hehequote:Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
een kratje Oranjeboom?quote:Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Bestelgegevens
Product Aantal Prijs
Lekker bezig maat.quote:Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Bestelgegevens
Product Aantal Prijs
Dit had ik eerder al aangekaartquote:Op maandag 20 april 2020 14:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Danny zou het mogelijk moeten maken 2 of 3 aliassen toe te voegen aan je username zodat je ook met @:DP @:Doublepain kan mentionen (tenzij die al bezet is natuurlijk).
Nee, dat is een verrassingquote:Op maandag 20 april 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Ik verwacht hier ook nog een verzending van een lokale brouwer uit de buurt.
Weet je al wat er in het pakket zit?
Mourinho is vrij bekend hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als niet APP gebruiker is het raar dat jij Mourinho kent
en als ik @DP wil mentionen ipv @Doublepain?quote:Op maandag 20 april 2020 14:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Danny zou het mogelijk moeten maken 2 of 3 aliassen toe te voegen aan je username zodat je ook met @:DP @:Doublepain kan mentionen (tenzij die al bezet is natuurlijk).
Dat zouden groepen zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit had ik eerder al aangekaart
Dat je @:iedereen , ook iedereen bereikt of @:VBLSC als we weer gaan rellen @:RensAjacied
Nou en?quote:Op maandag 20 april 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik krijg vandaag EN morgen een pakketje.
Lamp?quote:Op maandag 20 april 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja, daarom staat er tussen haakjes (tenzij hij bezet is natuurlijk).quote:Op maandag 20 april 2020 14:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
en als ik @:DP wil mentionen ipv @:doublepain?
quote:Op maandag 20 april 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
@VBLSC zou opzich wel handig zijnquote:Op maandag 20 april 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, daarom staat er tussen haakjes (tenzij hij bezet is natuurlijk).
Sowieso zou het wel een keer leuk zijn alle accounts met minder dan 10 posts gewoon weg te mieteren.
Erg leuk. Waar heb je het besteld?quote:Op maandag 20 april 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat is een verrassing
Elke week een nieuw pakket
@Banny uitstekend idee ditquote:Op maandag 20 april 2020 14:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:VBLSC zou opzich wel handig zijn
iedereen die laatste x maanden in sc gepost heeft ofzo dan gementiont wordt
je bedoelt @wannabeDP2kmongooltjequote:Op maandag 20 april 2020 14:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan doe je maar @:wannabeDPkkmongooltje als alias voor hem
Dan krijgen we Braddie ook weer terug of Madame_Paonquote:Op maandag 20 april 2020 14:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:VBLSC zou opzich wel handig zijn
iedereen die laatste x maanden in sc gepost heeft ofzo dan gementiont wordt
https://brouwerijtureluur(...)er-survival-kit-3-7/quote:Op maandag 20 april 2020 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk. Waar heb je het besteld?
quote:Op maandag 20 april 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word moe van die pakketjes-acts
Uitverkochtquote:Op maandag 20 april 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
https://brouwerijtureluur(...)er-survival-kit-3-7/
Online of filiaal maatquote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef JanCees het volgende:
Vanavond even @:ikea leegkopen
@:elan @:doublepain
Nederlandse Ikea-winkels op 28 april weer openquote:
Dan zit het topic gelijk goed volquote:Op maandag 20 april 2020 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan krijgen we Braddie ook weer terug of Madame_Paon
ja zie niet in hoe anders maatquote:Op maandag 20 april 2020 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan krijgen we Braddie ook weer terug of Madame_Paon
Ze zullen morgen of woensdag met de vierde week (volgende week dus) komen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitverkocht
Wat was je kwijt aan verzending?
Oh dan doet niemand het voor VBLquote:Op maandag 20 april 2020 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods maken per reeks een @ met namen
Ik zal binnenkort eens op hun site kijken of ik gewoon wat ga bestellen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen morgen of woensdag met de vierde week (volgende week dus) komen.
5 euro verzendkosten ongeveer
Hij is leukquote:Op maandag 20 april 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan doet niemand het voor VBL
hahaha
@:onlogisch check deze grap
welke brouwerij zit daar?quote:Op maandag 20 april 2020 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens op hun site kijken of ik gewoon wat ga bestellen.
Eerst die rotzooi uit Weert maar eens opdrinken @:lange_lans
Dan zou ik als ik jou was bij Noordt bestellen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens op hun site kijken of ik gewoon wat ga bestellen.
Eerst die rotzooi uit Weert maar eens opdrinken @:lange_lans
Staat genoteerd, dank.quote:Op maandag 20 april 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was bij Noordt bestellen.
quote:Op maandag 20 april 2020 15:02 schreef JanCees het volgende:
een of andere italiaan hard aangepakt op twitter
Prima bierquote:Op maandag 20 april 2020 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natte Gijt
60 piek voor 24 flesjes. Geen geld. Inclusief verzending
Alsof jij niet nog altijd die dubbelrol vertolkt.quote:Op maandag 20 april 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan doet niemand het voor VBL
hahaha
@:onlogisch check deze grap
Gelijk viral.quote:Op maandag 20 april 2020 15:02 schreef JanCees het volgende:
een of andere italiaan hard aangepakt op twitter
Oké Maurice, ga nu maar weer nutteloze meninkjes peilen.twitter:mauricedehond twitterde op maandag 20-04-2020 om 07:36:53Ik herhaal:
HET VIRUS WORDT NIET VIA VOORWERPEN OVERGEBRACHT.
Dus het is ook niet waar dat als je mondbescherming draagt bij het afdoen je ziek kan worden van druppeltje op je mondbescherming.
Daarom doe mee aan #ikbeschermmijnmondvoorjou
https://t.co/0RRPGWnJAQ
#Corona reageer retweet
Goed om te horen. Ik ken alleen 'Hop met de Gijt'.quote:
over aandachtshoeren gesproken, dan zie ik nog ik nog liever Sylviequote:Op maandag 20 april 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Oké Maurice, ga nu maar weer nutteloze meninkjes peilen.twitter:mauricedehond twitterde op maandag 20-04-2020 om 07:36:53Ik herhaal:
Dus het is ook niet waar dat als je mondbescherming draagt bij het afdoen je ziek kan worden van druppeltje op je mondbescherming.
#Corona reageer retweet
Nee dit kan echt nietquote:Op maandag 20 april 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
#Corona reageer retweet
Best hinderlijkquote:Op maandag 20 april 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alsof jij niet nog altijd die dubbelrol vertolkt.
Boksquote:Op maandag 20 april 2020 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best hinderlijk
FA's moeten gewoon opdonderen voortaan uit de SC
Godverdomme, begin jij nou ook al met die onzin.quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik ging echt helemaal stuk toen die bezorger goedemorgen zei
Kanjerhard gelachen weer
@:doublepain @:ggmm @:maxi-mus @:zipportal @:scrummie2.1 @:lange_lans @:buitendam @:lenny_leonard @:yvonne @:jancees @:knetterkrankjorum @:onlogisch @:kapiteintje @:madame_paon
Ik kijk alleen de foodreviews, die zijn puur genotquote:Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Godverdomme, begin jij nou ook al met die onzin.
Gelachen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Kanjerhard gelachen weer
@:doublepain @:ggmm @:maxi-mus @:zipportal @:scrummie2.1 @:lange_lans @:buitendam @:lenny_leonard @:yvonne @:jancees @:knetterkrankjorum @:onlogisch @:kapiteintje @:madame_paon
Geen idee joh, ik doe geen yoga hoor, ben ik te stijf voorquote:Op maandag 20 april 2020 15:16 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr @:karina @:yvonne ik ervaar wat stress vanwege tentamen dat eraan komt. Tentamen zit naast strategische vraagstukken vol berekeningen op het gebied van accountability, maar ik vroeg me af of yoga werkt. Weten jullie of dat echt helpt tegen stress?
Bepaal jij lekker niet.quote:Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zout nou eens op met die gast hier debiel
quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Kanjerhard gelachen weer
Maar na 5 broodjes heeft ie zijn patat maar voor de helft op. Die legt ie vervolgens in de koelkast om later op te eten. Wat een man.quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Kanjerhard gelachen weer
Mimimimimimimiquote:Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
man man man wat een vethompquote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Kanjerhard gelachen weer
Iemand moet die e-dentifier van hem afpakkenquote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Kanjerhard gelachen weer
Om 10:15 is Snackbar De AdmiraalGoden al open. Gouden omzetten.quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Kanjerhard gelachen weer
2 seconden later kan je er om lachen. Wat een vat vol tegenstrijdigheden ben je toch ook René.quote:Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
'goedemorgen', en dat dit allemaal opvreten. Wat walgelijk.quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Kanjerhard gelachen weer
Laatste keer dat ik naar een snackbar ben geweest kan ik mij niet herinnerenquote:Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef JanCees het volgende:
Prefereren jullie ook snackbar De Admiraal boven de rest?
Jij post om de haverklap foto's van die gast.quote:Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
2 seconden later kan je er om lachen. Wat een vat vol tegenstrijdigheden ben je toch ook René.
ik dit jaar nog niet iigquote:Op maandag 20 april 2020 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar een snackbar ben geweest kan ik mij niet herinneren
Lukt mij op een goede katerzondag zonder te hebben gegeten hooguitquote:Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'goedemorgen', en dat dit allemaal opvreten. Wat walgelijk.
dik varkenquote:Op maandag 20 april 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen zaterdag nog bij een snackbar geweest overigens.
xxl-milkshakegenot
Ik kwam er gisteren achter dat er in de buurt een febo drive is geopendquote:Op maandag 20 april 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
xxl-milkshakegenot
Ik gisteravond.quote:Op maandag 20 april 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
xxl-milkshakegenot
Nou verliefd weet ik niet.quote:Op maandag 20 april 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij post om de haverklap foto's van die gast.
Ben je verliefd op hem ofzo
Kan je een broodje frikandel bij de subway of Mc halen dan?quote:Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
Het gekke was ook dat het drie drive’s naast elkaar waren
Een Mcdonalds, subway en febo
Als je dan die drie keuzes hebt gaat er toch geen hond naar de febo
Heeft subway ook al drives?quote:Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
De Admiraal is legendarisch.quote:Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef JanCees het volgende:
Prefereren jullie ook snackbar De Admiraal boven de rest?
Liever Febo dan Subway.quote:Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
Niet geklikt.quote:
Hij stoort zich aan die bezorger omdat hij de bestelling aanraakt en vervolgens wel blijven vreten.quote:Op maandag 20 april 2020 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
Van happen naar snacks naar happen naar lucht op de IC straks...
Is dat de admiraal ja?quote:
Die zijn waarschijnlijk speciaal voor hem open.quote:Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
Hier is er ook echt geen snackbar in de ochtend open
Toch wel lichtelijk jaloers
quote:Op maandag 20 april 2020 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk speciaal voor hem open.
quote:Op maandag 20 april 2020 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk speciaal voor hem open.
Wel een bijzonder mannetjequote:Op maandag 20 april 2020 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij stoort zich aan die bezorger omdat hij de bestelling aanraakt en vervolgens wel blijven vreten.
Braddiegod
Die gast roept al 5 jaar dat hij 30 kilo wil afvallen en hij vreet al 5 jaar dagelijks patat, kapsalons en pizza.quote:Op maandag 20 april 2020 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel een bijzonder mannetje
Bang voor Corona want hij is een risicogroep
Wil dit jaar onder de 100kg komen en heeft het naar zijn woorden onder controle
En dan doet ie dit soort dingen, tasten al die kapsalons ook je brein aan ofzo? @:onlogisch
hoe lang zou die zijnquote:Op maandag 20 april 2020 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dan doet ie dit soort dingen, tasten al die kapsalons ook je brein aan ofzo? @:onlogisch
Wat zou jij doen als je Corona was en je zag hem. Dan ga je echt wel ff een straatje om op zoek naar een ander slachtoffer.quote:Op maandag 20 april 2020 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je Corona was en je zag hem. Dan ga je echt wel ff een straatje om op zoek naar een ander slachtoffer.
Uh, goeiequote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je Corona was en je zag hem. Dan ga je echt wel ff een straatje om op zoek naar een ander slachtoffer.
quote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die hem vreten sturen, wat een kansloze sjonnie ben je danquote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast roept al 5 jaar dat hij 30 kilo wil afvallen en hij vreet al 5 jaar dagelijks patat, kapsalons en pizza.
Ik snap niet dat mensen nog steeds verbaasd zijn dat die gast niet in orde is.
Volgens mij was er ooit een discord speciaal daarvoor. Gingen ze in groepjes overleggen hoe ze die gast konden etteren.quote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die hem vreten sturen, wat een kansloze sjonnie ben je dan
Nee, want die vetcellen zijn dus juist aantrekkelijk voor het virus en het virus wil zich graag zoveel mogelijk vermenigvuldigenquote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je zo mogelijk nog een triester leven dan Braddie zelf.quote:Op maandag 20 april 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij was er ooit een discord speciaal daarvoor. Gingen ze in groepjes overleggen hoe ze die gast konden etteren.
Serieusquote:Op maandag 20 april 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij was er ooit een discord speciaal daarvoor. Gingen ze in groepjes overleggen hoe ze die gast konden etteren.
Wat treurig.quote:Op maandag 20 april 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook eten kan een verslaving zijn. Soort junk dus...quote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast roept al 5 jaar dat hij 30 kilo wil afvallen en hij vreet al 5 jaar dagelijks patat, kapsalons en pizza.
Ik snap niet dat mensen nog steeds verbaasd zijn dat die gast niet in orde is.
Afgelopen 2 dagen al vier keer. Feedergenot.quote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die hem vreten sturen, wat een kansloze sjonnie ben je dan
vbl sc is echt niet toxic als mensen dat denkenquote:Op maandag 20 april 2020 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Serieus
en dan noemen ze de VBL SC toxic lol
Eens.quote:Op maandag 20 april 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je zo mogelijk nog een triester leven dan Braddie zelf.
Zonder VBL geen FOK! @Dannyquote:Op maandag 20 april 2020 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
vbl sc is echt niet toxic als mensen dat denken
Ik snap daar echt de lol niet van.quote:Op maandag 20 april 2020 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen al vier keer. Feedergenot.
en jij doet daar aan mee van onze belastingcenten?quote:Op maandag 20 april 2020 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.quote:Op maandag 20 april 2020 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen feeder, tenminste daar gaan we dan maar vanuit.
Echt he. Zo lullig is dat. Zegt ook veel over de mensen die zoiets doen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je zo mogelijk nog een triester leven dan Braddie zelf.
En dat begrijp ik ook niet. Jullie zijn wel vaak de zondebok lijkt het.quote:Op maandag 20 april 2020 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Serieus
en dan noemen ze de VBL SC toxic lol
Oh jij volgt die ongein ook echtquote:Op maandag 20 april 2020 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuur hem dan een krop sla.quote:Op maandag 20 april 2020 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Zo lullig is dat. Zegt ook veel over de mensen die zoiets doen.
Ik moest lachen om 'goedemorgen', dat betekent niet dat ik er van geniet om hem eten te sturen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg droevig ja.
Zelf lach je er net nog om coronadebiel.
Hier post de elite van FOK! (Scrummie even buiten beschouwing gelaten) . Dat creëert afgunst bij het gepeupel.quote:Op maandag 20 april 2020 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat begrijp ik ook niet. Jullie zijn wel vaak de zondebok lijkt het.
Joh.quote:Op maandag 20 april 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik verdenk @:Elan er wel van om in zo'n discord plaats te nemen. Hij is ook wel erg goed op de hoogte van alles.
EN DE OVERHEID DOET NIETSquote:Op maandag 20 april 2020 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die gast geniet van al die shitquote:Op maandag 20 april 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik verdenk @:Elan er wel van om in zo'n discord plaats te nemen. Hij is ook wel erg goed op de hoogte van alles.
Lavgodinquote:Op maandag 20 april 2020 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 20 april 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 20 april 2020 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens hoor.quote:
Nou daar leek het laatst niet op toen ik gecoronariseerd werd. Maar dank dan voor je steun nu.quote:Op maandag 20 april 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens hoor.
Behalve jancees en caland dan, die gedragen zich echt niet.
maar gelukkig hebben we jouw TR's om dat onder controle te houden.
Ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, kut. Roland is er.
Ik ben weer weg.
Werkzequote:Op maandag 20 april 2020 15:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ik zie dat Roland er is.
Ik ga weer even aan het werk.
quote:Op maandag 20 april 2020 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is heeft hij net ontbeten.quote:Op maandag 20 april 2020 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand hoe het met @:Drizzt_Dourden gaat
Lekker hoorquote:Op maandag 20 april 2020 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij net ontbeten.
Lang niet gezien hier.quote:Op maandag 20 april 2020 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand hoe het met @:Drizzt_Dourden gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |