jij komt nergens dan alleen in jouw eigen huis dus. Ok. Levensredder!quote:Op maandag 20 april 2020 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Even aanbellen om een coronabesmetting door te geven, heel goede reden.
Dat kan wel zijn, maar de conclusie op basis van het dalende aantal IC-patiënten dat het virus aan terrein verliest is dus niet terecht.quote:Op maandag 20 april 2020 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de overlevingskans laag is toch geen vreemde oplossing, IC overleving is nu 50%? Voor ouderen ligt dat nog veel lager.
Onzin. Dit is gewoon beleid hier in Nederland en dat is gedurende de coronacrisis NIET veranderd.quote:Op maandag 20 april 2020 09:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De daling van de IC- bezetting is dus een kunstmatige. Niet omdat er minder mensen ernstig ziek worden, maar omdat we minder ernstig zieke mensen naar de IC sturen. Zo kun je ook een probleem oplossen.
Komt je nu heel stoer vertellen wat je wel allemaal hebt gedaan tegen de regels in? Liever iemand die thuis blijft zitten dan de risico's opzoekt nu.quote:Op maandag 20 april 2020 09:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jij komt nergens dan alleen in jouw eigen huis dus. Ok. Levensredder!
die conclusie stond er niet bijquote:Op maandag 20 april 2020 09:27 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar de conclusie op basis van het dalende aantal IC-patiënten dat het virus aan terrein verliest is dus niet terecht.
Ik blijf het discutabel vinden dat in Nederland anderen jouw recht op leven bepalen.quote:Op maandag 20 april 2020 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de overlevingskans laag is toch geen vreemde oplossing, IC overleving is nu 50%? Voor ouderen ligt dat nog veel lager.
Komkom, je bent toch een hele grote Jan als je op internet stoer jouw rebelsheid kan verkondigen?quote:Op maandag 20 april 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt je nu heel stoer vertellen wat je wel allemaal hebt gedaan tegen de regels in? Liever iemand die thuis blijft zitten dan de risico's opzoekt nu.
nee dat maak jij ervan. Maar altijd dat moraalridderig geschreeuw van 'ik hou me wél aan de regels en kijk maar eens hoe goed' word ik moe van.quote:Op maandag 20 april 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt je nu heel stoer vertellen wat je wel allemaal hebt gedaan tegen de regels in? Liever iemand die thuis blijft zitten dan de risico's opzoekt nu.
quote:Op maandag 20 april 2020 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Even aanbellen om een coronabesmetting door te geven, heel goede reden.
ik vind er niets discutabels aan en "recht op leven" wat is dat voor iets?quote:Op maandag 20 april 2020 09:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik blijf het discutabel vinden dat in Nederland anderen jouw recht op leven bepalen.
Geen IC is sowieso dood. Dan is zelfs een kans van 10% gigantisch groot.
Dat doet eigenlijk altijd de familie, in samenspraak met de stervende wanneer dat nog mogelijk is.quote:Op maandag 20 april 2020 09:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik blijf het discutabel vinden dat in Nederland anderen jouw recht op leven bepalen.
Geen IC is sowieso dood. Dan is zelfs een kans van 10% gigantisch groot.
Daar gaat het in principe wel om dat we in deze periode zo min mogelijk andere mensen zien. Helaas dat er nog zoveel (domme) mensen zijn die deze o zo simpele regel niet snappen is dit juist een van de voornaamste redenen dat er nog veel verpsreiding plaats vind.quote:Op maandag 20 april 2020 09:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jij komt nergens dan alleen in jouw eigen huis dus. Ok. Levensredder!
Ik gaf slechts aan dat ik niet begrijp waarom mensen nu ineens bij ons op de stoep staanquote:Op maandag 20 april 2020 09:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee dat maak jij ervan. Maar altijd dat moraalridderig geschreeuw van 'ik hou me wél aan de regels en kijk maar eens hoe goed' word ik moe van.
Doktoren die toch zo graag mogelijk de stekker er bij je uittrekken? Walgelijk.quote:Op maandag 20 april 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind er niets discutabels aan en "recht op leven" wat is dat voor iets?
'Oudere minder vaak doorverwezen naar IC'quote:Op maandag 20 april 2020 09:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Dit is gewoon beleid hier in Nederland en dat is gedurende de coronacrisis NIET veranderd.
Het is niet waar dat er een daling is omdat we ineens besloten hebben om minder mensen dan voorheen op de IC toe te laten.
Meh, van dichtbij meegemaakt hoe hard ze kunnen pushen. Zélfs bij kinderen.quote:Op maandag 20 april 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet eigenlijk altijd de familie, in samenspraak met de stervende wanneer dat nog mogelijk is.
Oh, ik heb ook van dichtbij juist hele andere ervaringen.quote:Op maandag 20 april 2020 09:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Meh, van dichtbij meegemaakt hoe hard ze kunnen pushen. Zélfs bij kinderen.
quote:Op maandag 20 april 2020 00:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:JamesMelville twitterde op zondag 19-04-2020 om 21:11:34Well played Denmark 🇩🇰
The Danish Government has become the first to announce that companies that are registered in tax havens won’t be eligible for Coronavirus crisis bailouts. https://t.co/lAMs0fTQUW reageer retweet
wat een onzin, is geen dokter die dat doetquote:Op maandag 20 april 2020 09:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Doktoren die toch zo graag mogelijk de stekker er bij je uittrekken? Walgelijk.
Dat zal, maar dat weerlegt dus niet dat het in Nederland voorkomt. Ook hedendaags met deze crisis vrij duidelijk dat ze ouderen toch op het hart willen drukken vooral maar dood te gaan.quote:Op maandag 20 april 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook van dichtbij juist hele andere ervaringen.
ik ookquote:Op maandag 20 april 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook van dichtbij juist hele andere ervaringen.
In Bulgarije vast nietquote:Op maandag 20 april 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, is geen dokter die dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |