zeker, dus benieuwd hoe ze dat hier gaan oplossenquote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af alleen wat de definitie is van een tax heaven, zijn wij dat zelf niet dan?
Dat we een keuze zouden hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 10:45 schreef nirvana het volgende:
[..]
Welke verkeerde premisse staat er dan in?
twitter:welt twitterde op maandag 20-04-2020 om 10:50:34🔴 BREAKING: Bayern führt Maskenpflicht ab 27. April ein https://t.co/g2KWoFeB3X https://t.co/mYN90xXS8e reageer retweet
Ah joh niks aan het handje, gewoon lekker versoepelen vanaf mei en die oudjes laten creperen. Die gaan toch al dood en hoe eerder we er vanaf zijn hoe minder geld het ons kost. Rutte zal er blij mee zijn..quote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
Met alle respect, maar als we uitgaan van het bevestigd aantal doden, en de opgebouwde immuniteit zoals gemeten door Sanquin, zitten we rond de 75.000 doden voordat we de 60% bereikt hebben.
En dan weten we ook dat we heel veel doden in verzorgingstehuizen niet meetellen, dus 100.000-150.000 doden lijkt me niet onrealistisch. En dan gaat het echt iedereen raken, direct of indirect.
En dan maar hopen dat de immuniteit een beetje aanhoudt en dat de mensen die wel genezen niet dermate permanente schade er aan over houden dat ze bij de volgende golf wel het loodje leggen.
Hoe je dit nog durft te downplayen is mij een raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ben benieuwd of de relatie met China gaat veranderen nu.quote:
Echte fokkerquote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik begin er wel aan te wennen zou het bijna jammer vinden als ze nu zouden gaan versoepelen
Dit is wel heel creatief boekhouden.quote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
Met alle respect, maar als we uitgaan van het bevestigd aantal doden, en de opgebouwde immuniteit zoals gemeten door Sanquin, zitten we rond de 75.000 doden voordat we de 60% bereikt hebben.
En dan weten we ook dat we heel veel doden in verzorgingstehuizen niet meetellen, dus 100.000-150.000 doden lijkt me niet onrealistisch. En dan gaat het echt iedereen raken, direct of indirect.
Ik weet niet of dat makkelijk is of zelfs vergelijkbaar.quote:Op maandag 20 april 2020 07:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Makkelijk een paar jaar.
Vraag het de mensen maar die ondergedoken zaten.
quote:
Dat je karretje schoon wordt gemaakt in de supermarkt, mag van mij best blijven na dit gezeur.quote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik begin er wel aan te wennen zou het bijna jammer vinden als ze nu zouden gaan versoepelen
Niet echt, de oversterfte ligt redelijk in die lijn. Maar waarom vind je dat?quote:Op maandag 20 april 2020 10:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is wel heel creatief boekhouden.
quote:OBJECTIVE:
To evaluate the relative risk of COVID-19 death in people <65 years old versus older individuals in the general population, to provide estimates of absolute risk of COVID-19 death at the population level, and to understand what proportion of COVID-19 deaths occur in non-elderly people without underlying diseases in epicenters of the pandemic.
Iedereen onder de 65 zonder problemen weer naar buiten.quote:CONCLUSIONS:
People <65 years old have very small risks of COVID-19 death even in the hotbeds of the pandemic and deaths for people <65 years without underlying predisposing conditions are remarkably uncommon. Strategies focusing specifically on protecting high-risk elderly individuals should be considered in managing the pandemic.
Het staat er wat cru, en niemand wil de oudjes laten creperen, maar versoepelen vanaf mei lijkt mij heel verstandig.quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah joh niks aan het handje, gewoon lekker versoepelen vanaf mei en die oudjes laten creperen. Die gaan toch al dood en hoe eerder we er vanaf zijn hoe minder geld het ons kost. Rutte zal er blij mee zijn.
Nu Nederland nogquote:
De schone lucht mag van mij ook wel blijven en sowieso dat mensen wat meer rekening blijven houden met persoonlijke ruimte in rijen en winkels.quote:Op maandag 20 april 2020 10:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat je karretje schoon wordt gemaakt in de supermarkt, mag van mij best blijven na dit gezeur.
Het massaal thuiswerken van kantoorpersoneel en ambtenaren ook.
De massale waardering voor beroepen als verpleger mag ook blijven.
De rest? Vaarwel en hopelijk tot nooit meer.
Omdat deze doden het gevolg zijn van een situatie waarin de kwetsbaren net zo goed (of slecht) beschermd waren als de rest van de bevolking. Naarmate er meer informatie komt kunnen we deze mensen steeds beter beschermen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet echt, de oversterfte ligt redelijk in die lijn. Maar waarom vind je dat?
Die hebben wel ervaring met herstelbetalingenquote:
Mij niet en hopelijk de beleidmakers ook niet. Als we toch alle evenementen cancellen t/m Augustus kun je net zo goed deze maatregelen minstens 4 - 8 weken verder doortrekken.quote:Op maandag 20 april 2020 10:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Het staat er wat cru, en niemand wil de oudjes laten creperen, maar versoepelen vanaf mei lijkt mij heel verstandig.
Daar is het nu wel redelijk te laat voor. Het zit al in de verzorgingshuizen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat deze doden het gevolg zijn van een situatie waarin de kwetsbaren net zo goed (of slecht) beschermd waren als de rest van de bevolking. Naarmate er meer informatie komt kunnen we deze mensen steeds beter beschermen.
Met een 0.4% fatality rate (Duitse schatting) en 70% besmetting kom je op pakweg 48000 doden.quote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
En dan maar hopen dat de immuniteit een beetje aanhoudt en dat de mensen die wel genezen niet dermate permanente schade er aan over houden dat ze bij de volgende golf wel het loodje leggen.
Dit is "fear mongering". Er is geen enkele aanwijzing in andere landen die op ons voorliggen dat dit gaat gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
dus 100.000-150.000 doden lijkt me niet onrealistisch.
Het raakt meer mensen tegelijk in een kortere tijd ja. Maar cru gezegd zouden de meesten die overlijden in de komende vijf jaar overleden zijn. Komende jaren zouden er dan minder ouderen overlijden.quote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |