Dat leg ik toch uit met dat kudde dier principe.quote:Op maandag 20 april 2020 10:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij was het punt vooral dat mensen elkaar juist meer gaan opzoeken dan in reguliere tijden. (althans dat werd gesuggereerd)
Op een verkeerde premisse kun je prachtige betogen opbouwen. Maar dan klopt er nog steeds natuurlijk geen hout van.quote:Op maandag 20 april 2020 10:29 schreef nirvana het volgende:
En wat vinden we hier van?
Zijn de Corona maatregelen solidair?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)3U8xx-i1CTqK2kbNDCHo
Dit is wel heel erg downplayen zegquote:Op maandag 20 april 2020 10:26 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden we hier van?
.
Covid-19’: ongekend Corona-killervirus of vooral ongekende paniek?
https://www.wyniasweek.nl(...)al-ongekende-paniek/
Anders kunnen we FOK! wel opdoekenquote:Op maandag 20 april 2020 10:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Waarom reageren we überhaupt op zolderkamerblogs?
Een waardevolle bijdrage aan het debat. Te veel mensen zijn onnodig bang gemaakt, hoe je deze mensen weer on-bang maakt wordt nog een hele kunst.quote:Op maandag 20 april 2020 10:26 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden we hier van?
.
Goed artikel imo, allemaal punten die ik zelf ook wel eens benoemd heb.quote:Op maandag 20 april 2020 10:29 schreef nirvana het volgende:
En wat vinden we hier van?
Zijn de Corona maatregelen solidair?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)3U8xx-i1CTqK2kbNDCHo
De hele wereld profiteert aan de energietransitie. Miljarden gaat het opleveren aan winsten. Maar huiseigenaren mogen niet profiteren en moeten alles uitgeven om die winsten te bewerkstelligen?quote:Op maandag 20 april 2020 10:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Meneer wynia las ik laatst ook al een statement maken dat het duurzaam maken van je huis onzin is omdat het 500 jaar zou duren voordat je er winst op zou maken, alsof winst het enige argument is om je huis van andere energie voorziening te voorzien... heb mede daarom niet zo'n hoge pet van hem op.
Top dit. Overnemen en iets van een schema toevoegen dat bedrijven die over het laatste financiële jaar dividend hebben uitgekeerd alleen in aanmerking komen voor steun als aandeelhouders ook bijdragen. Lastiger gedaan dan gezegd overigens, vooral voor publieke bedrijven.quote:Op maandag 20 april 2020 00:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:JamesMelville twitterde op zondag 19-04-2020 om 21:11:34Well played Denmark 🇩🇰
The Danish Government has become the first to announce that companies that are registered in tax havens won’t be eligible for Coronavirus crisis bailouts. https://t.co/lAMs0fTQUW reageer retweet
Ik denk eerder dat mensen onnodig bang geworden zijn. Niet persee gemaakt, er zijn zat gewoon goede duidelijke inhoudelijke bronnen over dit virus en ook de informatie over de in nederland genomen maatregelen zijn niet zozeer heel bangmakend.quote:Op maandag 20 april 2020 10:41 schreef zoost het volgende:
[..]
Een waardevolle bijdrage aan het debat. Te veel mensen zijn onnodig bang gemaakt, hoe je deze mensen weer on-bang maakt wordt nog een hele kunst.
De andere kant van de oorlogstaal en propaganda die de overheid iedere keer uit voor een virus waar de overgrote meerderheid van de besmette mensen niet eens iets van merkt.quote:
Welke verkeerde premisse staat er dan in?quote:Op maandag 20 april 2020 10:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Op een verkeerde premisse kun je prachtige betogen opbouwen. Maar dan klopt er nog steeds natuurlijk geen hout van.
FOK! is zelf al een soort van zolderkamerblog.quote:Op maandag 20 april 2020 10:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Anders kunnen we FOK! wel opdoeken
Die Wynia..ik vind het een opruiier die vaak zaken verdraait.quote:Op maandag 20 april 2020 10:26 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden we hier van?
.
Doe lief voor elkaar is oorlogstaal?quote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De andere kant van de oorlogstaal en propaganda die de overheid iedere keer uit voor een virus waar de overgrote meerderheid van de besmette mensen niet eens iets van merkt.
Voor beide kanten valt wat te zeggen, maar het realisme is wederom totaal zoek.
Nee van covid 19 is het ook wekelijks aantal doden.quote:Op maandag 20 april 2020 09:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alle ziektes hier zijn zo ongeveer gemiddelden of dat wat er in die week/maand zijn overleden en dan is corona ineens een optel som van alle doden?Wat een amateuristische grafiek.
Volgens mij hebben de Nederlandse beleidsmakers een mooi midden gevonden tussen oorlogsretoriek (Macron etc.) en kop-in-het-zand (Poetin etc.).quote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De andere kant van de oorlogstaal en propaganda die de overheid iedere keer uit voor een virus waar de overgrote meerderheid van de besmette mensen niet eens iets van merkt.
Voor beide kanten valt wat te zeggen, maar het realisme is wederom totaal zoek.
Is dit nou een ad-hominem? De vraag was: wat vind je van het artikel. Daarnaast is het artikel niet door Wynia geschrevenquote:Op maandag 20 april 2020 10:45 schreef capricia het volgende:
Die Wynia..ik vind het een opruiier die vaak zaken verdraait.
2 maanden geleden moesten we opeens twitter serieus nemen met al die foto's en verhalen uit wuhan, maar nu er steeds grotere kritiek komt op het beleid van de overheid opeens niet meer?quote:Op maandag 20 april 2020 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het ernstiger dat jij reacties op Twitter serieus neemtEn dat kennelijk als maatstaf neemt voor mening van 17 miljoen andere Nederlanders.
Nogal kort door de bocht, veel informatie ontbreekt en gebruikmakend van achterhaalde bronnen o.a.quote:Op maandag 20 april 2020 10:47 schreef zoost het volgende:
[..]
Is dit nou een ad-hominem? De vraag was: wat vind je van het artikel.
Er is een verschil tussen autist zijn en nu juist extra sociale contacten opzoeken.quote:Op maandag 20 april 2020 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat leg ik toch uit met dat kudde dier principe.
Vraag mij af alleen wat de definitie is van een tax heaven, zijn wij dat zelf niet dan?quote:Op maandag 20 april 2020 10:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Top dit. Overnemen en iets van een schema toevoegen dat bedrijven die over het laatste financiële jaar dividend hebben uitgekeerd alleen in aanmerking komen voor steun als aandeelhouders ook bijdragen. Lastiger gedaan dan gezegd overigens, vooral voor publieke bedrijven.
Wat je anders gaat krijgen is dat o.a. hedge funds korte termijn gaan speculeren op overheidssteun vanwege beurskoersen die op steun maatregelen gaan reageren. Dat kan niet de bedoeling zijn.
wel met je eens maar die intelligente lockdown is ook niet lang meer vol te houden financieel gezien, morgen zullen ze de meeste maatregelen nog wel een maand vooruit schuiven maar dan begint het wel een beetje op te houden.quote:Op maandag 20 april 2020 10:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Nederlandse beleidsmakers een mooi midden gevonden tussen oorlogsretoriek (Macron etc.) en kop-in-het-zand (Poetin etc.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |