Stijgende lijn.quote:
quote:
Jawel. Ik dacht dat ik geen risico liep als een jong iemand maar als ik dit zo zie...quote:
Dat zou heel goed kunnen. Er zijn heel veel aanwijzingen dat vitamine D impact heeft op kans op krijgen en verloop van COVIDquote:Op zondag 19 april 2020 21:34 schreef Daarnaast het volgende:
Lopen mensen met vitamine d deficiëntie keer risico?
Ik slik normaal 800 ie vitamine d maar wil opschalen tot 10000 want dat is de stootkuur die ik van mijn huisarts moest nemen om het op peil te brengen.
Stel je hebt kanker, en je krijgt dan corona, sta je dan onder kanker als je overlijdt, corona of beide? Stel je hebt een zwak hart, je krijgt dan corona...quote:
Dat is natuurlijk niet zo zwart/wit.quote:Op zondag 19 april 2020 21:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Stel je hebt kanker, en je krijgt dan corona, sta je dan onder kanker als je overlijdt, corona of beide? Stel je hebt een zwak hart, je krijgt dan corona...
Stel je hebt een ziekte, niet in deze grafiek vermeldt, je krijgt corona...
Extreme obesitas, krijgt corona..
Aan deze grafiek te zien enkel corona, krijg je een mooie steile lijn, met 90% onderliggende klachten.
Anderhalf keer lichaamsgewicht. Dus tegen de 100 kilo. Squat iets minder. Rond de 80 kg. BP rond lichaamsgewicht.quote:
Ik snap dat je zoiets mist, maar natuurlijk gezelligheid met anderen... toch?quote:Op zondag 19 april 2020 21:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Anderhalf keer lichaamsgewicht. Dus tegen de 100 kilo. Squat iets minder. Rond de 80 kg. BP rond lichaamsgewicht.
Ik mis dit meer dan de horeca en feestjes enzo.
Dat hangt er vanaf waar je aan dood gaat.quote:Op zondag 19 april 2020 21:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Stel je hebt kanker, en je krijgt dan corona, sta je dan onder kanker als je overlijdt, corona of beide? Stel je hebt een zwak hart, je krijgt dan corona...
Stel je hebt een ziekte, niet in deze grafiek vermeldt, je krijgt corona...
Extreme obesitas, krijgt corona..
Vind je dit niet een beetje treurig worden?quote:Aan deze grafiek te zien enkel corona, krijg je een mooie steile lijn, met 90% onderliggende klachten.
Als ik even Nederland uitreken, 17.280.000 inwoners / 3864 doden = 1 op de 4.690, wat dan ook weer door de helft moet is 1 op de 2345 inwoners van Nederland zijn er al aan overleden, ok, is natuurlijk bij lange na niet zo slecht als NYC, maar als je het zo uitrekent zijn de getallen gewoon iets schokkender lijkend.quote:Op zondag 19 april 2020 17:32 schreef Daarnaast het volgende:
1 op 700 mensen in New York is inmiddels overleden aan corona. En dat gaat alleen om de bevestigde corona doden. Daadwerkelijke aantal is waarschijnlijk twee keer zo hoog. Dus in realiteit zijn er 1 op 350 mensen in New York overleden aan Corona. En het wordt alleen maar meer.
quote:Op zondag 19 april 2020 21:39 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Er zijn heel veel aanwijzingen dat vitamine D impact heeft op kans op krijgen en verloop van COVID
Volg professor Martens maar eens, die is er overtuigd van geraakt:
https://twitter.com/profrobmartens
Ik moet zeggen dat de U-bocht constructies om dit soort doordrammerij te rechtvaardigen, weergaloos is en er geen speld tussen te krijgen is.quote:https://www.theguardian.c(...)in-bame-medic-deaths
I am convinced that the damage to health of an unhealthy lifestyle is being magnified by the pandemic. Healthy vitamin D levels might well make a difference. It might be useful if this, and other lifestyle advice, was given more prominence in the daily press briefings.
Dr Colin Bannon
Getallen zijn niet te vergelijken, elk land/regio/gebied houdt er al naar het bijgestelde belang, er eigen definities en criteria op na. Zelfs binnen een "systeem" worden de normen gaandeweg aangepast.quote:Op zondag 19 april 2020 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ik even Nederland uitreken, 17.280.000 inwoners / 3864 doden = 1 op de 4.690, wat dan ook weer door de helft moet is 1 op de 2345 inwoners van Nederland zijn er al aan overleden, ok, is natuurlijk bij lange na niet zo slecht als NYC, maar als je het zo uitrekent zijn de getallen gewoon iets schokkender lijkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |