Dit is een sterke uiteenzetting over hoofden. Chapeau daarvoor.quote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja.
A-symmetrisch
Niet helemaal je smaak
Neus wellicht wat groter
Ogen dicht bij elkaar (ik noem maar wat hè)
Maar TOCH dat ene wat je intrigeert, gewoon iets. Een blik, een charme, een gelaatstrekje, een kuiltje, een lipkleur.
Relatief leuk. Voor jou. Ook al is het eigenlijk niet jouw smaak.
Details zijn meester zelfs of juist al zijn ze imperfect.
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.quote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ik net tegenkwam had wel 14k volgersen alleen maar omdat je lekker bent.
Hoe zou het die chick over 20 jaar vergaan? #dtv
Doe even iets anders dan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mongolenplaatje in de OP
Zet je zelf erin kneusjequote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mongolenplaatje in de OP
Inderdaad. Ik heb 11 insta volgers, en ik ben toch de ideale schoonzoon.quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.
Let even op je taalquote:
Nou nou niet gelijk scheldenquote:
Ja voor een ideale vriendin met voor jou ideale schoonouders.quote:Op zondag 19 april 2020 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb 11 insta volgers, en ik ben toch de ideale schoonzoon.
Kut, laat ik nou net geen “weter” zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
De OP is Suspect alleen weters weten
🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Ja denk dat dit de reden is dat ze mij niet gaat liken.quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.
Precies meidquote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja voor een ideale vriendin met voor jou ideale schoonouders.
Myrr dont owe you shit 🖕🖕🖕🖕quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
De OP is Suspect alleen weters weten
🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Nee maar, alsof ze niets anders kan of minderwaardig is (of meer dan jij) omdat ze 14k volgers heeft.quote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk dat dit de reden is dat ze mij niet gaat liken.
Ik zou er gewoon ongemakkelijk van raken om alleen veel volgers te hebben omdat je er dan lekker uitziet. Moet iedereen verder zelf weten.quote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar, alsof ze niets anders kan of minderwaardig is (of meer dan jij) omdat ze 14k volgers heeft.
Komt vanzelf, het is mij ook geluktquote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies meid![]()
Begin me alleen af te vragen of die er voor mij is langzamerhand.
Beetje cultuur snuiven in deze SCquote:
Niks mis met het uitdragen van je eigen schoonheid.quote:Op zondag 19 april 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon ongemakkelijk van raken om alleen veel volgers te hebben omdat je er dan lekker uitziet. Moet iedereen verder zelf weten.
Het leven is deprimerendquote:
Maar het is wel vergankelijk.quote:Op zondag 19 april 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks mis met het uitdragen van je eigen schoonheid.
Is bij mannen gelukkig niet het gevalquote:Op zondag 19 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is wel vergankelijk.
En wat als je daarop teert en de schoonheid verdwijnt met de jaren?
Dan moet je maar achter de kassa bij de Jumbo. Is toch ook niks mis meequote:Op zondag 19 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is wel vergankelijk.
En wat als je daarop teert en de schoonheid verdwijnt met de jaren?
Ligt eraan hoeveel geluk je hebt met je genen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is bij mannen gelukkig niet het geval
Komt vanzelf, het is mij ook geluktquote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies meid![]()
Het leven is hoe je er in staat, je kan lachen of huilen, de dood wacht wel.quote:
De medaille heeft twee kanten.quote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies meid![]()
Krijg je allemaal ouwe viespeuken die je proberen te hosselen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan moet je maar achter de kassa bij de Jumbo. Is toch ook niks mis mee
Deels wel mee eens hoor. Deels ook nietquote:Op zondag 19 april 2020 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Komt vanzelf, het is mij ook gelukt
[..]
Het leven is hoe je er in staat, je kan lachen of huilen, de dood wacht wel.
Ik krijg wel WITTE haren in m'n baard sinds een tijdjequote:Op zondag 19 april 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geluk je hebt met je genen.
Stukje haaruitval zo.
Ja en diegene met dan?quote:Op zondag 19 april 2020 00:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De medaille heeft twee kanten.
Denk dat gemiddelde mensen (zonder issues) er het beste vanaf komen en dat ze daarom ook in de meerderheid zijn.
Ik heb dat vooral aan de zijkant een paar als ik mijn haar omhoog gooi. Nare toestandenquote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg wel WITTE haren in m'n baard sinds een tijdje
Dit kan ik helaas bevestigen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Knappe mensen hebben ook depressies en ervaren ook eenzaamheid.
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Ik wacht nog tot ik baardgroei krijg.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Iedereen zal wel ergens in zijn leven eenzaamheid ervaren.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Knappe mensen hebben ook depressies en ervaren ook eenzaamheid.Zowel heren als dames.
ik rodequote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand wordt alleen geboren, tweelingen al helemaal niet.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen zal wel ergens in zijn leven eenzaamheid ervaren.
We worden alleen geboren en gaan alleen dood.
Je beleeft het wel alleenquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niemand wordt alleen geboren, tweelingen al helemaal niet.
Voor geboorte heb je minstens een moeder nodig.
Knappe mensen krijgen ook meer voor elkaar. Dat is gewoon wetenschappelijk bewezenquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
Krijg gewoon steeds meer het idee dat als je er knap en verzorgd uitziet dat mensen dan het idee hebben dat je dingen voor elkaar hebt en dat ook verwachten van je.
Dat is toch logischquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
Krijg gewoon steeds meer het idee dat als je er knap en verzorgd uitziet dat mensen dan het idee hebben dat je dingen voor elkaar hebt en dat ook verwachten van je.
Aan de andere kant ook zo dat echt knappe mensen wel dommer ingeschat worden soms. “Zonder inhoud”quote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
Als je uit de kut kruipt heb je al een band met de moeder, het begint al in de buikquote:
Vooral blonde mooie vrouwen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook zo dat echt knappe mensen wel dommer ingeschat worden soms. “Zonder inhoud”
Hm ja oke eens. Met geboorte wel. Maar doodgaan nietquote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als je uit de kut kruipt heb je al een band met de moeder, het begint al in de buik
Idd, sterven doe je alleen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja oke eens. Met geboorte wel. Maar doodgaan niet
Je moeder is dan al een keer eerder geboren als het goed is, kan niet nog een keer.quote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niemand wordt alleen geboren, tweelingen al helemaal niet.
Voor geboorte heb je minstens een moeder nodig.
Heb jij hier zelf last van?quote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook zo dat echt knappe mensen wel dommer ingeschat worden soms. “Zonder inhoud”
Best bijzonder hoe afhankelijk we zijn van ons uiterlijk.quote:Op zondag 19 april 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knappe mensen krijgen ook meer voor elkaar. Dat is gewoon wetenschappelijk bewezen
Vooral oudere mensen. Echt paar maanden achter elkaar vaak. Dan is die band gewoon losgescheurd. Zeker als je wat ouder bent ben je zo afhankelijk van elkaarquote:Op zondag 19 april 2020 00:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Idd, sterven doe je alleen.
Maar ik vind berichten van tweelingen of koppels die vlak achterelkaar sterven wel vertederend.
Hm, denk dat uitstraling nog belangrijker isquote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best bijzonder hoe afhankelijk we zijn van ons uiterlijk.
Maar ze was er wel bij toen je uitgepoept werd.quote:Op zondag 19 april 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder is dan al een keer eerder geboren als het goed is, kan niet nog een keer.
Toen mijn opa was overleden was mijn oma blij dat ze eindelijk eens wat anders kon eten dan piepers met groente (lol)quote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral oudere mensen. Echt paar maanden achter elkaar vaak. Dan is die band gewoon losgescheurd. Zeker als je wat ouder bent ben je zo afhankelijk van elkaar
quote:Op zondag 19 april 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn opa was overleden was mijn oma blij dat ze eindelijk eens wat anders kon eten dan piepers met groente (lol)
Oh dat zeker ja.quote:Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, denk dat uitstraling nog belangrijker is
heeft mijn oma ookquote:Op zondag 19 april 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn opa was overleden was mijn oma blij dat ze eindelijk eens wat anders kon eten dan piepers met groente (lol)
Ja dat ook. Duurde op stages altijd wel even voor je serieus werd genomen en mensen je waarderen omdat je hard werkt ipv omdat je een lekker wijf bent.quote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee, want hoe iemand eruit ziet zegt helemaal 0,0 over het leven dat ze hebben. Alleen dat ze weten hoe een douche werkt en hoe je er presentabel uitziet.quote:
Dan moest je nog wel de weg zelf afleggen door het kaneel en het gat heen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar ze was er wel bij toen je uitgepoept werd.
Door het Kaneelstokje?quote:Op zondag 19 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moest je nog wel de weg zelf afleggen door het kaneel en het gat heen.
Mijn opa en oma waren kop en rompje .quote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral oudere mensen. Echt paar maanden achter elkaar vaak. Dan is die band gewoon losgescheurd. Zeker als je wat ouder bent ben je zo afhankelijk van elkaar
Dat is toch wel een deel van het orde hebben van bepaalde zaken. Niet alles nee.quote:Op zondag 19 april 2020 00:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat ook. Duurde op stages altijd wel even voor je serieus werd genomen en mensen je waarderen omdat je hard werkt ipv omdat je een lekker wijf bent.
[..]
Nee, want hoe iemand eruit ziet zegt helemaal 0,0 over het leven dat ze hebben. Alleen dat ze weten hoe een douche werkt en hoe je er presentabel uitziet.
Goed verhaalquote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
Ik heb geen social media. Hier staan 14k volgers voor de deur, omdat ik zo lekker ben. Wel met 1,5m afstand uiteraard, dus een rij van 21km.
Ik heb nog nooit een demente bos uien gezien.quote:Op zondag 19 april 2020 00:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren kop en rompje .
Oma zat in een rolstoel en kon lichamelijk niets meer, maar was bij kennis.
Opa was lichamelijk best, maar was zo dement als een bos uien
Leuk vertel nog eens.quote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
Ik heb geen social media. Hier staan 14k volgers voor de deur, omdat ik zo lekker ben. Wel met 1,5m afstand uiteraard, dus een rij van 21km.
Bierisfijnerquote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
Wie ben jij nou weer dan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 00:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren kop en rompje .
Oma zat in een rolstoel en kon lichamelijk niets meer, maar was bij kennis.
Opa was lichamelijk best, maar was zo dement als een bos uien
Ik ben vergeten wanneer ik dat voor het laatst zagquote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een demente bos uien gezien.
Ja. Maar. Weet je hoe irritant het is om als jongere in een bedrijf te komen en iedereen (elke leeftijd en beide geslachten dus van 20 tot 65 jarige bejaarden) staat je aan te gapen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toch wel een deel van het orde hebben van bepaalde zaken. Niet alles nee.
Als ik een lekker wijf was geweest had ik continu anxiety gehad denk ik.quote:Op zondag 19 april 2020 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Maar. Weet je hoe irritant het is om als jongere in een bedrijf te komen en iedereen (elke leeftijd en beide geslachten dus van 20 tot 65 jarige bejaarden) staat je aan te gapen.Daar word je ook onzeker van. Je kunt je nergens vrij bewegen zonder panisch te worden omdat je word bekeken door allemaal goorlappen ook al draag je geen make up en gewoon verhullende kleding. Echt niet iedereen geniet daarvan hoor verre van zelfs.
Medaille. Twee kanten.
Nou. Spijkertje.quote:Op zondag 19 april 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf was geweest had ik continu anxiety gehad denk ik.
Nee ik meen het en ben niet eens zo’n insta-super super strak wijf. Heb daar al helemaal medelijden mee.quote:Op zondag 19 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een persoonlijke aanval ineens!
Dit moeten we even bevestigen via @naatje_1quote:Op zondag 19 april 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat mannen het pas echt begrijpen als ze gevangen zitten in een gay club en de rollen zijn omgedraaid.
Ben wel eens in club in m'n komt geknepen door een man. Is echt naarquote:Op zondag 19 april 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat mannen het pas echt begrijpen als ze gevangen zitten in een gay club en de rollen zijn omgedraaid.
Ik zou het wel redden met mijn fancy onderbroekenquote:Op zondag 19 april 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
I like youquote:Op zondag 19 april 2020 00:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zou het wel redden met mijn fancy onderbroeken
Pics.quote:Op zondag 19 april 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ik meen het en ben niet eens zo’n insta-super super strak wijf. Heb daar al helemaal medelijden mee.
Ik ben al bezet hequote:
Ik zal je teleurstellen dat ik geen onderbroek heb met worsten motiefjequote:
Vat het gewoon op als compliment dat ze naar je loerenquote:Op zondag 19 april 2020 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Maar. Weet je hoe irritant het is om als jongere in een bedrijf te komen en iedereen (elke leeftijd en beide geslachten dus van 20 tot 65 jarige bejaarden) staat je aan te gapen.Daar word je ook onzeker van. Je kunt je nergens vrij bewegen zonder panisch te worden omdat je word bekeken door allemaal goorlappen ook al draag je geen make up en gewoon verhullende kleding. Echt niet iedereen geniet daarvan hoor verre van zelfs.
Medaille. Twee kanten.
quote:Op zondag 19 april 2020 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vat het gewoon op als compliment dat ze naar je loeren
Randen ze je ook wel eens aan?quote:Op zondag 19 april 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb juist last van al die vrouwen van middelbare leeftijd die me begluren
Ja die kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 19 april 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ja dacht ik wel. Jij bent ook keimooiquote:Op zondag 19 april 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
kan me best voorstellen dat je daar niet op zit te wachtenquote:Op zondag 19 april 2020 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vat het gewoon op als compliment dat ze naar je loeren
teenfeestjes? is dat voor tieners met een voetenfetish?quote:Op zondag 19 april 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
In billen geknepen worden haha, dat is lang geleden zeg.
Toen ik 14-18 was en nog uitging naar teenfeestjes gebeurde dat best regelmatigToen ik nog het uiterlijk van een adonis had
Waar is het fout gegaan?quote:Op zondag 19 april 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
In billen geknepen worden haha, dat is lang geleden zeg.
Toen ik 14-18 was en nog uitging naar teenfeestjes gebeurde dat best regelmatigToen ik nog het uiterlijk van een adonis had
Ja weet ik veel hoe je het dan moet noemen jonguhhquote:Op zondag 19 april 2020 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat je daar niet op zit te wachten
[..]
teenfeestjes? is dat voor tieners met een voetenfetish?
Wat kiloknallende anti-depressiva en een haardracht die zijn beste tijd heeft gehadquote:
gewoon zuipfeestjequote:Op zondag 19 april 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe je het dan moet noemen jonguhh
Br33z@hh-party?
Dat kan toch niet alles zijn?quote:Op zondag 19 april 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat kiloknallende anti-depressiva en een haardracht die zijn beste tijd heeft gehad
Niet alles, maar wel een gedeelte. En een gedeelte moet komende tijd gewoon van mezelf komen, dan komt het wel weer redelijk in de buurt van acceptabelquote:
Zuupn in de keetquote:
Uitstraling is key, je zei het net zelf.quote:Op zondag 19 april 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel een gedeelte. En een gedeelte moet komende tijd gewoon van mezelf komen, dan komt het wel weer redelijk in de buurt van acceptabel
Ja preciesquote:Op zondag 19 april 2020 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitstraling is key, je zei het net zelf.
Door je uitstraling?quote:Op zondag 19 april 2020 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is waarom ik mijn hoop ook weg heb gegooid.
Ja.quote:
Maar nee, niet helemaal. Was gewoon discotheekquote:
HazesGodquote:Op zondag 19 april 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nee, niet helemaal. Was gewoon discotheek
IN EEN DISCOTHEEK, ZAT IK VAN DE WEEK
EN IK VOELDE MIJ DAAR ZO ALLEEN
brothers?quote:Op zondag 19 april 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nee, niet helemaal. Was gewoon discotheek
IN EEN DISCOTHEEK, ZAT IK VAN DE WEEK
EN IK VOELDE MIJ DAAR ZO ALLEEN
Mwah ik vind je innerlijk niet fucked. Misschien niet gemiddeld, dat wel. Maar dat hoeft niet per se iets negatiefs te zijn. Zal dan hooguit wat langer duren voordat je iemand vind die bij je pastquote:Op zondag 19 april 2020 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Mijn uiterlijk is nog best acceptabel imo maar mijn lichaamstaal en innerlijk is completely fucked.
Tsja kijken mag nu eenmaal gewoonquote:Op zondag 19 april 2020 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat je daar niet op zit te wachten
[..]
teenfeestjes? is dat voor tieners met een voetenfetish?
Nee, in Hardenberg ging ik altijd uit met maatje van me. Goeie discotheek was dat wel.quote:
Ben er nooit geweest.quote:Op zondag 19 april 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, in Hardenberg ging ik altijd uit met maatje van me. Goeie discotheek was dat wel.
Het Podium @:Amarantha kent dat wel
En de Boogie Barquote:
oh dacht dat je in de buurt van utrecht opgegroeid wasquote:Op zondag 19 april 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, in Hardenberg ging ik altijd uit met maatje van me. Goeie discotheek was dat wel.
Het Podium @:Amarantha kent dat wel
Rotterdam geborenquote:Op zondag 19 april 2020 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dacht dat je in de buurt van utrecht opgegroeid was
Die ken ik wel ja. Blanco ken ik nietquote:Op zondag 19 april 2020 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging altijd naar Twins trouwens in Nieuw Amsterdam hehe. @:fok-it
quote:Op zondag 19 april 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rotterdam geboren
Barendrecht basisschool
Emmen middelbare
Woerden vervolgens
En nu Arnhem
Heb wel lang in Utrecht gewerkt
ah vandaarquote:Op zondag 19 april 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rotterdam geboren
Barendrecht basisschool
Emmen middelbare
Woerden vervolgens
En nu Arnhem
Heb wel lang in Utrecht gewerkt
Bras kwam en kom ik ook zelden.quote:Op zondag 19 april 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja. Blanco ken ik niet
En Bras was altijd goed.
Ja maar jij kent mijn lichaamstaal niet.quote:Op zondag 19 april 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ik vind je innerlijk niet fucked. Misschien niet gemiddeld, dat wel. Maar dat hoeft niet per se iets negatiefs te zijn. Zal dan hooguit wat langer duren voordat je iemand vind die bij je past
Waarvan precies?quote:
Beschrijf eens dan?quote:Op zondag 19 april 2020 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mijn lichaamstaal niet.
Trek je het anders niet meer neequote:Op zondag 19 april 2020 01:36 schreef JanCees het volgende:
Ik ben coronamoe
Die kroegen moeten snel weer open hoor
Wat heb je gehadquote:Op zondag 19 april 2020 01:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol junkie (grapje hoor ama)
Ik ben aangeschoten tot dronken
Nou ja, degene die nooit naar kroeg gaan wellichtquote:
Ja ik ging altijd Twins en later Blanko af en toe en mijn vorige huis was 12 jaar mijn vaste plek op zaterdag.quote:Op zondag 19 april 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Kut Ama, ging je niet eens naar Bras. Dat is toch iconisch voor Emmen man
is voor mij niet veel veranderdquote:Op zondag 19 april 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, degene die nooit naar kroeg gaan wellicht
Oh oke hahaquote:Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen pils hoor ama
Wel een potje mens erger je niet gewonnen dat was wel leuk
quote:Op zondag 19 april 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2020 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ging altijd Twins en later Blanko af en toe en mijn vorige huis was 12 jaar mijn vaste plek op zaterdag.
Ok maar ook restaurant sportclub etcquote:Op zondag 19 april 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowiesoquote:
Ben wel eens in een gekke bui naar Zwetser geweest maar ik vond dat zo kut want zo druk en weinig ruimte.quote:Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Toch wel paar leuke nachten daar gehad. niet dat ik mezelf nu nog op de bar of tafels zie dansen
Maar hoe uit zich dat precies dan? Kan me niet echt voorstelling makenquote:
korfbal was ook kut jaquote:Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat nog best grappig.
Vond softball altijd veel kutter. Of korfbal.
Watquote:Op zondag 19 april 2020 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
korfbal was ook kut ja
of tamponbal
Zwetser zat ernaast toch?quote:Op zondag 19 april 2020 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel eens in een gekke bui naar Zwetser geweest maar ik vond dat zo kut want zo druk en weinig ruimte.
Tamponbal? Was dat een rebellie van pubermeisjes in je klas die niet wilde gymmen?quote:Op zondag 19 april 2020 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
korfbal was ook kut ja
of tamponbal
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwetser zat ernaast toch?
Je had ook nog zo'n biercafe boven de Bras, daar was het meestal wel wat rustiger
ja dat speelde ze bij onsquote:
Grote kont ja? Zoja Pics?quote:Op zondag 19 april 2020 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Kan prima tegen drukte en veel mensen maar moet wel mijn kont kunnen keren.
Weet ook niet precies hoe het overkomt, maar van binnen voelt het vaak heel intens.quote:Op zondag 19 april 2020 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe uit zich dat precies dan? Kan me niet echt voorstelling maken
quote:Op zondag 19 april 2020 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaEn ja biercafé weet ik ook nog wel.. Ben daar 1x geweest en was toen zo bezopen man man man schaamde me dood en ben nooit terug geweest.
nee ditquote:Op zondag 19 april 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tamponbal? Was dat een rebellie van pubermeisjes in je klas die niet wilde gymmen?
Wat raar.quote:Op zondag 19 april 2020 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat speelde ze bij ons
is met van die knotsen van schuim en dan daarmee de bal raken als een soort hockey
wat was dat een kutspel
Vind jou echt niet emotieloos overkomen hoorquote:Op zondag 19 april 2020 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ook niet precies hoe het overkomt, maar van binnen voelt het vaak heel intens.
Nu heb ik sowieso vaak dat ik van buitenaf wellicht heel emotieloos overkom terwijl er vanbinnen allemaal orkanen woelen.(ik weet niet eens of woelen een woord is, maar het is wel een prettige uitdrukking voor deze zin)
Stukje serieverkrachter.quote:Op zondag 19 april 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja lekker drinken kunnen ze daar wel ja.
Niet best hoor, die hele weg terug als je strontlam bent, fucking donker door dat bos in Bargeres
Heh bos in Bargeres?quote:Op zondag 19 april 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja lekker drinken kunnen ze daar wel ja.
Niet best hoor, die hele weg terug als je strontlam bent, fucking donker door dat bos in Bargeres
En qua praten dan? Hou je wel een gesprek op gang wanneer je je goed voelt?quote:Op zondag 19 april 2020 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ook niet precies hoe het overkomt, maar van binnen voelt het vaak heel intens.
Nu heb ik sowieso vaak dat ik van buitenaf wellicht heel emotieloos overkom terwijl er vanbinnen allemaal orkanen woelen.(ik weet niet eens of woelen een woord is, maar het is wel een prettige uitdrukking voor deze zin)
Dat emotieloos sloeg niet per se alleen op dates.quote:Op zondag 19 april 2020 01:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind jou echt niet emotieloos overkomen hoor
Of op dates zeg jeDat weet ik dan weer niet
Dit ziet er echt heel debiel uitquote:Op zondag 19 april 2020 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dit
maar wij gingen altijd proberen elkaar zo hard mogelijk te slaan met die dingen
Ja.quote:Op zondag 19 april 2020 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En qua praten dan? Hou je wel een gesprek op gang wanneer je je goed voelt?
Het ziet er vooral uit als iets wat direct uit de hand loopt en niemand zich bezig houdt met de spelregels.quote:
Ja als je van centrum naar Rietlanden fietst. Ga je toch binnendoor, en dan fiets je toch heel stuk tussen bomen, ga je dat bruggetje over, en dan brug over de weg richting station Bargeres, die er toen nog stondquote:
Poeeeeh ik ben hier te stoned voor, krijg kortsluiting in mijn hoofd.quote:Op zondag 19 april 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je van centrum naar Rietlanden fietst. Ga je toch binnendoor, en dan fiets je toch heel stuk tussen bomen, ga je dat bruggetje over, en dan brug over de weg richting station Bargeres, die er toen nog stondik kan die route nog dromen zelfs zoveel jaar later. Elke dag naar school gefietst
Jij bent ook elke dag stoned hèquote:Op zondag 19 april 2020 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeeeeh ik ben hier te stoned voor, krijg kortsluiting in mijn hoofd.
Zo maar ditquote:Op zondag 19 april 2020 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Kan prima tegen drukte en veel mensen maar moet wel mijn kont kunnen keren.
Hmm wie weet upload ik zo wel even een foto voor jequote:Op zondag 19 april 2020 01:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Misschien ken ik je wel van gezicht
Wil misschien m'n hele zolder vol zetten met plantenquote:Op zondag 19 april 2020 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeeeeh ik ben hier te stoned voor, krijg kortsluiting in mijn hoofd.
Moet jij weten.quote:Op zondag 19 april 2020 01:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil misschien m'n hele zolder vol zetten met planten
Even tussendoor
Ja als iedereen in je nek staat te hijgen enzquote:
Ik ook wel, sommige onderdelen dan. Scheelt dat ik een oogafwijking heb dus met sommige onderdelen zoals softbal enzo. Wat ik echt belachelijk kut vond, zei ik gewoon, ja ben ik te scheel voor. En toen mocht ik gaan fitnessenquote:Op zondag 19 april 2020 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had er ook een gruwelijke hekel aan
uberhaupt aan LO
Ja en als er dan brand uitbreekt hè dan ben je fucked.quote:Op zondag 19 april 2020 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als iedereen in je nek staat te hijgen enzPff kan ik echt niet tegen.
Ja lekker over elkaar heen klimmen.quote:Op zondag 19 april 2020 01:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en als er dan brand uitbreekt hè dan ben je fucked.
ben je gestopt?quote:Op zondag 19 april 2020 01:51 schreef 00wildchild het volgende:
M’n onderburen draaien zware techno
Maar ze roken binnen dus kan niet praatje maken nu
wij hadden niet eens fitnessquote:Op zondag 19 april 2020 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel, sommige onderdelen dan. Scheelt dat ik een oogafwijking heb dus met sommige onderdelen zoals softbal enzo. Wat ik echt belachelijk kut vond, zei ik gewoon, ja ben ik te scheel voor. En toen mocht ik gaan fitnessen
Gym was best te doen, als je geen vechtsporten, softbal, korfbal, turnen moest doen.quote:Op zondag 19 april 2020 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had er ook een gruwelijke hekel aan
uberhaupt aan LO
Ah blij dat ik niet de enige softbal-hater was dusquote:Op zondag 19 april 2020 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gym was best te doen, als je geen vechtsporten, softbal, korfbal, turnen moest doen.
Nee. Ik rook buiten.quote:Op zondag 19 april 2020 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je gestopt?
[..]
wij hadden niet eens fitness
en als ik niet mee wou doen werd dat genoteerd als absent
Nee dat was echt kut, ik raakte die bal nooit met die knuppel en in het veld stond je alleen maar kou te kleumen en als je net in een mooie dagdroom verzonken was moest je ineens achter zo'n balletje aan huppelen.quote:Op zondag 19 april 2020 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah blij dat ik niet de enige softbal-hater was dus
Ja of bokje springen op zo'n kast.quote:Op zondag 19 april 2020 01:54 schreef Fok-it het volgende:
Turnen ook inderdaadFucking vogeltnestje maken in de ringen. Optiefen gauw
TafeltennisGenotquote:Op zondag 19 april 2020 01:55 schreef Fok-it het volgende:
We gingen wel keer tafeltennissen weet ik nog, en op dat moment speelde ik op een best acceptabel niveau competitie, en gewonnenEn toen had ik mn gymleraar voor de hele klas even alle hoeken van de zaal laten zien
Dat was wel genot
Was echt leuke sport ja. Enige sport ook waar ik echt fanatiek mee was. Bij elk punt een Lleyton Hewitje eruit knallenquote:Op zondag 19 april 2020 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TafeltennisGenot![]()
Helaas deden wij dat dus nooit met gym.
quote:Op zondag 19 april 2020 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen ging ik gewoon de hele les chillen op de dikke mat.
Ik heb dat ook ooit nog een blauwe maandag gedaan bij zo'n club, ook zo'n toernooitje gedaan. Dik verloren alles natuurlijk omdat ik veel te weinig geduld had. Met rond de tafel op de camping was ik wel altijd goedquote:Op zondag 19 april 2020 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was echt leuke sport ja. Enige sport ook waar ik echt fanatiek mee was. Bij elk punt een Lleyton Hewitje eruit knallen
Auwiequote:Op zondag 19 april 2020 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb een keer mijn grote teen gebroken tijdens apenkooien
Je hebt wel goeie concentratie nodig, ook echt zo'n sport dat als je beetje uit je element bent je gelijk niks meer goed raaktquote:Op zondag 19 april 2020 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ooit nog een blauwe maandag gedaan bij zo'n club, ook zo'n toernooitje gedaan. Dik verloren alles natuurlijk omdat ik veel te weinig geduld had. Met rond de tafel op de camping was ik wel altijd goed
ZEG ETTOquote:
Had ik maar een witte puntquote:Op zondag 19 april 2020 02:00 schreef 00wildchild het volgende:
Ik heb witte punten (brood) maar geen kroketten. Dacht dat ik nog een kroket had. Zit alles dan tegen vanavond
Ja die is zeker tofquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:21 schreef KingRoland het volgende:
@:superhartje ik vind deze een van de leukste
????quote:Op zondag 19 april 2020 02:19 schreef 00wildchild het volgende:
Of drie. Gewoon voor de smaak.
Lekker kroketjes erop.
Lekker Elan. Persoonlijk tegen mij worden omdat ik kritiek op die debiel heb en dan heel hypocriet, in een andere SC, hetzelfde doen, nota bene met mijn opmerkingenquote:Op zondag 19 april 2020 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan ie z'n eerste infarct livestreamen.
Haha. Woon je in een gristendorp?quote:Op zondag 19 april 2020 12:01 schreef Solotovski het volgende:
Sta ik gvd voor de supermarkt te wachten tot ie open is
Laat me met rust.quote:Op zondag 19 april 2020 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker Elan. Persoonlijk tegen mij worden omdat ik kritiek op die debiel heb en dan heel hypocriet, in een andere SC, hetzelfde doen, nota bene met mijn opmerkingenom vervolgens weer poeslief tegen hem te praten.
Zou tijd wordenquote:Op zondag 19 april 2020 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat niet zo goed met Elan heb ik gemerkt
Dat verklaart meteen je junkieleef welquote:
Elan is dan ook net zo beperkt als Braddie.quote:Op zondag 19 april 2020 12:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij soms ook zo'n maaltijd bij hem laat bezorgen
Nu in fb lolquote:Op zondag 19 april 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan is dan ook net zo beperkt als Braddie.
Je hoerenmoeder jaquote:Op zondag 19 april 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen je junkieleef welNergens goed voor die uitgestorven gehuchten waar je geen kant op kan dan jezelf te verdoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |