Dit is een sterke uiteenzetting over hoofden. Chapeau daarvoor.quote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja.
A-symmetrisch
Niet helemaal je smaak
Neus wellicht wat groter
Ogen dicht bij elkaar (ik noem maar wat hè)
Maar TOCH dat ene wat je intrigeert, gewoon iets. Een blik, een charme, een gelaatstrekje, een kuiltje, een lipkleur.
Relatief leuk. Voor jou. Ook al is het eigenlijk niet jouw smaak.
Details zijn meester zelfs of juist al zijn ze imperfect.
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.quote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ik net tegenkwam had wel 14k volgersen alleen maar omdat je lekker bent.
Hoe zou het die chick over 20 jaar vergaan? #dtv
Doe even iets anders dan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mongolenplaatje in de OP
Zet je zelf erin kneusjequote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mongolenplaatje in de OP
Inderdaad. Ik heb 11 insta volgers, en ik ben toch de ideale schoonzoon.quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.
Let even op je taalquote:
Nou nou niet gelijk scheldenquote:
Ja voor een ideale vriendin met voor jou ideale schoonouders.quote:Op zondag 19 april 2020 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb 11 insta volgers, en ik ben toch de ideale schoonzoon.
Kut, laat ik nou net geen “weter” zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
De OP is Suspect alleen weters weten
🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Ja denk dat dit de reden is dat ze mij niet gaat liken.quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.
Precies meidquote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja voor een ideale vriendin met voor jou ideale schoonouders.
Myrr dont owe you shit 🖕🖕🖕🖕quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
De OP is Suspect alleen weters weten
🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Nee maar, alsof ze niets anders kan of minderwaardig is (of meer dan jij) omdat ze 14k volgers heeft.quote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk dat dit de reden is dat ze mij niet gaat liken.
Ik zou er gewoon ongemakkelijk van raken om alleen veel volgers te hebben omdat je er dan lekker uitziet. Moet iedereen verder zelf weten.quote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar, alsof ze niets anders kan of minderwaardig is (of meer dan jij) omdat ze 14k volgers heeft.
Komt vanzelf, het is mij ook geluktquote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies meid![]()
Begin me alleen af te vragen of die er voor mij is langzamerhand.
Beetje cultuur snuiven in deze SCquote:
Niks mis met het uitdragen van je eigen schoonheid.quote:Op zondag 19 april 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon ongemakkelijk van raken om alleen veel volgers te hebben omdat je er dan lekker uitziet. Moet iedereen verder zelf weten.
Het leven is deprimerendquote:
Maar het is wel vergankelijk.quote:Op zondag 19 april 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks mis met het uitdragen van je eigen schoonheid.
Is bij mannen gelukkig niet het gevalquote:Op zondag 19 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is wel vergankelijk.
En wat als je daarop teert en de schoonheid verdwijnt met de jaren?
Dan moet je maar achter de kassa bij de Jumbo. Is toch ook niks mis meequote:Op zondag 19 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is wel vergankelijk.
En wat als je daarop teert en de schoonheid verdwijnt met de jaren?
Ligt eraan hoeveel geluk je hebt met je genen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is bij mannen gelukkig niet het geval
Komt vanzelf, het is mij ook geluktquote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies meid![]()
Het leven is hoe je er in staat, je kan lachen of huilen, de dood wacht wel.quote:
De medaille heeft twee kanten.quote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies meid![]()
Krijg je allemaal ouwe viespeuken die je proberen te hosselen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan moet je maar achter de kassa bij de Jumbo. Is toch ook niks mis mee
Deels wel mee eens hoor. Deels ook nietquote:Op zondag 19 april 2020 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Komt vanzelf, het is mij ook gelukt
[..]
Het leven is hoe je er in staat, je kan lachen of huilen, de dood wacht wel.
Ik krijg wel WITTE haren in m'n baard sinds een tijdjequote:Op zondag 19 april 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geluk je hebt met je genen.
Stukje haaruitval zo.
Ja en diegene met dan?quote:Op zondag 19 april 2020 00:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De medaille heeft twee kanten.
Denk dat gemiddelde mensen (zonder issues) er het beste vanaf komen en dat ze daarom ook in de meerderheid zijn.
Ik heb dat vooral aan de zijkant een paar als ik mijn haar omhoog gooi. Nare toestandenquote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg wel WITTE haren in m'n baard sinds een tijdje
Dit kan ik helaas bevestigen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Knappe mensen hebben ook depressies en ervaren ook eenzaamheid.
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Ik wacht nog tot ik baardgroei krijg.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Iedereen zal wel ergens in zijn leven eenzaamheid ervaren.quote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Knappe mensen hebben ook depressies en ervaren ook eenzaamheid.Zowel heren als dames.
ik rodequote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand wordt alleen geboren, tweelingen al helemaal niet.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen zal wel ergens in zijn leven eenzaamheid ervaren.
We worden alleen geboren en gaan alleen dood.
Je beleeft het wel alleenquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niemand wordt alleen geboren, tweelingen al helemaal niet.
Voor geboorte heb je minstens een moeder nodig.
Knappe mensen krijgen ook meer voor elkaar. Dat is gewoon wetenschappelijk bewezenquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
Krijg gewoon steeds meer het idee dat als je er knap en verzorgd uitziet dat mensen dan het idee hebben dat je dingen voor elkaar hebt en dat ook verwachten van je.
Dat is toch logischquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
Krijg gewoon steeds meer het idee dat als je er knap en verzorgd uitziet dat mensen dan het idee hebben dat je dingen voor elkaar hebt en dat ook verwachten van je.
Aan de andere kant ook zo dat echt knappe mensen wel dommer ingeschat worden soms. “Zonder inhoud”quote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
Als je uit de kut kruipt heb je al een band met de moeder, het begint al in de buikquote:
Vooral blonde mooie vrouwen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook zo dat echt knappe mensen wel dommer ingeschat worden soms. “Zonder inhoud”
Hm ja oke eens. Met geboorte wel. Maar doodgaan nietquote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als je uit de kut kruipt heb je al een band met de moeder, het begint al in de buik
Idd, sterven doe je alleen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja oke eens. Met geboorte wel. Maar doodgaan niet
Je moeder is dan al een keer eerder geboren als het goed is, kan niet nog een keer.quote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niemand wordt alleen geboren, tweelingen al helemaal niet.
Voor geboorte heb je minstens een moeder nodig.
Heb jij hier zelf last van?quote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook zo dat echt knappe mensen wel dommer ingeschat worden soms. “Zonder inhoud”
Best bijzonder hoe afhankelijk we zijn van ons uiterlijk.quote:Op zondag 19 april 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knappe mensen krijgen ook meer voor elkaar. Dat is gewoon wetenschappelijk bewezen
Vooral oudere mensen. Echt paar maanden achter elkaar vaak. Dan is die band gewoon losgescheurd. Zeker als je wat ouder bent ben je zo afhankelijk van elkaarquote:Op zondag 19 april 2020 00:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Idd, sterven doe je alleen.
Maar ik vind berichten van tweelingen of koppels die vlak achterelkaar sterven wel vertederend.
Hm, denk dat uitstraling nog belangrijker isquote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best bijzonder hoe afhankelijk we zijn van ons uiterlijk.
Maar ze was er wel bij toen je uitgepoept werd.quote:Op zondag 19 april 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder is dan al een keer eerder geboren als het goed is, kan niet nog een keer.
Toen mijn opa was overleden was mijn oma blij dat ze eindelijk eens wat anders kon eten dan piepers met groente (lol)quote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral oudere mensen. Echt paar maanden achter elkaar vaak. Dan is die band gewoon losgescheurd. Zeker als je wat ouder bent ben je zo afhankelijk van elkaar
quote:Op zondag 19 april 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn opa was overleden was mijn oma blij dat ze eindelijk eens wat anders kon eten dan piepers met groente (lol)
Oh dat zeker ja.quote:Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, denk dat uitstraling nog belangrijker is
heeft mijn oma ookquote:Op zondag 19 april 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn opa was overleden was mijn oma blij dat ze eindelijk eens wat anders kon eten dan piepers met groente (lol)
Ja dat ook. Duurde op stages altijd wel even voor je serieus werd genomen en mensen je waarderen omdat je hard werkt ipv omdat je een lekker wijf bent.quote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee, want hoe iemand eruit ziet zegt helemaal 0,0 over het leven dat ze hebben. Alleen dat ze weten hoe een douche werkt en hoe je er presentabel uitziet.quote:
Dan moest je nog wel de weg zelf afleggen door het kaneel en het gat heen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar ze was er wel bij toen je uitgepoept werd.
Door het Kaneelstokje?quote:Op zondag 19 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moest je nog wel de weg zelf afleggen door het kaneel en het gat heen.
Mijn opa en oma waren kop en rompje .quote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral oudere mensen. Echt paar maanden achter elkaar vaak. Dan is die band gewoon losgescheurd. Zeker als je wat ouder bent ben je zo afhankelijk van elkaar
Dat is toch wel een deel van het orde hebben van bepaalde zaken. Niet alles nee.quote:Op zondag 19 april 2020 00:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat ook. Duurde op stages altijd wel even voor je serieus werd genomen en mensen je waarderen omdat je hard werkt ipv omdat je een lekker wijf bent.
[..]
Nee, want hoe iemand eruit ziet zegt helemaal 0,0 over het leven dat ze hebben. Alleen dat ze weten hoe een douche werkt en hoe je er presentabel uitziet.
Goed verhaalquote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
Ik heb geen social media. Hier staan 14k volgers voor de deur, omdat ik zo lekker ben. Wel met 1,5m afstand uiteraard, dus een rij van 21km.
Ik heb nog nooit een demente bos uien gezien.quote:Op zondag 19 april 2020 00:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren kop en rompje .
Oma zat in een rolstoel en kon lichamelijk niets meer, maar was bij kennis.
Opa was lichamelijk best, maar was zo dement als een bos uien
Leuk vertel nog eens.quote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
Ik heb geen social media. Hier staan 14k volgers voor de deur, omdat ik zo lekker ben. Wel met 1,5m afstand uiteraard, dus een rij van 21km.
Bierisfijnerquote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
Wie ben jij nou weer dan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Wijnisfijn het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 00:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren kop en rompje .
Oma zat in een rolstoel en kon lichamelijk niets meer, maar was bij kennis.
Opa was lichamelijk best, maar was zo dement als een bos uien
Ik ben vergeten wanneer ik dat voor het laatst zagquote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een demente bos uien gezien.
Ja. Maar. Weet je hoe irritant het is om als jongere in een bedrijf te komen en iedereen (elke leeftijd en beide geslachten dus van 20 tot 65 jarige bejaarden) staat je aan te gapen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toch wel een deel van het orde hebben van bepaalde zaken. Niet alles nee.
Als ik een lekker wijf was geweest had ik continu anxiety gehad denk ik.quote:Op zondag 19 april 2020 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Maar. Weet je hoe irritant het is om als jongere in een bedrijf te komen en iedereen (elke leeftijd en beide geslachten dus van 20 tot 65 jarige bejaarden) staat je aan te gapen.Daar word je ook onzeker van. Je kunt je nergens vrij bewegen zonder panisch te worden omdat je word bekeken door allemaal goorlappen ook al draag je geen make up en gewoon verhullende kleding. Echt niet iedereen geniet daarvan hoor verre van zelfs.
Medaille. Twee kanten.
Nou. Spijkertje.quote:Op zondag 19 april 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf was geweest had ik continu anxiety gehad denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |