Dit is een sterke uiteenzetting over hoofden. Chapeau daarvoor.quote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja.
A-symmetrisch
Niet helemaal je smaak
Neus wellicht wat groter
Ogen dicht bij elkaar (ik noem maar wat hè)
Maar TOCH dat ene wat je intrigeert, gewoon iets. Een blik, een charme, een gelaatstrekje, een kuiltje, een lipkleur.
Relatief leuk. Voor jou. Ook al is het eigenlijk niet jouw smaak.
Details zijn meester zelfs of juist al zijn ze imperfect.
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.quote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ik net tegenkwam had wel 14k volgersen alleen maar omdat je lekker bent.
Hoe zou het die chick over 20 jaar vergaan? #dtv
Doe even iets anders dan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mongolenplaatje in de OP
Zet je zelf erin kneusjequote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mongolenplaatje in de OP
Inderdaad. Ik heb 11 insta volgers, en ik ben toch de ideale schoonzoon.quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.
Let even op je taalquote:
Nou nou niet gelijk scheldenquote:
Ja voor een ideale vriendin met voor jou ideale schoonouders.quote:Op zondag 19 april 2020 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb 11 insta volgers, en ik ben toch de ideale schoonzoon.
Kut, laat ik nou net geen “weter” zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
De OP is Suspect alleen weters weten
🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Ja denk dat dit de reden is dat ze mij niet gaat liken.quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Best wel een afknapper dat je iemand nu downgradet op haar aantal insta-volgers.
Precies meidquote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja voor een ideale vriendin met voor jou ideale schoonouders.
Myrr dont owe you shit 🖕🖕🖕🖕quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
De OP is Suspect alleen weters weten
🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Nee maar, alsof ze niets anders kan of minderwaardig is (of meer dan jij) omdat ze 14k volgers heeft.quote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk dat dit de reden is dat ze mij niet gaat liken.
Ik zou er gewoon ongemakkelijk van raken om alleen veel volgers te hebben omdat je er dan lekker uitziet. Moet iedereen verder zelf weten.quote:Op zondag 19 april 2020 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar, alsof ze niets anders kan of minderwaardig is (of meer dan jij) omdat ze 14k volgers heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |