Spotify is op alle vlakken superieur aan YouTube.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent, voor een moment leek het erop alsof ik met Spotify niet geaccepteerd werd. Nu zullen ze wel 2x achter hun oren krabben
All Eyes on Me, a song by Or3o on Spotify
Er is gesproken! Neemt u allen notitie van bovenstaande en laat hier in de toekomst nooit meer discussie over bestaan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Spotify is op alle vlakken superieur aan YouTube.
+, a song by Aitana, Cali Y El Dandee on Spotify
*Pets*quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent, voor een moment leek het erop alsof ik met Spotify niet geaccepteerd werd. Nu zullen ze wel 2x achter hun oren krabben
All Eyes on Me, a song by Or3o on Spotify
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel weer makkelijk, want ik zie er geen plaatje bij ...
dus die posts kan ik direct overslaan![]()
Ja ja dat zal ons leren![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*Pets*![]()
Ook goedemorgen @:Zeroku![]()
'Music is to the soul what words are to the mind'![]()
Naast dat ik muzikaal gezien een heus talentje ben , ben ik ook visueel ingesteld en beelddenker![]()
Het is wat lastig met zo'n 'dooie'link zonder beeld, niets om naar te kijken![]()
Anyweezz ...er zit ook wel weer een voordeel aan die spotify posts van 'jullie'Mornin'! Middag inmiddels al! Tijd vliegt in het weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel weer makkelijk, want ik zie er geen plaatje bij ...
.
PA DENTRO (feat. Sean Kingston), a song by Ana Mena, Sean Kingston on SpotifyOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Whoopsquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mornin'! Middag inmiddels al! Tijd vliegt in het weekend.
PA DENTRO (feat. Sean Kingston), a song by Ana Mena, Sean Kingston on Spotify
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*Pets*![]()
Ook goedemorgen @:Zeroku![]()
'Music is to the soul what words are to the mind'![]()
Naast dat ik muzikaal gezien een heus talentje ben , ben ik ook visueel ingesteld en beelddenker![]()
Het is wat lastig met zo'n 'dooie'link zonder beeld, niets om naar te kijken![]()
Anyweezz ...er zit ook wel weer een voordeel aan die spotify posts van 'jullie'Whahaha moest lachen. Zij gaat nog een meme worden hier op een dag. Let op m'n woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel weer makkelijk, want ik zie er geen plaatje bij ...
Welnee gekkiequote:Op zaterdag 18 april 2020 13:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Whahaha moest lachen. Zij gaat nog een meme worden hier op een dag. Let op m'n woorden.
Bruisend topic ditquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee gekkie![]()
Daar moet je toch iets meer voor in huis hebben![]()
Het is voor mij iig de reden dat ik er niet meer elke week ben..
Maar zo nu en dan kan het uiterst vermakelijk zijn![]()
Ik heb mij er vaak prima vermaaktquote:
Whahaha en dan weer zweverige reacties plaatsen, maar het in ieder geval altijd beter weten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mij er vaak prima vermaakt: ik weet nu al dat er volgende week eentje soppend de topics door gaat spitten
![]()
Dat is dan wel weer leuk![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Whahaha en dan weer zweverige reacties plaatsen, maar het in ieder geval altijd beter weten.
nou vooruit ik wil net even gaan liggenquote:
doe wat je wiltquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou vooruit ik wil net even gaan liggen
enjoyquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Luister deze af dan ga ik een serietje kijken,
Hoe hebben wij daar last van?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ellie Goulding avond je kent het wel dit dat zus zo, zal niemand lastig vallen met linkjes
Het is een beetje repetitief de laatste tijdquote:
Check mijn posts hier de laatste twee weken maar eensquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is een beetje repetitief de laatste tijd
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Check mijn posts hier de laatste twee weken maar eens
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 april 2020 01:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wonderman (feat. Ellie Goulding), a song by Tinie Tempah, Ellie Goulding on Spotify
Truste
zal leuker zijn geweest als ze hetzelfde liedje gingen draaien als de muziekband die bleef spelen op een zinkende titanic "nearer my god to thee"quote:
Mooi is datquote:Op zondag 19 april 2020 01:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zal leuker zijn geweest als ze hetzelfde liedje gingen draaien als de muziekband die bleef spelen op een zinkende titanic "nearer my god to thee"
Winkel?quote:Op zondag 19 april 2020 02:19 schreef Stray_cat het volgende:
Voor mijn dochter, die in de frontlinie staat, maar daar nooit enige waardering voor gaat krijgen.
Niet de zorg
Supermarkt, dus wees lief, ze staat daar voor levensbehoud niet omdat ze dat wil (horeca)quote:
Ik ben altijd lief.quote:Op zondag 19 april 2020 02:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Supermarkt, dus wees lief, ze staat daar voor levensbehoud niet omdat ze dat wil (horeca)
Nog bezig?quote:Op zondag 19 april 2020 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
The Greatest, a song by Ellie Goulding on Spotify
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker tochquote:Op zondag 19 april 2020 15:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja ik zit weer even in m'n bubbel
Nice je UIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |