Spotify is op alle vlakken superieur aan YouTube.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent, voor een moment leek het erop alsof ik met Spotify niet geaccepteerd werd. Nu zullen ze wel 2x achter hun oren krabben
All Eyes on Me, a song by Or3o on Spotify
Er is gesproken! Neemt u allen notitie van bovenstaande en laat hier in de toekomst nooit meer discussie over bestaan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Spotify is op alle vlakken superieur aan YouTube.
+, a song by Aitana, Cali Y El Dandee on Spotify
*Pets*quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent, voor een moment leek het erop alsof ik met Spotify niet geaccepteerd werd. Nu zullen ze wel 2x achter hun oren krabben
All Eyes on Me, a song by Or3o on Spotify
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel weer makkelijk, want ik zie er geen plaatje bij ...
dus die posts kan ik direct overslaan![]()
Ja ja dat zal ons leren![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*Pets*![]()
Ook goedemorgen @:Zeroku![]()
'Music is to the soul what words are to the mind'![]()
Naast dat ik muzikaal gezien een heus talentje ben , ben ik ook visueel ingesteld en beelddenker![]()
Het is wat lastig met zo'n 'dooie'link zonder beeld, niets om naar te kijken![]()
Anyweezz ...er zit ook wel weer een voordeel aan die spotify posts van 'jullie'Mornin'! Middag inmiddels al! Tijd vliegt in het weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel weer makkelijk, want ik zie er geen plaatje bij ...
.
PA DENTRO (feat. Sean Kingston), a song by Ana Mena, Sean Kingston on SpotifyOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Whoopsquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mornin'! Middag inmiddels al! Tijd vliegt in het weekend.
PA DENTRO (feat. Sean Kingston), a song by Ana Mena, Sean Kingston on Spotify
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*Pets*![]()
Ook goedemorgen @:Zeroku![]()
'Music is to the soul what words are to the mind'![]()
Naast dat ik muzikaal gezien een heus talentje ben , ben ik ook visueel ingesteld en beelddenker![]()
Het is wat lastig met zo'n 'dooie'link zonder beeld, niets om naar te kijken![]()
Anyweezz ...er zit ook wel weer een voordeel aan die spotify posts van 'jullie'Whahaha moest lachen. Zij gaat nog een meme worden hier op een dag. Let op m'n woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel weer makkelijk, want ik zie er geen plaatje bij ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |