abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2020 @ 10:00:01 #1
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192680707
Daar kwam dus mooi niks van in.

Die debiel dacht gisteravond nog ff midden in de nacht een pakketje te bezorgen :')

Niet open gedaan :)

Heeft ie hem gewoon voor de deur neer gezet.

Gelukkig heb ik een camera en kon ik zijn kenteken noteren en heb ik net een klacht ingediend.

Weer een werkloze erbij :W
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator zaterdag 18 april 2020 @ 10:04:04 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192680740
Deze man werkt.
Deze man werkt late uren.
Hij werkt late uren om jou te voorzien van een pakketje waarvoor jij te lui in je flikker bent om op te halen bij een postNL punt of een lokale winkel.
Jij laat de beste man niet binnen omdat jij te lui bent op te staan.

De bezorger is een held dat hij op fucking vrijdagavond nog voor jou dit doet
En jij bent de luie vetklep die met zijn vingertjes in de broek nog op de bank zit af te geven op mensen die wel doorwerken tot het werk af is.

Wees allen als Rozevla. Dan gaat de wereld stuk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 april 2020 @ 10:07:17 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192680768
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef Rene het volgende:
Deze man werkt.
Hij werkt late uren om jou te voorzien van een pakketje waarvoor jij te lui in je flikker bent om op te halen bij een postNL punt of een lokale winkel.

En jij bent de luie vetklep die met zijn vingertjes in de broek nog op de bank zit af te geven op mensen die wel doorwerken tot het werk af is.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192680772
Ik doe standaard na 20:00 uur de deur niet meer open. Of het moet aangekondigd bezoek zijn. En anders tief je maar op.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192680826
quote:
Deze man werkt.

Protège moi de mes désirs.
pi_192680890
Heeft de mohammedaanse bezorger het pakketje in een nis richting het oosten gelegd?

Heeft de mohammedaanse bezorger nog even het 5-dagelijkse gebed gedaan voordat hij weg ging?

Hoe wist je dat het een mohammedaan was ?
.
pi_192680900
Was het een bompakket?
pi_192680949
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:19 schreef Fer het volgende:
Heeft de mohammedaanse bezorger het pakketje in een nis richting het oosten gelegd?

Heeft de mohammedaanse bezorger nog even het 5-dagelijkse gebed gedaan voordat hij weg ging?

Hoe wist je dat het een mohammedaan was ?
_O- _O- _O-
pi_192680956
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:00 schreef Rozevla het volgende:
Daar kwam dus mooi niks van in.

Die debiel dacht gisteravond nog ff midden in de nacht een pakketje te bezorgen :')

Niet open gedaan :)

Heeft ie hem gewoon voor de deur neer gezet.

Gelukkig heb ik een camera en kon ik zijn kenteken noteren en heb ik net een klacht ingediend.

Weer een werkloze erbij :W
Die dan kan profiteren van jouw belastinggeld.
pi_192680965
Deze man heeft overdag zelf zijn kinderen opgevangen en les gegeven, omdat hij geen cruciaal beroep uitoefent.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_192681104
quote:
Deze man werkt.

pi_192681241
quote:
Deze man werkt.

dramaqueen :')
pi_192681242
quote:
Deze man werkt.

Na 20 uur gaat bij mij de deur op slot. Ik ben het niet vaak eens met rozevla, maar dit keer wel. Onze samenleving wordt steeds gevaarlijker door schizofrenen en hebbelijke idiots.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator zaterdag 18 april 2020 @ 10:45:30 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192681298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Na 20 uur gaat bij mij de deur op slot. Ik ben het niet vaak eens met rozevla, maar dit keer wel. Onze samenleving wordt steeds gevaarlijker door schizofrenen en hebbelijke idiots.
Wellicht woon ik wel in een gewone wijk. Gisteren. Zat ik tot half 9 nog buiten en vrienden komen soms de schutting nog binnen om 21u.

Sowieso houd ik mn postnl app in de gaten en als er stast dat iets komt én ik zie bij de deur een postnl busje én een man in een postnl pakje durf ik t wel aan.

Ts zag dat het van postnl was en had kunnen weten dat zn pakketje nog kwam. Medunkt. Dus we kunnen er wel moeilijk over doen, maar de OP is nog gekleurd ( :7 ) gemaakt.

Ts bedoelt:

“Ik was bang voor wat er aan de deur stond en heb ervoor gekozen niet te openen. Wat zouden jullie in deze situatie doen”
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 april 2020 @ 10:47:15 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_192681318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:40 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:

[..]

dramaqueen :')
Maar niet als het een blanke was geweest ofwel? :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192681338
quote:

[..]

Misschien moet je dan niet in een tokkiewijk wonen.
pi_192681373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar niet als het een blanke was geweest ofwel? :)
Denk niet dat hij dan zo'n epistel zou getypt hebben.
pi_192681395
quote:

[..]

Wat voor achterstandswijken woont men dat ze vanaf 20 uur de deur niet meer open durven te doen?
pi_192681397
quote:
Deze man werkt.

Hij doet het voor het loon hoor :') Iemand die gewoon werkt ophemelen op deze manier is ook wel echt iets van deze tijd zeg :')
  zaterdag 18 april 2020 @ 10:54:52 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_192681412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:50 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:

[..]

Denk niet dat hij dan zo'n epistel zou getypt hebben.
Hahaha ja draai het anders om.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192681432
Gisteravond midden in de nacht. De pakjesbezorger zou het leven zomaar een stuk beter kunnen snappen dan TS.
pi_192681444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hahaha ja draai het anders om.
Ik draai niks om, ik vraag het me af.
pi_192681459
quote:
Deze man werkt.

zaterdag 18 april 2020 @ 11:04:23 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192681511
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:53 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hij doet het voor het loon hoor :')
Niemand claimt dat deze man het voor de barmhartigheid doet.

Maar je hebt mensen die exact om 17:30 naar huis gaan en je hebt mensen die doorwerken tot de klus afgerond is.

En daar mag best wel waardering voor bestaan. Dat iemand dan OOK NOG EENS GELD BETAALD KRIJGT.. is geen schande of reden om iemands inzet te bagatelliseren
pi_192681721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Maar je hebt mensen die exact om 17:30 naar huis gaan en je hebt mensen die doorwerken tot de klus afgerond is.

En daar mag best wel waardering voor bestaan. Dat iemand dan OOK NOG EENS GELD BETAALD KRIJGT.. is geen schande of reden om iemands inzet te bagatelliseren
'Hij werkt late uren om jou te voorzien van een pakketje '

Dat klonk wel wat als barmhartigheid maar oké.

Maar ja sommige mensen denken nou eenmaal zoals jij doet. Als je overuren maakt en daar lekker voor betaald krijgt dan krijg je er ook nog extra waardering bij. Ik bagatelliseer het trouwens niet, ik zeg gewoon zoals het is. Maar er zijn altijd mensen die het juist moeten overdrijven en zeggen dat je daar extra waardering voor mag hebben en bla.
pi_192681740
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:27 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Maar ja sommige mensen denken nou eenmaal zoals jij doet. Als je overuren maakt en daar lekker voor betaald krijgt dan krijg je er ook nog extra waardering bij. Ik bagatelliseer het trouwens niet, ik zeg gewoon zoals het is. Maar er zijn altijd mensen die het juist moeten overdrijven en zeggen dat je daar extra waardering voor mag hebben en bla.
Natuurlijk moet je daar extra waardering voor krijgen. Ben je een uitkeringstrekker oid? Waar worden bonussen anders op vastgesteld.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:33:26 #27
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192681800
quote:
Deze man werkt.

Die luie flikker loopt de hele dag een beetje te lanterfanten en is overal veel te laat.

Als hij gewoon normaal zijn werk had uitgevoerd was hij overal op tijd geweest :)

Heb er ook bij vermeld dat mijn product beschadigd is

Hoppaaaaa _O_ dat zal hem leren zo lui te zijn.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:34:31 #28
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192681816
Was TS nog wakker toen bezorger aanbelde?
pi_192681822
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:28 schreef xminator het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je daar extra waardering voor krijgen. Ben je een uitkeringstrekker oid? Waar worden bonussen anders op vastgesteld.
Nee ik werk juist gewoon, hoef ook geen waardering als ik een keer overwerk, daarvoor word ik dan namelijk betaald. Gedraag je volwassen in plaats van simpel te bashen
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:36:57 #30
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192681845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:34 schreef Repentless het volgende:
Was TS nog wakker toen bezorger aanbelde?
Ja maar ik doe niet meer open. Hij komt maar op een normale tijd.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:47:41 #31
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192681978
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:36 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ja maar ik doe niet meer open. Hij komt maar op een normale tijd.
Ik neem zomaar aan dat het volume pakketten nogal is gestegen in deze tijd. Dus ook meer tijd nodig om alles bezorgd te krijgen.

Als een bezorger wellicht kan zien dat je nog wakker bent, kan hij het toch proberen? Ondanks het onorthodoxe tijdstip. Dat hele principiële "hij komt maar op een normale tijd", terwijl je wel gewoon in staat bent om het pakket aan te nemen, vind ik nogal vermoeiend in dit soort uitzonderlijke tijden.

Het achterlaten van het pakket is niet goed te praten overigens.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:48:39 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192681992
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:33 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Die luie flikker loopt de hele dag een beetje te lanterfanten en is overal veel te laat.

Als hij gewoon normaal zijn werk had uitgevoerd was hij overal op tijd geweest :)

Heb er ook bij vermeld dat mijn product beschadigd is

Hoppaaaaa _O_ dat zal hem leren zo lui te zijn.
Dat vind ik echt te ver gaan. Waarom trek je niet de conclusie dat de man veel te veel pakketten moet bezorgen waardoor hij pas zo laat bij jou aankomt?
  Moderator zaterdag 18 april 2020 @ 11:50:43 #33
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192682028
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat vind ik echt te ver gaan. Waarom trek je niet de conclusie dat de man veel te veel pakketten moet bezorgen waardoor hij pas zo laat bij jou aankomt?
En waarom trek jij de conclusie dat de man overdag niet lui geweest kan zijn?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:51:34 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192682043
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:50 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

En waarom trek jij de conclusie dat de man overdag niet lui geweest kan zijn?
Nou dan was ie thuis geweest op dat late tijdstip.
  Moderator zaterdag 18 april 2020 @ 11:52:14 #35
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192682050
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou dan was ie thuis geweest op dat late tijdstip.
Niet als hij nog pakketjes te bezorgen had
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:52:27 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192682054
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:27 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Yup.. want als al deze boys zoiets hebben van "ach.. bezorgen kost met de crisis per pakketje meer tijd... maar dan raken we maar achter schema".. dan krijgen ze alsnog (wellicht minder) betaald maar dan krijg jij je pakketje dus ineens dagen, soms weken later.

quote:

Maar ja sommige mensen denken nou eenmaal zoals jij doet. Als je overuren maakt en daar lekker voor betaald krijgt dan krijg je er ook nog extra waardering bij.
Ik gok dat deze mensen eigenlijk helemaal geen overuren betaald krijgen maar dat ze dus meer tijd per pakketje kwijt zijn en dat ze nu dus langer bezig zijn met hun werk maar nog steeds per aangenomen pakketje betaald krijgen.

quote:
Ik bagatelliseer het trouwens niet, ik zeg gewoon zoals het is.
Je zegt wat je denkt en je doet wat je zegt.. zoiets? Rare plek in een discussie om jezelf even een schouderklopje te geven. Alsof andere mensen hier niet dingen zeggen zoals het is...

quote:
Maar er zijn altijd mensen die het juist moeten overdrijven en zeggen dat je daar extra waardering voor mag hebben en bla.
Je MAG er extra wardering voor hebben.. en je MAG eventjes gewoon de deur opendoen zodat die jongen lekker zijn werk af kan krijgen... Doe je dat niet dan MOGEN wij jou daar kleinzielig voor vinden.
pi_192682068
Ik vraag me meer af waarom iedereen ineens serieus reageert op dit topic.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:53:33 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192682073
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:52 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

:D Ja, het is goed! Ik raak in de war!
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:54:53 #39
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192682091
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:52 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Omdat ie de hele dag een luie flikker is geweest en niks heeft gedaan
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:57:09 #40
451005 Grems
Clown World
pi_192682130
TS doet hier stoer maar het echte verhaal is dat hij van zijn top niet uit de sling mocht.

Dagboek van een powerbottom.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:59:28 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192682174
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:54 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Omdat ie de hele dag een luie flikker is geweest en niks heeft gedaan
Of omdat postorderbedrijven nog steeds verwachten dat je dezelfde hoeveelheid pakketjes bezorgt per dag maar je wel allemaal rituelen naleeft zoals het sprayen van het pakketje bij overdracht, het aandoen en wisselen van handschoenen en het afstand houden tijdens ontvangst en alle rariteiten die vooral bij het tekenen voor komen.

Ik kan me voorstellen dat als je dan nog hetzelfde geld wil verdienen dat je tot 22:30 bezig bent.
pi_192682181
Wat een baan ook :') TS loopt overduidelijk te trollen maar het is natuurlijk wel een feit dat er echt mensen zijn die zo in elkaar steken :') Bewust de deur niet open doen, klachten indienen etc etc. Niet erg als het terecht is natuurlijk, maar er lopen er ook gewoon een boel de zaak te verzieken.
  zaterdag 18 april 2020 @ 12:01:27 #43
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192682197
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:59 schreef nickhguitar het volgende:
Wat een baan ook :') TS loopt overduidelijk te trollen maar het is natuurlijk wel een feit dat er echt mensen zijn die zo in elkaar steken :') Bewust de deur niet open doen, klachten indienen etc etc. Niet erg als het terecht is natuurlijk, maar er lopen er ook gewoon een boel de zaak te verzieken.
Ik heb niet open gedaan.

En klacht ingediend.

Hier ben ik niet van gediend van zo’n luie flikker
  zaterdag 18 april 2020 @ 12:05:56 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192682264
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:01 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ik heb niet open gedaan.

En klacht ingediend.

Hier ben ik niet van gediend van zo’n luie flikker
Dat is wel grappig want de mensen op dit forum zijn ook niet gediend van zo'n luie flikker als jij.
  zaterdag 18 april 2020 @ 12:14:45 #45
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192682387
quote:
Deze man werkt.

*Stil
*Mooi
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 18 april 2020 @ 12:21:07 #46
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192682455
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is wel grappig want de mensen op dit forum zijn ook niet gediend van zo'n luie flikker als jij.
Moeten ze maar een klacht indienen.

Hahaaaaatjes :B
pi_192682499
Na 20 uur niet meer open doen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 18 april 2020 @ 12:31:20 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192682594
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:24 schreef Aiciu het volgende:
Na 20 uur niet meer open doen :')
Idd..
Na 20:00 bang in je bedje bibberen voor mensen aan de deur :')
pi_192682651
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:57 schreef Grems het volgende:
TS doet hier stoer maar het echte verhaal is dat hij van zijn top niet uit de sling mocht.

Dagboek van een powerbottom.
Heel specifiek dit _O-
  zaterdag 18 april 2020 @ 12:45:05 #50
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192682779
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Idd..
Na 20:00 bang in je bedje bibberen voor mensen aan de deur :')
Met die criminele Marokkanen weet je het maar nooit :)
pi_192682866
quote:

[..]

20:00 vind ik een beetje bedtijd voor Sesamstraat.
Maar goed na tienen gaat bij mij de deur ook dicht.
Wat je zegt, rare tijd.
pi_192683185
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:45 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Met die criminele Marokkanen weet je het maar nooit :)
Bang zijn van marokkanen. Een echte tatta _O- .
pi_192683196
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:07 schreef vosss het volgende:
Ik doe standaard na 20:00 uur de deur niet meer open. Of het moet aangekondigd bezoek zijn. En anders tief je maar op.
Wie weet staan er 600 Marokkanen voor de deur ja.
Ik was hier...
pi_192683227
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat voor achterstandswijken woont men dat ze vanaf 20 uur de deur niet meer open durven te doen?
Ik durf dat prima te doen, maar als ik niks of niemand verwacht dan vangen ze zich maar een beer.
vosss is de naam,
  zaterdag 18 april 2020 @ 13:22:42 #55
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192683231
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2020 13:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik durf dat prima te doen, maar als ik niks of niemand verwacht dan vangen ze zich maar een beer.
Ja, erg stoer allemaal. Zo!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192683332
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 13:22 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja, erg stoer allemaal. Zo!
Heeft niks met stoer te maken. Meer met dat ik na 8 uur 's avonds geen onaangekondigd bezoek meer wens.

:)
vosss is de naam,
pi_192683937
quote:
Deze man werkt.

pi_192683943
Rozenvla is een mietje
pi_192683944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Of de baas zorgt er gewoon eens voor dat het werk doenbaar is in de tijd die er voor staat. Als jij veel te veel uren klopt om veel te veel werk af te krijgen heb je gewoon te veel werk en moet daar een personeelslid bij. Maar ja, die kost geld dus draait de baas het te veel werk in je nek en lacht hard mee met mensen zoals jij die dit soort praktijken ophemelen.
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:34:18 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192684045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:25 schreef Andros het volgende:

[..]

Of de baas zorgt er gewoon eens voor dat het werk doenbaar is in de tijd die er voor staat. Als jij veel te veel uren klopt om veel te veel werk af te krijgen heb je gewoon te veel werk en moet daar een personeelslid bij. Maar ja, die kost geld dus draait de baas het te veel werk in je nek en lacht hard mee met mensen zoals jij die dit soort praktijken ophemelen.
Ja jij denkt echt dat zo'n baas via zijn webcam al die complimentjes opvangt en omzet in verwarmd-zwembad-uren?

Of denk je gewoon dat dit een tijdelijke situatie is die nog rechtgetrokken moet worden en dat klachten indienen idioterie is.

Zeg het maar. Welke is het?
pi_192684313
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Braddy woont ook in een rijke gemeente.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192684346
Mensen die denken dat 22.30u nog een deugdelijk uur is om pakketjes te leveren :')
Ga weg man :')
pi_192684606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:24 schreef stokj het volgende:

[..]

Die dan kan profiteren van jouw belastinggeld.
Dit dus.
pi_192684650
quote:
Deze man werkt.

_O_
pi_192684717
janken :')
  zaterdag 18 april 2020 @ 16:44:25 #66
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192685723
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:07 schreef vosss het volgende:
Sinds de krona doe ik dan wel gelijk de laser van de temperatuurmeter op hun voorhoofd richten en fouilleren (dat laatste heeft natuurlijk niks met krona te maken maar ik heb dat maar gelijk erbij ingevoerd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')