20:00 vind ik een beetje bedtijd voor Sesamstraat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Na 20 uur gaat bij mij de deur op slot. Ik ben het niet vaak eens met rozevla, maar dit keer wel. Onze samenleving wordt steeds gevaarlijker door schizofrenen en hebbelijke idiots.
Bang zijn van marokkanen. Een echte tattaquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met die criminele Marokkanen weet je het maar nooit
Wie weet staan er 600 Marokkanen voor de deur ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:07 schreef vosss het volgende:
Ik doe standaard na 20:00 uur de deur niet meer open. Of het moet aangekondigd bezoek zijn. En anders tief je maar op.
Ik durf dat prima te doen, maar als ik niks of niemand verwacht dan vangen ze zich maar een beer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor achterstandswijken woont men dat ze vanaf 20 uur de deur niet meer open durven te doen?
Ja, erg stoer allemaal. Zo!quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik durf dat prima te doen, maar als ik niks of niemand verwacht dan vangen ze zich maar een beer.
Heeft niks met stoer te maken. Meer met dat ik na 8 uur 's avonds geen onaangekondigd bezoek meer wens.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef Rene het volgende:
Deze man werkt.
Deze man werkt late uren.
Hij werkt late uren om jou te voorzien van een pakketje waarvoor jij te lui in je flikker bent om op te halen bij een postNL punt of een lokale winkel.
Jij laat de beste man niet binnen omdat jij te lui bent op te staan.
De bezorger is een held dat hij op fucking vrijdagavond nog voor jou dit doet
En jij bent de luie vetklep die met zijn vingertjes in de broek nog op de bank zit af te geven op mensen die wel doorwerken tot het werk af is.
Wees allen als Rozevla. Dan gaat de wereld stuk.
Of de baas zorgt er gewoon eens voor dat het werk doenbaar is in de tijd die er voor staat. Als jij veel te veel uren klopt om veel te veel werk af te krijgen heb je gewoon te veel werk en moet daar een personeelslid bij. Maar ja, die kost geld dus draait de baas het te veel werk in je nek en lacht hard mee met mensen zoals jij die dit soort praktijken ophemelen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niemand claimt dat deze man het voor de barmhartigheid doet.
Maar je hebt mensen die exact om 17:30 naar huis gaan en je hebt mensen die doorwerken tot de klus afgerond is.
En daar mag best wel waardering voor bestaan. Dat iemand dan OOK NOG EENS GELD BETAALD KRIJGT.. is geen schande of reden om iemands inzet te bagatelliseren
Ja jij denkt echt dat zo'n baas via zijn webcam al die complimentjes opvangt en omzet in verwarmd-zwembad-uren?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:25 schreef Andros het volgende:
[..]
Of de baas zorgt er gewoon eens voor dat het werk doenbaar is in de tijd die er voor staat. Als jij veel te veel uren klopt om veel te veel werk af te krijgen heb je gewoon te veel werk en moet daar een personeelslid bij. Maar ja, die kost geld dus draait de baas het te veel werk in je nek en lacht hard mee met mensen zoals jij die dit soort praktijken ophemelen.
Braddy woont ook in een rijke gemeente.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor achterstandswijken woont men dat ze vanaf 20 uur de deur niet meer open durven te doen?
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Die dan kan profiteren van jouw belastinggeld.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef Rene het volgende:
Deze man werkt.
Deze man werkt late uren.
Hij werkt late uren om jou te voorzien van een pakketje waarvoor jij te lui in je flikker bent om op te halen bij een postNL punt of een lokale winkel.
Jij laat de beste man niet binnen omdat jij te lui bent op te staan.
De bezorger is een held dat hij op fucking vrijdagavond nog voor jou dit doet
En jij bent de luie vetklep die met zijn vingertjes in de broek nog op de bank zit af te geven op mensen die wel doorwerken tot het werk af is.
Wees allen als Rozevla. Dan gaat de wereld stuk.
Sinds de krona doe ik dan wel gelijk de laser van de temperatuurmeter op hun voorhoofd richten en fouilleren (dat laatste heeft natuurlijk niks met krona te maken maar ik heb dat maar gelijk erbij ingevoerd)quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:07 schreef vosss het volgende:
Ik doe standaard na 20:00 uur de deur niet meer open. Of het moet aangekondigd bezoek zijn. En anders tief je maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |