abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:23:52 #26
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192681691
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik baseer zijn achteruitgang op zijn media optredens in de tijd dat hij nog vicepresident was en de media optredens van nu. Nogmaals ik zie een achteruitgang en ik ben niet de enige die het ziet. Waarom jij de achteruitgang probeert te ontkennen is mij een raadsel, vooral omdat je zelf naar eigen zeggen niet veel op hebt met Biden.
nogmaals: Ronald Reagan had Altzheimer. Daar werd in zijn regeerperiode ook geen punt van gemaakt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192681724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:23 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

nogmaals: Ronald Reagan had Altzheimer. Daar werd in zijn regeerperiode ook geen punt van gemaakt.
Andere tijden, er was toen geen internet waar elk fragment terug te zien is. Toen was het wat makkelijker om dit soort zaken te verbergen dan nu. Overigens vind ik niet dat een man met een geestesziekte president moet zijn, het is de meest stressvolle baan ter wereld en dat je dan gezond van geest bent is wel het minimale wat je mag verwachten van een president.
pi_192681732
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar nu even zwart/wit. Wie is volgens jou de betere president? Trump of Biden? Gewoon A of B dus
A, Biden is nooit president geweest.
pi_192681783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

A, Biden is nooit president geweest.
Wat vind jij er eigenlijk van dat de president demonstranten die overheidsgebouwen bestormen met wapens loopt aan te moedigen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192681786
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Andere tijden, er was toen geen internet waar elk fragment terug te zien is. Toen was het wat makkelijker om dit soort zaken te verbergen dan nu. Overigens vind ik niet dat een man met een geestesziekte president moet zijn, het is de meest stressvolle baan ter wereld en dat je dan gezond van geest bent is wel het minimale wat je mag verwachten van een president.
Zoals narcisme waar loyaliteit naar de president belangrijker is dan loyaliteit naar het land? Klopt, vind ik ook niet normaal.

Trump wel. :N
pi_192681805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij er eigenlijk van dat de president demonstranten die overheidsgebouwen bestormen met wapens loopt aan te moedigen?
Dat heb ik niet meegekregen, heb je daar een bron van?
pi_192681814
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:05 schreef Mike het volgende:
Ik zou vooral hopen op een goede VP voor Biden. Ik ben het met Chivaz eens dat het beste er wel af lijkt bij Biden. Zie bv een stukje uit een column van Marc Thiessen in de Washington Post:
[..]

Een enkele verspreking is niet zo erg, maar het lijkt wel of Biden bij elk openbaar optreden minimaal een paar keer de mist in gaat.
Marc Thiessen is een GOP troll die ongetwijfeld zelf een hekel heeft aan Trump, maar net als alle GOP adepten alles goedpraat en spint. Hij grijpt allerlei versprekingen aan over maanden, zoniet jaren en spreekt vervolgens van een patroon. Maar hij staat wel vierkant achter Trump, die een hele lijst aan dergelijke versprekingen en -erger nog- leugens in één rally begaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192681856
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heb ik niet meegekregen, heb je daar een bron van?
En hij heeft meer van dit soort tweets gepost. Ook weigerde hij de demonstraties te veroordelen, onder het mom dat de demonstranten hem 'graag mogen'.
pi_192681857
Punt is dat je altijd moet uitkijken met die collage-filmpjes om de narratief van een patroon te genereren. Die snuif-collages van Trump zijn daar ook een voorbeeld van. Stel je snuift raar 5x op tijdens een debat. Dat valt een enkeling op. Vervolgens maak je een collage van 100 van dat soort snifjes over een heel jaar verspreid en OMG een patroon!
  Moderator zaterdag 18 april 2020 @ 11:40:04 #35
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192681883
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:22 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ronald Reagan had Altzheimer. Daar werd in zijn regeerperiode geen punt van gemaakt.
Vooral ook omdat niemand het wist, op een kleine kring vertrouwelingen na. Zes jaar nadat hij president-af was, maakte hij het wereldkundig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_192681913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En hij heeft meer van dit soort tweets gepost. Ook weigerde hij de demonstraties te veroordelen, onder het mom dat de demonstranten hem 'graag mogen'.
Nogmaals ik heb niets meegekregen over gewapende mannen die overheidsgebouwen bestormen.
Waar deze tweet denk ik over gaat is dat hij de mensen aanmoedigt om de gouverneurs te dwingen de staat open te gooien.
Ben ik het daarmee eens, nee ik geloof dat de gouverneurs dat moeten beslissen naar eigen inzicht.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die gewapende mannen die overheidsgebouwen bestormen want ik kan er niets over vinden.
pi_192681971
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb niets meegekregen over gewapende mannen die overheidsgebouwen bestormen.
Waar deze tweet denk ik over gaat is dat hij de mensen aanmoedigt om de gouverneurs te dwingen de staat open te gooien.
Ben ik het daarmee eens, nee ik geloof dat de gouverneurs dat moeten beslissen naar eigen inzicht.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die gewapende mannen die overheidsgebouwen bestormen want ik kan er niets over vinden.
https://www.nbcnews.com/p(...)gan-capitol-n1184426

I´m back.
pi_192681985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Trump calls protesters against stay-at-home orders 'very responsible'

pi_192681986
https://www.huffpost.com/(...)1c46c5b635d25d6c747a

Hoppa, wegsluizen dat geld! Drain the swamp!
pi_192682049
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

en dat je dan gezond van geest bent is wel het minimale wat je mag verwachten van een president.
Dat is dan ook exact het probleem dat veel mensen hebben met de huidige president.
pi_192682060
quote:
Nergens staat hier dat gewapende mannen een overheidsgebouw hebben bestormd.
Wel hebben er mannen met wapens op de trap gestaan met hun rug naar het gebouw toe te blèren door een megafoon.
Blijkbaar is daar uit eigen kring ook schande over gesproken, en redelijk terecht lijkt mij want de frame die Koos aan het maken was overschaduwt heel de reden van het protest.
pi_192682115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wel hebben er mannen met wapens op de trap gestaan met hun rug naar het gebouw toe te blèren door een megafoon.
Blijkbaar is daar uit eigen kring ook schande over gesproken, en redelijk terecht lijkt mij want de frame die Koos aan het maken was overschaduwt heel de reden van het protest.
Nog een fotootje:

I´m back.
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:58:21 #43
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192682147
Je moet die trumpista’s de waarheid zo ongeveer in de bek spugen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192682151
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog een fotootje:

[ afbeelding ]
Ik keur dit trouwens wel af hoor en Koos heeft gelijk dat de president dat ook had moeten doen.
Helaas jammer weer dat idioten het weer moeten verkloten voor de mensen die zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen.
pi_192682153
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, in dit stadium zou zelfs het lijk uit 'Weekend at Bernie's' een betere president zijn dan Trump.

Ik moet bekennen dat die foutjes wel de wenkbrauwen doen fronsen wanneer je ze zo op een rijtje zet. Anderzijds ben ik geen Biden-expert, dus ik kan niet beoordelen in hoeverre dat onderdeel is van wie hij al decennia is. Er zijn nou eenmaal mensen die zich om de haverklap verspreken. M'n pa heeft daar ook last van.
De legalisering van het homo huwelijk in de VS kwam doordat Biden zich versprak ;)

Mischien was hij toen ook al seniel?

PS: Dit is gewoon een alt right talking point verspreid via de gebruikelijke pro-Trump kanalen en verder weinig relevant, alleen hele trieste wappies blijven dit herhalen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2020 12:01:17 ]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 april 2020 @ 12:01:39 #46
426493 crew  PippenScottie
pi_192682200
quote:

[..]

Nog een fotootje:

[ afbeelding ]
Die vrouw links is een republikeinse kandidaat voor de senaat in Ohio.

Geen grapje.
My friends all drive horses
pi_192682236
quote:

[..]

Nog een fotootje:

[ afbeelding ]
pi_192682245
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus als gewapende kerels zich opstellen voor de ingang van een overheidsgebouw, is er volgens jou niets aan de hand?

Stel je toch eens voor dat Antifa'ers dit hadden gedaan en Obama had ze dan ook nog eens aangemoedigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 18-04-2020 12:36:31 ]
pi_192682271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik keur dit trouwens wel af hoor en Koos heeft gelijk dat de president dat ook had moeten doen.
Helaas jammer weer dat idioten het weer moeten verkloten voor de mensen die zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen.
Nu was dat nieuws over Michigan al eerder bekend geworden en een tijdje later zie je dan die tweet van Trump langs komen met Liberate Michigan, dan begrijp je toch wel dat ongeveer de halve wereld een beetje geschokt reageert hè.
I´m back.
  Overall beste user 2022 zaterdag 18 april 2020 @ 12:12:08 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192682355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus als gewapende kerels zich opstellen voor de ingang van een overheidsgebouw, is er volgens jou niets aan de hand?

Stel je toch eens voor als Antifa'ers dit hadden gedaan en Obama had ze dan ook nog eens aangemoedigd.
De NRA en de GOP hadden er vroeger soms moeite mee.

https://www.history.com/n(...)-support-mulford-act
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')