Mja had ik niet helemaal op gerekend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:16 schreef Sarabi het volgende:
Wat super dat ze allemaal zo lief voor haar zijn
DMquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Hebben jullie nog een leuk plaatje @:Blues en @:golfer ?
Zeker lief zeg!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja had ik niet helemaal op gerekend.
Maar ze zijn heel stellig: we doen voor haar hetzelfde als voor alle andere kleinkinderen.
En ik kan me zo voorstellen als dat toch anders geweest zou zijn.
Ze is in januari pas voor het eerst mee geweest.
Daarvoor was ze doorgaans bij mij ex als we daarheen gingen.
(En ze wonen km of 225 verderop dus je gaat ook niet elke week)
Dus vind het superlief
En exschoonouders ook trouwens.
Ze bood vandaag aan om mn beddegoed mee te nemen.. want beddegoed ruikt zo lekker als het buiten heeft gehangen en als we dan toch zondag langskomen.. kan ze het mooi morgen wassen en in de tuin hangen.
Ook al zo lief
Wat heerlijk, zulke lieve mensen om jullie heenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja had ik niet helemaal op gerekend.
Maar ze zijn heel stellig: we doen voor haar hetzelfde als voor alle andere kleinkinderen.
En ik kan me zo voorstellen als dat toch anders geweest zou zijn.
Ze is in januari pas voor het eerst mee geweest.
Daarvoor was ze doorgaans bij mij ex als we daarheen gingen.
(En ze wonen km of 225 verderop dus je gaat ook niet elke week)
Dus vind het superlief
En exschoonouders ook trouwens.
Ze bood vandaag aan om mn beddegoed mee te nemen.. want beddegoed ruikt zo lekker als het buiten heeft gehangen en als we dan toch zondag langskomen.. kan ze het mooi morgen wassen en in de tuin hangen.
Ook al zo lief
Ik zou niet snel zeggen dat ik me gezegend voel... maar op dat gebied echt welquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, zulke lieve mensen om jullie heen
Ga het zo wel even fiksen.. maar iemand wil hier ook nog aandachtquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:24 schreef Blues het volgende:
Oh wat een grote fotoen die zwarte randen... mmmm das niet zo leuk.
Deed ff snel iets mobiel @:Uhmmpie
Nieuwe DM, kan je zo plaatsen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ga het zo wel even fiksen.. maar iemand wil hier ook nog aandacht
Iets met knikkerbaan filmen mrt mijn telefoon..
Komt zo goed
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen wordt een 2e track gebpuwd over de salontafel..
#knikkerbaan
Heb er een filmpje van gemaakt maar gezien de glazen tafel.. ligt er nu vanalles onder de knikkerbaan en woon ik echt in huize wanorde als ik het filmpje moet geloven
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm filmpje hier plaatsen lukt niet..
Linkje er naar toe wel denk ik
https://imgur.com/gallery/NIUb5Dj
Wel huize wanorde rondom de baan..
mooi klusje voor morgen om dat weer enigzins toonbaar te krijgen
Je bent zelf suf!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:02 schreef Kreator het volgende:
@:isabeau en @:candaasje
Jullie houden van die suffe massive online role playing gays Toch?
Kijk Mythic Quest Ravens Banquet. Het is leuk.
Het is geen b99. Maar niks is b99.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je bent zelf suf!
Maar is goed, ik voeg het aan het lijstje must sees toe! Dank voor de tip
Oeh, Kaatje ook bedankt!
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat zou ook een beetje suf wotden hè, alles hetzelfdequote:
Die heb ik vanmiddag genomen, een half uur voordat ze met B. naar de dierenarts ging.quote:
Ah leuk zeg!!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Aho! Op het leven golferquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag genomen, een half uur voordat ze met B. naar de dierenarts ging.
Echt de allerlaatste foto uit een leven van 3.879.652 foto's van haar.
Ik heb vanaf 2 februari dit jaar geen druppel alcohol meer gedronken, maar schenk nu, eenmalig, op haar herinnering een Arran Singe Malt whisky in.
Lechajim!
Crea!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Dank. Maar nee. Bah eigenlijk. Snap niet dat ik 30 jaar elke avond dat zo lekker vond. Weer verder zonder en kilo's kwijt raken.quote:
Sorry?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:10 schreef Aure het volgende:
Door @:isabeau hebbenen ik nu een plague inc verslaving
leuk om te spelen
Weet ik! De sorry was voor het verslaafd makenquote:
Ohh zo, nieuwe verslaving is niet erg, kon ik wel weer gebruikenquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet ik! De sorry was voor het verslaafd maken
The Division is óók heel tof. Deel 1 speelt zich af na/tijdens een pandemie in NY en deel 2 in Washington DC. Centra van beide steden zo waarheidsgetrouw mogelijk na gemaakt. Wat ik interessant vond, want in beide steden rond gedwaald. En ik hou wel van post-apocalyptic shit.
In films en games, niet irl
Oef, nu nog steedsquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, wij gingen naar het afvalscheidingsgebeuren om een auto vol meuk te lozen. Opent om 9 uur. Hebben ze daar een soort Efteling-wachtsysteem gebouwd, 2 uur wachttijddus maar weer omgedraaid want we hebben zo een verjaardagsfeestje. Vanmiddag nog maar eens proberen, want die auto moet wel leeg.
Huh, hebben jullie dit ook moeten meemaken in de afgelopen tijd?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een onrustig nachtjede katten die we de afgelopen 6 maanden in hebben moeten laten slapen kwamen langs
Wij krijgen al weken meldingen in de afvalapp. Wachttijden tot 2,5 uur.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, wij gingen naar het afvalscheidingsgebeuren om een auto vol meuk te lozen. Opent om 9 uur. Hebben ze daar een soort Efteling-wachtsysteem gebouwd, 2 uur wachttijddus maar weer omgedraaid want we hebben zo een verjaardagsfeestje. Vanmiddag nog maar eens proberen, want die auto moet wel leeg.
De 2 katten van mijn ouders, waar ik mee opgegroeid ben. Bij de ene was ik er ook bij tot het laatste moment.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huh, hebben jullie dit ook moeten meemaken in de afgelopen tijd?
Och ja, dat had je ook gezegdquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De 2 katten van mijn ouders, waar ik mee opgegroeid ben. Bij de ene was ik er ook bij tot het laatste moment.allebei kort achter elkaar verloren.
Die zijn er gelukkig nog.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och ja, dat had je ook gezegd.Ik was in de war omdat jullie katten gewoon op fb stonden
https://verhuisdieren.nl/alle-dierenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn er gelukkig nog.
Maarja de laatste maand zat het sowieso weer veel in mijn hoofd. Mijn ouders alleen thuis, juist nu hadden de katten veel steun geboden. En de asiels zijn hier nu gesloten.
Thanks, zal de link eens bekijkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://verhuisdieren.nl/alle-dieren
Hier heeft Hasan zijn kat vandaan, wat gemaild met de eigenaar, en er toen heengegaan om kennis te maken en toen heeft hij haar meteen meegenomen
Het grootste asiel hier is nog wel open, maar dan alleen op afspraak. Ze moeten opk wel, want er komen ook nog steeds best wel veel beesten binnen en anders zitten ze am snel te vol. We zijn er zelf nog geweest afgelopen week, omdat het niet hebben van een kat in huis ons niet bevalt. Ookal mis ik m'n ouwe trouwe poes nog steeds, ben ik wel toe aan een nieuw dier in huis.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn er gelukkig nog.
Maarja de laatste maand zat het sowieso weer veel in mijn hoofd. Mijn ouders alleen thuis, juist nu hadden de katten veel steun geboden. En de asiels zijn hier nu gesloten.
Ach, jullie ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Het grootste asiel hier is nog wel open, maar dan alleen op afspraak. Ze moeten opk wel, want er komen ook nog steeds best wel veel beesten binnen en anders zitten ze am snel te vol. We zijn er zelf nog geweest afgelopen week, omdat het niet hebben van een kat in huis ons niet bevalt. Ookal mis ik m'n ouwe trouwe poes nog steeds, ben ik wel toe aan een nieuw dier in huis.
Ja ik snap het ook niet helemaal. Juist nu zijn er ook weer veel kittens.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Het grootste asiel hier is nog wel open, maar dan alleen op afspraak. Ze moeten opk wel, want er komen ook nog steeds best wel veel beesten binnen en anders zitten ze am snel te vol. We zijn er zelf nog geweest afgelopen week, omdat het niet hebben van een kat in huis ons niet bevalt. Ookal mis ik m'n ouwe trouwe poes nog steeds, ben ik wel toe aan een nieuw dier in huis.
Mijn asiel is volgens mij ook nog open. Wel op afspraak. Kittens (en dus ook moederpoezen) worden sowieso nog van huis uit geplaatst, met inachtneming van afstand en maximaal 2 adoptanten tegelijk op bezoek.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet helemaal. Juist nu zijn er ook weer veel kittens.
Mijn ouders beginnen nu na een maand zelfs te twijfelen of ze nog katten willendenk dat ze daar nog wel op terug komen
Tussen mijn eerste en tweede kat zat ook 4 maanden (werkte toen minimaal 12 uur per dag) en had ook een beetje het idee, misschien toch maar niet. Maar zodra Dolce hier was was het ook “ ja zo hoort het”quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn ouders beginnen nu na een maand zelfs te twijfelen of ze nog katten willendenk dat ze daar nog wel op terug komen
Er is (helaas) ook een veel grotere vraag naar kittens, vooral sinds iedereen zich thuis zit te vervelen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Als die permanent een goed huis krijgen daardoor... is het beter dan kittenoverschot.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Er is (helaas) ook een veel grotere vraag naar kittens, vooral sinds iedereen zich thuis zit te vervelen.
Ik ken de website, maar ik heb m nu niet meer nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach, jullie ook![]()
Zie de link die ik aan Sarabi gaf
En snel een nieuwe kat..mij haal je niet meer in. Ik had Dolce (heel plotseling) moeten laten inslapen op vrijdag om 1715, ging daarna even een borrel drinken met een vriendin die me naar de da gebracht had, op mijn opmerking dat ik hierna een herplaatser van een bepaald ras wilde belde zij een bekende fokker. Zaterdag om 16 uur liep Elin hier rond (die toen nog Flower heette). T voelde raar maar toch ook goed
Oh, fijn voor die tweequote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ken de website, maar ik heb m nu niet meer nodig.
Soms loop je er gewoon tegenaan. Dat is een beetje de situatie hier nu, want we waren dus vandeweek in het asiel om te kijken er niet een leuke kat tussen zit die we een thuis kunnen geven. Eentje dus, dat was het plan. Komende dinsdag gaan we er twee ophalen.
Ik ben bang dat het bij een aantal mensen nu een kat willen, meer een opwelling is. Het moet maar blijken hoeveel er in een goed huis belanden. Zeker kittens die wat meer aandacht nodig hebben waarbij de thuiswerkers ineens niet meer thuis werken...quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Als die permanent een goed huis krijgen daardoor... is het beter dan kittenoverschot.
Mja dat risico hou je altijd gezien kittens gewoon heel schattig zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het bij een aantal mensen nu een kat willen, meer een opwelling is. Het moet maar blijken hoeveel er in een goed huis belanden. Zeker kittens die wat meer aandacht nodig hebben waarbij de thuiswerkers ineens niet meer thuis werken...
Ik ben helemaal vergeten om fotos te maken, dus die deel ik wel binnenkort.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, fijn voor die twee. Stel je ze wel even aan ons voor?
Spannendquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten om fotos te maken, dus die deel ik wel binnenkort.
We gaan voor een superaanhankelijk mensgerichte en bestwel kleine zwarte van de straat geplukte poes van een jaar of 3 en een hele grote dikke, rustige knuffelgrage wit met zwarte kater van 10 (waarvan het baasje helaas vrij plotseling was overleden). Het is ook een beetje spannend hoe goed ze samen gaan, want ze zijn niet als duo binnen gekomen, maar ze zitten wel naast elkaar in het asiel en lijken elkaar iig niet te haten, dus we (en de asielvrijwilligers) denken wel dat dat goed zal gaan.
Ach...quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een onrustig nachtjede katten die we de afgelopen 6 maanden in hebben moeten laten slapen kwamen langs
Superlief, maar soms hebben wij wel elke dag ijs en snoep en paaseierenquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam thuis met een rituals pakket (3x handcreme en douche foam) en een vitaminepakket (fruit & wortelen). We krijgen zo ongelofelijk veel fruit in het zkh, dat we nu maar pakketten mee naar huis krijgen.
Is ie nog niet afquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:23 schreef Lonaa het volgende:
Puzzelstukjes blijven heel goed aan kattenpootjes plakken.
My god Joe Exoticquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een geweldige droom. Ik ging met Joe Exotic naar Walmart en ter plaatse veranderde dat in de Makro. Een vriendin was er ook. En er waren heel veel goedkope groente- en fruitplanten. Heel bijzondere soorten. Ik had mijn kar al volgeladen en toen bleek het assortiment steeds uitgebreider. Ik was zo blij.
Deurbel, wakker.
Jullie ook nog een dikkequote:Op zaterdag 18 april 2020 09:57 schreef Vork het volgende:
Veel sterkte golfer en Blues (sorry, ik lees het nu pas, ben hier niet meer zo actief). Ik heb helaas hetzelfde mee moeten maken met Kyra 2,5 week geleden. En dat was veel heftiger dan ik had gedacht. Sindsdien is het hier maar wat kaal en leeg.
Wat blijft zijn alle goede herinneringen en de jaren dat jullie elkaars leven hebben verrijkt. Ik vind het nogsteeds bijzonder hoe sterk de band soms is tussen mens en dier en hoe jammer het is dat de levenscyclus niet heel erg gelijk loopt.
Best een uitdaging! Succes ermee en deel hier de ervaringen pliesquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten om fotos te maken, dus die deel ik wel binnenkort.
We gaan voor een superaanhankelijk mensgerichte en bestwel kleine zwarte van de straat geplukte poes van een jaar of 3 en een hele grote dikke, rustige knuffelgrage wit met zwarte kater van 10 (waarvan het baasje helaas vrij plotseling was overleden). Het is ook een beetje spannend hoe goed ze samen gaan, want ze zijn niet als duo binnen gekomen, maar ze zitten wel naast elkaar in het asiel en lijken elkaar iig niet te haten, dus we (en de asielvrijwilligers) denken wel dat dat goed zal gaan.
Tx, ja tis raar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik in mijn vitale functie kreeg een paasbrood van eigen geld (personeelsvereniging). Van de directie een telefoontje met dat ik af en toe moet komen dus gisteren naar kantoor geweest.
Gecondoleerd met Xena B&G. Zal komende tijd heel erg raar zijn geloof ik. Sterkte.
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach...
Ik had vannacht last van fantoomgeluiden, ik hoorde haar de slaapkamer binnen komen trippelen. Meteen bed uit en naar tuin gekeken... grafje onaangeroerd met vmn er nog bovenop. Klopt. Echt dood. Verder slapen.
@FFT...als je dit nog leest...afgelopen Radar uitzending ging over werkgevers en corona maatregelen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een leuke cadeaus voor de zorg!![]()
Ik in mijn vitale functie kreeg een paasbrood van eigen geld (personeelsvereniging). Van de directie een telefoontje met dat ik af en toe moet komen dus gisteren naar kantoor geweest.
Gecondoleerd met Xena B&G. Zal komende tijd heel erg raar zijn geloof ik. Sterkte.
Wow. Wel een leuke!quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij is af![]()
Het was wel echt een rotpuzzel
Deze was het:
[ afbeelding ]
Succes in de eftelingrijquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:02 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, lunchpakket, koffie en een boek mee op hoop van zegen
Geen rolkoffers is echt wel fijn. In het centrum is het soms echt uitgestorven, lege pleinen, heel gek inderdaad, maar verder zijn er met de dag meer mensen op straat. Ook winkels en restaurants vinden vaak wel een manier om met de nieuwe regels om te gaan en beginnen langzaamaan weer open te gaan voor afhaal bijvoorbeeld en de markten worden nogsteeds bezocht. Er staan enkel kraampjes met levensmiddelen, heel veel tape en eenrichtingsverkeer. Albert Cuyp in het bijzonder ziet er heel anders uit, je ziet nu veel meer de winkels achter de kramen die je anders nooit ziet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:15 schreef AnneX het volgende:
En Vork, nieuwe katten![]()
Verder naar het zin in Adam? Bijzonder lijkt mij om de vrijwel lege stad te beleven!
Géen rolkoffers
Ik denk dat deze twee waarschijnlijk wel snel een huis zouden vinden, maar ik ben geen groot fan van fokkersquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Vork wat fijn dat jullie niet de katten in huis halen die iedereen wel wil maar dezen een fijn huis willen geven
Het spettert...en ik ben (nog) thuis.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:25 schreef Blues het volgende:
Gaan jullie fietsen AX? check de buienradar.
Je weet wel iets met neerslag! Er komt regenals je gaat fietsen.
Wel lekker gourmetten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:34 schreef Kreator het volgende:
"gournetschotel doen we eigenlijk alleen op bestelling maar ik kan wel iets samenstellen?"
@:lokale slager. Vervolgens snijdt ze 1 (één) hamburger doormidden, doet dat in een bakje en vraagt of ik anders nog iets wil.
Dus ik heb nu zelf maar iets samengesteld maar alsnog vrij weinig voor veel geld.
Ik ben ook niet zo’n fan van fokkers, maar zocht een anti allergie kat en dan kom je hier op uit . De Diva’s zijn voormalige fokkatten niet niet goed produceerdenquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik denk dat deze twee waarschijnlijk wel snel een huis zouden vinden, maar ik ben geen groot fan van fokkerser zijn nog zat katten die ook een fijn huis verdienen.
Maar ik laat jullie wel weten hoe het met ze vergaat.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach...
Ik had vannacht last van fantoomgeluiden, ik hoorde haar de slaapkamer binnen komen trippelen. Meteen bed uit en naar tuin gekeken... grafje onaangeroerd met vmn er nog bovenop. Klopt. Echt dood. Verder slapen.
Waarom zou dat eigenlijk moeten?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huis gepoetst, zomerkleding in de kast gehangen en nu truien aan het uitwassen.
Natuurlijk begon het te regenen toen ze vijf minuten buiten hingen![]()
En nu rijd ik naar een lokale aardbeien drive in. Wafel met aardbeien, bakje aardbeien, ,ilkshake, smoothies etcEn met mijn personeelspas krijg ik als kadootje aardbeien met chocolade
![]()
Verder is het hier vanuit werkgevers nog weinig gearriveerd.
Dat is wel naar ja. Kijken mensen je al aan alsof je iedereen dood wilt hebben?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit op kantoor en heb kriebelhoest..
Gelukkig zijn we maar met 5 en die 4 anderen heb ik dus al hooikoorts uitgelegd.. en er zit zo'n 6 meter tussen onze euro'squote:Op zaterdag 18 april 2020 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel naar ja. Kijken mensen je al aan alsof je iedereen dood wilt hebben?
Met je draadloze koptelefoon op stofzuigen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:05 schreef borisz het volgende:
Online het D66congres volgend en tegelijk het huishouden doen. Aparte combo.
Ja, ik ook. FFT, ben je nu al op zoek naar een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Tx, ja tis raar.
En ik word steeds plaatsvervangend zo boos (of misschien is verdrietig een beter woord) over de uitbuiting op jouw werk![]()
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Met je draadloze koptelefoon op stofzuigen?
Hier komen ze komende week textiel aan de straat ophalen voor Spieren voor Spieren, wel handigquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij krijgen al weken meldingen in de afvalapp. Wachttijden tot 2,5 uur.
En gisteren deze: lever uw textiel niet in, de verwerker kan het niet aan
Één werkgever meldde dat deze week een waardering in de bus zou vallen en die is er nog niet.quote:
Stikstof?!quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
verder, dood aan hooikoorts. Manoman, ook met medicatie snotter ik de hele nacht.
We hebben nu een luchtfilter in de slaapkamer staan. Ook wel zorgwekkend om de details te zien. Toen ik gisteravond om 22.00 uur het slaapkamerraam even wagenwijd openzette kwam er een enorme golf stikstof het huis binnen.
Ook een interessante MIquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we maar met 5 en die 4 anderen heb ik dus al hooikoorts uitgelegd.. en er zit zo'n 6 meter tussen onze euro's
volgens de machine is het no2 dat dan omhoog schiet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stikstof?!
Dan zou je gesnotter zo over zijn![]()
Vervelend wel, je snotter
Ik heb het blijkbaar vaker over geld dan over werkplekkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook een interessante MI
En jij ook sterkte met je gesnotter.
Bijzonder, wel. Je zou verwachten dat het stikstofgehalte in je slaapkamer juist groter zou zijn als je de ramen dicht houdt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgens de machine is het no2 dat dan omhoog schiet.
En ik heb net een Kneipp pakketje binnen van de baas die een aardigheidje beloofd hadquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb het blijkbaar vaker over geld dan over werkplekken
Stikstofoxiden (NOx) komen uit verkeer. Stikstof (N2) op zichzelf is niet zo'n probleem, daar bestaat lucht al voor 70% of zo uit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bijzonder, wel. Je zou verwachten dat het stikstofgehalte in je slaapkamer juist groter zou zijn als je de ramen dicht houdt.
Maar machine zal er niet om liegen.
A ja, daar was ik in de war meequote:Op zaterdag 18 april 2020 13:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stikstofoxiden (NOx) komen uit verkeer. Stikstof (N2) op zichzelf is niet zo'n probleem, daar bestaat lucht al voor 70% of zo uit.
Ohquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Één werkgever meldde dat deze week een waardering in de bus zou vallen en die is er nog niet.
En omdat de werkdruk bij mijn andere werkgever ook is toegenomen was het wel aardig geweest als daarvoor erkenning was. Komt het niet, dan is dat zo. Maar het zou wel maken dat ik me meer gewaardeerd voel.
Al zou dat ook kunnen door een telefoontje van mijn manager, daar hè ik sinds het begin van de crisis niks van gehoord. Is hij nooit goed in geweest dus ook dat was te verwachten.
Maar ik zorg wel voor mezelf. Bezoekje aardbeien drive in![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Één werkgever meldde dat deze week een waardering in de bus zou vallen en die is er nog niet.
En omdat de werkdruk bij mijn andere werkgever ook is toegenomen was het wel aardig geweest als daarvoor erkenning was. Komt het niet, dan is dat zo. Maar het zou wel maken dat ik me meer gewaardeerd voel.
Al zou dat ook kunnen door een telefoontje van mijn manager, daar hè ik sinds het begin van de crisis niks van gehoord. Is hij nooit goed in geweest dus ook dat was te verwachten.
[ afbeelding ]
Huh? Het zou afgenomen moeten zijn zou je zeggen... met minder verkeer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
verder, dood aan hooikoorts. Manoman, ook met medicatie snotter ik de hele nacht.
We hebben nu een luchtfilter in de slaapkamer staan. Ook wel zorgwekkend om de details te zien. Toen ik gisteravond om 22.00 uur het slaapkamerraam even wagenwijd openzette kwam er een enorme golf stikstof het huis binnen.
weeg je datquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zitten 2 katten zichzelf erg boos te wassen...beiden ontdaan van 7 gram haar
Wilde eens zien hoeveel het was, leek meer. Ooit een trimster laten komen, toen was het enorm veel.quote:
zo zwaar is haar ook niet, dus 7 gram is aardig watquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wilde eens zien hoeveel het was, leek meer. Ooit een trimster laten komen, toen was het enorm veel.
Want kammen. Nika is er redelijk goed onder maar Elin krijst de wereld bij elkaar, maar die had nu klitten aan de bovenbenen (broek) en de kraag.quote:
En met kammen had je nog niet genoeg haarquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Want kammen. Nika is er redelijk goed onder maar Elin krijst de wereld bij elkaar, maar die had nu klitten aan de bovenbenen (broek) en de kraag.
Via MP?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:23 schreef drakin het volgende:
Er zou zo iemand terugkomen voor een aankoop, nou is ie er nog steeds niet
Nee, zie link in onderschriftquote:
Ze zijn mobiel ook niet te zien, dus dat was ook mogelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:26 schreef Blues het volgende:
Ow, je hebt een webwinkel!
Ik klik nooit op onderschriftlinkjes
lawaai en luchtvervuiling?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Blues het volgende:
Oh ja even delen wat er gisteravond voor mijn zkh gebeurde
Zo negatief kan je het ook bekijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
lawaai en luchtvervuiling?![]()
Ik dacht er komt een bandje aan met een optreden ofzo
Ja goed hequote:Op zaterdag 18 april 2020 14:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo negatief kan je het ook bekijken natuurlijk.
Hmm afgezien van dat je gelijk hebt.. is het denk ik wel heel tof als je daar werktquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
lawaai en luchtvervuiling?![]()
Ik dacht er komt een bandje aan met een optreden ofzo
Het is zeker leuk even wat waardering te krijgen, ik dacht wel even in het begin, maar dat geluid horen ze toch elke dag al?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm afgezien van dat je gelijk hebt.. is het denk ik wel heel tof als je daar werkt
En ze doen het niet elke week gelukkig
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik ook. FFT, ben je nu al op zoek naar een nieuwe baan?
Dat ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat alleen 1 een goede reden is. Nummer 2 is gewoon echt stom, nummer 3 vind je vast ergens anders ook, en nummer 4 schat ik de kans groot in dat je ergens anders meer geld krijgt. Geld is niet het allerbelangrijkste, toch wel fijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee.
1. Geen goeie tijd nu
2. Ik ben (te) loyaal, geef mensen niet snel op
3. Er zitten ook goede kanten aan (werk zelf leuk, veel vrijheid/verantwoordelijkheid, informele sfeer)
4. Ik red me nog met geld, ondanks minder dan gemiddeld salaris en naast dat alleen vakantiegeld
Wat voor vakgebied zit je in danquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee.
1. Geen goeie tijd nu
2. Ik ben (te) loyaal, geef mensen niet snel op
3. Er zitten ook goede kanten aan (werk zelf leuk, veel vrijheid/verantwoordelijkheid, informele sfeer)
4. Ik red me nog met geld, ondanks minder dan gemiddeld salaris en naast dat alleen vakantiegeld
Hmm bloeddruk niet helemaal lekker?quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:47 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik word de laatste tijd zo vaak zwart voor mijn ogen bij het opstaan. Misschien moet ik toch eens wat meer gaan bewegen ofzo.
Nog iets in mijn maat?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben bezig mijn kledingkast op te ruimen. Ik heb echt te veel, vooral te veel dat ik niet draag
Fijn om ook eens zo'n post als dit van jou te lezenquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijne zaterdag zo. Uitgeslapen tot 10, uitgebreid ontbeten, schoongemaakt, appeltaart gebakken, en zometeen asperges met hollandaise, in de herhaling. Als toetje aardbeien met slagroom, en vanavond nog een stukje appeltaart. En morgen een flink stuk fietsen, appeltaart, gourmetten en Eton mess als toetje. Niet vervelend.
Helpt 's avonds voor t slapen gaan innemen? Ik ben overdag niet meer doodmoe van de anti-his omdat ik t voor t slapengaan neem.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:20 schreef z80 het volgende:
De laurier is om. Ligt nu in stukken in de tuin. Ondanks regen is er toch de zaag in gegaan.
Hooikoorts was al erg. Maar vanaf het moment dat de eerste regen viel is het een ramp. Niets helpt. Vanavond maar eens de dosis antihistamine opvoeren. In plaats van de standaard 10mg richting de 40. Eens kijken of af dat helpt. Zoniet maandag huisarts voor recept en goedkeuring om weer 140mg tabletten te slikken. Nadeel is echter dat ik er zo slooooooooooom van wordt.
Ik neem de antihistamine in als ik de deur niet meer uit hoef. Normaal is dat na het trainen nu een paar uur eerder. Maar nooit in de ochtend.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Helpt 's avonds voor t slapen gaan innemen? Ik ben overdag niet meer doodmoe van de anti-his omdat ik t voor t slapengaan neem.
Sterkte ermee.
Ja, het gaat hier over het algemeen ook best fijn. Ergens vind ik de lockdown ook heel veel rust brengen. Natuurlijk is het stressen door de weeks met werken en kinderen, maar in het weekend geen verplichtingen en gewoon fijn samen zijn is ook wel heerlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn om ook eens zo'n post als dit van jou te lezen
Wij eten zo diepvrieszakken van Iglo (lekkere vinden we) en morgen doet g mee met het pastatopic
Huh is dat het dan niet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Echt, het gaat hier soms als in een ontwikkelingsland.
Het is nog geen 20:20quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:07 schreef Lonaa het volgende:
Mijn sushi is er nog niet. 1 uur 40 geleden besteld.
Nee, ik geloof dat veel werven stil liggen. Tot vandaag waren alleen apotheken, supermarkten en krantenwinkels open.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:18 schreef derLudolf het volgende:
Gaat de bouw wel door in België? Waren de zaken als BNM en Bouwcenter in Nederland niet geopend?
I know. Toch woon ik hier graag.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
België is trouwens wel een apart land hoor. Gisteravond om 7 uur werd besloten dat bouwmarkten weer open mochten. Bouwmarkten wel, maar verfzaken niet. Woensdag werd besloten dat bewoners in rusthuizen 1 bezoeker mochten ontvangen, indien bezoeker klachtvrij was de afgelopen 2 weken. Donderdag werd besloten dat dit toch niet meer mocht.
Echt, het gaat hier soms als in een ontwikkelingsland.
Ik heb heel België gezien (alle plaatsen) en ik kom tot de conclusie dat het niet mijn land is. Rommelig, onvriendelijk, grauw.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
I know. Toch woon ik hier graag.
Er zijn nog zoveel plaatsen die ik nog niet gezien heb.
Oja, krantenwinkels, nee daar kun je niet zonder neequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat veel werven stil liggen. Tot vandaag waren alleen apotheken, supermarkten en krantenwinkels open.
Alle plaatsen? Wow!quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb heel België gezien (alle plaatsen) en ik kom tot de conclusie dat het niet mijn land is. Rommelig, onvriendelijk, grauw.
Samenwerken met Belgen heeft een traumatisch effect gehad. Ptsd.
quote:
Nederland is ook niet mijn ding qua mensen. Misschien wel gewoon nergens ter wereld, maar ik ben nog niet in alle landen geweest.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Alle plaatsen? Wow!
Ik begin me hier steeds meer thuis te vinden. Het rommelige heeft ook wel z'n charme. Ik geloof niet dat ik nog in Nederland kan wennen, maar dat heeft niet persé met België te maken....
Zo jij bent ff lekker bezig geweestquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Hehe, ik zit! Huis is helemaal schoon en opgeruimd. Dat schoonmaken is op dinsdag begonnen en nu eindelijk klaar. 4 vuilniszakken met kleding en schoenen liggen in de schuur, hopelijk kan ik die snel wegdoen. Volgende week kan ik natuurlijk weer beginnen met schoonmaken maar voor nu even de zere handen en rug rust geven.
Net als Jager vind ik lockdown ook best rustgevend. Niet persé leuk, maar voor het eerst in 4,5 jaar (en eigenlijk nog wel langer) “moet” ik niets. En ja, ik deed het allemaal zelf, zei altijd ja, maar dit is voor nu best lekker.
Italië of Spanje lijkt mij qua temp ook wel lekker. Maar emigreren is wel rigoreus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:59 schreef Kreator het volgende:
Nederland is ook niet mijn ding qua mensen. Misschien wel gewoon nergens ter wereld, maar ik ben nog niet in alle landen geweest..
Ik zou wel willen emigreren naar weet nog niet waar naartoe. Het liefst iets warms. In Europa Italië, maar daar is het momenteel ook best kut..
Ebook op een tablet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:17 schreef golfer het volgende:
Ik lees (noodgedwongen) iets minder boeken, want de bieb is nog steeds dicht.
Niet voor mij. Ik wil gewoon een ouderwets boek lezen.quote:
Ok, ik had anders wel m’n oude reader willen opsturen. Die valt af en toe uit maar beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik wil gewoon een ouderwets boek lezen.
België moet je even aan wennen, maar het heeft zijn charmequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Alle plaatsen? Wow!
Ik begin me hier steeds meer thuis te vinden. Het rommelige heeft ook wel z'n charme. Ik geloof niet dat ik nog in Nederland kan wennen, maar dat heeft niet persé met België te maken....
Lief van je. Maar nee dankje.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ok, ik had anders wel m’n oude reader willen opsturen. Die valt af en toe uit maar beter iets dan niets
Dat vind ik wel jammer dat ebooks alleen via ketens te koop zijn en niet bij een normale boekhandelquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief van je. Maar nee dankje.
We steunen nu de locale boekwinkels door het incidenteel kopen van een boek.
Ben nu bijna klaar met de nieuwste Grünberg.
E-books zijn er toch ook via de bieb? Of is dat aanbod niet goed?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer dat ebooks alleen via ketens te koop zijn en niet bij een normale boekhandel
Daar heb ik ooit eens gekeken en dat was toen niet zo’n groot aanbod. Maar ik bedoel meer via de kleinere boekhandel, zeker nu. Er zit hier in de stad een waar ik graag kom en wil daar bijna alles wel kopen. Maar normale boeken hebben een te klein lettertype en zijn ook best zwaar om vast te houden. Groot lettertype is nog zwaarder en daar is de keus helemaal m8nimaalquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
E-books zijn er toch ook via de bieb? Of is dat aanbod niet goed?
Miezer? Nu was ik het grootste deel van de dag binnen bezig, maar tekens als ik even buiten was, absoluut geen regen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:44 schreef AnneX het volgende:
Nou, dit was een dag van niks.
De heeeele dag gemiezerd en (dus) niet gefietst: bloesem, bloeiend koolzaad, bomen die groen uitlopen.
De gesponsorde lokale hap was euh nou ja.
Morgen weer een dag![]()
#moppers.
Ik vond vandaag ook niet heel geweldig. Ontzettend veel gedaan maar niet volgens de planning. Toch blij met wat er is gedaan. Veel gewassen, klein stukje hek gemaakt (toen regen), bed verschoond, rigoreus opgeruimd in de bijgebouwen, menuplan gemaakt, wat takken gesnipperd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:44 schreef AnneX het volgende:
Nou, dit was een dag van niks.
De heeeele dag gemiezerd en (dus) niet gefietst: bloesem, bloeiend koolzaad, bomen die groen uitlopen.
De gesponsorde lokale hap was euh nou ja.
Morgen weer een dag![]()
#moppers.
Tja, als jij binnen bezig was, heb je niet gezien dat er een brede band miezerregen trok over middelste 1/3 van het land.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Miezer? Nu was ik het grootste deel van de dag binnen bezig, maar tekens als ik even buiten was, absoluut geen regen.
Hier vanaf ca 15 uur ook miezer/regen. Nu wel weer droog al een tijdjequote:Op zaterdag 18 april 2020 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Miezer? Nu was ik het grootste deel van de dag binnen bezig, maar tekens als ik even buiten was, absoluut geen regen.
Als ik buiten was geweest had ik dat ook niet gezienquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, als jij binnen bezig was, heb je niet gezien dat er een brede band miezerregen trok over middelste 1/3 van het land.. Vrijwel de hele dag.
Vanaf morgen weer 3 dagen zonnig weer! Dat scheelt bij een lockdown.
@:Lucky nog aardig bezig geweest dus.👍🏼
Dit gelezen besef je je des te meer hoe goed we het eigenlijk hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo jij bent ff lekker bezig geweest
Voor mij is het leven niet erg veranderd. Ja mn werk is wat 'anders', maar ik ga er nog wel naar toe, nu iets minder maar over 2 weken gewoon weer 3x pw. en daarna w.s. wel af en toe een ochtend of dag extra als we de poli's weer opschalen.
Privé leven we eigenlijk hetzelfde met de uitzondering dat we dus nergens naar toe gaan.
Dat was ook niet elk weekend.. maar toch.
Dat mis ik wel, niet even in de stad shoppen en een biertje doen op het terras, ik mis museum/bios/theaterbezoek, uit eten in restaurants of bij vrienden/familie of hier thuis een etentje doen.
Maar een mens kán zonder
Ik ging gisteren een pakketje ophalen. Hadden ze netjes 2 banen gemaakt rechter baan naar de balie, linkerbaan naar buiten. Maar toen liepen 3 mensen tegelijk op de linkerbaan naast elkaar, stapten over het roodwitte lint...dom dom domquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit gelezen besef je je des te meer hoe goed we het eigenlijk hebben.
Vandaag heb ik me zo vreselijk geërgerd tijdens wandeling. Ging eens naar t centrum want toch somber weer. Maar halverwege winkelstraat gillend teruggegaan. Zo ongelooflijk druk. En mensen lopen alsof er niks aan de hand is. Met zn allen bij/naast elkaar, zomaar stoppen, draaien, kletsen, wachten, vlak achter iemand aan..
Heb 3x geërgerd gereageerd. Terug weer door wijken gegaan en besloten echt alleen nog maar door wijken te wandelen waar ik de weg op kan mocht er iemand tegemoet komen op de stoep.
Wanneer beseft iedereen nou eens dat het alleen over kan gaan door eens op te letten.
Als alles over een paar weken weer mondjesmaat gaat opschalen komen er ook weer meer besmettingen denk ik zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Wanneer beseft iedereen nou eens dat het alleen over kan gaan door eens op te letten.
En dan de zomer... wellicht geen festivals maar mensen gaan elkaar toch wel opzoeken... hop! Najaarspiek.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Als alles over een paar weken weer mondjesmaat gaat opschalen komen er ook weer meer besmettingen denk ik zo.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef Blues het volgende:
Als alles over een paar weken weer mondjesmaat gaat opschalen komen er ook weer meer besmettingen denk ik zo.
Oooh, dat worden vast prachtige foto's! Kan er zo van genieten als ze met velen bij elkaar staan, zo'n prachtig paars veldquote:Op zondag 19 april 2020 06:14 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo op pad om Den Haag wilde boshyacinthen te fotograferen
Lang geleden dat ik zo vroeg op pad ging voor foto’s
Ockenburgh. Google op hyacinthenbosquote:Op zondag 19 april 2020 06:30 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Laatste dag van week 1. Ik kijk wel uit naar volgende week geloof ik en daarna weer lekker 2 vrij weken..
Ik zit wel een beetje op hete kolen mbt die maatregelen.. Ik ga clan de zomer aan mn nieuwe functie beginnen en het was de bedoeling dat ik heen en weer zou gaan vliegen..![]()
En ik ben ook benieuwd naar de foto's! Waar ga je heen in het haagse Pee?
Oh ! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond..quote:
Ik ook niet tot vorig jaarquote:Op zondag 19 april 2020 08:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh ! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest er wel even de beek voor oversteken. Die is niet erg diep, maar ik heb toch twee natte laarzen. En twee natte sokken.
Lief'lijker natuurfoto'tjes:
Ons ganzennest. Nu moet die gans nog bedenken dat ze erop moet gaan zitten. Of eigenlijk, ze moet zich zo beroerd gaan voelen, dat ze van ellende daar haar tijd gaat uitzitten. Mooi ding hoor, broeds. Natuur is zo lieflijk![]()
Ontluikende vaste korenbloem
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Gaaf! Bloeiden ze nog een beetje? Ik heb er veel in de tuin maar ze zijn al bijna klaar met bloeienquote:Op zondag 19 april 2020 06:14 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgenquote:Op zondag 19 april 2020 06:14 schreef PdeHoog het volgende:
Yupquote:Op zondag 19 april 2020 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaaf! Bloeiden ze nog een beetje? Ik heb er veel in de tuin maar ze zijn al bijna klaar met bloeien
Er zitten wel wat toffe dingen tussenquote:Op zondag 19 april 2020 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat worden vast mooie foto's
Mooiquote:
Heel benieuwdquote:Op zondag 19 april 2020 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zitten wel wat toffe dingen tussen
quote:Op zondag 19 april 2020 09:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook een natuurfoto, van vanochtend. Niet voor zwakke magen! (@:minilot; jij kan dit wel hebben).Is 't een doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest er wel even de beek voor oversteken. Die is niet erg diep, maar ik heb toch twee natte laarzen. En twee natte sokken.
Lief'lijker natuurfoto'tjes:
[ afbeelding ]
Ons ganzennest. Nu moet die gans nog bedenken dat ze erop moet gaan zitten. Of eigenlijk, ze moet zich zo beroerd gaan voelen, dat ze van ellende daar haar tijd gaat uitzitten. Mooi ding hoor, broeds. Natuur is zo lieflijk![]()
Ontluikende vaste korenbloem
[ afbeelding ]?
Wat een domme gans, die gans![]()
Die kleur van die korenbloem![]()
Lekkere dunne poep hierquote:Op zondag 19 april 2020 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Is FOK! bij jullie ook traag als dikke stront in een trechter?
quote:Op zondag 19 april 2020 09:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook een natuurfoto, van vanochtend. Niet voor zwakke magen! (@:minilot; jij kan dit wel hebben).De oversteek waard! Wat mooi zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest er wel even de beek voor oversteken. Die is niet erg diep, maar ik heb toch twee natte laarzen. En twee natte sokken.
Let me see you stripped down to the bone
Ben benieuwdquote:Op zondag 19 april 2020 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zitten wel wat toffe dingen tussen
Dit, Jagar!quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn om ook eens zo'n post als dit van jou te lezen
*checkt Wiki* Geinig! Dank voor tipquote:
Bij jullie in de omgeving hebben ze echte herten nietwaar? Die komen hier niet voor, hier zijn het reeën.quote:Op zondag 19 april 2020 10:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Is 't een dood?
Wat een domme gans, die gans![]()
Die kleur van die korenbloem
De moeite waard.quote:Op zondag 19 april 2020 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
*checkt Wiki* Geinig! Dank voor tip
Maar eerst Devs zien te downloaden want ik wil precies helemaal geen minuut van iets anders zien voordat ik dit nieuwste ding vanAlex Garland
heb gezien #fanfanfan
Yup. Die gaat binnenkort haar jaarlijkse familiefoto weer doen daarquote:Op zondag 19 april 2020 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Is dit trouwens het bos waar Chanty ook soms foto's maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Die zijn altijd gaafquote:Op zondag 19 april 2020 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Die gaat binnenkort haar jaarlijkse familiefoto weer doen daar
Heb je trouwens In the Flesh nog afgekeken? Ik vond het tegenvallen na de eerste aflevering. Het had potentie maar ergens ging er iets mis en ik kan er de vinger niet goed op leggen.quote:Op zondag 19 april 2020 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
*checkt Wiki* Geinig! Dank voor tip
Maar eerst Devs zien te downloaden want ik wil precies helemaal geen minuut van iets anders zien voordat ik dit nieuwste ding vanAlex Garland
heb gezien #fanfanfan
quote:Op zondag 19 april 2020 11:49 schreef minilot het volgende:
Heh, snapshotje uit onze rommeltuin gisterenavond bij poging tot bbq. Stukken tulpenboom maken prima bijzettafeltjes!Gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gü groeit uit zijn stoel![]()
We zitten al een week met smart op de download van de volgende aflevering te wachten.. Wordt wat spaarzaam aangeboden, 14 procent nuquote:Op zondag 19 april 2020 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je trouwens In the Flesh nog afgekeken? Ik vond het tegenvallen na de eerste aflevering. Het had potentie maar ergens ging er iets mis en ik kan er de vinger niet goed op leggen.
Heh. Zit gewoonlijk ook op een normale stoel maar was gisteravond in een iets te.. eh.. onderzoekende stemming om vrij rond te lopen waar loeihete kolen warenquote:
Ah, een dubbele lockdown voor Güntherquote:Op zondag 19 april 2020 12:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh. Zit gewoonlijk ook op een normale stoel maar was gisteravond in een iets te.. eh.. onderzoekende stemming om vrij rond te lopen waar loeihete kolen waren
Heh, snapshotje uit onze rommeltuin gisterenavond bij poging tot bbq. Stukken tulpenboom maken prima bijzettafeltjes!GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gut, het is weer berkenfliebertjestijd. Overal van die stomme okergele drolletjesHet zou zo leuk zijn als tuinieren wat meer ging over je eigen bloemen en planten
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Hangt af van wat er in de huishoudelijke regels staat. Bij ons mag een houtskool bbq niet, maar elektrisch wel. Maar bij geen bovenburen zou het niet zo’n probleem moeten zijnquote:Op zondag 19 april 2020 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
Zouden jullie een bbq op een balkon van een maisonette neerzetten? Geen bovenburen hier. Alleen rechts en links.
Hangt af van de barbecue, hoe vaak hij wordt gebruikt en van de buren.quote:Op zondag 19 april 2020 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
Zouden jullie een bbq op een balkon van een maisonette neerzetten? Geen bovenburen hier. Alleen rechts en links.
Heh, snapshotje uit onze rommeltuin gisterenavond bij poging tot bbq. Stukken tulpenboom maken prima bijzettafeltjes!Günther zou zo maar een klein broertje van jou kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, doen wij niet bij onze maisonette.quote:Op zondag 19 april 2020 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2020 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
Afgezien van het feit dat ik bijna veertig ben?quote:Op zondag 19 april 2020 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Günther zou zo maar een klein broertje van jou kunnen zijn.
hier tot nu toe bewolkt.quote:Op zondag 19 april 2020 12:35 schreef fietsie het volgende:
Het ziet er uit als een Augustus zomerdag, het voelt als een Januari vorstdag..
quote:Op zondag 19 april 2020 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Gut, het is weer berkenfliebertjestijd. Overal van die stomme okergele drolletjesHet zou zo leuk zijn als tuinieren wat meer ging over je eigen bloemen en planten
Proberen. En kijk ff naar de windrichting. Na de eerste keer weet je vast of er overlast is.quote:Op zondag 19 april 2020 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 12:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]Wij hebben de oudsteeen beetje geplaagd. Gister laat in de middag appeltaart gebakken. Hij vond het gister zo jammer dat hij geen stukje mocht proeven, en tot vandaag moest wachten. We moesten van hem de taart wel goed verstoppen, anders kwam het appelmonster....Gelukkig liet het appelmonster genoeg taart over voor hem om ook te proeven...
[ afbeelding ]Wij hebben de oudsteeen beetje geplaagd. Gister laat in de middag appeltaart gebakken. Hij vond het gister zo jammer dat hij geen stukje mocht proeven, en tot vandaag moest wachten. We moesten van hem de taart wel goed verstoppen, anders kwam het appelmonster....Gelukkig liet het appelmonster genoeg taart over voor hem om ook te proeven...
quote:
Hij geloofde het volkomen, en was blij dat er nog genoeg taart over was....Bizar hoe hij z'n eigen verzinsel voor waarheid aan kan nemen. Heerlijke wezens, kleuters.quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit nu onder onze kersenboom, daar hoor je zo veel gezoemlastig te tellen.
Tja dan mis je w.s. veel. Als t snel gaat hier. We gaan niet alles meer herhalen voor mensen die niet teruglezen. Tenminste ik nietquote:Op zondag 19 april 2020 13:16 schreef drakin het volgende:
Nog wat leuke bijzondere dingen gedaan of op de planning? Ik lees nooit terug.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
Hij geloofde het volkomen, en was blij dat er nog genoeg taart over was....Bizar hoe hij z'n eigen verzinsel voor waarheid aan kan nemen. Heerlijke wezens, kleuters.
Alleen de uitblinkers niet elk woordje hoor, en ik heb er gewoon de tijd niet voor. Er is een heel leuk leven buiten Fok ook hoorquote:Op zondag 19 april 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Tja dan mis je w.s. veel. Als t snel gaat hier. We gaan niet alles meer herhalen voor mensen die niet teruglezen. Tenminste ik niet
Wat zoetquote:Op zondag 19 april 2020 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
Hij geloofde het volkomen, en was blij dat er nog genoeg taart over was....Bizar hoe hij z'n eigen verzinsel voor waarheid aan kan nemen. Heerlijke wezens, kleuters.
Dat ook natuurlijk, buiten Fok hoor je ook niet elk woordje toch?quote:Op zondag 19 april 2020 13:24 schreef Aure het volgende:
Ik lees ook niet altijd terug en ik leg mij er gewoon bij neer dat ik niet alles weet van iedereen
Ik ben daarnaast ook blij dat af en toe dingen niet gedeeld wordenquote:
Dat is een hommel!quote:Op zondag 19 april 2020 13:00 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weekend bijen tellen. Ik zie steeds maar 1 bijUitgeteld?
Ik kreeg er al van langs op fbquote:Op zondag 19 april 2020 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]Haha, wat leuk. Ook mooi dat 'ie er daarna zelf in geloofde. Heerlijk die fantasie
[..]
Dat is een hommel!
En ja, wel kans dat ze even aan het uitpuffen is. Je kunt wat suikerwater neerzetten, knappen ze vaak van op.![]()
Middag allen!
Beetje traaaag op gang vandaag. Uitgeslapen, beetje gepuzzeld.....
Zo eens even een planning voor komende week maken, wat financiële zaken regelen, kaartjes op de bus doen.... misschien straks nog even een rondje lopen buiten in het zonnetje.
Als het er lomp, fluffy en er enigszins knuffelbaar uitziet, dan heb je waarschijnlijk te maken met een Hommel. Oh, en een rond kontje. Beetje de vrachtvliegtuigen onder de gestreepte zoemers.quote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kreeg er al van langs op fbWeet ik veel. Ik dacht een bij
Dat is het vosje, zo'n mooi rood vachtjequote:Op zondag 19 april 2020 13:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
We hebben hier een compleet boek vol verschillende soorten bijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 19 april 2020 13:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is het vosje, zo'n mooi rood vachtje![]()
Meer bijtjes![]()
[ afbeelding ]Ah leuk! Ja mijn vriend hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 13:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is het vosje, zo'n mooi rood vachtje![]()
Meer bijtjes![]()
[ afbeelding ]Jaaaa ik kwam ze tegen! Mens er gaat een bijenwereld voor me openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler![]()
mijn plekje waar ik het in praktijk zou uitbrengen kwam te vervallen en ben iets anders gaan doen daarna, nu zou ik er ook geen tijd meer voor hebben helaasquote:
Dankjequote:Op zondag 19 april 2020 13:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Jaaaa ik kwam ze tegen! Mens er gaat een bijenwereld voor me open
Je spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Daarom eten wij ook geen honingquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 14:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het wordt gewoon F&F hier![]()
Mijn indragen was Sigme waardig en heb ik maar niet gefotografeerd: poezen hadden een dode spitsmuis voor me achtergelaten in de tuin.
Jij zit toch niet zo ver van mij? Volgens mij voorlopig geen regen meer.quote:Op zondag 19 april 2020 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zon![]()
Was hangt buiten![]()
Nu wachten tot het weer gaat regenen
Zo extreem?quote:
Consistent was eerder het woord dat ik zocht.quote:
Ik weet niet of ik dat eigenlijk wel heel extreem vind. Die bijen werken daar hard voor, hebben het ook nodig en dan pakken wij het af.quote:
De was en ik hebben het nog droog gehoudenquote:Op zondag 19 april 2020 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jij zit toch niet zo ver van mij? Volgens mij voorlopig geen regen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |