Eet smakelijk!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
maar heb een handleiding gevonden![]()
Proefrit is gelukt
https://www.frituurgezond(...)ryer-eerste-gebruik/
Hoe jong ben je geworden eigenlijk?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
Proefrit is gelukt
LEKKER JOHquote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
Proefrit is gelukt
die zat in de doos?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
Proefrit is gelukt
Als je graag een molotov door je dakraam wil krijgen wel jaquote:
Zoiets vraag je niet aan een vrouwquote:Op donderdag 16 april 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe jong ben je geworden eigenlijk?
Heb geen dakraamquote:Op donderdag 16 april 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je graag een molotov door je dakraam wil krijgen wel ja
18quote:Op donderdag 16 april 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe jong ben je geworden eigenlijk?
Je kan het ook overdrijven hoor ...quote:
Sorry eeuwig jonge godinquote:
18,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Vond het dodental in Nederland ook hoogquote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
15:33
Het aantal aan het coronavirus overleden mensen in het Verenigd Koninkrijk is de afgelopen 24 uur met 740 omhoog gegaan. Het totale dodental staat er nu op 12.396 meldt de Britse gezondheidsdienst.
ja is het ookquote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het dodental in Nederland ook hoog
Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 16 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
ze zitten er in jongens
hopen dat de boel niet ontploft
ja klopt ook. Maar het is toch altijd een bizar berichtquote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
hmm kijk eerder naar grafiekjes, niet dagelijkse cijfers
sommige van die ''dagelijkse cijfers'' daar kunnen ook sterfgevallen van dagen/weken geleden bij zitten
Ja dat.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt ook. Maar het is toch altijd een bizar bericht
Lees net dat je niet speciaal airfryer patat hoeft te kopen. scheelt me weer staan bij het vriesvakquote:
Dat wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt ook. Maar het is toch altijd een bizar bericht
De cijfers van ziekenhuisopnames en IC zeggen genoeg tot dusver.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef Filosoofert het volgende:
sowieso vind ik de cijfers niet zo super interessant als we geen idee hoever het virus is verspreid.
Nee ovenfriet is ook goed.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees net dat je niet speciaal airfryer patat hoeft te kopen. scheelt me weer staan bij het vriesvak
volgens sanquin bloed onderzoek pas 3 procentquote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef Filosoofert het volgende:
sowieso vind ik de cijfers niet zo super interessant als we geen idee hoever het virus is verspreid.
als ze gaan drijven zijn ze goedquote:Op donderdag 16 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
ze zitten er in jongens
hopen dat de boel niet ontploft
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze gaan drijven zijn ze goed
Het laat het verloop zien, maar niets betreffende dodelijkheid of over hoelang dit gaat duren...quote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De cijfers van ziekenhuisopnames en IC zeggen genoeg tot dusver.
nee man.. olie.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
had er dan dus water in moeten doen
ah de ping
Ik geloof geen klote van die 3%quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens sanquin bloed onderzoek pas 3 procent
als je dan die 60 procent moet halen zijn we echt het haasje
Ik heb mijn airfryer alleen gebruikt om bood in af te bakken, en de laatste keer kip.quote:
HeT iS dE eLiTe!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof geen klote van die 3%
je gelooft sanquin niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneu persoon ben jequote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb mijn airfryer alleen gebruikt om bood in af te bakken, en de laatste keer kip.
Snacks vond ik echt te goor voor woorden. een Frikandel gaat nog wel, maar de rest man man man
wat moet het dan zijn?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WAT?quote:
ja. en hoeveel procent van de bevolking doneert bloed? en zeker op dit moment?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens sanquin bloed onderzoek pas 3 procent
als je dan die 60 procent moet halen zijn we echt het haasje
Dat is gewoon extreem weinig. Kan bijna nietquote:Op donderdag 16 april 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gelooft sanquin niet?
das natuurlijk een groep geweest maar geloof wel zo breed mogelijk
niet als we naar die 60 moetenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
wat moet het dan zijn?
3% van 17.000.000 is best veel
Bitterballenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb mijn airfryer alleen gebruikt om bood in af te bakken, en de laatste keer kip.
Snacks vond ik echt te goor voor woorden. een Frikandel gaat nog wel, maar de rest man man man
nou ja dat maakt niet zoveel uit, gaat om hoe divers die groep natuurlijk isquote:Op donderdag 16 april 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. en hoeveel procent van de bevolking doneert bloed? en zeker op dit moment?
GELUKKIG HEB IK JULLIEquote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat nog JAREN duren
Ik denk dat een 'steekproef' / gestaafde proef of hoe de fuck je het noemen wil op basis van sanquin donoren niet representatief is.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat maakt niet zoveel uit, gaat om hoe divers die groep natuurlijk is
Eigenlijk geloof ik er ook niet in dat deze shit nog jaren gaat duren. Maarja.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik denk dat een 'steekproef' / gestaafde proef of hoe de fuck je het noemen wil op basis van sanquin donoren niet representatief is.
dit bepaald virus misschien niet, maar ik geloof wel dat mensen nu wel rekening gaan houden qua hygiëne, beter op gaan lettenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk geloof ik er ook niet in dat deze shit nog jaren gaat duren. Maarja.
Nooit goed opgelet met statistiek?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik denk dat een 'steekproef' / gestaafde proef of hoe de fuck je het noemen wil op basis van sanquin donoren niet representatief is.
als het alleen onder vaste donoren van sanquin gedaan is: dan nee is het niet representatief.quote:
Tijd zal het leren. Ik word in ieder geval kots misselijk van die 1.5 meter maatschappij.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit bepaald virus misschien niet, maar ik geloof wel dat mensen nu wel rekening gaan houden qua hygiëne, beter op gaan letten
wat voor mensen?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het alleen onder vaste donoren van sanquin gedaan is: dan nee is het niet representatief.
Sanquin donoren zijn, no offense, toch een 'bepaalde slag' mensen.
Smaken wel lekker denk ik.quote:
Denk dat dat best meevaltquote:Op donderdag 16 april 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bepaalde mate van geitenwollensokken.
Eujquote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
Ej mensen, ik ga lekker naar huis fietsentot vnv/morgen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
de groeten!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
Jemig wat duurt het nog lang.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
15:56
Bloedbank Sanquin zet het onderzoek naar antistoffen tegen het coronavirus in het bloed van Nederlandse donoren voort. Arts-microbioloog Hans Zaaijer, die het onderzoek leidt, zegt dat het eerste onderzoek ,,een goede eerste indicatie" heeft gegeven. Een volgende testreeks moet meer inzicht opleveren over de snelheid waarmee het virus zich verspreidt onder de bevolking. ,,Het wordt interessanter om over vier weken de test te herhalen, zodat we kunnen zien hoe de groei verloopt", zegt hij.
Uit analyse van ruim 4000 bloedmonsters bleek zo'n 3 procent antilichamen tegen het virus te bevatten. Dat is een tussentijds resultaat: in totaal test Sanquin er bij deze eerste proef 7000. ,,Deze test weerspiegelt de eerste vier weken van de uitbraak", zegt Zaaijer. Mensen mogen alleen bloed geven als ze gezond zijn. De 3 procent die antistoffen in het bloed had, was dus al uitgeziekt na de besmetting. Zaaijer verwacht dan ook dat het percentage bij de volgende test hoger zal zijn. Hoe snel dit gaat, is van belang voor de ontwikkeling van groepsimmuniteit: hoe meer mensen al besmet zijn geweest en antistoffen aanmaken, des te minder kans het virus krijgt op verspreiding.
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 15:58 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en de gelukte fricandellen
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
nu met gast
|https://www.facebook.com/djprovox/videos/3174547035910093/?t=5
Koop maar een loungeset voor dikkerdjes dan alvast.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
fucking vet dat ik nu thuis patat met appelmoes kan eten
al gedaan tochquote:Op donderdag 16 april 2020 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop maar een loungeset voor dikkerdjes dan alvast.
de partytime gemixte snacks van AH zijn ook goed te doen. En afbakbroodjesquote:Op donderdag 16 april 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
kindermenuutjequote:Op donderdag 16 april 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Snel, verander je naam in vettebal.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
zat net op de huidige met een kussen. hoorde constant krak
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
ja die ene mooie,waarvan jij die kleur blauw als bank hebtquote:Op donderdag 16 april 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb je er eindelijk een gekocht?
ziet er comfi uitquote:Op donderdag 16 april 2020 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze
https://nl.casashops.com/(...)14-x-d-96-cm/629216/
ahquote:Op donderdag 16 april 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die ene mooie,waarvan jij die kleur blauw als bank hebt
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://9gag.com/gag/aZ7AEW9
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet. hij was op voorraad. ze bellen voor de bezorging
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]hoor ' t wel wanneer je gaat spammen en annuleren
Wel alleen maar ovensnacks gebruiken hequote:
jeps zijn allemaal oven.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar ovensnacks gebruiken he![]()
frituursnacks zijn hier niet geschikt voor.
Denk je dat ze stom is of zo?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen maar ovensnacks gebruiken he![]()
frituursnacks zijn hier niet geschikt voor.
die ken ik nietquote:Op donderdag 16 april 2020 16:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
je hebt ook verschil in kaassoufflé's
ik vind die met soort ''cheddarkaas'' erin ook wel lekker, beetje krokanter laagje heeft ie ook vergeleken met andere merken
Denk je dat er door de media-aandacht wat veranderd?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)in-de-rats~b6f9f6c8/
16:14quote:
hoop het wel..quote:Op donderdag 16 april 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat er door de media-aandacht wat veranderd?
Maar ja dan kunnen ze misschien alsnog niet haar huisquote:Op donderdag 16 april 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoop het wel..
cruise schepen konden ineens ook weer aanleggen enzo.
Ja zag hetquote:Op donderdag 16 april 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
16:14
Voor de vijfde dag op rij is het aantal ernstig zieke patiënten met corona afgenomen. In de ziekenhuizen mochten 21 mensen van de intensive care af. Er liggen nu nog 1258 mensen. Het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS) verwacht en hoopt dat de daling doorzet.
Nee dit was het :p Morgen dan patat :pquote:Op donderdag 16 april 2020 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Rest van de avond snacks bakken
20? Lijkt me aan de krappe kant.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed las gisteren ook dat 20 procent van de mensen op de ic het niet red
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Zoo kutwerkdag is kutwerkdag achter de rug, ik ga lekker plonzen
essentiele werker?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben nog aan het werkquote:Op donderdag 16 april 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom trek je bikini aan en spring maar mee
Klopt.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed las gisteren ook dat 20 procent van de mensen op de ic het niet red
Lekker!quote:Op donderdag 16 april 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Nee jij dacht dat ik in een broodjeszaak werktquote:Op donderdag 16 april 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ab Haagsterhaus is een vermaard viroloog
Ookquote:Op donderdag 16 april 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
N
[..]
Nee jij dacht dat ik in een broodjeszaak werkt
Omdat je na de lunch altijd roept dat de rustige uurtjes aanbrekenquote:Op donderdag 16 april 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe je tot die conclusie komt
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
vanavond alleen bitterballen op het menu in restaurant foqueville
...
Meat Bitterballen
¤ 5,5
Bitterballen - Beef
¤ 6,5
Bitterballen - Veal
¤ 7,5
Bitterballen - Peking Duck
BEKIJK MEER
Seafood Bitterballen
¤ 7,5
Bitterballen - Crayfish
¤ 8,5
Bitterballen - North Sea Shrimp
¤ 12,5
Bitterballen - Lobster
Cheese Bitterballen
¤ 6,5
Bitterballen - Goat Cheese
¤ 6,5
Bitterballen - Four Cheese & Tomato
¤ 6,5
Bitterballen - Reypenaer Aged Cheese
BEKIJK MEER
Vegetarian Bitterballen
¤ 6,5
Bitterballen - Mediterranean Vegetables
¤ 7
Bitterballen - Indian Curry (vegan)
¤ 7,5
Bitterballen - Thai Cocos
BEKIJK MEER
Platters of Bitterballen (15pc)
¤ 17,5
The Farmers Choice
Veal, Beef, Free Range Chicken
¤ 17,5
Beef
Veal, Beef, Black Angus
¤ 21
Oriental
Peking Duck, Rendang, Wakame
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je na de lunch altijd roept dat de rustige uurtjes aanbreken
Ze kunnen wel aanleggen, maar aflossen is een issue.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar ja dan kunnen ze misschien alsnog niet haar huis
...
Meat Bitterballen
¤ 5,5
Bitterballen - Beef
¤ 6,5
Bitterballen - Veal
¤ 7,5
BEKIJK MEER
Seafood Bitterballen
¤ 7,5
Bitterballen - Crayfish
¤ 8,5
¤ 12,5
Bitterballen - Lobster
Cheese Bitterballen
¤ 6,5
¤ 6,5
¤ 6,5
BEKIJK MEER
Vegetarian Bitterballen
¤ 6,5
¤ 7
¤ 7,5
BEKIJK MEER
¤ 17,5
The Farmers Choice
¤ 17,5
Beef
Veal, Beef, Black Angus
¤ 21
Oriental
beter dan die ranzige escargotsquote:Op donderdag 16 april 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
...
Meat Bitterballen
¤ 5,5
Bitterballen - Beef
¤ 6,5
Bitterballen - Veal
¤ 7,5
BEKIJK MEER
Seafood Bitterballen
¤ 7,5
Bitterballen - Crayfish
¤ 8,5
¤ 12,5
Bitterballen - Lobster
Cheese Bitterballen
¤ 6,5
¤ 6,5
¤ 6,5
BEKIJK MEER
Vegetarian Bitterballen
¤ 6,5
¤ 7
¤ 7,5
BEKIJK MEER
¤ 17,5
The Farmers Choice
¤ 17,5
Beef
Veal, Beef, Black Angus
¤ 21
Oriental
iemand aast op de memoires van budaquote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen balletje eten bij Karzai vanavond?
...
Meat Bitterballen
¤ 5,5
Bitterballen - Beef
¤ 6,5
Bitterballen - Veal
¤ 7,5
BEKIJK MEER
Seafood Bitterballen
¤ 7,5
Bitterballen - Crayfish
¤ 8,5
¤ 12,5
Bitterballen - Lobster
Cheese Bitterballen
¤ 6,5
¤ 6,5
¤ 6,5
BEKIJK MEER
Vegetarian Bitterballen
¤ 6,5
¤ 7
¤ 7,5
BEKIJK MEER
¤ 17,5
The Farmers Choice
¤ 17,5
Beef
Veal, Beef, Black Angus
¤ 21
Oriental
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen balletje eten bij Karzai vanavond?
Maar wil je eten?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Loop buiten toch. Denk een bekende tegen te komen. Dus zeg heel vrolijk gedag. Is het een fucking dubbelganger die vraagt of k eten wil
Of je eten wil?? Het was iemand van het Leger des Heils?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Loop buiten toch. Denk een bekende tegen te komen. Dus zeg heel vrolijk gedag. Is het een fucking dubbelganger die vraagt of k eten wil
Nee hij had iets te eten vast. Hij dacht dat k een bedelaar wasquote:Op donderdag 16 april 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je eten wil?? Het was iemand van het Leger des Heils?
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij had iets te eten vast. Hij dacht dat k een bedelaar was
Nee niet doen, er wordt al te veel drinkwater verbruikt en allesquote:
Toch weer even je sociale momentje gehadquote:
als je een vrouw was geweest: save water shower with a sailorquote:Op donderdag 16 april 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet doen, er wordt al te veel drinkwater verbruikt en alles
Oh hiquote:Op donderdag 16 april 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Ben nu wel in dr buurt van de date :p
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zat lekker brandnetelwortels te trekken bleek dat ik in een mierennest zat. Wel zwarte gelukkig. Douchen!
karmaquote:Op donderdag 16 april 2020 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zat lekker brandnetelwortels te trekken bleek dat ik in een mierennest zat. Wel zwarte gelukkig. Douchen!
Zo danquote:Op donderdag 16 april 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Nou hier gaat het nog wel even duren voor de horeca weer open isbasisscholen en winkels vanaf 11 mei, middelbare school en hoger vanaf 8 juni, en nog geen plannen voor horeca..
Jeetje das idd nog best ver weg.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Nou hier gaat het nog wel even duren voor de horeca weer open isbasisscholen en winkels vanaf 11 mei, middelbare school en hoger vanaf 8 juni, en nog geen plannen voor horeca..
Waar woon jij?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ook dat nog.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we dadelijk de schubdierengriep achter de rug is er geen pizza meer![]()
https://www.ad.nl/westlan(...)-nederland~a7d26690/
Ellendequote:Op donderdag 16 april 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
De Italianen nemen wraak omdat we geen eurobonds willen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ook dat nog.
En het water is zo op.
Straks alle whisky ook nog op, zul je zienquote:
Stomme luie druktemakers ookquote:Op donderdag 16 april 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Italianen nemen wraak omdat we geen eurobonds willen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Een man die hier in de flat woont (woonde) is blijkbaar overleden aan Covid
Ik zag hem wel eens in de lift, maar verder dan goedemorgen/middag et cetera is er nooit van gekomenquote:
Hm, nou ja, gecondoleerd dan tochquote:Op donderdag 16 april 2020 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag hem wel eens in de lift, maar verder dan goedemorgen/middag et cetera is er nooit van gekomen
Hmm, toch vervelend. Denk dat iedereen straks wel iemand kent die eraan overleden is. In mijn familie hebben meerdere mensen het en m'n oom is er een paar weken geleden aan overleden.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag hem wel eens in de lift, maar verder dan goedemorgen/middag et cetera is er nooit van gekomen
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Een man die hier in de flat woont (woonde) is blijkbaar overleden aan Covid
met een tennisbaanquote:Op donderdag 16 april 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga Koen z'n huisje in Foqueville eens even uitbreiden.
Leukquote:Op donderdag 16 april 2020 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Prive tunnel naar je 2e huis met zwembad en balkon @:Koen66
[ afbeelding ]
Dan zorg ik alleen maar voor valse bingo zodat ik kan zingen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op de eerste bingo avond...
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in de wijnkelder van het restaurant
Dan ga je voor het zingen de bingokerk uitquote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zorg ik alleen maar voor valse bingo zodat ik kan zingen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in de wijnkelder van het restaurant
Zijn we al door de keuzes van bijvoeglijke naamwoorden heen?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
Karzai woont toch gewoon in de keuken van de Gevlekte Gerbil?
Xdquote:Op donderdag 16 april 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga je voor het zingen de bingokerk uit
Voor de laatste trekking aan je ballen de deur uit.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga je voor het zingen de bingokerk uit
Met afwasmachinequote:Op donderdag 16 april 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel een nieuwe keuken. Lekker man.
Hierna spring ik over naar het Engels.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn we al door de keuzes van bijvoeglijke naamwoorden heen?
Godverquote:Op donderdag 16 april 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierna spring ik over naar het Engels.
Nog lang niet. Veel voltooid deelwoorden beginnen met een Gquote:Op donderdag 16 april 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn we al door de keuzes van bijvoeglijke naamwoorden heen?
Moest opzoeken wat 9gag is.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
De watertoren uit mijn geboortedorp heeft op 9gag gestaan
Heb net met wat hulp van FranticDJ en al z'n gereedschap een huis in de vorm van een wijnvat voor je gebouwd. Vind je het wat?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe maar bij bos tussen de sky en de cocktailbar
Heldinquote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net met wat hulp van FranticDJ en al z'n gereedschap een huis in de vorm van een wijnvat voor je gebouwd. Vind je het wat?
[ afbeelding ]
Prachtig ik houd van ronde vormenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net met wat hulp van FranticDJ en al z'n gereedschap een huis in de vorm van een wijnvat voor je gebouwd. Vind je het wat?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
zal ik nu ook een dessert meenemen bij de geejaculeerde gerbil?
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga Koen z'n huisje in Foqueville eens even uitbreiden.
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijnes is ook maar een opgevoerd tosti-ijzer hoorquote:
Noes! The horror! Mensonterend feit dit!quote:
Hey man. Lang niet gezienquote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Hier vanavond patat, gewoon omdat het kan
Rabbitquote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Hier vanavond patat, gewoon omdat het kan
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je verbouwen?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ondertussen m'n bestelling bij de bouwmarkt aan het annuleren. Er staat een week levertijd op de website en vervolgens mail je na 2 weken "oh nee dat is 3 weken omdat het uit Duitsland moet komen". Inmiddels 3 weken verder en natuurlijk nog niks
Water??! Nee geen waterquote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n elektrische met water erin? die zijn wel ideaal
Nou niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje park offeren?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en we komen plaats tekort in het dorp, dan moeten we wat extra land gaan annexeren
Popcorn er bij gepakt??quote:Op donderdag 16 april 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Twee collega's hebben ruzie in de werkchat over Android en iOS.
quote:Op donderdag 16 april 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stukje park offeren?
En in het Fritselhuisje mag ook wel iemand wonen. Maar dat moet wel iemand zijn die een beetje rustig is
quote:Op donderdag 16 april 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou niet meer
Moet je in Zwitserland niet verplicht geraniums aan je balkon hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, in het begin wel, maar ik voel echt plaatsvervangende schaamte inmiddelsquote:
Dat is ook rukquote:Op donderdag 16 april 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, toch vervelend. Denk dat iedereen straks wel iemand kent die eraan overleden is. In mijn familie hebben meerdere mensen het en m'n oom is er een paar weken geleden aan overleden.
quote:
Dank julliequote:Op donderdag 16 april 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, nou ja, gecondoleerd dan toch
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 april 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je in Zwitserland niet verplicht geraniums aan je balkon hangen?
Ahquote:
Druk druk druk met vanalles.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey man. Lang niet gezien
niks moetquote:Op donderdag 16 april 2020 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Moet ik dat lijstje uit de OP ook nog invullen?
Nee, heb ik ook niet gedaan. Maar heb nu wel een nieuw huis met een groen gele vlag in de tuin.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Moet ik dat lijstje uit de OP ook nog invullen?
Niet echt. Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik meer werk kan gebruiken, maar het is erg rustig. Volgende week ga ik helpen bij een nieuwe campagne.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij het nog druk op je werk eigenlijk?
Ow, dan laat ik ze on ingevuldquote:Op donderdag 16 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook niet gedaan. Maar heb nu wel een nieuw huis met een groen gele vlag in de tuin.
Nicequote:Op donderdag 16 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week ga ik helpen bij een nieuwe campagne.
En bij jou? Loopt je plannetje een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |