Eet smakelijk!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
maar heb een handleiding gevonden![]()
Proefrit is gelukt
https://www.frituurgezond(...)ryer-eerste-gebruik/
Hoe jong ben je geworden eigenlijk?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
Proefrit is gelukt
LEKKER JOHquote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
Proefrit is gelukt
die zat in de doos?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
TT
Proefrit is gelukt
Als je graag een molotov door je dakraam wil krijgen wel jaquote:
Zoiets vraag je niet aan een vrouwquote:Op donderdag 16 april 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe jong ben je geworden eigenlijk?
Heb geen dakraamquote:Op donderdag 16 april 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je graag een molotov door je dakraam wil krijgen wel ja
18quote:Op donderdag 16 april 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe jong ben je geworden eigenlijk?
Je kan het ook overdrijven hoor ...quote:
Sorry eeuwig jonge godinquote:
18,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Vond het dodental in Nederland ook hoogquote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
15:33
Het aantal aan het coronavirus overleden mensen in het Verenigd Koninkrijk is de afgelopen 24 uur met 740 omhoog gegaan. Het totale dodental staat er nu op 12.396 meldt de Britse gezondheidsdienst.
ja is het ookquote:Op donderdag 16 april 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het dodental in Nederland ook hoog
Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 16 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
ze zitten er in jongens
hopen dat de boel niet ontploft
ja klopt ook. Maar het is toch altijd een bizar berichtquote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
hmm kijk eerder naar grafiekjes, niet dagelijkse cijfers
sommige van die ''dagelijkse cijfers'' daar kunnen ook sterfgevallen van dagen/weken geleden bij zitten
Ja dat.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt ook. Maar het is toch altijd een bizar bericht
Lees net dat je niet speciaal airfryer patat hoeft te kopen. scheelt me weer staan bij het vriesvakquote:
Dat wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt ook. Maar het is toch altijd een bizar bericht
De cijfers van ziekenhuisopnames en IC zeggen genoeg tot dusver.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef Filosoofert het volgende:
sowieso vind ik de cijfers niet zo super interessant als we geen idee hoever het virus is verspreid.
Nee ovenfriet is ook goed.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees net dat je niet speciaal airfryer patat hoeft te kopen. scheelt me weer staan bij het vriesvak
volgens sanquin bloed onderzoek pas 3 procentquote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef Filosoofert het volgende:
sowieso vind ik de cijfers niet zo super interessant als we geen idee hoever het virus is verspreid.
als ze gaan drijven zijn ze goedquote:Op donderdag 16 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
ze zitten er in jongens
hopen dat de boel niet ontploft
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze gaan drijven zijn ze goed
Het laat het verloop zien, maar niets betreffende dodelijkheid of over hoelang dit gaat duren...quote:Op donderdag 16 april 2020 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De cijfers van ziekenhuisopnames en IC zeggen genoeg tot dusver.
nee man.. olie.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
had er dan dus water in moeten doen
ah de ping
Ik geloof geen klote van die 3%quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens sanquin bloed onderzoek pas 3 procent
als je dan die 60 procent moet halen zijn we echt het haasje
Ik heb mijn airfryer alleen gebruikt om bood in af te bakken, en de laatste keer kip.quote:
HeT iS dE eLiTe!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof geen klote van die 3%
je gelooft sanquin niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof geen klote van die 3%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |