Hey man. Lang niet gezienquote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Hier vanavond patat, gewoon omdat het kan
Rabbitquote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Hier vanavond patat, gewoon omdat het kan
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net met wat hulp van FranticDJ en al z'n gereedschap een huis in de vorm van een wijnvat voor je gebouwd. Vind je het wat?
[ afbeelding ]
Ga je verbouwen?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ondertussen m'n bestelling bij de bouwmarkt aan het annuleren. Er staat een week levertijd op de website en vervolgens mail je na 2 weken "oh nee dat is 3 weken omdat het uit Duitsland moet komen". Inmiddels 3 weken verder en natuurlijk nog niks
Water??! Nee geen waterquote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n elektrische met water erin? die zijn wel ideaal
Nou niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje park offeren?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en we komen plaats tekort in het dorp, dan moeten we wat extra land gaan annexeren
Popcorn er bij gepakt??quote:Op donderdag 16 april 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Twee collega's hebben ruzie in de werkchat over Android en iOS.
quote:Op donderdag 16 april 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stukje park offeren?
En in het Fritselhuisje mag ook wel iemand wonen. Maar dat moet wel iemand zijn die een beetje rustig is
quote:Op donderdag 16 april 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou niet meer
Moet je in Zwitserland niet verplicht geraniums aan je balkon hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, in het begin wel, maar ik voel echt plaatsvervangende schaamte inmiddelsquote:
Dat is ook rukquote:Op donderdag 16 april 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, toch vervelend. Denk dat iedereen straks wel iemand kent die eraan overleden is. In mijn familie hebben meerdere mensen het en m'n oom is er een paar weken geleden aan overleden.
quote:
Dank julliequote:Op donderdag 16 april 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, nou ja, gecondoleerd dan toch
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 april 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je in Zwitserland niet verplicht geraniums aan je balkon hangen?
Ahquote:
Druk druk druk met vanalles.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey man. Lang niet gezien
niks moetquote:Op donderdag 16 april 2020 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Moet ik dat lijstje uit de OP ook nog invullen?
Nee, heb ik ook niet gedaan. Maar heb nu wel een nieuw huis met een groen gele vlag in de tuin.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Moet ik dat lijstje uit de OP ook nog invullen?
Niet echt. Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik meer werk kan gebruiken, maar het is erg rustig. Volgende week ga ik helpen bij een nieuwe campagne.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij het nog druk op je werk eigenlijk?
Ow, dan laat ik ze on ingevuldquote:Op donderdag 16 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook niet gedaan. Maar heb nu wel een nieuw huis met een groen gele vlag in de tuin.
Nicequote:Op donderdag 16 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week ga ik helpen bij een nieuwe campagne.
En bij jou? Loopt je plannetje een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |