wat voor mensen?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het alleen onder vaste donoren van sanquin gedaan is: dan nee is het niet representatief.
Sanquin donoren zijn, no offense, toch een 'bepaalde slag' mensen.
Smaken wel lekker denk ik.quote:
Denk dat dat best meevaltquote:Op donderdag 16 april 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bepaalde mate van geitenwollensokken.
Eujquote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
Ej mensen, ik ga lekker naar huis fietsentot vnv/morgen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
de groeten!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
Jemig wat duurt het nog lang.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
15:56
Bloedbank Sanquin zet het onderzoek naar antistoffen tegen het coronavirus in het bloed van Nederlandse donoren voort. Arts-microbioloog Hans Zaaijer, die het onderzoek leidt, zegt dat het eerste onderzoek ,,een goede eerste indicatie" heeft gegeven. Een volgende testreeks moet meer inzicht opleveren over de snelheid waarmee het virus zich verspreidt onder de bevolking. ,,Het wordt interessanter om over vier weken de test te herhalen, zodat we kunnen zien hoe de groei verloopt", zegt hij.
Uit analyse van ruim 4000 bloedmonsters bleek zo'n 3 procent antilichamen tegen het virus te bevatten. Dat is een tussentijds resultaat: in totaal test Sanquin er bij deze eerste proef 7000. ,,Deze test weerspiegelt de eerste vier weken van de uitbraak", zegt Zaaijer. Mensen mogen alleen bloed geven als ze gezond zijn. De 3 procent die antistoffen in het bloed had, was dus al uitgeziekt na de besmetting. Zaaijer verwacht dan ook dat het percentage bij de volgende test hoger zal zijn. Hoe snel dit gaat, is van belang voor de ontwikkeling van groepsimmuniteit: hoe meer mensen al besmet zijn geweest en antistoffen aanmaken, des te minder kans het virus krijgt op verspreiding.
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 15:58 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en de gelukte fricandellen
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
nu met gast
|https://www.facebook.com/djprovox/videos/3174547035910093/?t=5
Koop maar een loungeset voor dikkerdjes dan alvast.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
fucking vet dat ik nu thuis patat met appelmoes kan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |