Sneu persoon ben jequote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb mijn airfryer alleen gebruikt om bood in af te bakken, en de laatste keer kip.
Snacks vond ik echt te goor voor woorden. een Frikandel gaat nog wel, maar de rest man man man
wat moet het dan zijn?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof geen klote van die 3%
WAT?quote:
ja. en hoeveel procent van de bevolking doneert bloed? en zeker op dit moment?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens sanquin bloed onderzoek pas 3 procent
als je dan die 60 procent moet halen zijn we echt het haasje
Dat is gewoon extreem weinig. Kan bijna nietquote:Op donderdag 16 april 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gelooft sanquin niet?
das natuurlijk een groep geweest maar geloof wel zo breed mogelijk
niet als we naar die 60 moetenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
wat moet het dan zijn?
3% van 17.000.000 is best veel
Bitterballenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb mijn airfryer alleen gebruikt om bood in af te bakken, en de laatste keer kip.
Snacks vond ik echt te goor voor woorden. een Frikandel gaat nog wel, maar de rest man man man
nou ja dat maakt niet zoveel uit, gaat om hoe divers die groep natuurlijk isquote:Op donderdag 16 april 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. en hoeveel procent van de bevolking doneert bloed? en zeker op dit moment?
GELUKKIG HEB IK JULLIEquote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat nog JAREN duren
Ik denk dat een 'steekproef' / gestaafde proef of hoe de fuck je het noemen wil op basis van sanquin donoren niet representatief is.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat maakt niet zoveel uit, gaat om hoe divers die groep natuurlijk is
Eigenlijk geloof ik er ook niet in dat deze shit nog jaren gaat duren. Maarja.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik denk dat een 'steekproef' / gestaafde proef of hoe de fuck je het noemen wil op basis van sanquin donoren niet representatief is.
dit bepaald virus misschien niet, maar ik geloof wel dat mensen nu wel rekening gaan houden qua hygiëne, beter op gaan lettenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk geloof ik er ook niet in dat deze shit nog jaren gaat duren. Maarja.
Nooit goed opgelet met statistiek?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik denk dat een 'steekproef' / gestaafde proef of hoe de fuck je het noemen wil op basis van sanquin donoren niet representatief is.
als het alleen onder vaste donoren van sanquin gedaan is: dan nee is het niet representatief.quote:
Tijd zal het leren. Ik word in ieder geval kots misselijk van die 1.5 meter maatschappij.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit bepaald virus misschien niet, maar ik geloof wel dat mensen nu wel rekening gaan houden qua hygiëne, beter op gaan letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |