Kankerdoden op 80+ jarige leeftijd noemen we toch gewoon natuurlijke dood?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar gaan er ook een heel aantal af omdat die nu doodgaan aan corona.

nee, die kunnen WEL goed tellen....quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Daarnaast het volgende:
België 417 doden erbij
Wtf heerst daar een ander virus ofzo

Je kan ook gewoon dodental als % van de bevolking nemen gedurende de afgelopen 2 maanden.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, die kunnen WEL goed tellen....

Kuurne-Brussel-Kuurne en Gent-Wevelgem afgelast, maar corona doet wel even een Dwars door Vlaanderen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Daarnaast het volgende:
België 417 doden erbij
Wtf heerst daar een ander virus ofzo

Dit ja. Frankrijk en België zijn de eerlijkste tellers. Bij andere landen moet je naar het dodenoverschot kijken.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, die kunnen WEL goed tellen....

Nee, daarom heeft men vorige week ook mensen in dit traject opgeroepen zich vooral weer te melden bij de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef _I het volgende:
[..]
Gelukkig wacht kanker met groeien tot je behandeld wordt.

Doe ns een linkje met wat jullie aant kieken zijn?quote:

https://www.nu.nl/280238/(...)dom-coronavirus.htmlquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doe ns een linkje met wat jullie aant kieken zijn?

ik heb npo start als app, dan naar live>npo politiekquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]

Moest zelf begin maart opgeroepen worden, heb nog geen brief gehad. Die mevrouw legt net uit dat de zorg op vele vlakken is afgeschaald en dat dit opgepakt moet gaan worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, daarom heeft men vorige week ook mensen in dit traject opgeroepen zich vooral weer te melden bij de ziekenhuizen.

https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/troelstrazaalquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ik bedoel dat de industrie etc. gewoon doordraait. Ondertussen moet de horeca etc. natuurlijk gesloten blijven en mogen er geen evenementen worden georganiseerd. Dat is hoe we de situatie nu enigszins onder controle houden en dat lijkt wel aardig te werken.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De meeste mensen met ziektes werken sowieso al niet. En de meeste 65plussers werken ook niet meer.

Gaan we zelfs hier blame the victim doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Meest vvoorkomende vorm van kanker is intussen huidkanker. Waarschijnlijk veelal mensen die jarenlang in de zon hebben liggen bakken of veel onder de zonnebank hebben gelegen. Ook een flinke kostenpost voor de zorg elk jaar.

Oki, thx htxquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/280238/(...)dom-coronavirus.html

Corona deed meteen twee koersen tegelijk. Omloop 't volk dwars door Vlaanderen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kuurne-Brussel-Kuurne en Gent-Wevelgem afgelast, maar corona doet wel even een Dwars door Vlaanderen.

Wat vreemd ik hoorde haar net zeggen: "Ik praat namens Mansjester"quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Praat voor jezelf aub. Ze praat niet namens mij

Azarkan is de enige van die 3 sukkels die een beetje normaal doet naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:45 schreef -XOR- het volgende:
Azarkan is eigenlijk best een degelijk kamerlid

Jammer dat Olivier Asmaker gestopt is, die had voor het klassement goede zaken gedaan.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Corona deed meteen twee koersen tegelijk. Omloop 't volk dwars door Vlaanderen.

Dat is juist het hele probleem hè. Dat we het in veel grotere aantallen dan we kunnen handelen zullen krijgen als we niks doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit krijg je hoe dan ook, ik snap dit spastische gedrag zo slecht. Iedereen die enigszins een beetje wilt blijven leven, krijgt het. En dat is voor de mensen die doodziek worden van Corona een goed iets want de kans dat zij het krijgen als de overige mensen immuun zijn is kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |