Ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Je komma staat verkeerd. Denk ik?
6.000 van 625.000 is ong 1%.
Toch?
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Berekening gekopieerd zonder er % van te maken![]()
![]()
Wat een statisticus ben ik joh, ik ga koffie halen.
Dit krijg je hoe dan ook, ik snap dit spastische gedrag zo slecht. Iedereen die enigszins een beetje wilt blijven leven, krijgt het. En dat is voor de mensen die doodziek worden van Corona een goed iets want de kans dat zij het krijgen als de overige mensen immuun zijn is kleiner.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je vergeten. Ook dan zal de zorg ontzettend snel compleet overbelast raken en zal de mortaliteit omhoog schieten. En je krijgt te maken met organisaties waar de helft of meer van het personeel er tegelijkertijd weken lang uit liggen door ziekte. Dan ligt de boel nog stiller dan het nu ligt. Dat zie je nu al gebeuren in sommige zorginstellingen. Afgelopen weekend moest er nog een verpleeghuis ontruimd worden omdat er geen personeel meer was.
Flikker op man. Niet iedereen zit de hele dag te F5'en op fok!.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar ondertussen ga je niet in op de reacties hierboven? Vreemd. We willen nog steeds weten hoe je op 0,01% komt, terwijl het eerder 1% is.
Alleen Frankrijk is slecht te verklaren danquote:Op donderdag 16 april 2020 11:24 schreef Pumpalov het volgende:
In Hong Kong en Singapore is dat vaccin bijvoorbeeld standaard.
In India ook en dat zou voor dat land zomaar de oorzaak kunnen zijn dat het virus er niet zo verschrikkelijk gaat huishouden als dat we allemaal vrezen.
Maar als ik het goed begrijp is die 6000 doden op basis van de inschatting Nu en die 625.000 een extrapolatie van die 3% van 3 weken geleden. Klopt ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef Pumpalov het volgende:
Dit komt voort uit de verblindende wens om "het is maar een griepje" te kunnen roepen.
3% lijkt me weinig, dit weekend kunnen de kroegen wmb open om die cijfers op te krikkenquote:Op donderdag 16 april 2020 11:30 schreef zoost het volgende:
Hoe representatief zijn bloeddoneren voor de populatie? En die 3% zijn het beeld van 3 weken terug? Kan ik het ergens teruglezen?
Jeej.quote:
Die Jaap met zijn "mondkapjes werken niet" is echt een lachertje.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik denk omdat dan zijn hele mondkapjes werken niet logica wegvalt. Je moer immers thuis blijven met symptomen.
En afstand houden is genoeg om eventuele asymptomatische besmetting tegen te gaan.
Ik zie nog steeds niet in hoe bv een basisschool dit moet bewerkstelligen maar goed.
Reken er maar op. Die zijn er wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:35 schreef _I het volgende:
3500 kankervaststellingen per week, dat zijn er nu 1/3 minder.
Van de 800 IC bedden reguliere zorg, zijn er nu 360 bezet
Hart- en vaatziekten; de helft minder patiënten
Dat worden veel kankerdoden komend jaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:35 schreef _I het volgende:
Nou nou, niet zo schelden.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat worden veel kankerdoden komend jaar.
Allemaal uitgestelde behandelingen, dat snap je ook wel hopelijk?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:35 schreef _I het volgende:
Nou nou nouquote:Op donderdag 16 april 2020 11:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Gelukkig wacht kanker met groeien tot je behandeld wordt.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Allemaal uitgestelde behandelingen, dat snap je ook wel hopelijk?
Super als je nog even een tijdje rondloopt met kanker, zonder dat het je weet.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Allemaal uitgestelde behandelingen, dat snap je ook wel hopelijk?
Waar woont uw huis?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:37 schreef Pumpalov het volgende:
Vandaag goede donderdag hier dus Pasen zit eraan te komen. Maatregels worden weer verzwaard. Alle markten en dergelijke zijn weer dicht. Meer dan 4000 kerken gaan politiebewaking krijgen om te zien of de regels (2 meter afstand, maskerplicht) wel opgevolgd worden.vNog meer controleposten bij de steden dus de stad verlaten wordt nog lastiger, zeker omdat 'werk' in veel gevallen geen excuus meer is om toch door te mogen.
Wat een ongelofelijke sukkels zijn het trouwens die dit wel valselijk proberen. De wegenpolitie heeft inmiddels 9300 verklaringen gecontroleerd bij werkgevers en dergelijke. 641 mensen die aangegeven hebben in een andere stad te werken, bleken dat eigenlijk toch niet te doen. 80 bleken zelfs werkloos te zijnKrijgen allemaal een flinke boete maar dus toch alweer 10% dat valselijk de stad probeert te verlaten.
Meest vvoorkomende vorm van kanker is intussen huidkanker. Waarschijnlijk veelal mensen die jarenlang in de zon hebben liggen bakken of veel onder de zonnebank hebben gelegen. Ook een flinke kostenpost voor de zorg elk jaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar gaan er ook een heel aantal af omdat die nu doodgaan aan corona.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Zwaarst getroffen land per miljoen inwoners nu.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Daarnaast het volgende:
België 417 doden erbij
Wtf heerst daar een ander virus ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |