https://www.nu.nl/280238/(...)dom-coronavirus.htmlquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doe ns een linkje met wat jullie aant kieken zijn?
ik heb npo start als app, dan naar live>npo politiekquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moest zelf begin maart opgeroepen worden, heb nog geen brief gehad. Die mevrouw legt net uit dat de zorg op vele vlakken is afgeschaald en dat dit opgepakt moet gaan worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, daarom heeft men vorige week ook mensen in dit traject opgeroepen zich vooral weer te melden bij de ziekenhuizen.
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/troelstrazaalquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de industrie etc. gewoon doordraait. Ondertussen moet de horeca etc. natuurlijk gesloten blijven en mogen er geen evenementen worden georganiseerd. Dat is hoe we de situatie nu enigszins onder controle houden en dat lijkt wel aardig te werken.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De meeste mensen met ziektes werken sowieso al niet. En de meeste 65plussers werken ook niet meer.
Gaan we zelfs hier blame the victim doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Meest vvoorkomende vorm van kanker is intussen huidkanker. Waarschijnlijk veelal mensen die jarenlang in de zon hebben liggen bakken of veel onder de zonnebank hebben gelegen. Ook een flinke kostenpost voor de zorg elk jaar.
Oki, thx htxquote:Op donderdag 16 april 2020 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/280238/(...)dom-coronavirus.html
Corona deed meteen twee koersen tegelijk. Omloop 't volk dwars door Vlaanderen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kuurne-Brussel-Kuurne en Gent-Wevelgem afgelast, maar corona doet wel even een Dwars door Vlaanderen.
Wat vreemd ik hoorde haar net zeggen: "Ik praat namens Mansjester"quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Praat voor jezelf aub. Ze praat niet namens mij
Azarkan is de enige van die 3 sukkels die een beetje normaal doet naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:45 schreef -XOR- het volgende:
Azarkan is eigenlijk best een degelijk kamerlid
Jammer dat Olivier Asmaker gestopt is, die had voor het klassement goede zaken gedaan.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Corona deed meteen twee koersen tegelijk. Omloop 't volk dwars door Vlaanderen.
Dat is juist het hele probleem hè. Dat we het in veel grotere aantallen dan we kunnen handelen zullen krijgen als we niks doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit krijg je hoe dan ook, ik snap dit spastische gedrag zo slecht. Iedereen die enigszins een beetje wilt blijven leven, krijgt het. En dat is voor de mensen die doodziek worden van Corona een goed iets want de kans dat zij het krijgen als de overige mensen immuun zijn is kleiner.
Pff slecht nieuws. Kan me niet voorstellen dat slechts 3% het virus gehad heeft, echt eerder 30%quote:[quote]Uit onderzoek van de Nederlandse bloedbank Sanquin blijkt dat 3 procent van de bloeddonoren antistoffen heeft tegen covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt.
Evenementen moeten zo snel mogelijk open, allemaal jong spul dat mee moet helpen groepsimmuniteit te kweken.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de industrie etc. gewoon doordraait. Ondertussen moet de horeca etc. natuurlijk gesloten blijven en mogen er geen evenementen worden georganiseerd. Dat is hoe we de situatie nu enigszins onder controle houden en dat lijkt wel aardig te werken.
Die ligt veel verder onder de 1. De aantallen dalen en IC opnames hebben een lag van 2 weken.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is juist het hele probleem hè. Dat we het in veel grotere aantallen dan we kunnen handelen zullen krijgen als we niks doen.
Als je daar vrolijk van wordt heb ik nog wel goed nieuws voor je: we zeilen qua besmettingsgraad erg scherp aan de wind, die ligt maar net onder de 1. Bij elke versoepeling of minder discipline bij de burgers zal die wel weer boven de 1 uitkomen en dan ga je weer in rap tempo de kant op dat we het allemaal gaan krijgen.
Dat lees je wel meer in de internationale berichtgeving rondom het virus, toch?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus als je het asymptomisch hebt gehad, kan je het nog een keer krijgen?
Nogal wat mensen afkomstig uit Afrika waar het enkel aan Marokkanen en Zuid-Afrikanen gegeven wordt?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen Frankrijk is slecht te verklaren dan
Vergeet de vele backpackers niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:38 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Meest vvoorkomende vorm van kanker is intussen huidkanker. Waarschijnlijk veelal mensen die jarenlang in de zon hebben liggen bakken of veel onder de zonnebank hebben gelegen. Ook een flinke kostenpost voor de zorg elk jaar.
Heel veel toeleveranciers van de horeca vallen ook stil. Daar zit ook behoorlijk wat tussen die onder industrie valt. Dus niet alles draait gewoon lekker door op de horeca na.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de industrie etc. gewoon doordraait. Ondertussen moet de horeca etc. natuurlijk gesloten blijven en mogen er geen evenementen worden georganiseerd. Dat is hoe we de situatie nu enigszins onder controle houden en dat lijkt wel aardig te werken.
Echt eerder 30%quote:Op donderdag 16 april 2020 11:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Pff slecht nieuws. Kan me niet voorstellen dat slechts 3% het virus gehad heeft, echt eerder 30%
Wat zou betekenen dat slechts 1 op 10 antistoffen ontwikkelt.
Dus als je het asymptomisch hebt gehad, kan je het nog een keer krijgen?
De grootste brandhaarden zijn in Frankrijk in het Noordoosten, daar wonen relatief weinig niet-westerse migranten.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nogal wat mensen afkomstig uit Afrika waar het enkel aan Marokkanen en Zuid-Afrikanen gegeven wordt?En natuurlijk zijn nog wel meer zaken van belang en liggen de cijfers nog steeds veel lager dan in Italië en Spanje.
Was trouwens sowieso al bekend dat één van de bijeffecten van 'live' vaccins is dat ze ook voordelen hebben op andere (luchtweg)infecties als waar ze oorspronkelijk voor bedoeld zijn.
Nee. Zijzelf ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef capricia het volgende:
België. Zoveel doden.![]()
En nu gaan ze bezoek aan verpleeghuizen toestaan.
Ik begrijp dat niet.
België maakt er wel serieus een potje van is het niet..?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Zijzelf ook niet. Terecht ook
Niet?...quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat niet.
Belgie is sowieso een warboel. Zie hun 'regering'quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
België maakt er wel serieus een potje van is het niet..?
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat niet.
Volgens Jaap:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |