cherry en vanille dan, ik hou wel van smaakjesquote:
ik lust het wel, maar heb het niet in huis.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was vroeger helemaal gek op Cherry en Vanille![]()
Nu lust ik überhaupt geen Cola meer
Op een warme dag heb ik dan dus liever een blikje Fantaquote:Op donderdag 16 april 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lust het wel, maar heb het niet in huis.
op een warme dag af en toe 1 blikje.
dan nog liever spritequote:Op donderdag 16 april 2020 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een warme dag heb ik dan dus liever een blikje Fanta
Nah, Fantaquote:
wij hebben overduidelijk niet dezelfde baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got some money in my pocket, don’t remember where I got it
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:02 schreef Ruse het volgende:
eigenlijk vind ik alles wel lekkerIk hoor dit gelijk met zijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is ook al ruim 50quote:
quote:
uhuhquote:Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
zonder daar iets voor terug te krijgen
Proestquote:
Hele ware beeldenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb het op video gezien dus het bewijs is er.
Hij is mijn eindbaas hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je haar eindbaasbent is er vast niets aan de hand.
Nou ja, ik voelde een bultje waar het niet hoort. Dus ik mocht toch meteen langskomen.quote:
Oh oei. Duimen danquote:Op donderdag 16 april 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ik voelde een bultje waar het niet hoort. Dus ik mocht toch meteen langskomen.
Ja, is toch altijd spannend zoiets. Hopelijk niks aan de handquote:
Inderdaad. Gelukkig is het vaak niets ergs maar toch.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, is toch altijd spannend zoiets. Hopelijk niks aan de hand.
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ik voelde een bultje waar het niet hoort. Dus ik mocht toch meteen langskomen.
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 16 april 2020 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, is toch altijd spannend zoiets. Hopelijk niks aan de hand.
Of een biopt van de baarmoedermondquote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Liever een uitstrijkje dan een hysteroscopie.
Ja liever helemaal niks natuurlijk maar het blijft kut.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
I see what you did there.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja liever helemaal niks natuurlijk maar het blijft kut.
Ook gehad. Maar de hysteroscopie was erger. Af en toe nog nachtmerries. Serieus.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of een biopt van de baarmoedermond
ik ga dit niet googlenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook gehad. Maar de hysteroscopie was erger. Af en toe nog nachtmerries. Serieus.
Afhankelijk van de uitslag zou dat een kansrijke vervolgstap zijn dus ik bereid me voor op het ergste. Ook al eens behandelingen gehad voor iets anders waarbij ze cellen hebben weggebrand, dus ben helaas wel wat gewend.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mochten ze het willen inplannen dan raad ik je sterk aan om te kiezen voor minstens een roesje of onder narcose te gaan. Laat je niet overhalen om het alleen op een pijnstiller te doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afhankelijk van de uitslag zou dat een kansrijke vervolgstap zijn dus ik bereid me voor op het ergste. Ook al eens behandelingen gehad voor iets anders waarbij ze cellen hebben weggebrand, dus ben helaas wel wat gewend.
Geen ruggeprik?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mochten ze het willen inplannen dan raad ik je sterk aan om te kiezen voor minstens een roesje of onder narcose te gaan. Laat je niet overhalen om het alleen op een pijnstiller te doen.
Roesjesquote:Op donderdag 16 april 2020 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mochten ze het willen inplannen dan raad ik je sterk aan om te kiezen voor minstens een roesje of onder narcose te gaan. Laat je niet overhalen om het alleen op een pijnstiller te doen.
Thanksquote:Op donderdag 16 april 2020 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Narcose bij een stevige operatie ben ik ook een keer heel slecht van geweest. Roesjes nog nooit. Als niets mee wil krijgen van een kleune ingreep of onderzoek dan drukken ze er maar een roesje in hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 11:40 schreef Californium het volgende:
Narcose![]()
1 keer gehad voor blinde darm operatie... nog een halve dag ziek van geweest
Pics!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef gcjoel het volgende:
Yes! mn fietskleren binnen
Nog best snel zo met corona uit GB.
Jaquote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe iPhone kopen of toch niet. Keuzes, keuzes.
Is je oude stuk dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe iPhone kopen of toch niet. Keuzes, keuzes.
https://www.apple.com/nl/iphone-se/quote:
SE is goed! Maar heb ik er 2 van versleten omdat ze niet waterproof zijn...quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.apple.com/nl/iphone-se/
Dit is nog wel te doen; hoef ik niet meer 2x per dag mijn telefoon op te laden.
Oh ja, dan kan je wel een nieuwe telefoon gaan halen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De batterij is zo goed als dood helaas.
Vertrouwen is goed, controle is beterquote:Op donderdag 16 april 2020 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
SE is goed! Maar heb ik er 2 van versleten omdat ze niet waterproof zijn...
Je weet dat je ook moet dealen met mij die af en toe aan je foon zit hè![]()
Controle?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
Brb, we kicken m even uit de Kutnijdgroepquote:Op donderdag 16 april 2020 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
SE is goed! Maar heb ik er 2 van versleten omdat ze niet waterproof zijn...
Je weet dat je ook moet dealen met mij die af en toe aan je foon zit hè![]()
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
Eenvoudig uitgeloktquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Brb, we kicken m even uit de Kutnijdgroep
Vreemd!quote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]lol
Ik gebruik m om andere muziek op te zetten etc. niet om z’n WA geschiedenis te lezen
I know!quote:
Zonder mijn vingerafdruk kom je toch niet zo ver.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]lol
Ik gebruik m om andere muziek op te zetten etc. niet om z’n WA geschiedenis te lezen
Die heeft ze al afgenomen toen je sliep.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder mijn vingerafdruk kom je toch niet zo ver.
Heb je daar niet dat tweede telefoonnummer voor?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet mijn geheime dubbelleven wel nog kunnen leven.
Ja jezus ik dacht dat die alleen voor mij was.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je daar niet dat tweede telefoonnummer voor?
Ssst.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je daar niet dat tweede telefoonnummer voor?
Zal je vinger eraf hakkenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder mijn vingerafdruk kom je toch niet zo ver.
Elke dag opnieuw weer blij met de FOK!tetten app anders.quote:
Frikadellen en pizza's zuipen je drankvoorraad niet op.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen vrienden nodig als je eten hebt
Wie dan welquote:Op donderdag 16 april 2020 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Frikadellen en pizza's zuipen je drankvoorraad niet op.
Nu komen ze met de hooivorken hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]lol
De leukste, beschikbare vent in de SC inpikken wordt uiteraard niet gewaardeerd door de kutnijders.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu komen ze met de hooivorken hoor.
Vergeet de fakkels niet!quote:Op donderdag 16 april 2020 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van sommigenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja morgen vanaf 2 uur te bestellen, kan ik ook mijn huidige SE eens vervangenquote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.apple.com/nl/iphone-se/
Dit is nog wel te doen; hoef ik niet meer 2x per dag mijn telefoon op te laden.
Hier mijn 6S. Die heeft wel goed dienst gedaan over de jaren.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja morgen vanaf 2 uur te bestellen, kan ik ook mijn huidige SE eens vervangen
Ik vind dat je het verdientquote:Op donderdag 16 april 2020 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier mijn 6S. Die heeft wel goed dienst gedaan over de jaren.
Omgquote:Op donderdag 16 april 2020 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind dat je het verdient![]()
Je hebt tenslotte onze Cali weer aan de man geholpen
Mensen zonder issues daten is het leven spelen op easy.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:05 schreef Elvi het volgende:
CE is toch mn type niet. Veel te weinig issues.
Popcorn is gelukkig wel even houdbaarquote:Op donderdag 16 april 2020 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Is er al een weddenschap gestart over hoe lang er weer drama in de sc is?
Ik zal wel uitgesloten zijn van deelname neem ik aan.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Elvi is er snel genoeg overheen dat CE niet met dr wil datenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij was jij degene die het allemaal uitgedacht heeft.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind dat je het verdient![]()
Je hebt tenslotte onze Cali weer aan de man geholpen
Goed puntquote:Op donderdag 16 april 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die het allemaal uitgedacht heeft.
Kutleef.quote:
Luxemburg begint nu met langzame versoepeling van regels, maar het ligt een beetje aan Duitsland en België met hun grensbeleid of ik terug ga. Had gelukkig wel m’n werklaptop bij me, dus gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutleef.
Wel uitzicht op een datum?
En kun je werken vanuit Utrecht?
Moest je zo snel weg dat je zeg t: gelukkig?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Luxemburg begint nu met langzame versoepeling van regels, maar het ligt een beetje aan Duitsland en België met hun grensbeleid of ik terug ga. Had gelukkig wel m’n werklaptop bij me, dus gewoon aan het werk.
Eh, wat praat je dom. Ik kwam op de zondag na het sluiten van grenzen etc terug op Schiphol van vakantie.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest je zo snel weg dat je zeg t: gelukkig?
Ik respecteer je fok-hossel welquote:Op donderdag 16 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Elvi is er snel genoeg overheen dat CE niet met dr wil daten
Ja dat weet ik toch niet wat jij allemaal doet?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eh, wat praat je dom. Ik kwam op de zondag na het sluiten van grenzen etc terug op Schiphol van vakantie.
Ik heb niets gehosseld. Was een ouderwetse “set-up”quote:
Ja dus pas maar op, ik heb ook de macht om het te eindigen!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die het allemaal uitgedacht heeft.
Je hebt dirt van hun beide?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dus pas maar op, ik heb ook de macht om het te eindigen!
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb niets gehosseld. Was een ouderwetse “set-up”
Al wekenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Cali en C-E eindelijk echt een ding, ja?
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dus pas maar op, ik heb ook de macht om het te eindigen!
Hier ben ik bang voorquote:
Weer eentje waar je het labeltje 'the one that got away' op kunt plakken, Faxquote:
Nee, bedoelde meer HoEzO mOeT jE iN eLkAaRs TeLeFoOnquote:Op donderdag 16 april 2020 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De leukste, beschikbare vent in de SC inpikken wordt uiteraard niet gewaardeerd door de kutnijders.
Ja! laat die jongen toch met rust!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer HoEzO mOeT jE iN eLkAaRs TeLeFoOn
(die kreeg ik toen nogal hard naar mn hoofd geslingerd)
Ik hoop het niet voor haar, dan is C.E temporary heel domquote:Op donderdag 16 april 2020 14:00 schreef gcjoel het volgende:
Ik denk wel dat Cali een Deb 2.0 kan worden.
Wie wil inzetten? Wanneer wonen ze samen?
Dat stukje skippen we!quote:Op donderdag 16 april 2020 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor haar, dan is C.E temporary heel dom.
Ik wil wel meedoenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:00 schreef gcjoel het volgende:
Wacht? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor haar, dan is C.E temporary heel dom.
Eind van de zomer.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:00 schreef gcjoel het volgende:
Toen KM dacht dat 'ie van me af wilde maar we een dag later weer verkering hadden.quote:
Hahahahaha haha!quote:
Oiquote:Op donderdag 16 april 2020 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen KM dacht dat 'ie van me af wilde maar we een dag later weer verkering hadden.
En toen2 maanden later gingen samen wonenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen KM dacht dat 'ie van me af wilde maar we een dag later weer verkering hadden.
Hahahahahahaquote:
En je bent nog steeds blij!quote:Op donderdag 16 april 2020 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En toen2 maanden later gingen samen wonen
Oja! Klinkt goed jaquote:Op donderdag 16 april 2020 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En toen2 maanden later gingen samen wonen
Gelukkig maar dat 'ie zich nog heeft bedachtquote:Op donderdag 16 april 2020 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je was okayquote:
Hehehe, ja daar zal wat verlies op geleden zijn!quote:Op donderdag 16 april 2020 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En je bent nog steeds blij!
Al onze weddenschappen verpest!
We kunnen wel een leuke prijsje bedenkenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je was okay.
Oh nee wacht, ik wil C.E zijn huis wel. LEUK MAN NIJMEGEN
Zit binnenkort ook nog een nieuw dak op en krijgt airco.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je was okay.
Oh nee wacht, ik wil C.E zijn huis wel. LEUK MAN NIJMEGEN
Dat red ik dus niet op mijn salarisquote:Op donderdag 16 april 2020 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit binnenkort ook nog een nieuw dak op en krijgt airco.
Jammer van de locatiequote:Op donderdag 16 april 2020 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou niet meer zoveel investeren nu je toch weg gaat.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je me wel wat eerder kunnen vertellen.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou niet meer zoveel investeren nu je toch weg gaat.
Afgelopen zomer vond ik echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat maakt het wel bijna goed.
Ben wel al bezig een mobiele airco te zoeken.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen zomer vond ik echt verschrikkelijk.
Hoe bevalt het uitkeringsleven?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weer eentje waar je het labeltje 'the one that got away' op kunt plakken, Fax
Laat ff weten als je een goeie/betaalbare vindt.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben wel al bezig een mobiele airco te zoeken.
Ik heb toen dit ding gekochtquote:Op donderdag 16 april 2020 14:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat ff weten als je een goeie/betaalbare vindt.
Ja ik heb dus echt geen idee waar ik naar moeten kijken. Dit is echt zo niet mijn kennis gebied.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat ff weten als je een goeie/betaalbare vindt.
Ik overweeg om dat Tiger King of hoe het heet te gaan kijken. Als je er toch al mee doodgegooid wordt in kranten enzo, kan ik hem net zo goed even gaan kijkenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe en laatste Cursed Films zijn erVanavond kijken.
Ik wil wel iets wat ook echt koelt voor de slaapkamer.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen dit ding gekocht
https://www.coolblue.nl/product/458722/dyson-am07-wit-zilver.html
In de sale gelukkig.
Sleep hem de hele zomer achter me aan. Zou er wieltjes onder moeten zetten. Maar 's nachts vind ik dit ding prettiger dan die mobiele airco.
#blijfthuisquote:Op donderdag 16 april 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
omg de Sostrene Grene is weer open.
Ik richt deze op m'n bed, zodat ie net over me heen blaast, en dan zet ik hem op standje 1 of 2 ofzo. Er zit een timer op, maar ik laat hem gewoon de hele nacht aan, en je hoort hem amper, maar ik ben doof dus dat scheelt.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil wel iets wat ook echt koelt voor de slaapkamer.
Als ik niet slaap wordt ik boos, vraag maar aan memo
Je blijft je elke aflevering weer verbazen met die seriequote:Op donderdag 16 april 2020 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik overweeg om dat Tiger King of hoe het heet te gaan kijken. Als je er toch al mee doodgegooid wordt in kranten enzo, kan ik hem net zo goed even gaan kijken
Die heb ik ook; maar als het 40 graden is dan ga ik echt stuk. Voor de woonkamer is die wel fijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen dit ding gekocht
https://www.coolblue.nl/product/458722/dyson-am07-wit-zilver.html
In de sale gelukkig.
Sleep hem de hele zomer achter me aan. Zou er wieltjes onder moeten zetten. Maar 's nachts vind ik dit ding prettiger dan die mobiele airco.
Als je denkt het gehad te hebbenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je blijft je elke aflevering weer verbazen met die serie
Maar echt. Op een gegeven moment dachten we 'Het kan niet gekker dan dit..' en ja hoor, volgende aflevering werd het nog gekkerquote:Op donderdag 16 april 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je denkt het gehad te hebben
Wat vind je van Servant? Kende het nog niet, snelle IMdB wekt mn interesse wel iets..quote:Op donderdag 16 april 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu bezig met The Servant op Apple+ en Hunters op Prime.
Te. Veel. Keus.
Het is een beetje traag, maar de afleveringen duren gelukkig niet zo langquote:Op donderdag 16 april 2020 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat vind je van Servant? Kende het nog niet, snelle IMdB wekt mn interesse wel iets..
Ik ga een poging wagen, thanksquote:Op donderdag 16 april 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een beetje traag, maar de afleveringen duren gelukkig niet zo langMaar ik ben wel benieuwd naar de rest van het verhaal en de ontknoping.
Hij is nu (tijdelijk) gratis te kijken.
Dan zou je toch gewoon slapen. Ik denk dat je helemaal niet zo dol bent op slapen. Onbewust.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou teveel van slapen om mijn nachtrust te laten verpesten.
Doe het niet. 2 afleveringen gekeken en ik kan nog steeds het gehuil in m'n hoofd horen van hersencellen die rouwen om de rituele zelfmoord van miljoenen soortgenotenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik overweeg om dat Tiger King of hoe het heet te gaan kijken. Als je er toch al mee doodgegooid wordt in kranten enzo, kan ik hem net zo goed even gaan kijken
Heb genoten van de trailer maar dat is ook wel weer voldoende voor mijquote:Op donderdag 16 april 2020 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe het niet. 2 afleveringen gekeken en ik kan nog steeds het gehuil in m'n hoofd horen van hersencellen die rouwen om de rituele zelfmoord van miljoenen soortgenoten
Misbruik van dieren, daar pas ik voor.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe het niet. 2 afleveringen gekeken en ik kan nog steeds het gehuil in m'n hoofd horen van hersencellen die rouwen om de rituele zelfmoord van miljoenen soortgenoten
Dus je hebt de docu's over R.Kelly en MJ ook niet gezien?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misbruik van dieren, daar pas ik voor.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Heb genoten van de trailer maar dat is ook wel weer voldoende voor mij
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misbruik van dieren, daar pas ik voor.
R. Kelly heb ik over de jaren al meer dan genoeg over gelezen. Die van MJ heb ik met een collega bekeken.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je hebt de docu's over R.Kelly en MJ ook niet gezien?
Dus je past niet voor kindermisbruik?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
R. Kelly heb ik over de jaren al meer dan genoeg over gelezen. Die van MJ heb ik met een collega bekeken.
Incest wincestquote:Op donderdag 16 april 2020 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je past niet voor kindermisbruik?
De interessante vraag is natuurlijk of hun wereldbeeld verwrongen is, of het jouwe?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind Tiger King echt machtig interessant. Hoe mensen zo'n verwrongen beeld opdoen van de wereld, ik kan er niets van begrijpen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De interessante vraag is natuurlijk of hun wereldbeeld verwrongen is, of het jouwe?
Ik wilde eigenlijk dat 'mind blown' gifje erbij maar dat is zo'n gedoe op een telefoon.quote:
https://nl.trotec.com/sho(...)sEAAYASAAEgI0P_D_BwEquote:Op donderdag 16 april 2020 15:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind Tiger King echt machtig interessant. Hoe mensen zo'n verwrongen beeld opdoen van de wereld, ik kan er niets van begrijpen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk dat 'mind blown' gifje erbij maar dat is zo'n gedoe op een telefoon.
Niet diequote:
Mijn broer had zo'n ding; maar dan moet je weer een slang naar buiten hangen en daarmee laat je vaak weer een boel warmte naar binnen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
https://nl.trotec.com/sho(...)sEAAYASAAEgI0P_D_BwE
deze net besteld. Ben benieuwd. Maar je weet het pas echt als het heel warm wordt.
Te laat, pech gehadquote:
Daar een raamafdichter voor bij gekocht. Sluit als het goed is alles afquote:Op donderdag 16 april 2020 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer had zo'n ding; maar dan moet je weer een slang naar buiten hangen en daarmee laat je vaak weer een boel warmte naar binnen.
Durf je wel met die 1,5m afstand?quote:
Tuurlijk. Ik leef graag gevaarlijkquote:
Ja snifquote:Op donderdag 16 april 2020 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weer eentje waar je het labeltje 'the one that got away' op kunt plakken, Fax
Als je het eenmaal hebt..quote:Op donderdag 16 april 2020 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar een raamafdichter voor bij gekocht. Sluit als het goed is alles af
Ik wil gewoon niet een heel ding laten installeren op het huis voor die paar weken dat ik het zou gebruiken
SC staat toch voor swingers club?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja snif
Heel fok werkt elkaar af en hier zit ik in mn room masturbating
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 16 april 2020 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja snif
Een kratje Lingen's Blond, heb je dat al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit nu 20 minuten Tiger King te kijken. Zit er überhaupt iemand in deze serie die ze wel alle 24 in het kratje heeft? Wat een types allemaal
Als je rond 18:00 binnen zat mist er ook een flesje in je kratje Grolsch.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit nu 20 minuten Tiger King te kijken. Zit er überhaupt iemand in deze serie die ze wel alle 24 in het kratje heeft? Wat een types allemaal
Ach is het weer zo erg?quote:Op donderdag 16 april 2020 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja snif
Ik heb nu 4 afleveringen gezien en je gaat echt van Huh? naar Wat? Naar WTF! en weer terugquote:Op donderdag 16 april 2020 15:19 schreef Debsterr het volgende:
Ff in je DM sliden met het aanbod om het voor je te doen.quote:
Ik kan dat soort programma's niet bingen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 afleveringen gezien en je gaat echt van Huh? naar Wat? Naar WTF! en weer terug
Als je denkt dat je alle vreemde vogels wel gehad hebt, poef, daar is weer een nieuwe
Ik zit al te bedenken of ik alles er door kan jagen voor ik ga slapen of dat dat een beetje te laat wordtquote:Op donderdag 16 april 2020 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat soort programma's niet bingen.
Jij pakt goed uit alleen?quote:
Je mag altijd een knuffel komen halen. Nu met de anderhalve meter wordt het wel een pluche beer vrees ikquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je mag altijd een knuffel komen halen. Nu met de anderhalve meter wordt het wel een pluche beer vrees ik
Sjezus. Wij kijken er 1 a 2 per keer lolquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo, klaar met Tiger King. Kan eindelijk meepraten en snap eindelijk de memes
Nu slapen
laatste vrijdag van de week in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje alweer, als ik goed geteld heb.
Laatste werkdag van de week doelde ik op.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste vrijdag van de week in ieder geval
volgende week weer een werkweek van 5 dagenquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste werkdag van de week doelde ik op.
Ja, dat wordt weer wennen. Gelukkig daarna inderdaad 3 dagen op daar weer van bij te komen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende week weer een werkweek van 5 dagen
daarna gelukkig weer 3 dagen weekend
gelukkig hoeven we ons dit jaar niet bezig te houden met koningsdag onzin.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer wennen. Gelukkig daarna inderdaad 3 dagen op daar weer van bij te komen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig hoeven we ons dit jaar niet bezig te houden met koningsdag onzin.
jij ging graag in het oranje naar Amsterdam?quote:
Woningsdagquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ook niet met vieren van vrijheid.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn alle woningen van Nederland dan open voor publiek?quote:
Denk het, met BEZET afkaderingen in je huiskamer.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn alle woningen van Nederland dan open voor publiek?
Spannend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
Denk het, met BEZET afkaderingen in je huiskamer.
daar kreeg ik van mijn baas toch geen vrij voor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook niet met vieren van vrijheid.
Niet, geen lustrum dit jaar? Ik heb wel vrij dit jaar. En had die hele week vrij gepland. Maar weet nu niet zeker of ik dat nog ga doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kreeg ik van mijn baas toch geen vrij voor.
lijkt me wel leuk als trompettisten gehoor geven aan de oproep om op 4 mei de last post te blazen.
nee, in de metaal cao is dit niet als vrije dag opgenomen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet, geen lustrum dit jaar? Ik heb wel vrij dit jaar. En had die hele week vrij gepland. Maar weet nu niet zeker of ik dat nog ga doen.
Aha. Week van Hemelvaart, enkel de vrijdag ook vrij gepland. Die neem ik, denk ik, sowieso wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, in de metaal cao is dit niet als vrije dag opgenomen.
ik wilde met hemelvaart een week vrij, maar dat schuif ik waarschijnlijk ook nog even door.
ik zou dan eigenlijk een weekje richting zuid duitsland en oostenrijk willen, maar ja, eerst maar eens kijken dat het leven weer een beetje normaal wordt voordat zoiets weer gepland wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha. Week van Hemelvaart, enkel de vrijdag ook vrij gepland. Die neem ik, denk ik, sowieso wel.
Ja, verstandig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dan eigenlijk een weekje richting zuid duitsland en oostenrijk willen, maar ja, eerst maar eens kijken dat het leven weer een beetje normaal wordt voordat zoiets weer gepland wordt.
het EK is voor mij pas in december, ik ga er van uit dat dat nog wel door gaat en ik daar ook wel heen kan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, verstandig inderdaad.
Ik heb verder nog helemaal geen vakantie gepland. Was eerst van plan om EK en OS te gaan kijken en niet op vakantie te gaan, maar ja, die evenementen gaan niet door.![]()
Misschien pas in het najaar een of twee weken weg.
Dit gaat bedrijven ook echt veel geld kostenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, in de metaal cao is dit niet als vrije dag opgenomen.
ik wilde met hemelvaart een week vrij, maar dat schuif ik waarschijnlijk ook nog even door.
ja, dit gaat iedereen nog wel een tijdje merken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit gaat bedrijven ook echt veel geld kosten
Maar ja, wel begrijpelijk.
Ik heb in juni een week staan, zou op vakantie gaan.
Er gaan echt zo enorm veel bedrijven omvallen. Ondanks alle steunmaatregelen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit gaat bedrijven ook echt veel geld kosten
Gelukkig zijn wij er nog als redders in noodquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaan echt zo enorm veel bedrijven omvallen. Ondanks alle steunmaatregelen.
Paar jaar gedaan, maar nee. Ik wilde naar de vrijmarkt in Gouda.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ging graag in het oranje naar Amsterdam?
niet alleen bedrijven, ook verenigingen en evenementen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
ik ging de laatste jaren altijd winkelen in duitslandquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Paar jaar gedaan, maar nee. Ik wilde naar de vrijmarkt in Gouda.
Dat doen meer mensen want toen ik eens met Koninginnedag (oma vertelt) naar kleve ging zag het er zwart van de Hollanders.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alleen bedrijven, ook verenigingen en evenementen.
[..]
ik ging de laatste jaren altijd winkelen in duitsland
Mag dat nog wel?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen want toen ik eens met Koninginnedag (oma vertelt) naar kleve ging zag het er zwart van de Hollanders.
Goed punt. Ik ben akkoord.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang straten ook nog blank kunnen staan.
ja, hier in Aken is het dan ook altijd een drukke dag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen want toen ik eens met Koninginnedag (oma vertelt) naar kleve ging zag het er zwart van de Hollanders.
#fitgirlquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:11 schreef Californium het volgende:
Mijn sportschool heeft een aantal van mijn favo klasjes opgenomen en op YouTube gezet![]()
Vanmiddag maar eens 1 doen
Terug van #fatgirl naar #fitgirlquote:
Dat is wel heel makkelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Terug van #fatgirl naar #fatgirl
Dammitquote:
Ik blijf nog even hangen in #viesdik.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Terug van #fatgirl naar #fitgirl
Je wil het liefst gewoon #fatgirl zijn. Geef maar gewoon toe.quote:
Mijn kledingkast is het niet met je eensquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wil het liefst gewoon #fatgirl zijn. Geef maar gewoon toe.
Goed antwoord, CE leest mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn kledingkast is het niet met je eens
Nee. Been there done that, ik zit toch lekkerder in mijn vel als ik niet een dikkie ben. Plus sporten vind ik lekker om te doen, houdt me fit en zorgt voor wat spieren / tone.
En dus help je ze een beetje door toch af en toe je vrije dagen op te nemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
zodra ik met verhuizen begin heb ik genoeg vrije dagen nodig. dat zal ook nog wel binnen de corona periode vallenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus help je ze een beetje door toch af en toe je vrije dagen op te nemen
Anders lopen de schulden van een bedrijf nl nog hoger op.
Niet opgenomen vakantie dagen zijn een schuld aan werknemers, die je moet registreren.
Ach is je baas ook weer blij tochquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra ik met verhuizen begin heb ik genoeg vrije dagen nodig. dat zal ook nog wel binnen de corona periode vallen
mijn baas is nooit blij..quote:
Oh ja dat scheelt. Ik heb zoals het er nu naar uitziet eind mei gewoon 1.5 week vrij. We gaan zien wat er dan kan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn baas is nooit blij..
maar voorlopig hebben we nog werk, dus is het niet nodig om nu direct vrije dagen op te nemen.
Enexis is bij ons ook bezig (we hebben een trafo huis in de tuin staan)quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn baas is nooit blij..
maar voorlopig hebben we nog werk, dus is het niet nodig om nu direct vrije dagen op te nemen.
Mijn bedrijf zullen ze niet zo snel failliet laten gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet opgenomen vakantie dagen zijn een schuld aan werknemers, die je moet registreren.
Wel lastig hoor. Ik word gevraagd voor einde periode 6 4,5 dag op te nemen. Maar ik heb tot half juni al geen enkele volle werkweek i.v.m. alle vrije dagen en mijn parttime dag 1x in de 2 weken. Tsjaa, nog meer vrij, wanneer doe ik mijn werk dan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tsja zou het dan niet doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel lastig hoor. Ik word gevraagd voor einde periode 6 4,5 dag op te nemen. Maar ik heb tot half juni al geen enkele volle werkweek i.v.m. alle vrije dagen en mijn parttime dag 1x in de 2 weken. Tsjaa, nog meer vrij, wanneer doe ik mijn werk dan?
Gewoon die vraag terugleggen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel lastig hoor. Ik word gevraagd voor einde periode 6 4,5 dag op te nemen. Maar ik heb tot half juni al geen enkele volle werkweek i.v.m. alle vrije dagen en mijn parttime dag 1x in de 2 weken. Tsjaa, nog meer vrij, wanneer doe ik mijn werk dan?
Gott weiß ich will kein Engel seinquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als de klant zegt dat wanneer je iets voor ze doet je dan een engel bent....Moet je je dan zorgen gaan maken?
"dan moet je buddy maar waarnemen en probeer op zn minst een dag of 3 in te dienen"quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon die vraag terugleggen.
Die dagen indienen kunnen ze niet verplichten dus ja. Je kan ook voorstellen wat extra vrijdagen op te nemen na alle extra vrije feestdagen ofzo. Dan denk je mee en heb je er meer aan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"dan moet je buddy maar waarnemen en probeer op zn minst een dag of 3 in te dienen"
tevens: https://www.reddit.com/r/(...)resulted_in_us_both/;r
;r
Ja, dat kunnen ze dus blijkbaar wel (collega die in OR zit gevraagd). Maar goed, ik dien gewoon wat in en spreek af dat als het werk het niet toelaat, ik ze op een ander moment ga inzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dagen indienen kunnen ze niet verplichten dus ja. Je kan ook voorstellen wat extra vrijdagen op te nemen na alle extra vrije feestdagen ofzo. Dan denk je mee en heb je er meer aan.
Volgens mij van de week nog gehoord vanuit FNV dat ze opnemen niet kunnen verplichten. Maar goed als ze het zo spelen zou ik gewoon opnemen en dan kijken hoe ze het oplossen. Dan ook niet jouw probleem toch.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze dus blijkbaar wel (collega die in OR zit gevraagd). Maar goed, ik dien gewoon wat in en spreek af dat als het werk het niet toelaat, ik ze op een ander moment ga inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |