cherry en vanille dan, ik hou wel van smaakjesquote:
ik lust het wel, maar heb het niet in huis.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was vroeger helemaal gek op Cherry en Vanille![]()
Nu lust ik überhaupt geen Cola meer
Op een warme dag heb ik dan dus liever een blikje Fantaquote:Op donderdag 16 april 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lust het wel, maar heb het niet in huis.
op een warme dag af en toe 1 blikje.
dan nog liever spritequote:Op donderdag 16 april 2020 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een warme dag heb ik dan dus liever een blikje Fanta
Nah, Fantaquote:
wij hebben overduidelijk niet dezelfde baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got some money in my pocket, don’t remember where I got it
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:02 schreef Ruse het volgende:
eigenlijk vind ik alles wel lekkerIk hoor dit gelijk met zijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is ook al ruim 50quote:
quote:
uhuhquote:Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
zonder daar iets voor terug te krijgen
Proestquote:
Hele ware beeldenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb het op video gezien dus het bewijs is er.
Hij is mijn eindbaas hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je haar eindbaasbent is er vast niets aan de hand.
Nou ja, ik voelde een bultje waar het niet hoort. Dus ik mocht toch meteen langskomen.quote:
Oh oei. Duimen danquote:Op donderdag 16 april 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ik voelde een bultje waar het niet hoort. Dus ik mocht toch meteen langskomen.
Ja, is toch altijd spannend zoiets. Hopelijk niks aan de handquote:
Inderdaad. Gelukkig is het vaak niets ergs maar toch.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, is toch altijd spannend zoiets. Hopelijk niks aan de hand.
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ik voelde een bultje waar het niet hoort. Dus ik mocht toch meteen langskomen.
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 16 april 2020 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, is toch altijd spannend zoiets. Hopelijk niks aan de hand.
Of een biopt van de baarmoedermondquote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Liever een uitstrijkje dan een hysteroscopie.
Ja liever helemaal niks natuurlijk maar het blijft kut.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
I see what you did there.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja liever helemaal niks natuurlijk maar het blijft kut.
Ook gehad. Maar de hysteroscopie was erger. Af en toe nog nachtmerries. Serieus.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of een biopt van de baarmoedermond
ik ga dit niet googlenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook gehad. Maar de hysteroscopie was erger. Af en toe nog nachtmerries. Serieus.
Afhankelijk van de uitslag zou dat een kansrijke vervolgstap zijn dus ik bereid me voor op het ergste. Ook al eens behandelingen gehad voor iets anders waarbij ze cellen hebben weggebrand, dus ben helaas wel wat gewend.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mochten ze het willen inplannen dan raad ik je sterk aan om te kiezen voor minstens een roesje of onder narcose te gaan. Laat je niet overhalen om het alleen op een pijnstiller te doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afhankelijk van de uitslag zou dat een kansrijke vervolgstap zijn dus ik bereid me voor op het ergste. Ook al eens behandelingen gehad voor iets anders waarbij ze cellen hebben weggebrand, dus ben helaas wel wat gewend.
Geen ruggeprik?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mochten ze het willen inplannen dan raad ik je sterk aan om te kiezen voor minstens een roesje of onder narcose te gaan. Laat je niet overhalen om het alleen op een pijnstiller te doen.
Roesjesquote:Op donderdag 16 april 2020 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mochten ze het willen inplannen dan raad ik je sterk aan om te kiezen voor minstens een roesje of onder narcose te gaan. Laat je niet overhalen om het alleen op een pijnstiller te doen.
Thanksquote:Op donderdag 16 april 2020 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Narcose bij een stevige operatie ben ik ook een keer heel slecht van geweest. Roesjes nog nooit. Als niets mee wil krijgen van een kleune ingreep of onderzoek dan drukken ze er maar een roesje in hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 11:40 schreef Californium het volgende:
Narcose![]()
1 keer gehad voor blinde darm operatie... nog een halve dag ziek van geweest
Pics!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:44 schreef gcjoel het volgende:
Yes! mn fietskleren binnen
Nog best snel zo met corona uit GB.
Jaquote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe iPhone kopen of toch niet. Keuzes, keuzes.
Is je oude stuk dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe iPhone kopen of toch niet. Keuzes, keuzes.
https://www.apple.com/nl/iphone-se/quote:
SE is goed! Maar heb ik er 2 van versleten omdat ze niet waterproof zijn...quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.apple.com/nl/iphone-se/
Dit is nog wel te doen; hoef ik niet meer 2x per dag mijn telefoon op te laden.
Oh ja, dan kan je wel een nieuwe telefoon gaan halen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De batterij is zo goed als dood helaas.
Vertrouwen is goed, controle is beterquote:Op donderdag 16 april 2020 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
SE is goed! Maar heb ik er 2 van versleten omdat ze niet waterproof zijn...
Je weet dat je ook moet dealen met mij die af en toe aan je foon zit hè![]()
Controle?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
Brb, we kicken m even uit de Kutnijdgroepquote:Op donderdag 16 april 2020 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
SE is goed! Maar heb ik er 2 van versleten omdat ze niet waterproof zijn...
Je weet dat je ook moet dealen met mij die af en toe aan je foon zit hè![]()
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
Eenvoudig uitgeloktquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Brb, we kicken m even uit de Kutnijdgroep
Vreemd!quote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]lol
Ik gebruik m om andere muziek op te zetten etc. niet om z’n WA geschiedenis te lezen
I know!quote:
Zonder mijn vingerafdruk kom je toch niet zo ver.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]lol
Ik gebruik m om andere muziek op te zetten etc. niet om z’n WA geschiedenis te lezen
Die heeft ze al afgenomen toen je sliep.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder mijn vingerafdruk kom je toch niet zo ver.
Heb je daar niet dat tweede telefoonnummer voor?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet mijn geheime dubbelleven wel nog kunnen leven.
Ja jezus ik dacht dat die alleen voor mij was.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je daar niet dat tweede telefoonnummer voor?
Ssst.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je daar niet dat tweede telefoonnummer voor?
Zal je vinger eraf hakkenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder mijn vingerafdruk kom je toch niet zo ver.
Elke dag opnieuw weer blij met de FOK!tetten app anders.quote:
Frikadellen en pizza's zuipen je drankvoorraad niet op.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen vrienden nodig als je eten hebt
Wie dan welquote:Op donderdag 16 april 2020 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Frikadellen en pizza's zuipen je drankvoorraad niet op.
Nu komen ze met de hooivorken hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]lol
De leukste, beschikbare vent in de SC inpikken wordt uiteraard niet gewaardeerd door de kutnijders.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu komen ze met de hooivorken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |