Biden had als Vice-President niks te maken met de aanstelling van zijn zoon in Oekraïne?quote:Op zondag 26 april 2020 00:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is wel een goed idee om ontopic te blijven. Het ging hier over een beschuldiging van aanranding.
Om op je te reageren als je dit onderwerp toch opent: Biden had niks te maken met de aanstelling van zijn zoon al is het natuurlijk bekend dat rijkeluiskindjes makkelijk leuke posities krijgen, helaas.
Wat vind je van het feit dat Trump zijn kinderen voor allerhande baantjes gebruikt, waar zeker is dat hij dat bepaalt?
Wat vind je van het feit dat Trump zijn kinderen en een schoonzoon zelfs plaatst in overheidscommissies?
Dat geloof ik zeer zeker. Ik geloof dat een dergelijk bedrijf denkt dat het in huis halen van de zoon van de VP van de VS op zijn minst geen kwaad kan en mogelijk positief zou zijn.quote:Op zondag 26 april 2020 00:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Biden had als Vice-President niks te maken met de aanstelling van zijn zoon in Oekraïne?![]()
Dat geloof je toch zelf zeker niet?
Ik geloof zeer zeker dat de aanstellingen van familieleden door Trump zeker geen kwaad kan voor Trump en mogelijk positief kan zijn.quote:Op zondag 26 april 2020 01:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeer zeker. Ik geloof dat een dergelijk bedrijf denkt dat het in huis halen van de zoon van de VP van de VS op zijn minst geen kwaad kan en mogelijk positief zou zijn.
Ik zie dat je de echte aanstellingen van zijn familie door Trump negeert. Weet je zeker dat je hier neutraal opereert?
Wat een achterlijke gedachte dat het aanstellen van familieleden door Trump alleen maar positief kan zijn, waar een random bedrijf die de zoon van Biden aantstelt een schande zou zijn.quote:Op zondag 26 april 2020 01:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik geloof zeer zeker dat de aanstellingen van familieleden door Trump zeker geen kwaad kan voor Trump en mogelijk positief kan zijn.![]()
Laten we stoppen met het vingertje wijzen en laten we blij zijn dat we hier in NL niet dit soort kandidaten hebben.
Die politici met allerlei nevenbelangen zitten in Brussel.
Ik gebruikte alleen jouw redenatie.quote:Op zondag 26 april 2020 01:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat een achterlijke gedachte dat het aanstellen van familieleden door Trump alleen maar positief kan zijn, waar een random bedrijf die de zoon van Biden aantstelt een schande zou zijn.
Daarna zouden "we" moeten stoppen met vingerwijzen. Nee. Ik vind het nepotisme van Trump een schande naast zoveel van wat onder hem plaatsvind.
Ik ben wel blij met ons systeem, dat ben ik wel met je eens.
Dat deed je niet. Kun je dat reconstrueren?quote:
Ik ben niet boos over alles wat Trump doet, ik ben vooral boos over de achterlijkheid van zijn volgelingen die alles goedpraten.quote:Ik begrijp best jouw afkeer van Trump, maar om op alles boos te worden wat hij doet raakt je objectiviteit.
Net zoals alles de hemel in prijzen wat Obama deed, iemand nog aandacht in NL over het record aantal drone doden?
Maar laten we eerlijk zijn, een keuze tussen Trump en Hillary is een soort keuze tussen Bin Laden en Baghdadi. (bij wijze van)
Waaruit blijkt dat Hillary een competente bestuurder is?quote:Op zondag 26 april 2020 01:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat deed je niet. Kun je dat reconstrueren?
[..]
Ik ben niet boos over alles wat Trump doet, ik ben vooral boos over de achterlijkheid van zijn volgelingen die alles goedpraten.
Voor wat betreft drone doden... ook wat dit betreft doet Trump het slechter dan Obama.
En als we eerlijk zijn als de keuze is tussen Trump en Hillary, dan heb je de keuze tussen een volstrekte idioot, wat blijkt, en een competente bestuurder. Geen idee waarom je daar weer naar verwees.
Je eigen vooroordelen verhinderen je van het in discussie gaan met iemand die geïnformeerd is. Treurig.quote:Op zondag 26 april 2020 01:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Hillary een competente bestuurder is?![]()
![]()
Ik zie dat je behoorlijke vooroordelen hebt en dat is prima, maar dan ga ik niet meer in discussie.
Treurig is het om als argument Hillary een competente bestuurder te noemen.quote:Op zondag 26 april 2020 01:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je eigen vooroordelen verhinderen je van het in discussie gaan met iemand die geïnformeerd is. Treurig.
Kerel, jij steunt Trump als bestuurder. Moet iemand jouw inschattingsvermogen serieus nemen?quote:Op zondag 26 april 2020 01:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Treurig is het om als argument Hillary een competente bestuurder te noemen.
Agree to disagree.
Ik heb op beide kritiek.quote:Op zondag 26 april 2020 01:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kerel, jij steunt Trump als bestuurder. Moet iemand jouw inschattingsvermogen serieus nemen?
Dat Hillary niet in jail zit.quote:Op zondag 26 april 2020 01:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ook.Wat is jouw kritiek op Trump?
Ah, u wilt een fascistische staat. Je realiseert je dat de trump-clan zichzelf ook schuldig maken aan het hele email geneuzel?quote:
Whataboutism is geen sterk argument hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 01:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, u wilt een fascistische staat. Je realiseert je dat de trump-clan zichzelf ook schuldig maken aan het hele email geneuzel?
Ga je zelf ook nog wel positief reageren of is het nu alleen maar ontkennen van wat anderen inbrengen?quote:Op zondag 26 april 2020 01:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Whataboutism is geen sterk argument hoor.
Mijn kritiek/mening over Trump is dat hij te solistisch, impulsief, lomp/bot/direct is en vooral in zichzelf gelooft.quote:Op zondag 26 april 2020 01:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ga je zelf ook nog wel positief reageren of is het nu alleen maar ontkennen van wat anderen inbrengen?
Wat is jouw kritiek op Trump?
Verder is het geen whataboutism in dit geval, aangezien Clinton niet op het ticket staat, maar Trump wel.
Ja joh, waneer ontweek ik Biden? De hele discussie begon met dat het niet over Biden ging.quote:Op zondag 26 april 2020 01:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mijn kritiek/mening over Trump is dat hij te solistisch, impulsief, lomp/bot/direct is en vooral in zichzelf gelooft.
Maar dat neemt niet mijn kritiek op Biden of een Hilllary weg.
Jij reageerde bij elk argument met "En Trump dan?", maar dat is een beetje CNN niveau dat we in NL niet doen.
Nee, ze zag dat er een ander slachtoffer een boekje opendeed. Die werd compleet aangevallen door de democraten.. Dat zag deze mevrouw (zelf Democraat) en vond dat echt niet kunnen en kwam daarom precies nu naar buiten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je vindt 27 jaar wachten om dan met een ernstiger verhaal te komen niet verdacht?
Ik twijfel er niet aan of er iets gebeurd is maar het blijft vaag dat ze nu ineens met een ernstiger verhaal komt.
Daar kan je je na 27 jaar ook moeilijk tegen verdedigen.
In Amerika wordt een president gekozen die de meeste troep over de ander weet te vinden en bekend te maken. Het heeft verder niks met politieke visie, kennis, kunde of wat dan ook te maken.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klopt. Want de media is corrupt en politiek gekleurd.
En laten we eerlijk wezen. Al die "believe all women" democrats kijken nu gewoon netjes te andere kant op.
Het ging nooit om principes. Het was allemaal politiek.
Waarom deed dat andere slachtoffer nu pas een "boekje open"? Hoe oud was dat geval?quote:Op zondag 26 april 2020 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee, ze zag dat er een ander slachtoffer een boekje opendeed. Die werd compleet aangevallen door de democraten.. Dat zag deze mevrouw (zelf Democraat) en vond dat echt niet kunnen en kwam daarom precies nu naar buiten.
Dus van Reade is het een verklaarbaar moment in mijn ogen.
Mja, hij ontkent vooralsnog. Heel waarschijnlijk is dat niet, lijkt het.quote:Op zondag 26 april 2020 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Als dit waar blijkt te zijn, zou Biden mijns inziens uit de race moeten stappen.
De vrouwen die opeens in het nieuws komen met beschuldigen over seksueel geweld mbt kandidaatschap voor een belangrijke openbare functie, kunnen dat om meerdere redenen doen;quote:Op zondag 26 april 2020 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom deed dat andere slachtoffer nu pas een "boekje open"? Hoe oud was dat geval?
Het blijft opvallend dat mensen 10, 20, 30 jaar zwijgen en plots als er verkiezingen zijn ineens iets te melden hebben over de kandidaat.
Dit lijkt wel schering en inslag in de USA. Hier zie je het niet zo vaak, heb nog niemand over onze seksgod Rutte gehoord
Begrijp me niet verkeerd: ik vind Biden geen geschikte kandidaat, Trump ook niet.
De USA is politiek gezien failliet als dit hun beste kandidaten zijn.
Eerst oproepen om ontopic te blijvenquote:Op zondag 26 april 2020 00:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is wel een goed idee om ontopic te blijven. Het ging hier over een beschuldiging van aanranding.
Om op je te reageren als je dit onderwerp toch opent: Biden had niks te maken met de aanstelling van zijn zoon al is het natuurlijk bekend dat rijkeluiskindjes makkelijk leuke posities krijgen, helaas.
quote:Wat vind je van het feit dat Trump zijn kinderen voor allerhande baantjes gebruikt, waar zeker is dat hij dat bepaalt?
Wat vind je van het feit dat Trump zijn kinderen en een schoonzoon zelfs plaatst in overheidscommissies?
Bernie dan maarquote:Op zondag 26 april 2020 10:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, hij ontkent vooralsnog. Heel waarschijnlijk is dat niet, lijkt het.
Maar stel dat hij eruit stapt, wat dan? Zouden bv. Warren en/of Klobuchar hun campagne moeten doorstarten?
Het staat er bij he, dat aangezien hij het onderwerp opent ik erop reageer. Mag wat mij betreft weggehaald worden, want het is mi inderdaad offtopic. Ik zou het geen bashing noemen, maar gewoon een reality check.quote:Op zondag 26 april 2020 14:39 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Eerst oproepen om ontopic te blijven
en vervolgens Orange man bashing
[..]![]()
Maar de meeste Democraten zijn geen voorstander van hem, die willen in meerderheid liever iemand die Democraat is en kennelijk ook met een wat gematigder profiel.quote:Op zondag 26 april 2020 14:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bernie dan maar
Krijgen ze iig een goede zorgverzekering daar.
Hoe zie je dat voor je? Denk je nu werkelijk dat er een kritische journalist vragen gaat stellen over zijn verleden met Tara Reade? Op een aantal na doet de media zo hard mogelijk hun best om dit verhaal te begraven.quote:Op zondag 26 april 2020 15:29 schreef T-zooi het volgende:
Haha prachtig dit, 4 more years!
Nog mooier is het dat dit soort beschuldigingen Biden of welke democraat dan ook veel harder zullen raken dan ze Trump ooit deden.
Precies. Biden zal geen strobreed in de weg worden gelegd door de media. Ik zie het echt geen enkele rol spelen.quote:Op zondag 26 april 2020 15:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Denk je nu werkelijk dat er een kritische journalist vragen gaat stellen over zijn verleden met Tara Reade? Op een aantal na doet de media zo hard mogelijk hun best om dit verhaal te begraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |