quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
big oofquote:
Doe mij maar advocaat Enait.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
mocht ik ooit in problemen komen dan zou ik Roethof of Weski inhuren
gebeurd is foutquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:57 schreef maan_man het volgende:
Er is een fout gemaakt. Dat gebeurd altijd helaas. Dat zei ze echt.
2000 euro ??quote:
TOO OLD.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
En geef verkrachters een 18 jarige meid?
of jaar of 15quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
En geef verkrachters een 18 jarige meid?
nee joh , dat kost een modale advocaatquote:
Oh ja als zijn vader en zus ook advocaat zijn dan zal hij inderdaad wel 400 euro vragen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
400 of zo zijn vader en zus zijn ook advocaten
nee 2000 per uurquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja als zijn vader en zus ook advocaat zijn dan zal hij inderdaad wel 400 euro vragen.
Welk vrouwtje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vrouwtje weet hem prima in toom te houden.
God zei het al Lukas 21:11quote:
Jammer dat je dat wijf er altijd gratis bij krijgt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Knoops vind ik de aller aller aller beste advocaat.
Obama is dit ook overkomen, toen wilde hij boos weglopen.quote:
zouden die nog seks hebben met elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je dat wijf er altijd gratis bij krijgt.
Met voordelig uitgekamd haar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Rens Rens Rens.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
zouden die nog seks hebben met elkaar
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Obama is dit ook overkomen, toen wilde hij boos weglopen.
Nee dat was bij diezelfde deur.quote:
Oh dan heeft hij zeker ook nog een broer die advocaat is.quote:
Is zeker een goede advocaat, maar er is niet noodzakelijk een causaal verband tussen iemands kwaliteit en de aantal keren dat hij bij een tv-programma komt opdraven.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:05 schreef maan_man het volgende:
[..]
Is zeker een goede advocaat, maar er is niet noodzakelijk een causaal verband tussen iemand kwaliteit en de aantal keren dat hij bij een tv-programma komt opdraven.
Oh genot, volgde het vroeger wel vaak maar nu eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/runitoncepoker
$100/$200 heads-up PLO streamen
koekoekquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Maar als Jos dit doet is de wereld te klein.
TR ingediendquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:08 schreef Martinello het volgende:
Wanneer krijgt Trump een keer corona. Liefst een vrij zware variant.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:08 schreef Martinello het volgende:
De kans dat Biden hieraan sterft is veel groter.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:08 schreef Martinello het volgende:
Omdat de Democraten er een hoogbejaarde krankzinnige tegenover zetten. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas wint deze idioot straks de verkiezingen.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas wint deze idioot straks de verkiezingen.
Ach ja, het Amerikaanse volk heeft kennelijk behoefte aan twee hoogbejaarde krankzinnigen tegenover elkaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Omdat de Democraten er een hoogbejaarde krankzinnige tegenover zetten. Ongelofelijk.
Idd, die seniele Biden is geen partij voor Trump. Ongelooflijk dat ze geen fatsoenlijke kandidaat konden vinden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Omdat de Democraten er een hoogbejaarde krankzinnige tegenover zetten. Ongelofelijk.
Vier jaar geleden ook al.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, het Amerikaanse volk heeft kennelijk behoefte aan twee hoogbejaarde krankzinnigen tegenover elkaar.
Wat valt er aan zo'n president nog te controleren?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
De media moet blijven uitzenden, wat een onzin. Zij moeten controleren, niet gaan proberen te bepalen.
Kan jj jzien in deze minuut beeld?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Wat valt er aan zo'n president nog te controleren?
Zijn persconferentie is inhoudsloos, geen wezenlijke informatie, eerder campagne voeren.
Lol nee, Perkins zit op een boot, die loopt wat te geinen. Is een miljardair die de Galfonid challenge doetquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoort dat bellen met elkaar bij het concept
Biden kan er in ieder geval nog een goede, jeugdige running mate naast zetten. Bij Trump krijg je er Pence bij.quote:
Dat doet er echt niet toe, dan zou de media bepalen wie wel en geen podium krijgen, zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Wat valt er aan zo'n president nog te controleren?
Zijn persconferentie is inhoudsloos, geen wezenlijke informatie, eerder campagne voeren.
Is het zeker dat hij voor Pence gaat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Biden kan er in ieder geval nog een goede, jeugdige running mate naast zetten. Bij Trump krijg je er Pence bij.
Perkins ken ik wel, die kwam wel eens op tv. Ook in high stakes als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lol nee, Perkins zit op een boot, die loopt wat te geinen. Is een miljardair die de Galfonid challenge doet
Iedere dag een burgerquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Zwarte mensen zijn arm, leven ongezond en hebben geen zorgverzekering.
Eerste 2 uur belden ze niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Perkins ken ik wel, die kwam wel eens op tv. Ook in high stakes als ik me niet vergis.
Oh werkt dat niet zo? Volgens mij maken de media continu selecties in waar ze over rapporteren, wie ze interviewen, welke experts ze op laten draven en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat doet er echt niet toe, dan zou de media bepalen wie wel en geen podium krijgen, zo werkt het niet.
Ik hoop ook echt dat Biden het wordt. Ook al vind ik hem een idioot en heb ik er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Biden kan er in ieder geval nog een goede, jeugdige running mate naast zetten. Bij Trump krijg je er Pence bij.
You just had to follow the dam train, CJ.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Zwarte mensen zijn arm, leven ongezond en hebben geen zorgverzekering.
Yep, no talk to do the talk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:15 schreef Ronald het volgende:
Roethof lijkt me een gezellige man op verjaardagen
Bedankt voor de tip, ik ga dit volgen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerste 2 uur belden ze niet in ieder geval
https://www.runitonce.eu/galfond-challenge/quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga dit volgen.
Venividi zegt me echt niks.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.runitonce.eu/galfond-challenge/
Bernie is ook minstens 15 jaar te oud voor deze baan. Paar maanden geleden had hij nog een hartinfarct. Zijn tijd is voorbij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef Martinello het volgende:
Sanders, wat was dat toch mooi geweest. Maar ja.
Het zou vreemd zijn om je VP plots aan de kant te zetten. Dat is volgens mij vlak na WO2 voor het laatst gebeurt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:15 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij voor Pence gaat?
Major Pete gooide al snel de handdoek in de ring.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef PSVCL het volgende:
waarom hebben ze alleen maar bejaarde kandidaten in the usa
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef Martinello het volgende:
Sanders, wat was dat toch mooi geweest. Maar ja.
Wat een mietje..quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Major Pete gooide al snel de handdoek in de ring.
This is what we will be.quote:
Is al voorbij ook. Heeft Galfond gister gewonnen. Ze spelen iets van 4/5x per week. paar uur per keer.quote:
Alsof er ook maar één Amerikaanse kiezer wakker ligt van wat dooien in de zandbak die niet de Amerikaanse nationaliteit hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Wat een mietje..
Ah daar hebben we massamoordernaar obama ..raar dat die dronekiller wordt aanbeden
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef JanCees het volgende:
Pinochet zou sanders uit een helikopter gooien
Die hebben blijkbaar genoeg reputatie en/of slappe was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef PSVCL het volgende:
waarom hebben ze alleen maar bejaarde kandidaten in the usa
Nee..quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één Amerikaanse kiezer wakker ligt van wat dooien in de zandbak die niet de Amerikaanse nationaliteit hebben.
Nee oke. Maar volgens mij waren er geruchten over Haley als VP.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou vreemd zijn om je VP plots aan de kant te zetten. Dat is volgens mij vlak na WO2 voor het laatst gebeurt.
Wordt dat ook ergens op twitter aangekondigd? Was ook een 150/300 potje zag ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is al voorbij ook. Heeft Galfond gister gewonnen. Ze spelen iets van 4/5x per week. paar uur per keer.
Tja, geruchten zijn er altijd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee oke. Maar volgens mij waren er geruchten over Haley als VP.
Als je dat kanaal volgt op twitch en notfications aanzet, dan krijg je een berichtje op je telefoon (als je de twitch app hebt)quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt dat ook ergens op twitter aangekondigd? Was ook een 150/300 potje zag ik.
Top, thanks.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je dat kanaal volgt op twitch en notfications aanzet, dan krijg je een berichtje op je telefoon (als je de twitch app hebt)
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:22 schreef maan_man het volgende:
Hopelijk krijgt Giovanca bij de eerst volgende slechte vraag een rode kaart.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:25 schreef svann het volgende:
Die liep toch wel op kleine afstand langs klanten.
Das mien merk, boh.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
Bas gaat nog naar de opening van een envelop.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goeie grap van Gijpquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
@monkyyytwitter:HaagschCollege twitterde op woensdag 15-04-2020 om 12:38:25Gaat het Noord-Koreaanse regime de coronacrisis overleven? Dat hoor je eind deze week in K-Pod #S2E02!🇰🇵 Eerst nog even #S2E01 over Het Geheim van de Zuid-Koreaanse Corona-aanpak terugluisteren?🇰🇷 Check Spotify, iTunes of https://t.co/9g6cHxgbcu.
@koryoinleiden @annettevansoest https://t.co/hvkQ4L6V6L reageer retweet
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Zipportal het volgende:
@:monkyyytwitter:HaagschCollege twitterde op woensdag 15-04-2020 om 12:38:25Gaat het Noord-Koreaanse regime de coronacrisis overleven? Dat hoor je eind deze week in K-Pod #S2E02!🇰🇵 Eerst nog even #S2E01 over Het Geheim van de Zuid-Koreaanse Corona-aanpak terugluisteren?🇰🇷 Check Spotify, iTunes of https://t.co/9g6cHxgbcu.
@:koryoinleiden @:annettevansoest https://t.co/hvkQ4L6V6L reageer retweet
Ook nog altijd makeup meisjequote:Op woensdag 15 april 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
RTL betreurt het niet volledig naleven van coronamaatregelen bij Jinek
Low Rated Jinek houdt zich niet aan de regels.
Doosje schoensmeer en een oude sok?quote:
Zeker blind?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:29 schreef Martinello het volgende:
Was laatst toch ergens zo’n stokoude vrijgezelle boer die geilde op Carola. Bij Man Bijt Hond ofzo.
laten kennen dat je SBS6 kijktquote:Op woensdag 15 april 2020 22:29 schreef Martinello het volgende:
Was laatst toch ergens zo’n stokoude vrijgezelle boer die geilde op Carola. Bij Man Bijt Hond ofzo.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doosje schoensmeer en een oude sok?
Dat schaarste gedoe zal wel makkelijk gebruikt worden om het niet te hoeven doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:29 schreef maan_man het volgende:
Schaarste creëer je door alles naar China te brengen.
Ik heb dat uiteraard bij DWDD gezien (geloof ik)quote:
Lekker man.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:32 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo'n hoog, enthousiast juffenstemmetje
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Koning is onherkenbaar omdat hij niet in zijn swagger kledij uitgedost is.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef BobW het volgende:
Jeroentje Snel Klaas van Kruistum Klaas van Kruistum
doen ze in de kerk ookquote:Op woensdag 15 april 2020 22:34 schreef maan_man het volgende:
Die koning hing wel boven dat kind. Zonder de 1,5 meter in acht te nemen.
omdat het schrijnend is, extra aandachtquote:Op woensdag 15 april 2020 22:35 schreef matthijst het volgende:
Ik word ook dement denk ik.
Gisteren was er toch ook al gejank over dementen in verzorgingstehuis.
ik wacht op 3 bestellingen Rensquote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan China hè. Beter stopt iedereen hier met rotzooi te kopen via Aliexpress etc. Steun Europa en niet China.
Dit dus...stop met het kopen van die Action-meuk.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan China hè. Beter stopt iedereen hier met rotzooi te kopen via Aliexpress etc. Steun Europa en niet China.
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik koop mijn rommel gewoon op aliexpressquote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof al de andere meuk niet ook uit China komtquote:Op woensdag 15 april 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...stop met het aankopen van die Action-meuk.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |