quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
big oofquote:
Doe mij maar advocaat Enait.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
mocht ik ooit in problemen komen dan zou ik Roethof of Weski inhuren
gebeurd is foutquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:57 schreef maan_man het volgende:
Er is een fout gemaakt. Dat gebeurd altijd helaas. Dat zei ze echt.
2000 euro ??quote:
TOO OLD.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
En geef verkrachters een 18 jarige meid?
of jaar of 15quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
En geef verkrachters een 18 jarige meid?
nee joh , dat kost een modale advocaatquote:
Oh ja als zijn vader en zus ook advocaat zijn dan zal hij inderdaad wel 400 euro vragen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
400 of zo zijn vader en zus zijn ook advocaten
nee 2000 per uurquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja als zijn vader en zus ook advocaat zijn dan zal hij inderdaad wel 400 euro vragen.
Welk vrouwtje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vrouwtje weet hem prima in toom te houden.
God zei het al Lukas 21:11quote:
Jammer dat je dat wijf er altijd gratis bij krijgt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Knoops vind ik de aller aller aller beste advocaat.
Obama is dit ook overkomen, toen wilde hij boos weglopen.quote:
zouden die nog seks hebben met elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je dat wijf er altijd gratis bij krijgt.
Met voordelig uitgekamd haar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Rens Rens Rens.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
zouden die nog seks hebben met elkaar
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Obama is dit ook overkomen, toen wilde hij boos weglopen.
Nee dat was bij diezelfde deur.quote:
Oh dan heeft hij zeker ook nog een broer die advocaat is.quote:
Is zeker een goede advocaat, maar er is niet noodzakelijk een causaal verband tussen iemands kwaliteit en de aantal keren dat hij bij een tv-programma komt opdraven.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:05 schreef maan_man het volgende:
[..]
Is zeker een goede advocaat, maar er is niet noodzakelijk een causaal verband tussen iemand kwaliteit en de aantal keren dat hij bij een tv-programma komt opdraven.
Oh genot, volgde het vroeger wel vaak maar nu eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/runitoncepoker
$100/$200 heads-up PLO streamen
koekoekquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Maar als Jos dit doet is de wereld te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |