Nouja zegquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lompe Lama ahahahahahahahahahhaaaaaaa
Aiiii. Vervelend. Gelukkig alleen beurs hopelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal manquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef 00wildchild het volgende:
Oh. En ook in het nieuws; I have mastered the Woah.Voel me echt precies 29 nog steeds.
the what now?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef 00wildchild het volgende:
Oh. En ook in het nieuws; I have mastered the Woah.Voel me echt precies 29 nog steeds.
Jammer weerquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De echt goeie verhalen hou ik voor mezelf. Die kunnen we hier niet handelen.
Je notes hebben een week vertragingquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Lol ok dan ik heb weer een. Corona forum ban te pakken volgens mij![]()
Verder geen bericht dus zal mijn notes maar eens nakijken of daar nog wat boeiends in staat
Oja dat ook nog. Ok dan weet ik dus niet precies waarom ik nu een ban heb.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je notes hebben een week vertraging
Hou je waffel daar gewoon over en post normaal meequote:Op dinsdag 14 april 2020 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oja dat ook nog. Ok dan weet ik dus niet precies waarom ik nu een ban heb.
Topics waren al dicht dus wss door het restje in FB heb ik de mods bang gemaakt dat ik weer een nieuw topic zou openen. Omg haha totale controle here we go.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:46 schreef kree het volgende:
Maargoed ok, laat gaan. Dan post ik wel niet in corona.
Haha doe mij is ff een DM met waarom ik nu die ban daar weer heb. Zie het als een zelfreflectie en leermomentje dan iigquote:
Als ik dan maar geen "ja-maar" krijg ipv ok.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Haha doe mij is ff een DM met waarom ik nu die ban daar weer heb. Zie het als een zelfreflectie en leermomentje dan iig
Okquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen "ja-maar" krijg ipv ok.
Niks mis met @murp hoorquote:
Hoe moet ik haar dan noemenquote:
Ik voel me nog steeds user hoor. Ik kan alleen maar wat meer dingen.. Wt meer leuke dingen en wat meer minder leuke dingen.quote:
quote:
Ja vriendquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:12 schreef Solotovski het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met sonos?
Tja nouja vraag me af is het wel leuk om te doen enzo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds user hoor. Ik kan alleen maar wat meer dingen.. Wt meer leuke dingen en wat meer minder leuke dingen.
Srs? Ben van plan de beam en de sub te kopen, heb je daar ervaring mee?quote:
Dan dan weer niet. Maar is een mooi systeem man. Ook goed geluid. Zou ff testen in de winkel. Kan ook zijn dat je juist liever surround hebtquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Srs? Ben van plan de beam en de sub te kopen, heb je daar ervaring mee?
Is aan te vullen met meerdere sonos play 1.0quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan dan weer niet. Maar is een mooi systeem man. Ook goed geluid. Zou ff testen in de winkel. Kan ook zijn dat je juist liever surround hebt
Wat zijn de leuke dingen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds user hoor. Ik kan alleen maar wat meer dingen.. Wt meer leuke dingen en wat meer minder leuke dingen.
Jij bent tenminste gewoon jezelf geblevenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef murp het volgende:
[..]
Denk niet dat er snel mods geband worden. Wel users die denken dat ze mod zijn, dat dan weer welquote:
Lolquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat er snel mods geband worden. Wel users die denken dat ze mod zijn, dat dan weer wel
Waarom heb je een gif van Ronaldo die een inktvis probeert te eten?quote:
Misschien is het een metafoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je een gif van Ronaldo die een inktvis probeert te eten?
Als je de linkschen nou beetje steunt morgen in het debat hoef je straks paar maandjes geen huur te betalenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie ik krijg geen bonus dit jaar :s
Zo dit zou zo heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de linkschen nou beetje steunt morgen in het debat hoef je straks paar maandjes geen huur te betalen
Het gaat om geen huurverhoging he. Betalen zul jequote:Op dinsdag 14 april 2020 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de linkschen nou beetje steunt morgen in het debat hoef je straks paar maandjes geen huur te betalen
Anders ik welquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo dit zou zo heerlijk zijn.
Heb hier echt behoefte aan. Tenminste, mocht dit voor iedereen gelden ipv alleen voor de minima.
Het wetsvoorstel wel. Maar nemen ze geen genoegen meequote:Op dinsdag 14 april 2020 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat om geen huurverhoging he. Betalen zul je
Geen huur betalen gaat echt nooit gebeurenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wetsvoorstel wel. Maar nemen ze geen genoegen mee
Lijkt mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen huur betalen gaat echt nooit gebeuren
Probleem is nu inderdaad dat er weinig geld is. Ik zie wel dat veel kleine bedrijfjes langzaam open gaan. Terrasjes die nu koffie to go aanbieden bijvoorbeeld. Of de slijter waar je aan de deur komt en hij het uit de winkel pakt. Beetje verliezen beperken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ik welMaar denk niet dat ze het er doorheen krijgen. Dat kan toch haast niet financieel gezien
Mensen hun oude account terug vinden. Hulp bieden waar nodig. Contact met users en mods.. mailtjes beantwoorden...quote:
Misschien iets zuurderquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent tenminste gewoon jezelf gebleven
Het gehele werk lijkt me ook best wel tof moet ik zeggen. Sowieso omdat je bijdraagt aan zo'n grote community, het zou mij alleen beetje tegenstaan dat er zoveel werk in gaat zitten voor zo weinig waardering/vrijwilligquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:11 schreef murp het volgende:
[..]
Mensen hun oude account terug vinden. Hulp bieden waar nodig. Contact met users en mods.. mailtjes beantwoorden...
Jij hebt goed salaris als leraar dus kan gewoonquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probleem is nu inderdaad dat er weinig geld is. Ik zie wel dat veel kleine bedrijfjes langzaam open gaan. Terrasjes die nu koffie to go aanbieden bijvoorbeeld. Of de slijter waar je aan de deur komt en hij het uit de winkel pakt. Beetje verliezen beperken.
Maar waar het geld vandaan moet komen is wel even een raadsel. Een voorlopige stop op de huurverhoging zou ook al heerlijk zijn. Ik krijg waarschijnlijk vies dikke huurverhoging.
Je krijgt wel een gratis abonnementquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gehele werk lijkt me ook best wel tof moet ik zeggen. Sowieso omdat je bijdraagt aan zo'n grote community, het zou mij alleen beetje tegenstaan dat er zoveel werk in gaat zitten voor zo weinig waardering/vrijwillig
Lol.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
Jij hebt goed salaris als leraar dus kan gewoon
Ik vind die waardering juist geweldig. Vooral vanuit de userbasequote:Op dinsdag 14 april 2020 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gehele werk lijkt me ook best wel tof moet ik zeggen. Sowieso omdat je bijdraagt aan zo'n grote community, het zou mij alleen beetje tegenstaan dat er zoveel werk in gaat zitten voor zo weinig waardering/vrijwillig
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind die waardering juist geweldig. Vooral vanuit de userbase
Vind de toename aan bezorg en afleverdiensten op THuisbezorgd en shizzle wel erg tegenvallen trouwens. Je zou toch verwachten dat iedereen linea recta zich daar op zou aanmelden als ze geen eters meer krijgen. Alles beter dan niks tochquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probleem is nu inderdaad dat er weinig geld is. Ik zie wel dat veel kleine bedrijfjes langzaam open gaan. Terrasjes die nu koffie to go aanbieden bijvoorbeeld. Of de slijter waar je aan de deur komt en hij het uit de winkel pakt. Beetje verliezen beperken.
Maar waar het geld vandaan moet komen is wel even een raadsel. Een voorlopige stop op de huurverhoging zou ook al heerlijk zijn. Ik krijg waarschijnlijk vies dikke huurverhoging.
Docent middelbare school verdient prima voor dat half jaar werk per jaarquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
2 hooggeleide mensen, en beiden een beroepssector gekozen waar er onderbetaald wordt. Nouja, dan maar kinderen opvoeden die niet materieel verwend zijn.
Niet eens gemerkt dat je 2 weg wasquote:
Fokkie, heb je morgen tijd om mee te koken in CUL?quote:
Hoe kom je er toch op?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, heb je morgen tijd om mee te koken in CUL?
Men gaat veganistisch koken. Ik heb gekozen voor een Indiase linzensoep.
Nein, moet morgen werken en ik ga morgen geen boodschappen meer doen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door die commissies heb je kans dat veel restaurants geld toeleggen. Zeker voor restaurant dat geen eigen bezorgers heeft. All in kost het je dan 30% van de omzetquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de toename aan bezorg en afleverdiensten op THuisbezorgd en shizzle wel erg tegenvallen trouwens. Je zou toch verwachten dat iedereen linea recta zich daar op zou aanmelden als ze geen eters meer krijgen. Alles beter dan niks toch
Ja gestoord natuurlijk. Maar anders kost het je 100 procent van je omzet als je geen steun krijgt van overheid.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door die commissies heb je kans dat veel restaurants geld toeleggen. Zeker voor restaurant dat geen eigen bezorgers heeft. All in kost het je dan 30% van de omzet
Nouja, als ik zie dat vakkenvullers 14 euro per uur willen verdienen, mag ik wel hoger in de boom gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Docent middelbare school verdient prima voor dat half jaar werk per jaar
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aiiii. Vervelend. Gelukkig alleen beurs hopelijk.
Heeft je tafel het overleefd?Oh vergeten te reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het maar tafel gaat terug (want poot staat krom enz) dus krijg toch een andere.Your beauty never ever scared me.
Yes vegan ik kom ookquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik daar een recept van vond.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch op?
Indiase linzensoep
https://www.reddit.com/r/(...)oup_with_all_frozen/quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nein, moet morgen werken en ik ga morgen geen boodschappen meer doen.
Maar dat klinkt wel lekker.
Ga ik zeker even opslaan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik daar een recept van vond.
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)oup_with_all_frozen/
Voor als je het een andere keer wilt maken.
Jij hebt geen essentieel beroep natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als ik zie dat vakkenvullers 14 euro per uur willen verdienen, mag ik wel hoger in de boom gaan zitten.
Zijn allemaal dingen die ik al in huis heb, dus eitje voor mij.quote:
Ja, moet gewoon alles kopenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn allemaal dingen die ik al in huis heb, dus eitje voor mij.
Maar kan me voorstellen dat niet iedereen de kruiden, kokosmelk of linzen in huis heeft.
Heb je iets van een Turk of een Pool in de buurt? Voor de kruiden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moet gewoon alles kopenmaar dat is wel lekker om keer in het weekend te doen
Jazeker. Welke kruiden gingen er allemaal in? Garam masala zag ik zo even snel voorbij komenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je iets van een Turk of een Pool in de buurt? Voor de kruiden.
IF you don't have the listed spices you can use ~1.5 tsp of ground cumin or garam masala.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Welke kruiden gingen er allemaal in? Garam masala zag ik zo even snel voorbij komen
Denk dat die zaden kopen beetje zonde is inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IF you don't have the listed spices you can use ~1.5 tsp of ground cumin or garam masala.
Gemalen komijn en garam masala. Kun je kopen, zijn dingen die je vaak kunt gebruiken in de Indiase keuken, of de Indische, of de Arabische.
Toast 1/2 tsp whole cumin seeds, 1/2 tsp whole coriander seeds, and 2 tsp mustard seeds in the oil until they begin to pop.
Of je kunt de zaden kopen en deze roosteren. Zie niet staan dat je ze moet vermalen daarna, moet vaak wel. Even kijken.
Zaden gebruik je minder vaak, maar het roosteren en het daarna malen geeft wel meer smaak aan je eten. Maar met weinig ruimte, geld en mogelijkheden om het te gebruiken, zou ik het niet doen.
IK WIL TAARTquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie wil gevulde geroosterde paprika???
Ik hou niet zo van paprika.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie wil gevulde geroosterde paprika???
Terechte klacht.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Paprika, olijven en champignons zijn mensonterend smerig
Ja, maar dan moet het echt in de blender.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel ik wel paprika klein gesneden nog wel eet.
Nee joh gewoon kleine blokjes. Ik heb beetje trauma aan paprika door mijn pa want als hij het ergens doorheen gooit dan zijn het meteen echt van die enorme hompen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet het echt in de blender.
Maar dat vind ik bij vrijwel geen enkele groente lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh gewoon kleine blokjes. Ik heb beetje trauma aan paprika door mijn pa want als hij het ergens doorheen gooit dan zijn het meteen echt van die enorme hompen.![]()
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat vind ik bij vrijwel geen enkele groente lekker.
Ook die grove stukken ui, blurgh,
Je merkt ook gewoon METEEN als een gerecht champignons heeftquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar olijven en champignons krijg ik echt niet door mijn strot.
Ja nasty.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je merkt ook gewoon METEEN als een gerecht champignons heeft
Echt horror inderdaad
Liever tomaatjes dan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
Rauwe rode paprika is wel lekker om te snoepen
Had hem gezien, ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
CUL / Win het boek Easy Vegan @:kaneelstokje @:SimonedeBeauvoir
Eensquote:
Lekker voor jequote:Op dinsdag 14 april 2020 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie ik krijg geen bonus dit jaar :s
Is leukquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je een gif van Ronaldo die een inktvis probeert te eten?
Niet geklikt.quote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem nou pizza funghi, dat is toch genieten man!
Dat er nou 1 verdwaalde mini champignon ergens is blijven hangen a la. Maar dan denk je: Laat ik eens pizza eten, en dan koop/bestel/maak je een pizza waar alleen maar champignons op zitten. Dan ben je echt niet goed bij je paasei hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem nou pizza funghi, dat is toch genieten man!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er nou 1 verdwaalde mini champignon ergens is blijven hangen a la. Maar dan denk je: Laat ik eens pizza eten, en dan koop/bestel/maak je een pizza waar alleen maar champignons op zitten. Dan ben je echt niet goed bij je paasei hoor.
Je bovenlip ruikt naar schimmelkaasquote:
Etto liep mij gister lekker te maken dat hij taart voor me zou kopen dus nu ben ik een beetje boos op hemquote:
Dat is niet lief.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto liep mij gister lekker te maken dat hij taart voor me zou kopen dus nu ben ik een beetje boos op hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |