Nouja zegquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lompe Lama ahahahahahahahahahhaaaaaaa
Aiiii. Vervelend. Gelukkig alleen beurs hopelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal manquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef 00wildchild het volgende:
Oh. En ook in het nieuws; I have mastered the Woah.Voel me echt precies 29 nog steeds.
the what now?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef 00wildchild het volgende:
Oh. En ook in het nieuws; I have mastered the Woah.Voel me echt precies 29 nog steeds.
Jammer weerquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De echt goeie verhalen hou ik voor mezelf. Die kunnen we hier niet handelen.
Je notes hebben een week vertragingquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Lol ok dan ik heb weer een. Corona forum ban te pakken volgens mij![]()
Verder geen bericht dus zal mijn notes maar eens nakijken of daar nog wat boeiends in staat
Oja dat ook nog. Ok dan weet ik dus niet precies waarom ik nu een ban heb.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je notes hebben een week vertraging
Hou je waffel daar gewoon over en post normaal meequote:Op dinsdag 14 april 2020 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oja dat ook nog. Ok dan weet ik dus niet precies waarom ik nu een ban heb.
Topics waren al dicht dus wss door het restje in FB heb ik de mods bang gemaakt dat ik weer een nieuw topic zou openen. Omg haha totale controle here we go.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:46 schreef kree het volgende:
Maargoed ok, laat gaan. Dan post ik wel niet in corona.
Haha doe mij is ff een DM met waarom ik nu die ban daar weer heb. Zie het als een zelfreflectie en leermomentje dan iigquote:
Als ik dan maar geen "ja-maar" krijg ipv ok.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Haha doe mij is ff een DM met waarom ik nu die ban daar weer heb. Zie het als een zelfreflectie en leermomentje dan iig
Okquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen "ja-maar" krijg ipv ok.
Niks mis met @murp hoorquote:
Hoe moet ik haar dan noemenquote:
Ik voel me nog steeds user hoor. Ik kan alleen maar wat meer dingen.. Wt meer leuke dingen en wat meer minder leuke dingen.quote:
quote:
Ja vriendquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:12 schreef Solotovski het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met sonos?
Tja nouja vraag me af is het wel leuk om te doen enzo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds user hoor. Ik kan alleen maar wat meer dingen.. Wt meer leuke dingen en wat meer minder leuke dingen.
Srs? Ben van plan de beam en de sub te kopen, heb je daar ervaring mee?quote:
Dan dan weer niet. Maar is een mooi systeem man. Ook goed geluid. Zou ff testen in de winkel. Kan ook zijn dat je juist liever surround hebtquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Srs? Ben van plan de beam en de sub te kopen, heb je daar ervaring mee?
Is aan te vullen met meerdere sonos play 1.0quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan dan weer niet. Maar is een mooi systeem man. Ook goed geluid. Zou ff testen in de winkel. Kan ook zijn dat je juist liever surround hebt
Wat zijn de leuke dingen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds user hoor. Ik kan alleen maar wat meer dingen.. Wt meer leuke dingen en wat meer minder leuke dingen.
Jij bent tenminste gewoon jezelf geblevenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef murp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |