Zonder content heeft dit topic net zoveel bestaansrecht als een kroeg in Coronatijden.quote:
Nee, dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of gewoon mensen 5 euro per maand laten betalen om je streams te mogen volgenGraag of niet
En welke garanties geeft zo'n abonnement?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of gewoon mensen 5 euro per maand laten betalen om je streams te mogen volgenGraag of niet
Geen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:46 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En welke garanties geeft zo'n abonnement?
Dan hou je alleen stalkers en zieke figuren over. Gezonde mensen haken direct af als ze een dergelijk verdienmodel zien.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bij zo'n klein kut kanaal als dat van mij wel. Maar genoeg YouTubers die een Patreon hebben met "Exclusive content" 8-Bit Guy heeft 2000 patreons. Goedkoopste is 1 dollar en dan krijg je updates per maand over dingen die hij doet en een exclusieve video p/m.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hou je alleen stalkers en zieke figuren over. Gezonde mensen haken direct af als ze een dergelijk verdienmodel zien.
Klopt die volg ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Bij zo'n klein kut kanaal als dat van mij wel. Maar genoeg YouTubers die een Patreon hebben met "Exclusive content" 8-Bit Guy heeft 2000 patreons. Goedkoopste is 1 dollar en dan krijg je updates per maand over dingen die hij doet en een exclusieve video p/m.
Duurste is 20 dollar en dan krijg je een 5 minuut durend 1 op 1 gesprek met hem als bedankje.
Heb je een goed punt, hij doet af en toe iets uploaden, maar dat wat hij upload steekt goed in elkaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt die volg ik ook.
Verschil tussen jou en hem is natuurlijk wel dat hij daadwerkelijk iets te melden heeft en zijn normale content ook al heel goed is.
Hij heeft ook een concrete doelgroep (tech)nerds. Wel jammer dat je niet meer vlogt want (live)muziek en ouwehoeren is echt een leuk concept waarmee je zeker nog kunt groeien. Volgens mij zijn er ook maar weinig Nederlandse kanalen die dat zo doen, dus dat maakt je uniek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb je een goed punt, hij doet af en toe iets uploaden, maar dat wat hij upload steekt goed in elkaar.
Ik zie het puur als iets voor de leuk, en dat zie je ook duidelijkHet is simpel ge-edit, goedkoop in elkaar geflanst, en er is 0 scripting.
Groot gelijk, geef die trollen geen kans.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat klopt. En ik wil het ook wel weer gaan oppikken hoor. Maar hou het eerst even i.i.g nog een paar dagen rustig.
Er is mij verteld om het 1 week te laten rusten, dat is nu voorbij ongeveer.. Dus ergens wil ik wel streamen, maar het gaat niet meer zoals de vorige keer. Gezicht komt niet meer in beeld, microfoon staat uit, en dan nog rust er een hele grote M I S S C H I E N op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Groot gelijk, geef die trollen geen kans.
Kun je in een livestream iets van een delay instellen? Zodat de stream laten we zeggen 5 seconden ofzo achter loopt? Op het moment dat iemand dan weer wat probeert heb je nog tijd om de stream te stoppen.
Zonde dat delay niet kan. Ben benieuwd hoe het gaat worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er is mij verteld om het 1 week te laten rusten, dat is nu voorbij ongeveer.. Dus ergens wil ik wel streamen, maar het gaat niet meer zoals de vorige keer. Gezicht komt niet meer in beeld, microfoon staat uit, en dan nog rust er een hele grote M I S S C H I E N op.
Vertraging kan niet. had ik al naar gekeken
Like duhquote:
Bradge had een week streamverbod opgelegd gekregen van de politie, vertelde hij. Die zit er volgens hem nu op drie dagen na op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Gisteren was je nog zeker 2/3 maanden niet ging streamen.
En een dag later toch weer wel!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Bradge had een week streamverbod opgelegd gekregen van de politie, vertelde hij. Die zit er volgens hem nu op drie dagen na op.
hu wat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Bradge had een week streamverbod opgelegd gekregen van de politie, vertelde hij. Die zit er volgens hem nu op drie dagen na op.
Eén of andere grapjurk had zijn buurvrouw opgebeld met de mededeling dat er bij Bradge een pakketje lag en of ze die kwam ophalen. Toen heeft hij de politie gebeld, die daarmee als oplossing kwamen. Andere Maatregelen die getroffen worden zijn geen gezicht meer op camera en de microfoon zoveel mogelijk uit.quote:
Welke moeite?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef Fok-it het volgende:
Je zou jezelf zoveel moeite en problemen willen aandoen voor zo'n karige groep kijkers. Drie man en een paardenkop
In de tijd van de politiecel te Loosdrecht was zijn oplossing voor ongein op zijn huisadres om dan maar te streamen vanuit de auto, dus wat dat betreft is hij inderdaad verstandiger geworden. Qua vasthouden aan beloftes echter is Brad gewoon nog steeds good old Brad.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Gisteren was je nog zeker 2/3 maanden niet ging streamen.
En een dag later toch weer wel!
Politie gezeik. Bezorgdiensten belasten omdat je zo nodig je adres moet doorgeven. Lijkt me dat je daar zelf ook niet bepaald positieve energie van krijgtquote:
Ik sluit de fantoom agent hier niet uitquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de tijd van de politiecel te Loosdrecht was zijn oplossing voor ongein op zijn huisadres om dan maar te streamen vanuit de auto, dus wat dat betreft is hij inderdaad verstandiger geworden. Qua vasthouden aan beloftes echter is Brad gewoon nog steeds good old Brad.
@Nikonloverquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:52 schreef ZwangerPetro het volgende:
Waar is @:Nikonlover gebleven? Vorige week wekte alles wat Bradge deed nog een bijna ziekelijk enthousiasme bij hem op en nu is het opeens niet meer de moeite waard?
Ga je kip met diepvriesbroccoli maken?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef herverwijderd het volgende:
Achtbaantje weer hoor. Ga zo koken, zal de stream erbij aanzetten 😂
Met zoveel kilo zullen wel meer dingen niet goed voelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Stream is alweer voorbij. Voelt niet goed
Hi-fucking-larisch.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met zoveel kilo zullen wel meer dingen niet goed voelen.
Oh ja sorry dat ik de olifant (haha) in de kamer niet negeer.quote:
Jij had natuurlijk gehoopt op een lekkere vent, om zodoende aan je trekken (haha) te komen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat ik de olifant (haha) in de kamer niet negeer.
Nee, heb nasi gemaakt. Ik ben niet zo'n keukenprins als Bretsj.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je kip met diepvriesbroccoli maken?
weet je wie ook een lekkere trek heeft?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk gehoopt op een lekkere vent, om zodoende aan je trekken (haha) te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wispelturig kereltjequote:
Even een poos op zwart. Mijn andere kanaal is ook voorlopig even geen activiteit meer. Het gezeik van afgelopen week is eigenlijk net pas even keihard binenngekomen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heb je nou weer alle video's wegggehaald?
Tot morgenquote:
Hou je taai!quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Even een poos op zwart. Mijn andere kanaal is ook voorlopig even geen activiteit meer. Het gezeik van afgelopen week is eigenlijk net pas even keihard binenngekomen.
Ik ga ook even tijdelijk op offline
Heb je ook nog mentaal gehandicapte prostituees die views en posts moeten genereren of moeten we het met Braddie doen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of reageer normaal, of blijf weg.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook nog mentaal gehandicapte prostituees die views en posts moeten genereren of moeten we het met Braddie doen?
Met je debiele PI.
Het was weer een gedenkwaardig seizoen. Tot de volgende.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:32 schreef Rectum het volgende:
Weer een volledige Bradley Experience. Tot snel.
[img]imgur.com/a/GzgDPqc[/img]quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas ik stop ermee
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder content heeft dit topic net zoveel bestaansrecht als een kroeg in Coronatijden
Dat komt aardig in de buurt van de gemiddelde levensduur van een Bradge-kanaalquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef B300 het volgende:
Braad komop gast, ik was net 3 dagen gesubbed.
Deze?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:52 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Heeft deze iteratie in ieder geval wat aan tijdloos beeldmateriaal opgeleverd?
De woordenwisseling met de voorbijganger, boodschappengate en pinpasgate (is er eigenlijk nog duidelijk geworden of en hoeveel hij door het skimmen is kwijtgeraakt?) zoals plaatsvonden tijdens deze cyclus, zullen aan de geschiedschrijving worden toegevoegd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:52 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Heeft deze iteratie in ieder geval wat aan tijdloos beeldmateriaal opgeleverd?
Ah bah, klinkt als een klassiek gevalletje van herbeleving. Komt vaak voor na een traumatische ervaring. Hou je taai en neem je tijd makker!quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Even een poos op zwart. Mijn andere kanaal is ook voorlopig even geen activiteit meer. Het gezeik van afgelopen week is eigenlijk net pas even keihard binenngekomen.
En je zal sterker terugkomen dan ooitquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Niet alleen sterkerquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En je zal sterker terugkomen dan ooit!
Wat gebeurde daar danquote:
Hij blijft goud manquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
RIP![]()
NEVER FORGET![]()
ALWAYS REMEMER 14/04/2020![]()
Als je het niets vindt, blijf je toch gewoon uit dit topic? Lijkt me best logisch.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook nog mentaal gehandicapte prostituees die views en posts moeten genereren of moeten we het met Braddie doen?
Met je debiele PI.
Wederom een traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
RIP![]()
NEVER FORGET![]()
ALWAYS REMEMER 14/04/2020![]()
Tsja. Geen medelijdenquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:34 schreef diadakan het volgende:
Potverdikkie je zal maar net een dikke donatie hebben gedaan in ruil voor content...
Is dat Braad?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:32 schreef Elan het volgende:
Yamaha Tyros 3
¤ 1.000,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
Live drives, piepende bandjes, 160 km/u rijden, optrekken in z'n vijf, zonder benzine vallen na voor 5 euro getankt te hebben... De Polo heeft in zijn korte en voortijdig beeindigde leven bij Braad een hoop te verduren gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stream? Hij zou toch niet meer live gaan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Je klonk op de stream zojuist ook een beetje als een AI.
Tot spoedig ... !
Het zou toch niet verzonnen zijn 🤔quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:35 schreef Welvaert het volgende:
Ja ik vond dit seizoen wat tegenvallend.. Het verhaal/probleem van die hele stalker kwam ook niet lekker naar voren..
Nee en pinpas-gate ook niet. Maar wat een WW-stuggels hebben we weer meegemaakt...quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:35 schreef Welvaert het volgende:
Ja ik vond dit seizoen wat tegenvallend.. Het verhaal/probleem van die hele stalker kwam ook niet lekker naar voren..
Het meest spraakmakende detail vond ik nog dat hij in een stream zei dat er een aantal dagen terug iemand aan zijn deur is geweest die een kaart had gepost waar op stond dat hij niet naar de politie moest (scheen een blanco brief te zijn geweest). Dat vond ik echt een hele opmerkelijke daad..quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee en pinpas-gate ook niet. Maar wat een WW-stuggels hebben we weer meegemaakt...
Toch zijn er nog genoeg ciffhangers om een volgend seizoen te rechtvaardigen;quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:35 schreef Welvaert het volgende:
Heb ik dat weer gemist.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:44 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Het meest spraakmakende detail vond ik nog dat hij in een stream zei dat er een aantal dagen terug iemand aan zijn deur is geweest die een kaart had gepost waar op stond dat hij niet naar de politie moest (scheen een blanco brief te zijn geweest). Dat vond ik echt een hele opmerkelijke daad..
Pinpas kan telefonisch niet meer geblokkeerd wordenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het zou toch niet verzonnen zijn 🤔
En waarom is de liefde tussen @Nikonlover en Bradge plotseling bekoeld?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toch zijn er nog genoeg ciffhangers om een volgend seizoen te rechtvaardigen;
- mag het keyboard blijven?
- komt de Focus door de apk?
- houdt de stalker het voor gezien?
- ontbloeit er een innige liefde tussen gluurmeisje en de braad?
Welke liefde?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:50 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
En waarom is de liefde tussen @:Nikonlover en Bradge plotseling bekoeld?
T was tot een paar dagen ook leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Jouw overdreven enthousiasme over alles wat Bradge deed, tot een paar dagen geleden.
Bradflixquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:48 schreef ZwangerPetro het volgende:
We misten ook wat terugkerende personages uit de vorige seizoenen, zoals Adriaan en Petjesmeneer. Hopelijk zien we ze in het volgende seizoen weer terug.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef Welvaert het volgende:
Ja stel je voor dat hij over een paar weken/maanden radiostilte uit het niets een comeback maakt in de vorm van een duo-vlog met Petjesmeneer.... Mensen mogen dromen..
Er komt in Juni weer wat content aan, even een beetje radiostilte op BradgeTVquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:14 schreef Welvaert het volgende:
Ja stel je voor dat hij over een paar weken/maanden radiostilte uit het niets een comeback maakt in de vorm van een duo-vlog met Petjesmeneer.... Mensen mogen dromen..
Lekker je eigen tempo aanhouden en je eigen content droppenquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er komt in Juni weer wat content aan, even een beetje radiostilte op BradgeTV
Bradge is echt de koning van telkens stoppen op je hoogtepunt, om vervolgens de achterban compleet hooked en in spanning achter te laten al wachtende op vervolgquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat ga je tot die tijd doen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Brad is de regisseur van zijn eigen serie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:21 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Bradge is echt de koning van telkens stoppen op je hoogtepunt, om vervolgens de achterban compleet hooked en in spanning achter te laten al wachtende op vervolg
Waarschijnlijk nieuwe storylines uitwerken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat ga je tot die tijd doen dan?
Bradge is onze eigen Anthony Hopkinsquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:24 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nieuwe storylines uitwerken.
Wat is die mongool man. 100% van de idiotie van Bradge maar 0% van de charmequote:
Is dit je stalker die op jouw account is ingelogd weer?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit soort beloftes houden meestal geen standquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCsjyg1RmoEVLYg3eMwnl1OAquote:Op woensdag 15 april 2020 00:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Petjesmeneer was toch wel (tijdelijk) een structureel onderdeel van het programma van BradgeTV in het verleden. Ik meen dat in 2016 Petjesmeneer zelfs kortstondig een eigen kanaal had, maar dat ging al snel ter ziele.
Dat is Petjesmeneer niet hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 07:31 schreef Sheffield het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCsjyg1RmoEVLYg3eMwnl1OA
Ga je in de tussentijd nog wat TikTok-filmpjes maken?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij is tijdelijk offline geweest wat hij beweerde.quote:
?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:56 schreef ZwangerPetro het volgende:
terwijl op yt te zien is dat hij ermee stopt omdat er al 5 minuten niemand reageert in de chat.
Tot vanavond!quote:Op woensdag 15 april 2020 10:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nou nee, het streamen voelt zéker op BradgeTV nog niet goed. Dat er mensen wel/niet reageren interesseert mij niet veel. Filmpjes staan weer online omdat ik het onzin vindt om filmpjes op privé te zetten omdat ik zelf een pauze wil. Die filmpjes blijven staan.
Ook is het hele "Juni" wat ik aankaartte misschien niet zo slim om te doen zoals saparcykablyatkurwa of hoe hij ook heet () aangaf. Dus jullie zien wel weer wanneer ik terug ben.
Door weken of zelfs maanden geen content te verzorgen verneuk je je positie in het algoritme van YouTube behoorlijk. Hopelijk realiseer je je dat.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nou nee, het streamen voelt zéker op BradgeTV nog niet goed. Dat er mensen wel/niet reageren interesseert mij niet veel. Filmpjes staan weer online omdat ik het onzin vindt om filmpjes op privé te zetten omdat ik zelf een pauze wil. Die filmpjes blijven staan.
Ook is het hele "Juni" wat ik aankaartte misschien niet zo slim om te doen zoals saparcykablyatkurwa of hoe hij ook heet () aangaf. Dus jullie zien wel weer wanneer ik terug ben.
Dat klopt. Maar even een poosje niet uploaden of streamen helpt wel. Daarbij heb ik nog een ander kanaal waar ik weliswaar óók niet op stream maar wel gewoon af en toe content knal.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Door weken of zelfs maanden geen content te verzorgen verneuk je je positie in het algoritme van YouTube behoorlijk. Hopelijk realiseer je je dat.
Er is een reden dat succesvolle kanalen in een vaste frequentie, bijvoorbeeld wekelijks of dagelijks uploaden en niet steeds een interval hebben.
Jij bent in dit topic de boeman die met slechte opmerkingen toch een doel dient. Het constant neersabelen van het moraal zodat er een dag komt dat BradgeTV opstaat en herleeft, beter als ooit te voren. Hoewel iedereen je hier als rapalje ziet, als een echte Judas, is je werk alhier simpelweg een noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:45 schreef Solotovski het volgende:
Fijn om te zien dat je echt stappen maakt
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij bent in dit topic de boeman die met slechte opmerkingen toch een doel dient. Het constant neersabelen van het moraal zodat er een dag komt dat BradgeTV opstaat en herleeft, beter als ooit te voren. Hoewel iedereen je hier als rapalje ziet, als een echte Judas, is je werk alhier simpelweg een noodzakelijk kwaad.
Miemiemiemiequote:Op woensdag 15 april 2020 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij bent in dit topic de boeman die met slechte opmerkingen toch een doel dient. Het constant neersabelen van het moraal zodat er een dag komt dat BradgeTV opstaat en herleeft, beter als ooit te voren. Hoewel iedereen je hier als rapalje ziet, als een echte Judas, is je werk alhier simpelweg een noodzakelijk kwaad.
Live!quote:Op woensdag 15 april 2020 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
Die zit vanavond weer vrolijk te streamen
Of niet, inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
Die zit vanavond weer vrolijk te streamen
Petjesmeneer is een goeie toevoeging aan de vlog moet ik zeggen. Gouden duo.quote:
Groei bereik je alleen met consistentie. Ook voor potentiële sponsors prijs je jezelf uit de markt door elke keer zo labiel te reageren en bijvoorbeeld video's te verwijderen en weer terug te zetten op je kanaal.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar even een poosje niet uploaden of streamen helpt wel. Daarbij heb ik nog een ander kanaal waar ik weliswaar óók niet op stream maar wel gewoon af en toe content knal.
Misschien kun jij de manager van Braad worden?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Groei bereik je alleen met consistentie. Ook voor potentiële sponsors prijs je jezelf uit de markt door elke keer zo labiel te reageren en bijvoorbeeld video's te verwijderen en weer terug te zetten op je kanaal.
Die is niet te managen, maar tips kunnen geen kwaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:50 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Misschien kun jij de manager van Braad worden?
Daar heb je het al, nadenkenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is niet te managen, maar tips kunnen geen kwaad.
Hij had al makkelijk op 10k volgers kunnen zitten als hij niet elke keer zo debiel deed. Vanaf 10k kan het hard gaan met de groei van een kanaal, maar dan moet je wel nadenken wat je doet.
Daar heb je gelijk in. Ze zeggen dat van 0 naar 1000 Abonnees sowieso langer duurt dan van 1000 naar 10k.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is niet te managen, maar tips kunnen geen kwaad.
Hij had al makkelijk op 10k volgers kunnen zitten als hij niet elke keer zo debiel deed. Vanaf 10k kan het hard gaan met de groei van een kanaal, maar dan moet je wel nadenken wat je doet.
Zo'n Enzo Knol is ook echt geen intelligente jongen die alles doordenkt hoor.quote:
De meeste grote livestreamers hebben dat echt niet hoor. Die hebben hele harde regels en laten iedereen bannen die kritiek levert.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Enzo Knol is ook echt geen intelligente jongen die alles doordenkt hoor.
Maar je moet wel bepaalde basisprincipes in acht nemen als je iets wilt opbouwen. Waarbij regel 1 is dat je respect moet hebben voor je kanaal en kijkers. En vooral voor YouTube met zijn soms infantiele regels.
Daarom heeft ie 2 miljoen subs jaquote:Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je moet wel bepaalde basisprincipes in acht nemen als je iets wilt opbouwen. Waarbij regel 1 is dat je respect moet hebben voor je kanaal en kijkers. En vooral voor YouTube met zijn soms infantiele regels.
Hij heeft 2 miljoen subs omdat hij er als eerste bij was, niet omdat hij geniaal is.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daarom heeft ie 2 miljoen subs ja
Doe gewoon waar je goed in bent en plezier uit haalt, (live) muziek maken en tussendoor ouwehoeren met de chat over van alles en nog wat lijkt je op een natuurlijke manier erg goed af te gaan. Ga niks forceren of je in situaties laten brengen waarin kwaadwillenden misbruik kan maken van je kwetsbaarheid.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ze zeggen dat van 0 naar 1000 Abonnees sowieso langer duurt dan van 1000 naar 10k.
Ik ga sowieso de komende tijd niets uploaden of streamen op BradgeTV. Zodra dat wel gebeurt zijn jullie de eerste die een link ontvangen natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:56 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ook opvallend dat hij hier aangaf dat hij de stream van gisteravond stopte omdat het 'niet goed voelde', terwijl op yt te zien is dat hij ermee stopt omdat er al 5 minuten niemand reageert in de chat. Laatste woorden: "tot de volgende keer".
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft 2 miljoen subs omdat hij er als eerste bij was, niet omdat hij geniaal is.
Genoeg mensen die precies hetzelfde doen maar het moeten doen met enkele duizenden of zelfs honderden volgers.
Iedereen vist tegenwoordig in die vijver van games streamen.
Voor zover mij bekend zijn er weinig mensen op YouTube die live keyboard spelen én ouwehoeren met een chat.
Het probleem is hier dat het mij iets té natuurlijk af gaat en daardoor te snel iedereen maar zie als een vriend en helaas het probleem heb wat oversharing heet. Ik wacht nog even met het streamen, en ik zal vast over een week of zo het streamen wel weer gaan oppikken. Maar ik moet bij mezelf even wat dingen nagaan, wat wil ik wel, wat wil ik niet. Even wat dingetjes goed nalopen i.v.m het aanpakken ervan etc.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe gewoon waar je goed in bent en plezier uit haalt, (live) muziek maken en tussendoor ouwehoeren met de chat over van alles en nog wat lijkt je op een natuurlijke manier erg goed af te gaan. Ga niks forceren of je in situaties laten brengen waarin kwaadwillenden misbruik kan maken van je kwetsbaarheid.
Nuchter bezien zit er in theorie ook al zat potentie in je keyboardkanaal. Spelen op instrumenten, babbelen over vers geintroduceerde of juist vintage keyboards, kopen/verkopen van keyboards (misschien zelfs opknappen ervan?), voor de hand liggende mogelijkheden qua sponsoring en samenwerking, etc. Als je daar consistent mee doorgaat en uitbouwt kan dat best wat worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ze zeggen dat van 0 naar 1000 Abonnees sowieso langer duurt dan van 1000 naar 10k.
Ik ga sowieso de komende tijd niets uploaden of streamen op BradgeTV. Zodra dat wel gebeurt zijn jullie de eerste die een link ontvangen natuurlijk.
Klopt. Dat ga ik ook weer helemaal oppikken bij de 1000 abonnees. Dat ligt nu ook even stil qua streamen, content upload ik daar wel op, maar dat is alleen even gepingel op het moment.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nuchter bezien zit er in theorie ook al zat potentie in je keyboardkanaal. Spelen op instrumenten, babbelen over vers geintroduceerde of juist vintage keyboards, kopen/verkopen van keyboards (misschien zelfs opknappen ervan?), voor de hand liggende mogelijkheden qua sponsoring en samenwerking, etc. Als je daar consistent mee doorgaat en uitbouwt kan dat best wat worden.
Dus je bent al 11 jaar bezig met video’s verwijderen? Wat een passie!quote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn eerste video's waarin ik keyboard speelde waren opgenomen op 640x480, audio van de webcam, toch hadden die regelmatig 100k+ views. Niet omdat het goed was, maar omdat ik in 2009 een van de eerste was. Oh man, had ik dat kanaal nu nog maar, koekoek
Passie voor de delete knopquote:Op woensdag 15 april 2020 13:24 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dus je bent al 11 jaar bezig met video’s verwijderen? Wat een passie!
Nou ja als je vlogt over wat je doet in je leven, of dat nou koken, boodschappen doen is enz dan geef je al dingen prijs over je leven.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het probleem is hier dat het mij iets té natuurlijk af gaat en daardoor te snel iedereen maar zie als een vriend en helaas het probleem heb wat oversharing heet. Ik wacht nog even met het streamen, en ik zal vast over een week of zo het streamen wel weer gaan oppikken. Maar ik moet bij mezelf even wat dingen nagaan, wat wil ik wel, wat wil ik niet. Even wat dingetjes goed nalopen i.v.m het aanpakken ervan etc.
Ik wil namelijk niet meer iets over mezelf prijsgeven zoals ik dat helaas hiervoor wel deed, maar ik wil ook niet constant mensen hoeven bannen die dingen roepen die mij niet aanstaan dan is't net de SS. En ik ben vrij slecht in het dealen met trolls het "Loslaten" van commentaar en over comments heen lezen.. Dus even pas op de plaats, dingen overdenken, en dan kom ik wel weer terug. Haal er namelijk als dat getroll wegblijft d.m.v bestellingen en mensen die gebeld worden etc echt wel plezier uit en voldoening, het is alleen zonde dat er mensen zijn die het verpesten.
Dat is tot op zekere hoogte waar. Alleen het probleem wat ik bedoel is meer dat ik niet echt een filter heb en vaak mijn mond voorbij praat en dan pas achteraf denk FUCK.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja als je vlogt over wat je doet in je leven, of dat nou koken, boodschappen doen is enz dan geef je al dingen prijs over je leven.
Het hoort er gewoon bij. Net als trolls.
Het ene kanaal is Engels en is muziek gericht. Het andere kanaal is Nederlands en is vooral gericht op "mij" die een mening geeft, gaat koken of iets anders doen wat niet in de noemer muziek valt.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:25 schreef Elan het volgende:
Je moet wel kijken of je in het Nederlands of Engels verder wil.
Je kunt als het goed is bij je eigenschappen/instellingen zien waar je kijkers vandaan komen demografisch gezien.
Ik ga sowieso niets meer doen in mijn eigen straat, Bij kookvlogs of andere vlogs ga ik ook proberen zo veel mogelijk de ramen te vermijden of doe ik de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Denk dat autoreviews - niet in je eigen straat - een goede gulden middenweg is. Of vlogs waarbij je door dorpscentra loopt en bezienswaardigheden aanstipt. Beetje zoals eerdere vlogs en desnoods net zoals toendertijd midden in de nacht.
En het live-publiek dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Bij vlogs ga ik ook proberen zo veel mogelijk de ramen te vermijden of doe ik de gordijnen dicht.
Dat is een goede vraag. Ik vind de aandacht die het genereert als het positief is prima en haal daar oprecht positieve energie uit en zélfs als het negatief is dan probeer ik daar nog iets positiefs van te maken, mensen klikken toch, vinden het tóch interessant genoeg.. Dat ze daarna zeiken zegt meer over hen dan over mij.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:39 schreef Durmada het volgende:
Maar als je niet om kan gaan met trollen en haat, is een YouTube-carrière dan überhaupt wel wat voor je? Iemand die zich vrijwillig toont op internet en zich openstelt, zal niet louter positieve reacties pakken, dat is een feit.
True hoor, kijk naar Jenna Marbles ofzo, die heeft jaren en jaren en jaren consistent 2 keer per week geupload en leeft nu een relatief luizenleventje van haar youtubemoney. Maar zit wel tien jaar uploaden achter.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Had ze geen snellere modem kunnen kopen?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
True hoor, kijk naar Jenna Marbles ofzo, die heeft jaren en jaren en jaren consistent 2 keer per week geupload en leeft nu een relatief luizenleventje van haar youtubemoney. Maar zit wel tien jaar uploaden achter.
Maak voor jezelf anders een policy. Jij bent de baas.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ik vind de aandacht die het genereert als het positief is prima en haal daar oprecht positieve energie uit en zélfs als het negatief is dan probeer ik daar nog iets positiefs van te maken, mensen klikken toch, vinden het tóch interessant genoeg.. Dat ze daarna zeiken zegt meer over hen dan over mij.
Maar mijn probleem is niet zo zeer de trolls, want als er iemand in mijn chat komt met een vraag over mijn overgewicht ja eh ik ben nou eenmaal veel te dik, boeiend. Maar meer als iemand echt heel persoonlijk wordt onder een video of in de stream, dan blijft dat af en toe wel plakken.
Ik wil het toch wel in eigen beheer blijven doen zolang het kan, als het écht onoverzichtelijk word komt er wel een mod. Maar het hele idee dat er iemand is die voor jou gaat beslissen wat je wel/niet wil? Met andere woorden, dat er alleen maar aanbidders en ja knikkers overblijven? Dat zint mij niet hoe vervelend die trolls ook zijn, zolang ze het een beetje binnen de perken houden hoort het er bij. Kan denk ik ook wel leuke situaties opleveren in de stream als ik het goed aanpak.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak voor jezelf anders een policy. Jij bent de baas.
Gaan mensen te ver flikker je ze er direct uit. Je kunt ook een moderator aanstellen voor het vuile werk, net als Ad.
Hij heeft wel een punt hoe groter je kanaal destemeer trollen. Ontkom je niet aan.
Je kunt er zelf voor kiezen om dat anders te doen hè, maar in principe bepaal jij het modbeleid en niet andersom.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik wil het toch wel in eigen beheer blijven doen zolang het kan, als het écht onoverzichtelijk word komt er wel een mod. Maar het hele idee dat er iemand is die voor jou gaat beslissen wat je wel/niet wil? Met andere woorden, dat er alleen maar aanbidders en ja knikkers overblijven? Dat zint mij niet hoe vervelend die trolls ook zijn, zolang ze het een beetje binnen de perken houden hoort het er bij. Kan denk ik ook wel leuke situaties opleveren in de stream als ik het goed aanpak.
Neem inderdaad als voorbeeld nou even Ad. Die man heeft amper 3 kijkers in z'n stream, en er praten er misschien gedurende de hele 24 uur dat 'ie streamt 5 in de chat. Waarom? Omdat hij mods heeft die voor hem bepalen wat er wel/niet oke is, en aangezien zij zoiets hebben van "KONING HEERSCHER AD LOOIJ III" wordt er niets door gelaten. En iedereen die bij wijze van zijn naam spelt zonder hoofdletter krijgt al een ban.
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Had ze geen snellere modem kunnen kopen?
Dat is letterlijk het motto van zo'n beetje elk YouTube-kanaal.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Een mod zoals Ad? Nee.. Ik wil het toch wel in eigen beheer blijven doen zolang het kan, als het écht onoverzichtelijk word komt er wel een mod. Maar het hele idee dat er iemand is die voor jou gaat beslissen wat je wel/niet wil? Met andere woorden, dat er alleen maar aanbidders en ja knikkers overblijven? Dat zint mij niet.
Neem inderdaad als voorbeeld nou even Ad. Die man heeft amper 3 kijkers in z'n stream, en er praten er misschien gedurende de hele 24 uur dat 'ie streamt 5 in de chat. Waarom? Omdat hij mods heeft die voor hem bepalen wat er wel/niet oke is, en aangezien zij zoiets hebben van "KONING HEERSCHER AD LOOIJ III" wordt er niets door gelaten. En iedereen die bij wijze van zijn naam spelt zonder hoofdletter krijgt al een ban.
Misschien moet je om te beginnen eens stoppen met verantwoording af te leggen aan jan en alleman? Je legt veel te veel uit wat je van plan bent of waarom. Als het dan vervolgens toch anders uitpakt heeft men daar weer wat over te zeiken. Op zo'n manier komt alles wat je doet onder een vergrootglas te liggen, want sommige willen maar wat graag dat het weer mislukt. Het pleit voor je dat je hierdoor niet op eieren gaat lopen. Maar gewoon een heel stuk minder verantwoording afleggen (dus bepaalde personen minder 'macht' geven) zou imho je leven een heel stuk plezanter kunnen maken. Je bent zelf vrij om je leven in te richten. Je hoeft niemand te vertellen wat je beweegredenen of je plannen zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ik vind de aandacht die het genereert als het positief is prima en haal daar oprecht positieve energie uit en zélfs als het negatief is dan probeer ik daar nog iets positiefs van te maken, mensen klikken toch, vinden het tóch interessant genoeg.. Dat ze daarna zeiken zegt meer over hen dan over mij.
Maar mijn probleem is niet zo zeer de trolls, want als er iemand in mijn chat komt met een vraag over mijn overgewicht ja eh ik ben nou eenmaal veel te dik, boeiend. Maar meer als iemand echt heel persoonlijk wordt onder een video of in de stream, dan blijft dat af en toe wel plakken.
Deze post komt op de stapel met goede adviezen die Brad in de wind heeft geslagen.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:00 schreef Koral het volgende:
[..]
Misschien moet je om te beginnen eens stoppen met verantwoording af te leggen aan jan en alleman? Je legt veel te veel uit wat je van plan bent of waarom. Als het dan vervolgens toch anders uitpakt heeft men daar weer wat over te zeiken. Op zo'n manier komt alles wat je doet onder een vergrootglas te liggen, want sommige willen maar wat graag dat het weer mislukt. Het pleit voor je dat je hierdoor niet op eieren gaat lopen. Maar gewoon een heel stuk minder verantwoording afleggen (dus bepaalde personen minder 'macht' geven) zou imho je leven een heel stuk plezanter kunnen maken. Je bent zelf vrij om je leven in te richten. Je hoeft niemand te vertellen wat je beweegredenen of je plannen zijn.
Do before you speak, not speak before you do! Succes en oprecht het beste toegewenst.
Wanneer kom jij op de stapel te liggen met mensen die niet meer in deze reeks post?quote:Op woensdag 15 april 2020 14:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Deze post komt op de stapel met goede adviezen die Brad in de wind heeft geslagen.
(L) -> (U)quote:Op woensdag 15 april 2020 14:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wanneer kom jij op de stapel te liggen met mensen die niet meer in deze reeks post?
Is toch gewoon zo? Dingen van die strekking zijn al 100x gepost. Kon het alleen in adviesvorm zo gauw niet terugvinden, maar wel dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wanneer kom jij op de stapel te liggen met mensen die niet meer in deze reeks post?
En bij Moira weet ik zeker dat als ze zoiets in je topic zegt ze dat ook minstens 10x heeft geprobeerd te adviseren aan jou persoonlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Bijv. wanneer hij hele boekwerken met 'verantwoording' aflegt terwijl hij beter gewoon helemaal niets zou kunnen reageren.
gooi een speer in zijn nek!!quote:Op woensdag 15 april 2020 14:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een punt? Wat een pisvlek ben je dat iemand een heel betoog voor je schrijft en je dat klakkeloos negeert? En ja. Alleen 'Goeie tip' valt daar ook onderquote:Op woensdag 15 april 2020 14:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als trouwe kijker heb ik daar gewoon recht op kikkerquote:Op woensdag 15 april 2020 14:00 schreef Koral het volgende:
[..]
Misschien moet je om te beginnen eens stoppen met verantwoording af te leggen aan jan en alleman? Je legt veel te veel uit wat je van plan bent of waarom. Als het dan vervolgens toch anders uitpakt heeft men daar weer wat over te zeiken. Op zo'n manier komt alles wat je doet onder een vergrootglas te liggen, want sommige willen maar wat graag dat het weer mislukt. Het pleit voor je dat je hierdoor niet op eieren gaat lopen. Maar gewoon een heel stuk minder verantwoording afleggen (dus bepaalde personen minder 'macht' geven) zou imho je leven een heel stuk plezanter kunnen maken. Je bent zelf vrij om je leven in te richten. Je hoeft niemand te vertellen wat je beweegredenen of je plannen zijn.
Do before you speak, not speak before you do! Succes en oprecht het beste toegewenst.
Kom vechten danquote:Op woensdag 15 april 2020 15:51 schreef Leonos het volgende:
Kwam hier voor de rel, geen rel![]()
Tot morgen!
Wow gebeurt dat nog steeds.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:15 schreef praadje het volgende:
Kun je niet bij Thuisbezorgd doorgeven dat onbetaalde bestellingen niet geleverd moeten worden?
Ja toch? Volgens mij vorige keer toen hij vis kreeg kwam er toch eerst iemand anders aan de deur?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wow gebeurt dat nog steeds.![]()
Mensen moeten echt een fucking leven zoeken...
Er was een Chinees met Wasabi kennelijk. Maar dat mocht Bradge dan weer wel houden.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens mij vorige keer toen hij vis kreeg kwam er toch eerst iemand anders aan de deur?
Jeetje en die mensen ook helemaal lastigvallenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens mij vorige keer toen hij vis kreeg kwam er toch eerst iemand anders aan de deur?
Mijn 7jarige vertelde vanmiddag dat hij ook Joetjoebber wil worden. Maar niet zoals die meneer op mem haar computer.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:05 schreef junkiexp het volgende:
De chat loopt ook steeds over van trollen die dan vragen die net op het randje zijn.
Die vragen van ''@:thebradge, ik ga thuisbezorgd bestellen weet jij nog iets lekkers wat ik kan bestellen?''
Zulke mensen lopen gewoon te trollen en ik hoop dat Braddie dat ziet, die moet je gewoon gelijk bannen.
Verder is het wel moeilijk om nieuwe subs te krijgen, wat Bradge doet met relatief slechte kwaliteit van camerawerk doet half youtube maar dan 10x beter, niet vervelend bedoelt maar het is wel de realiteit.
Keyboard met livechat is wel niche en je ziet ook aan het aantal subs dat dit wel interessant is voor mensen.
Dat gezegd hebbende vind ik de persoonijke vlogs toch wel erg leuk, dus ga vooral zo door en heb schijt aan meningen van anderen.
En let op beetje op je privacy, het is allemaal erg makkelijk op te zoeken
Ok leukquote:Op woensdag 15 april 2020 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Mijn 7jarige vertelde vanmiddag dat hij ook Joetjoebber wil worden. Maar niet zoals die meneer op mem haar computer.
En dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan je daar geen aangifte van doen of zo?
dan komt de popo langs die kunnen echt wel achterhalen wie daar achter zitquote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan komt de popo langs die kunnen echt wel achterhalen wie daar achter zit
Is dit serieus?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:37 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga ook eens weer een vlog maken. Moet me alleen verdiepen in de muziek om mn bek niet op tv te zetten.
Desalniettemin, laat die braadbaas lekker. Misschien is de man een persoonlijkheid en dat ie afwisseld, maar ik lurk al langer mee en moet zeggen dat ie zich fier houdt, met alle negatieve feedback die hij krijgt.
Dat the Braadster ietwat wispelturig is etcetera, okay. Laat die boy. Braadster, vanuit jouw kant ook een beetje kalmanus en geen beloftes doen, zet ook geen zoden aan de dijk.
Er wordt al nauwelijks wat met identiteitsfraude gedaan bij de politie laat staan wat thuisbezorgd-bestellingenquote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
Ik zou gewoon live streamen met een praatje en muziek en gewoon in beeld. En afmelden bij Thuisbezorgd. Mafklappers hou je toch, kijk maar bij Ad.
Laat je pleziertje niet afnemen door een gekkie (of gekkies).
Ik denk dat hij liever over zijn keyboard schijt dan dat hij zich laat blokkeren bij Thuisbezorgd.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
Ik zou gewoon live streamen met een praatje en muziek en gewoon in beeld. En afmelden bij Thuisbezorgd. Mafklappers hou je toch, kijk maar bij Ad.
Laat je pleziertje niet afnemen door een gekkie (of gekkies).
Jawel, je kan gewoon je adres laten blacklisten. Het probleem is enkel dat ze dan ook gratis vreten niet meer doorsturen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..
Nou ja, als dat niet kan dan is dat jammer voor hun. Daar heb jij niets mee te maken. Gewoon beleefd zeggen dat je niets besteld hebt. Houdoe en bedankt. Geen drukte over maken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..
Zie, dan kan het dus wel. En als iemand eten wil bestellen en betalen doet hij dat maar via het restaurant zelf. Maar dat moet je eigenlijk niet willen want dan heeft diegene die je gratis eten wil laten bezorgen je adres. Dus laat je dat geld op je Paypal storten en bestel je zelf. Opgelost.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jawel, je kan gewoon je adres laten blacklisten. Het probleem is enkel dat ze dan ook gratis vreten niet meer doorsturen.
Jaweheeeeel ze gaan die mensen helemaal de moeder neukenquote:
donequote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wellicht wil iemand een website in elkaar knutselen met daarop een klok die aangeeft wanneer de laatste livestream van Braadslee was.
why the hell not linkquote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wellicht wil iemand een website in elkaar knutselen met daarop een klok die aangeeft wanneer de laatste livestream van Braadslee was.
zeg gedraag je eens fatsoenlijk vuile gladjakkerquote:Op woensdag 15 april 2020 20:45 schreef Sander166 het volgende:
Oh My Fucking God. TheBradge is terug en zo te lezen ook weer gestopt![]()
![]()
Ik krijg flashbacks naar 2018
En 2017
En 2016
En 2015/2014 met de rijbewijstopics hier op FOK! Herinner me dat hij ook op Autoweek actief was en daar precies hetzelfde gebeurde als hier, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenVolgens mij waren al zijn topics op slot gegooid en werd hij daar geband.
Herinner me ook nog dat hij zijn kanaal ging promoten op Flitsforum. En ook daar liep het compleet uit de hand, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenGewoon precies hetzelfde wat je op FOK! had gebeurde daar ook.
![]()
Jammer om te zien dat hij na al die jaren nog steeds geen vooruitgang heeft geboekt in zijn leven. Nog steeds heel veel overgewicht, geen werk, geen moeite gedaan om een opleiding te volgen etc. Je bent maar 1x in je leven jong he Braddie? Dit is wel de fase dat je stappen moet maken in je leven, want hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt.
Nou nou, wat heeft hij gehad? 1.5 hitje?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rick Astley is een buitengewoon goede artiest
En ook met deze post doet hij weer helemaal nietsquote:Op woensdag 15 april 2020 20:45 schreef Sander166 het volgende:
Oh My Fucking God. TheBradge is terug en zo te lezen ook weer gestopt![]()
![]()
Ik krijg flashbacks naar 2018
En 2017
En 2016
En 2015/2014 met de rijbewijstopics hier op FOK! Herinner me dat hij ook op Autoweek actief was en daar precies hetzelfde gebeurde als hier, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenVolgens mij waren al zijn topics op slot gegooid en werd hij daar geband.
Herinner me ook nog dat hij zijn kanaal ging promoten op Flitsforum. En ook daar liep het compleet uit de hand, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenGewoon precies hetzelfde wat je op FOK! had gebeurde daar ook.
![]()
Jammer om te zien dat hij na al die jaren nog steeds geen vooruitgang heeft geboekt in zijn leven. Nog steeds heel veel overgewicht, geen werk, geen moeite gedaan om een opleiding te volgen etc. Je bent maar 1x in je leven jong he Braddie? Dit is wel de fase dat je stappen moet maken in je leven, want hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt.
3.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou nou, wat heeft hij gehad? 1.5 hitje?
Jawel, zie #243quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En ook met deze post doet hij weer helemaal niets
Jezelf streetsmart noemen maar niet per etmaal een dozijn lullen naar binnen werkenquote:
Pics van memmen.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Mijn 7jarige vertelde vanmiddag dat hij ook Joetjoebber wil worden. Maar niet zoals die meneer op mem haar computer.
Daarom heb ik 2 kanalen. Omdat er mensen zijn die niet gek worden van keyboardgepingel. Sterker nog er zijn mensen in mijn livestreams op BradgeTV die het keyboardspel ook wel konden waarderen. De vlogs vind ik zelf erg leuk om te maken, en het streamen nog leuker.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef Welvaert het volgende:
Als BradgeTV een gigantisch hoog heilig boontjes-gehalte krijgt zonder persoonlijke en diverse videos haakt 90% van je following direct af. Oprecht maat, enkelen zijn geinteresseerd in je keyboard videos maar de grote meerderheid haakt na 3 keer een Slagharen of een Bassie & Adriaan - deuntje gewoon af. Het absolute leeuwendeel geniet van alle sappige sensatie in de zin van updates over een stalker, co-vlogs met een Petjesmeneer of dat je weer eens in de kofferbak van een Twingo kruipt. Als dat soort elementen gaan ontbreken omdat je je door het geringste al gek laat maken wacht er niet anders dan dat je kanaal in de absolute vergetelheid gaat geraken.
Dit is wel echt een ding jaquote:Op donderdag 16 april 2020 00:37 schreef Fushia2 het volgende:
Braddie, dit is je grootste probleem. Je straalt geen zelfzekerheid uit zoals je net aangaf en hierop zullen nog meer onzekere kneusjes je proberen te pakken.
En je gewicht is ook bullshit. Ik ken zat dikzakken waarmee amper tot nooit mee wordt gespot.
Je bent een goede kerel, maar je kan mensen online niet zo makkelijk vertrouwen en dit doe je toch.
Hoe komen zoveel mensen aan je adres??
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daarom heb ik 2 kanalen. Omdat er mensen zijn die niet gek worden van keyboardgepingel. Sterker nog er zijn mensen in mijn livestreams op BradgeTV die het keyboardspel ook wel konden waarderen. De vlogs vind ik zelf erg leuk om te maken, en het streamen nog leuker.
Ik doe de dingen zoals ik dat doe, mensen staat dat vaak niet aan, ik ben schijt onzeker over zo'n beetje alles wat ik doe, wat resultaat in het feit dat ik mij veel te veel dingen aantrek van mensen die ik mij niet zou moeten aantrekken.
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef Welvaert het volgende:
Als BradgeTV een gigantisch hoog heilig boontjes-gehalte krijgt zonder persoonlijke en diverse videos haakt 90% van je following direct af. Oprecht maat, enkelen zijn geinteresseerd in je keyboard videos maar de grote meerderheid haakt na 3 keer een Slagharen of een Bassie & Adriaan - deuntje gewoon af. Het absolute leeuwendeel geniet van alle sappige sensatie in de zin van updates over een stalker, co-vlogs met een Petjesmeneer of dat je weer eens in de kofferbak van een Twingo kruipt. Als dat soort elementen gaan ontbreken omdat je je door het geringste al gek laat maken wacht er niet anders dan dat je kanaal in de absolute vergetelheid gaat geraken.
enkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelen
Kan je niet begrijpend lezen? Had jij soms ook een zuurstofgebrek bij je geboorte?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
goed verhaal, wat is je punt?
Nou nou nou niet zo stoer sukkeltjequote:Op donderdag 16 april 2020 00:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan je niet begrijpend lezen? Had jij soms ook een zuurstofgebrek bij je geboorte?
Ik ben tenminste nog geboren, jij bent uit de pan gespetterd als misbakselquote:Op donderdag 16 april 2020 00:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan je niet begrijpend lezen? Had jij soms ook een zuurstofgebrek bij je geboorte?
of dat je weer eens in de kofferbak van een Twingo kruipt.
Klopt. Ik vind het ook lastig om ergens snel een streep onder te zetten van "Dit doe ik niet meer"quote:Op donderdag 16 april 2020 00:37 schreef Fushia2 het volgende:
Braddie, dit is je grootste probleem. Je straalt geen zelfzekerheid uit zoals je net aangaf en hierop zullen nog meer onzekere kneusjes je proberen te pakken.
En je gewicht is ook bullshit. Ik ken zat dikzakken waarmee amper tot nooit mee wordt gespot.
Je bent een goede kerel, maar je kan mensen online niet zo makkelijk vertrouwen en dit doe je toch.
Hoe komen zoveel mensen aan je adres??
Wat voor vlog zou je willen maken? Ik sta er oprecht wel voor openquote:Op donderdag 16 april 2020 00:41 schreef Fushia2 het volgende:
Trouwens, we moeten eens samen vlog maken. Ik ben bloedserieus.
Hier kunnen we wel even over nadenken.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat voor vlog zou je willen maken? Ik sta er oprecht wel voor open
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog geboren, jij bent uit de pan gespetterd als misbaksel![]()
Ach, gewoon je ding doen maar je mag jezelf niet verwaarlozen. Gewoon even kappertje pakken na die coronashit en je bent al heel wat frisser. Dit zag ik in je oude vlogs.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook lastig om ergens snel een streep onder te zetten van "Dit doe ik niet meer"
En dat onzekere... Dat komt omdat ik mij maar al te goed bewust ben van hoe ik er uit zie i.c.m een aantal mensen die mij vaak hebben gemeld dat ik lelijk ben, een misbaksel etc.
quote:
Ik join deze sessie.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik al ervaring mee
Ja wie nietquote:Op donderdag 16 april 2020 00:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik al ervaring mee
Kijk we zijn al met 3. En @jigggy en @Solotovski komen ook als ik even aandring.quote:
Deze vlog ga ik zeker kijken.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk we zijn al met 3. En @:jigggy en @:solotovski komen ook als ik even aandring.
Kan leuk worden
Vervangende meetup @Watisverschilquote:Op donderdag 16 april 2020 01:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk we zijn al met 3. En @:jigggy en @:solotovski komen ook als ik even aandring.
Kan leuk worden
Ik ga sowieso na Corona direct wat doen aan mijn haar! Want het gaat zo niet meerquote:Op donderdag 16 april 2020 00:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, gewoon je ding doen maar je mag jezelf niet verwaarlozen. Gewoon even kappertje pakken na die coronashit en je bent al heel wat frisser. Dit zag ik in je oude vlogs.
Maar misschien wil niet iedereen in beeld? Kan ook issue zijnquote:Op donderdag 16 april 2020 01:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Deze vlog ga ik zeker kijken.
Sorry boys geen coffeeshop voor mij
Nee, maar denk niet dat dat mag van YouTubequote:Op donderdag 16 april 2020 00:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja wie nietmaar je hebt er geen vlog over.
Doet al heel wat. En fuck die anderen die steeds over je figuur zeuren man.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ga sowieso na Corona direct wat doen aan mijn haar! Want het gaat zo niet meer![]()
Gast, het internet zit vol met coffeeshop reviews.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar denk niet dat dat mag van YouTube
Daar heb je een heel goed punt man. Het zegt genoeg over degene die deze acties uithalen en heel weinig over mij. Ik doe waar ik plezier uit haal, en anderen willen dit voor iemand anders bederven terwijl er helemaal niets voorvalt behalve ik die filmpjes maak/streamquote:Op donderdag 16 april 2020 01:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doet al heel wat. En fuck die anderen die steeds over je figuur zeuren man.
Waarom zou een zelfzekere volwassen man iemand online helemaal afzeiken?
Het internet brengt het slechtste in bepaalde mensen naar boven. Lekker anoniem hun virtuele gal spuwen is easy. Heb al heel wat FOK!'ers gemeet en diegene met de grootste bek zijn meestal irl heel erg stil en afwezig. Al heb je wel paar uitzonderingen ofcquote:Op donderdag 16 april 2020 01:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt man. Het zegt genoeg over degene die deze acties uithalen en heel weinig over mij. Ik doe waar ik plezier uit haal, en anderen willen dit voor iemand anders bederven terwijl er helemaal niets voorvalt behalve ik die filmpjes maak/stream
Dus zonder internet kon Braddie veel beter op zn keyboard spelen??quote:Op donderdag 16 april 2020 01:09 schreef Fushia2 het volgende:
Het internet brengt het slechtste in bepaalde mensen naar boven.
Ik heb ook al een aantal FOK!kers gemeet, ook die een hele heftige mening over mij hadden en mij echt een debiel vonden, die hebben hun mening redelijk bijgesteld en vonden mij wel chill. Dus wat dat betreft achquote:Op donderdag 16 april 2020 01:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het internet brengt het slechtste in bepaalde mensen naar boven. Lekker anoniem hun virtuele gal spuwen is easy. Heb al heel wat FOK!'ers gemeet en diegene met de grootste bek zijn meestal irl heel erg stil en afwezig. Al heb je wel paar uitzonderingen ofc![]()
Gewoon je ding doen en gelukkkig zijn. 🤷🏻♂️
Hi ha hoquote:Op donderdag 16 april 2020 01:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus zonder internet kon Braddie veel beter op zn keyboard spelen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Sowieso niet want hebben geen ballen. En daarom heb ik wel respect voor jou, omdat je gewoon je ding doet en schijt hebt zonder dat je iemand anders kwaad doet.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
maar ik denk dat de grootste haters en trollers niet snel iets willen ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |