Jezelf streetsmart noemen maar niet per etmaal een dozijn lullen naar binnen werkenquote:
Pics van memmen.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Mijn 7jarige vertelde vanmiddag dat hij ook Joetjoebber wil worden. Maar niet zoals die meneer op mem haar computer.
Daarom heb ik 2 kanalen. Omdat er mensen zijn die niet gek worden van keyboardgepingel. Sterker nog er zijn mensen in mijn livestreams op BradgeTV die het keyboardspel ook wel konden waarderen. De vlogs vind ik zelf erg leuk om te maken, en het streamen nog leuker.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef Welvaert het volgende:
Als BradgeTV een gigantisch hoog heilig boontjes-gehalte krijgt zonder persoonlijke en diverse videos haakt 90% van je following direct af. Oprecht maat, enkelen zijn geinteresseerd in je keyboard videos maar de grote meerderheid haakt na 3 keer een Slagharen of een Bassie & Adriaan - deuntje gewoon af. Het absolute leeuwendeel geniet van alle sappige sensatie in de zin van updates over een stalker, co-vlogs met een Petjesmeneer of dat je weer eens in de kofferbak van een Twingo kruipt. Als dat soort elementen gaan ontbreken omdat je je door het geringste al gek laat maken wacht er niet anders dan dat je kanaal in de absolute vergetelheid gaat geraken.
Dit is wel echt een ding jaquote:Op donderdag 16 april 2020 00:37 schreef Fushia2 het volgende:
Braddie, dit is je grootste probleem. Je straalt geen zelfzekerheid uit zoals je net aangaf en hierop zullen nog meer onzekere kneusjes je proberen te pakken.
En je gewicht is ook bullshit. Ik ken zat dikzakken waarmee amper tot nooit mee wordt gespot.
Je bent een goede kerel, maar je kan mensen online niet zo makkelijk vertrouwen en dit doe je toch.
Hoe komen zoveel mensen aan je adres??
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daarom heb ik 2 kanalen. Omdat er mensen zijn die niet gek worden van keyboardgepingel. Sterker nog er zijn mensen in mijn livestreams op BradgeTV die het keyboardspel ook wel konden waarderen. De vlogs vind ik zelf erg leuk om te maken, en het streamen nog leuker.
Ik doe de dingen zoals ik dat doe, mensen staat dat vaak niet aan, ik ben schijt onzeker over zo'n beetje alles wat ik doe, wat resultaat in het feit dat ik mij veel te veel dingen aantrek van mensen die ik mij niet zou moeten aantrekken.
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef Welvaert het volgende:
Als BradgeTV een gigantisch hoog heilig boontjes-gehalte krijgt zonder persoonlijke en diverse videos haakt 90% van je following direct af. Oprecht maat, enkelen zijn geinteresseerd in je keyboard videos maar de grote meerderheid haakt na 3 keer een Slagharen of een Bassie & Adriaan - deuntje gewoon af. Het absolute leeuwendeel geniet van alle sappige sensatie in de zin van updates over een stalker, co-vlogs met een Petjesmeneer of dat je weer eens in de kofferbak van een Twingo kruipt. Als dat soort elementen gaan ontbreken omdat je je door het geringste al gek laat maken wacht er niet anders dan dat je kanaal in de absolute vergetelheid gaat geraken.
enkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelenenkelen
Kan je niet begrijpend lezen? Had jij soms ook een zuurstofgebrek bij je geboorte?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
goed verhaal, wat is je punt?
Nou nou nou niet zo stoer sukkeltjequote:Op donderdag 16 april 2020 00:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan je niet begrijpend lezen? Had jij soms ook een zuurstofgebrek bij je geboorte?
Ik ben tenminste nog geboren, jij bent uit de pan gespetterd als misbakselquote:Op donderdag 16 april 2020 00:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan je niet begrijpend lezen? Had jij soms ook een zuurstofgebrek bij je geboorte?
of dat je weer eens in de kofferbak van een Twingo kruipt.
Klopt. Ik vind het ook lastig om ergens snel een streep onder te zetten van "Dit doe ik niet meer"quote:Op donderdag 16 april 2020 00:37 schreef Fushia2 het volgende:
Braddie, dit is je grootste probleem. Je straalt geen zelfzekerheid uit zoals je net aangaf en hierop zullen nog meer onzekere kneusjes je proberen te pakken.
En je gewicht is ook bullshit. Ik ken zat dikzakken waarmee amper tot nooit mee wordt gespot.
Je bent een goede kerel, maar je kan mensen online niet zo makkelijk vertrouwen en dit doe je toch.
Hoe komen zoveel mensen aan je adres??
Wat voor vlog zou je willen maken? Ik sta er oprecht wel voor openquote:Op donderdag 16 april 2020 00:41 schreef Fushia2 het volgende:
Trouwens, we moeten eens samen vlog maken. Ik ben bloedserieus.
Hier kunnen we wel even over nadenken.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat voor vlog zou je willen maken? Ik sta er oprecht wel voor open
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog geboren, jij bent uit de pan gespetterd als misbaksel![]()
Ach, gewoon je ding doen maar je mag jezelf niet verwaarlozen. Gewoon even kappertje pakken na die coronashit en je bent al heel wat frisser. Dit zag ik in je oude vlogs.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook lastig om ergens snel een streep onder te zetten van "Dit doe ik niet meer"
En dat onzekere... Dat komt omdat ik mij maar al te goed bewust ben van hoe ik er uit zie i.c.m een aantal mensen die mij vaak hebben gemeld dat ik lelijk ben, een misbaksel etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |