nee. Iemand heeft de buren van bradge gebeld en gezegd dat er een pakketje lag voor hun bij bradge. echt ziekquote:
ja, bizar ditquote:Op donderdag 9 april 2020 21:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
nee. Iemand heeft de buren van bradge gebeld en gezegd dat er een pakketje lag voor hun bij bradge. echt ziek
Thafuqquote:Op donderdag 9 april 2020 21:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
nee. Iemand heeft de buren van bradge gebeld en gezegd dat er een pakketje lag voor hun bij bradge. echt ziek
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:29 schreef Bluedisplay het volgende:
Gelukkig wordt de politie nu ingeschakeld voor dit uiterst trieste gedrag
Wel 60+ kijkers iddquote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nou nou zo kan ie wel weer. Was slechts een constatering.
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:56 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De kijkers lopen alweer massaal weg nu er weer slechts muziek wordt gemaakt
Nooit. Koud is een trouwe volger en capt wel eens, maar dit doet zou hij nooit doen.quote:
Hmm, ok. Dacht dat ie wel van het treiteren was met backupkananlen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nooit. Koud is een trouwe volger en capt wel eens, maar dit doet zou hij nooit doen.
Braad ik weet dat ik niet altijd lief tegen je ben (geweest) maar ik vind dit echt serieus kut voor jequote:
Nee hoor. Koud kan zeker qua opvolgen van regeltjes een ontzettend drammerige kerel zijn, maar dit soort dingen doet ie niet. Daar ben ik van overtuigd.quote:
Die hebben wel wat anders te doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Elan het volgende:
Dit gaat allemaal veel te ver weer. En de politie? Die doet niks!
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Elan het volgende:
Dit gaat allemaal veel te ver weer. En de politie? Die doet niks!
Yupquote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die hebben wel wat anders te doen.
Er is maar één manier en dat is de stalker opzoeken
Dan is ie waarschijnlijk niet zo stoer meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.quote:
Dat gaat ook wel te ver denk ik.. Als 'ie zich nu koest houd is er niets aan de hand verder, aangifte is gedaan..quote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje je definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.
Idd. Je moet ze niet het plezier gunnen om je te zien flippen. Daar doen ze t om.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje je definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.
nee, de buren gebeld dat er voor hen een pakketje bij braddie zou staan als ik het goed heb begrepenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:30 schreef bamibij het volgende:
wtf is er gebeurd? onbetaald eten bij de buren laten bezorgen?
ziek
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Las het net op pagina 1 van het topic inderdaad. Thxquote:Op donderdag 9 april 2020 22:36 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
nee, de buren gebeld dat er voor hen een pakketje bij braddie zou staan als ik het goed heb begrepen
Wat gaat de politie hier aan doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:29 schreef Bluedisplay het volgende:
Gelukkig wordt de politie nu ingeschakeld voor dit uiterst trieste gedrag
quote:
Bron: https://www.politie.nl/th(...)itle-wat-is-stalkingquote:Wat is stalking?
Stalking is ‘het stelselmatig en opzettelijk inbreuk maken op de privacy van een ander’. Als u gestalkt wordt, wordt u regelmatig en herhaaldelijk lastiggevallen. De stalker kan een ex-partner zijn, maar het kan ook gaan om een kennis, collega, leidinggevende, buurman of zelfs een (relatief) onbekende, zoals wanneer iemand een bekende Nederlander stalkt. Stalking kan allerlei gevolgen hebben. Het kan u irriteren, boos maken of juist bang of beschaamd. U voelt zich bespied en niet meer veilig.
Stalking kan het gevolg zijn van een beëindigde relatie, waar een ex-partner zich niet bij de beëindiging neerlegt en contact blijft zoeken met de ander. Sommige stalkers leggen contact omdat ze uit zijn op een (vriendschappelijke of seksuele) relatie. Deze stalkers gedragen zich lomp en opdringerig of hebben psychische problemen, waardoor de stalker ideeën over de ‘relatie’ met u heeft die niet stroken met de werkelijkheid. Het kan ook zijn dat de stalker geen relatie met u wil, maar het idee heeft dat hem onrecht is aangedaan en hij u daarvoor verantwoordelijk houdt. De stalker zoekt naar vergelding en aandacht voor dit ‘onrecht’.
Stalking kan de vorm van een verslaving aannemen. Hoewel de aanleiding tot stalking soms redelijk lijkt, is stalking zelf dat niet. De behoefte aan contact is voor de stalker een soort verslaving geworden. Elk nieuw contact en elke reactie (ook als die negatief is!) voedt de verslaving. Daarom is geen contact de beste remedie! ‘Mediation’ is om die reden bij stalking ook niet wenselijk.
Stalking kan zich op verschillende manieren uiten, zoals:
* aanhoudend ongewenste brieven, e-mails, telefoontjes, sms’jes en social mediaberichten krijgen;
* dreigen met geweld;
* opgewacht, bespied of achtervolgd worden;
* er worden leugens of roddels over u of uw familie verspreid;
* eigendommen worden vernield of beschadigd;
* iemand doet bestellingen uit uw naam;
* kinderen, vrienden, familie of collega’s worden lastiggevallen.
ben je dronken ofzoquote:Op donderdag 9 april 2020 22:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
la maar
dat gehak op Brad / Knul
bah
kutfokkers en streekjes
Mensen met kritiek refereren aan mensen die strafbare feiten willen plegen alleen voor een fok user is wat frappant. Nare insinuatie ookquote:Op donderdag 9 april 2020 22:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou SimonedeBeauvoir het gedaan hebben?.
Hoop dat jij niet bent... verdacht dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen met kritiek refereren aan mensen die strafbare feiten willen plegen alleen voor een fok user is wat frappant. Nare insinuatie ook
Duidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://www.politie.nl/th(...)itle-wat-is-stalking
Tr gemacht. Flikker toch opquote:Op donderdag 9 april 2020 22:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoop dat jij niet bent... verdacht dit.
Jij denkt dat hij half fok een DM met zijn adres heeft lopen sturen of wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
Hij moet gewoon z'n adres voor zichzelf houden, was dit allemaal nooit gebeurd
Mja of mensen gaan hem niet kansloos lastig vallen. Beetje trollen op fok moet kunnen, maar gaan bellen enz zorg je er alleen voor dat ie straks weer stopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
iddquote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
Je mist iets, lees m'n post nog maar door. Streamen ga ik niet meer doenquote:Op maandag 13 april 2020 13:55 schreef Sheffield het volgende:
Yeeeeeh. Los geht 's!
Waarom wordt alles met live! GeTRd? Je wilt toch dat mensen komen kijken ( mocht je toch weer gaan streamen). Of mis ik iets?
Maar dan nog. Je gaat niet live, dus mogen mensen dat ook niet posten? Hoezoquote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je mist iets, lees m'n post nog maar door. Streamen ga ik niet meer doen
Je weet met trollende posts maar nooit.quote:Op maandag 13 april 2020 13:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar dan nog. Je gaat niet live, dus mogen mensen dat ook niet posten? Hoezo
Ok. We laten het erbijquote:Op maandag 13 april 2020 13:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je weet met trollende posts maar nooit.
Daar wil ik wel weer mee gaan beginnen. Deed dat eerst super fanatiek, maakte heel veel pasta en heel veel chili con carne. Maar besloot vorig jaar om dat allemaal de deur uit te doen, maar ik mis het toch welquote:Op maandag 13 april 2020 14:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Brad kook je ook wel eens pasta of rijst?
Wat ga je eten vnv?quote:Op maandag 13 april 2020 14:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Vanavond een hele simpele Bakken met Braadslee.
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordtquote:
Dat kan eigenlijk niet mis gaanquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordt
Wat nog meer? Puree is easy. Volg verpakking.quote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordt
Dat is dus het probleem. Het is puree wat uit een verpakking kwam, heb het gekregen in een andere bakquote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat nog meer? Puree is easy. Volg verpakking.
Maar dan is het al kant en klaar. Google eens op aardappelpuree magnetron.quote:Op maandag 13 april 2020 15:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Het is puree wat uit een verpakking kwam, heb het gekregen in een andere bak![]()
Wat ik heb gehoord is, klontje boter in een pan. Laag vuur. En dan prakkenMoet't met een minuut of 15 goed zijn
Maar ben daar zo'n anti-held mee.
Braddie denkt hier de dienst wel even uit te makenquote:Op maandag 13 april 2020 13:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar dan nog. Je gaat niet live, dus mogen mensen dat ook niet posten? Hoezo
Verpakking watquote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat nog meer? Puree is easy. Volg verpakking.
Ja volg de orders van de verpakking op. Dat lukt zelfs Braddie nog wel.quote:
Jongeh je weet toch nog die ene keer dat hij er gewoon te weinig water bij had gedaan en het toen ‘aanbrandde’?quote:Op maandag 13 april 2020 15:27 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja volg de orders van de verpakking op. Dat lukt zelfs Braddie nog wel.
Volgens mij heeft hij het gekregen in een of ander tupperware bakje, dus gewoon een paar minuten in de magnetron zetten.quote:Op maandag 13 april 2020 15:27 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja volg de orders van de verpakking op. Dat lukt zelfs Braddie nog wel.
Ja dat inderdaad. Enige wat ik heb gehoord is 10 minuten op een laag vuur, klontje boter in de pan, prakken, klaar. Niets over waterquote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het gekregen in een of ander tupperware bakje, dus gewoon een paar minuten in de magnetron zetten.
Is het te koud? Dan nog iets langer. Is het te warm? Even laten afkoelen voordat je het opeet.
Doe ff pics van dat prakje dan. Als het al puree is zou ik niet gaan kutten met weer in de pan doen hoor, maar gewoon in de magnetron opwarmen. Met puree opwarmen in de pan heb je ondanks de boter al heel gauw zo'n aangekoekt laagje.quote:Op maandag 13 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Enige wat ik heb gehoord is 10 minuten op een laag vuur, klontje boter in de pan, prakken, klaar. Niets over waterWant diegene waarvan ik dit heb gekregen heeft het volgens mij ook in een bak gekocht
Maar ik durf er dus eigenlij niet aan te beginnen want weet hoe ik ben, dan verneuk ik het straks weer en ben ik meteen klaar met koken
Dat bakje kan niet in de magnetron volgens mij maar dat kun je gewoon op een bord pleuren en ff paar minuten erin douwen en dan ff goed roeren en checken of 'ie overal goed warm is, evt nog wat langer erin.quote:
Maar hij is verder wel af?quote:Op maandag 13 april 2020 15:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Een homp bevroren aardappelpuree
Ik zou zeggen: eerst even een minuutje op ontdooistand in de magnetron, daarna even prakken en roeren en dan nog een x een minuut op de normale stand.quote:Op maandag 13 april 2020 15:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat bakje kan niet in de magnetron volgens mij maar dat kun je gewoon op een bord pleuren en ff paar minuten erin douwen en dan ff goed roeren en checken of 'ie overal goed warm is, evt nog wat langer erin.
Kan ookquote:Op maandag 13 april 2020 15:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: eerst even een minuutje op ontdooistand in de magnetron, daarna even prakken en roeren en dan nog een x een minuut op de normale stand.
Liefst even zo'n deksel eroverheen om gespetter te voorkomen als het sneller opwarmt dan gedacht.
Nou ja, Braddies eerste ingeving was om het in de pan te doen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan ookMaar zelfs als je dit 10 minuten zou nuken op 900watt zou je er nog weinig aan kunnen verneuken.
Oh sorry, dacht dat jij wel een magnetron had?quote:Op maandag 13 april 2020 15:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
DankHeb geen magnetron, dan maar gewoon in de oven i guess? Don't shoot me, wil hier gewoon wat leren he
Oh blijkt dat dit toch de overgebleven optie isquote:Op maandag 13 april 2020 15:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, Braddies eerste ingeving was om het in de pan te doen.Dan koekt al gauw de helft aan denk ik.
NEE NEE NEEquote:Op maandag 13 april 2020 15:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
DankHeb geen magnetron, dan maar gewoon in de oven i guess? Don't shoot me, wil hier gewoon wat leren he
De bedoeling is om het in 4en te snijden, heb ik genoeg voor 4 dagenquote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zo'n doosje met zakjes waar alleen water bij moet. Ik zou je aanraden om daar een paar van te kopen want dat is echt alleen maar water afmeten, in de waterkoker flikkeren en er doorheen roeren.
[..]
Oh blijkt dat dit toch de overgebleven optie is
Maar boeiend, dit is toch genoeg aardappelpuree voor een heel gezin dus als de helft aanbrandt heeft 'ie nog de helft om op z'n bord te pleuren
Dan ben je wel verzekerd tegen aanbranden idd. Maar ik krijg de indruk dat dat te veel moeite isquote:Op maandag 13 april 2020 15:55 schreef Chia het volgende:
Met alleen een oven en gasfornuis zou ik het meer in de richting zoeken van au bain-marie verwarmen. In het geval van aardappelpuree die verwarmd moet worden is dat minder ingewikkeld dan het klinkt.
Een klomp bevroren aardappelpuree snijden? Want als je dat ontdooit moet je 't niet nog een keer invriezen hoorquote:Op maandag 13 april 2020 15:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
De bedoeling is om het in 4en te snijden, heb ik genoeg voor 4 dagen![]()
Maar ik doe voor vanavond wel even iets makkelijkers hoor
Ja, moet dan maarquote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Een klomp bevroren aardappelpuree snijden? Want als je dat ontdooit moet je 't niet nog een keer invriezen hoor
Maak je daar wel ff een video van?quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, moet dan maar![]()
Broodmes erbij en HATSA.
Nou ben benieuwd, dit is au bain marie trouwens (maar dan dus met chocola ipv aardappelpuree, werkt hetzelfde tho)quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, moet dan maar![]()
Broodmes erbij en HATSA.
Met zelf aardappelpuree maken kan er ook weinig misgaan. En voor 1 of 2 eenpersoonsporties is dat qua tijd denk ik evenveel werk als die lompe homp ontdooien en opwarmen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zo'n doosje met zakjes waar alleen water bij moet. Ik zou je aanraden om daar een paar van te kopen want dat is echt alleen maar water afmeten, in de waterkoker flikkeren en er doorheen roeren.
Ik zie jou alleen maar op een enge manier bezig met redelijk botte messen, dus dit lijkt mij een heel slecht idee tenzij je echt wacht totdat het al redelijk is ontdooit en je niet al teveel druk meer hoeft te zetten.quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, moet dan maar![]()
Broodmes erbij en HATSA.
Ik ben vooral benieuwd naar het proces van het vierendelen van de betreffende homp.quote:Op maandag 13 april 2020 16:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Met zelf aardappelpuree maken kan er ook weinig misgaan. En voor 1 of 2 eenpersoonsporties is dat qua tijd denk ik evenveel werk als die lompe homp ontdooien en opwarmen.
Hoe groot is dat bakkie? Dat ziet eruit als 1 portie namelijkquote:
Denk dat die homp in meerdere van die grote hersluitbare plastic zakjes doen en er dan met de auto even overheen rijden nog een beter idee is.quote:Op maandag 13 april 2020 16:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het proces van het vierendelen van de betreffende homp.
Misschien blijkt het na ontdooien wel helemaal geen aardappelpuree te zijnquote:Op maandag 13 april 2020 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bakkie? Dat ziet eruit als 1 portie namelijkDan hoef je ook niet te zagen in dat ding
Ziet er wel echt ranzig uit die ingevroren aardappelpuree![]()
Klinkt iig al efficiënter dan een broodmesquote:Op maandag 13 april 2020 16:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat die homp in meerdere van die grote hersluitbare plastic zakjes doen en er dan met de auto even overheen rijden nog een beter idee is.![]()
https://www.marktplaats.n(...)ron-werkt-prima.htmlquote:Op maandag 13 april 2020 15:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
pls echte mannen eten ze gewoon zo uit de grondquote:Op maandag 13 april 2020 16:17 schreef Treinhoer het volgende:
Ik denk dat je beter ff naar de Jumbo kan lopen voor verse 4 aardappels. Ff schoonboenen en met schil en al koken tot ze gaar zijn.
Dat doet hij alquote:Op maandag 13 april 2020 16:18 schreef Moira het volgende:
Of eigk nog beter: een dieet zonder aardappels, pasta en brood
Maar vergis ik me of vallen noodles en aardappelpuree ook onder 'pasta en aardappels'?quote:
Noedels is ook pasta, lieffiequote:
ok ik corrigeer mijn stelling naar 'koolhydraatarm dieet zonder deegwaren en zetmeel'quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, pasta en noodles zijn beiden deegwaren die je moet koken
Dus noedels is pasta. Want pasta is deeg.quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, pasta en noodles zijn beiden deegwaren die je moet koken
Eerder andersom dan.quote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus noedels is pasta. Want pasta is deeg.
Dit idd. Ik zou oprecht aan de schijt raken als ik het voer zou moeten eten wat Bradley elke dag krijgtquote:Op maandag 13 april 2020 16:18 schreef Treinhoer het volgende:
Da’s ook nog goedkoop ook trouwens. Zak aardappels kost nog geen 3 euro. Haal er een verse bloemkool of broccoli bij voor 2 euro. Ben je voor 5 euro, zeker 2 dagen vooorzien van vers en gezond eten
Pasta is deeg. Vertaal het maar uit het italiaans. Dus waar het ook vandaan komt, het is en blijft pastaquote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerder andersom dan.
Noodles worden gemaakt van ongerezen deeg en vervolgens gekookt in water. Er zijn verse en gedroogde varianten te krijgen in de winkel. Ze zijn eigenlijk wel een beetje te vergelijken met pasta, maar het Aziatische deegwaar is toch echt ouder. Het verhaal gaat zelfs dat de pasta uit Italië door Marco Polo geïntroduceerd is nadat hij noodles at in China.
Nee pasta blijft noodlesquote:Op maandag 13 april 2020 16:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Pasta is deeg. Vertaal het maar uit het italiaans. Dus waar het ook vandaan komt, het is en blijft pasta
Het begrip "noedels" komt van het Duitse woord Nudel (meervoud: Nudeln), dat in die taal het gewone woord voor pasta en dergelijke is.quote:
Bij mij zegt hij dit bij noodles: a stupid or silly person.quote:Op maandag 13 april 2020 16:31 schreef Moira het volgende:
Google Translate zegt
Deeg = Pasta
Noodles = Tagliatelle
Volgens wikipedia is het woord noedels juist verzonnen door de Duitsersquote:Op maandag 13 april 2020 16:33 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leer elke dag weer wat nieuws lol
We leven niet in de jaren 60. Bovendien mis je het vlees.quote:Op maandag 13 april 2020 16:18 schreef Treinhoer het volgende:
Da’s ook nog goedkoop ook trouwens. Zak aardappels kost nog geen 3 euro. Haal er een verse bloemkool of broccoli bij voor 2 euro. Ben je voor 5 euro, zeker 2 dagen vooorzien van vers en gezond eten
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 april 2020 16:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zometeen weer een bakken met braadslee. Het enige wat er goed is gegaan zijn de koffie en de sperziebonen
Waarom eet je nog steeds zo vroeg?quote:Op maandag 13 april 2020 16:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zometeen weer een bakken met braadslee. Het enige wat er goed is gegaan zijn de koffie en de sperziebonen
Is dat serieus een vraag die je moet stellen moiraquote:Op maandag 13 april 2020 17:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom eet je nog steeds zo vroeg?of ga je tegenwoordig ook vroeg naar bed?
Nee dat niet specifiek, maar maakt toch niet uit hoe laat ik verder eet? Ik lunch om 11, eet middag om 5, poe poequote:Op maandag 13 april 2020 17:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom eet je nog steeds zo vroeg?of ga je tegenwoordig ook vroeg naar bed?
en snackt om 8?quote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee dat niet specifiek, maar maakt toch niet uit hoe laat ik verder eet? Ik lunch om 11, eet middag om 5, poe poe
Wellicht meer retorischquote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen moira
Hoef je toch niet gelijk met emogifs rond te strooien? Meer omdat je dan dus nog 10 uur van je dag over hebt waarin je honger krijgt en snacks eet want je hebt tenslotte je avondeten al gehad.quote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee dat niet specifiek, maar maakt toch niet uit hoe laat ik verder eet? Ik lunch om 11, eet middag om 5, poe poe
quote:Op maandag 13 april 2020 17:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Wellicht meer retorisch
[..]
Hoef je toch niet gelijk met emogifs rond te strooien? Meer omdat je dan dus nog 10 uur van je dag over hebt waarin je honger krijgt en snacks eet want je hebt tenslotte je avondeten al gehad.
vast een cola lightquote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die snacks zijn dan een kapsalon, grote friet en een colaatje
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 april 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
Waarom gaan we niet meer live? Vanwege dat incidentje?
Was het gerecht te erg mislukt?quote:Op maandag 13 april 2020 17:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik hou het voorlopig even rustig op BradgeTV, sorry.
Ga games streamenquote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nogmaals excuses, kanaal blijft na de uploads van gisteren/eergisteren dus even een poosje stil. Merk dat ik er geen plezier meer uithaal. Maar ideetjes mogen natuurlijk altijd aangedragen worden.
En dan geen ontbijt?quote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En je ontbijt om half 5?quote:Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nogmaals excuses, kanaal blijft na de uploads van gisteren/eergisteren dus even een poosje stilleeg. Merk dat ik er geen plezier meer uithaal. Maar ideetjes mogen natuurlijk altijd aangedragen worden.
ga streamen hoe je op FOK! zit.quote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nogmaals excuses, kanaal blijft na de uploads van gisteren/eergisteren dus even een poosje stil. Merk dat ik er geen plezier meer uithaal. Maar ideetjes mogen natuurlijk altijd aangedragen worden.
Toch weer zo'n 4 uur volgehouden!quote:Op maandag 13 april 2020 13:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Oke, dus. Hij is weer open. Er is het een en ander gebeurd wat jullie niet ontgaan is. Contact gehad met bepaalde instanties over het hoe en wat, er gaat nog wel gevlogd worden, maar er gaat niet meer gestreamed worden. Alles wat nog terugkomt op wat er gebeurt is wordt GeTRd. Laten we vanaf hier gewoon lekker gaan babbelen over BradgeTV en over de vlogs die er op dat kanaal zijn gekomen, zoals deze:
YEAH LET'S GO.
Het topic kan weer dicht totdat er weer content op je kanaal staat toch?quote:Op maandag 13 april 2020 18:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat loop je nou te softmodden? Praten kan gewoon nog, en ideetjes geven kan óók nog gewoon.
Hoeft niet persé.quote:Op maandag 13 april 2020 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Het topic kan weer dicht totdat er weer content op je kanaal staat toch?
Mensen niet onnodig bannen en elke keer dreigen met bannen zou een goed begin zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Relax, act cool. Mensen gaan blijven provoceren, maar je geeft geen fuck!quote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Staat er nog/weer/nog/weer/nog/weer.
Ik weet óók niet wat ik moet
Oh ik geef zéker wel een fuck.. Het maakt me kapot man.quote:Op maandag 13 april 2020 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Relax, act cool. Mensen gaan blijven provoceren, maar je geeft geen fuck!
Ik druk op F5: video's zijn er weer. Druk ik na een minuut weer F5: video's weer wég. Je lijkt inderdaad in dubio ... !quote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Staat er nog/weer/nog/weer/nog/weer.
Ik weet óók niet wat ik moet
Dan moet je ook gewoon ophouden en het niet meer doen. De bal ligt bij jou, maar probeer alles echt op waarde te schatten, veel haters willen je gewoon zien vallen, ongeacht wat je doet.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh ik geef zéker wel een fuck.. Het maakt me kapot man.
De aardappelpuree?quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh ik geef zéker wel een fuck.. Het maakt me kapot man.
(lol)quote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef ZwangerPetro het volgende:
De intelligente lockdown wordt nog gepikt door de bevolking, maar het sluiten van BradgeTV gaat een opstand veroorzaken.
Misschien is Slagharen ooit bereid een achtbaan ter ere van onze Braad te bouwen. Eentje die naar willekeur soms wel, en dan weer eens niet geopend is, en regelmatig qua naam en concept wordt omgebeund.quote:
Klinkt als een winstgevend idee!quote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien is Slagharen ooit bereid een achtbaan ter ere van onze Braad te bouwen. Eentje die naar willekeur soms wel, en dan weer eens niet geopend is, en regelmatig qua naam en concept wordt omgebeund.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien is Slagharen ooit bereid een achtbaan ter ere van onze Braad te bouwen. Eentje die naar willekeur soms wel, en dan weer eens niet geopend is, en regelmatig qua naam en concept wordt omgebeund.
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch schermquote:Op maandag 13 april 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
Heb je nou serieus een monitor van ca 130 euro gedoneerd gekregen?
Kanaal staat online, maar ik blijf wel eventjes op de achtergrond op dat kanaal, zal heus wel een keertje weer iets uploaden, maar niet meer zo veel als de afgelopen week. En livestreamen op dat kanaal? Neen, echt zeker 2-3 maanden niet.quote:Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Filmpjes kan je gewoon laten staan toch, maak gewoon weer iets leuks wanneer je zin hebt.
Maar als je Live gaat komen er vroeg of laat toch weer lui die het gaan verpesten om jou uit te lokken.
Als je er mee leert om te gaan zou het in theorie kunnen (als er aangebeld word oid camera/microfoon uit en bij voortzetting er niks over zeggen / of zet je bel uit) Bij van die jonge ventjes is jouw boze reactie het ultieme resultaat, geef je ze niks dan houden ze op. Ook bijvoorbeeld hier op FOK! boos op reageren is voeding. Wat ze doen is irritant ja, maar het is ook weer niet zo vreselijk en het is mogelijk om het van je af te zetten. Je bent nog jong en hebt nog alle tijd om te doen wat je wil, lekker boeiend wat mensen van je denken.
Maar tot die tijd, doe maar niet
Dit soort beloftes halen het meestal niet.quote:Op maandag 13 april 2020 21:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Kanaal staat online, maar ik blijf wel eventjes op de achtergrond op dat kanaal, zal heus wel een keertje weer iets uploaden, maar niet meer zo veel als de afgelopen week. En livestreamen op dat kanaal? Neen, echt zeker 2-3 maanden niet.
Deze gaat het wel halen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:39 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit soort beloftes halen het meestal niet.
Ergens ook wel dit. Maar ik snap hem ook wel goed hoor. Even pas op de plaats maken. Genoeg rare paupers op het internet.quote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Braddie je moet doorgaan met je livestream kom op, laat zien wie de baas is.
Met die Noord-Koreaanse foto? Daar heb ik vanmorgen ook nog tevergeefs naar gezocht.quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Vroeger hadden we een "brekend: BradgeTV heeft z'n kanaal verwijderd"-afbeelding maar die kan ik niet meer vinden
Edit ik zie dat er nog wat filmpjes online staan. Maar zonder live stream wordt het een kansloze missie
Kon alleen deze vinden:quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Vroeger hadden we een "brekend: BradgeTV heeft z'n kanaal verwijderd"-afbeelding maar die kan ik niet meer vinden
Edit ik zie dat er nog wat filmpjes online staan. Maar zonder live stream wordt het een kansloze missie
Die was mooi jaquote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Mag ik jou hier nog een persoonlijke vraag stellen?quote:Op maandag 13 april 2020 23:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die was mooi ja![]()
Alle filmpjes staan nog gewoon online, ik ga alleen voorlopig niet meer streamen. Even pas op de plaats zoals @:Treinhoer zegt
Bring it onquote:Op maandag 13 april 2020 23:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag ik jou hier nog een persoonlijke vraag stellen?
Nee, lijkt zo. Er is 1 tand die heel scheef staat en die drukt een andere tand wat naar achter. Wekt de illusie inderdaadquote:
Oké, bedankt. Mis je wel elders in je gebit tanden of kiezen?quote:Op maandag 13 april 2020 23:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, lijkt zo. Er is 1 tand die heel scheef staat en die drukt een andere tand wat naar achter. Wekt de illusie inderdaad
Er zijn ooit eens kiezen getrokken boven ja.quote:Op maandag 13 april 2020 23:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Mis je wel elders in je gebit tanden of kiezen?
Tandplak beste plak.quote:Op maandag 13 april 2020 23:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er zijn ooit eens kiezen getrokken boven ja.
(Rare vraag trouwens)
Lekker hoor!quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch scherm
Ff nog eenzelfde scherm regelen!quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het is een toffe kerel. Eindelijk een 2 scherm setup
Probleem is nu wel dat de kwaliteit van mijn oude schermpje heel erg negatief opvalt
quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Als je naar de topicreeks gaat zie je ook topics van 2017 en 2016. Daar staan veel dode TinyPic linkjes in. Dat zou wel het NK fotootje zijn geweest.quote:Op maandag 13 april 2020 23:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Met die Noord-Koreaanse foto? Daar heb ik vanmorgen ook nog tevergeefs naar gezocht.
quote:
Wederom gelachenquote:
Holyyyy shit. Misschien moet ik me ook eens verdiepen in dat donatiegebeuren 🤔quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Echt een waanzinnige donatie en écht een fantastisch scherm
Ik schijn toch ergens een gunfactor te hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Holyyyy shit. Misschien moet ik me ook eens verdiepen in dat donatiegebeuren 🤔
Dankzij die gulle gever hebben we vrijdag een magniefieke gehaktballenmeet-op-afstand!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:36 schreef Solotovski het volgende:
Heeft de donateur een klap van de molenwiek gehad?
Ik denk van wel
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:47 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijke mededeling!!
Vrijdag 17 april is gehaktballendag. BradgeTV zal een gehaktballenvlog maken, iedereen in dit topic is welkom om mee te doen. Het plan is om allemaal een paar flinke gehaktballen te draaien en te maken. We maken er een wedstrijd van. Wie heeft het lekkerste recept (proeven zit er niet in, dus kwalificeren op recept!), het mooiste balletje en de beste manier om de bal op te peuzelen.
De uitwerking, de jury en de prijzen worden nader bepaald.
Aanmelden kan tot vrijdag begin van de middag
Deelnemers thus far:
BradgeTV
Treinhoer
InstortendeSter
Ik snap de relatie tussen beeldschermen en gehaktballen niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:43 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dankzij die gulle gever hebben we vrijdag een magniefieke gehaktballenmeet-op-afstand!
Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik snap de relatie tussen beeldschermen en gehaktballen niet helemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.
Hoop voor Bradge dat de agent niet al te diep in de donaties gaat graven...quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef bamibij het volgende:
respect voor de agent die de topicreeks volledig moet lezen i.v.m. de aangifte
Daar denkt die gehaktbal toch niet over na johquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:02 schreef diadakan het volgende:
Deze gulle donatie lijkt nu leuk, maar uiteindelijk helpt het braddie om weer plaats te nemen in de achtbaan (lees: in de problemen). Want een donatie moet natuurlijk in mindering worden gebracht op zijn uitkering. Maw de sociale dienst komt dat geld binnenkort weer bij braddie halen, of ze zetten tijdelijk zijn uitkering stop. Dan zien we braddie weer op een houtje bijten.
Sterkte braddie.
Ik wist niet dat je met beeldschermen kon betalen bij de AH.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen.
Is gehakt niet goedkoper dan een kipkrokant schnitzel of dergelijke waren?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Excuus, ik had die moeten verduidelijken. BradgeTV heeft een gulle donatie gehad waardoor hij nieuwe boodschappen kan doen. Nu hij iets meer te besteden heeft komt er een wat ruimer boodschappenlijstje. Zo kwamen we op gehaktballen uit. Van het een kwam het ander.
Pond half-om-half is 2,50 zoiets? Geen idee wat die kipschnitzels kosten. Ik koop alleen maar rauw vlees om zelf te kruiden/bewerken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is gehakt niet goedkoper dan een kipkrokant schnitzel of dergelijke waren?
Maar daar worden je nagels niet schoon van?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is gehakt niet goedkoper dan een kipkrokant schnitzel of dergelijke waren?
Eurokok Martin GVD - kutkloterijquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar daar worden je nagels niet schoon van?
Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef Leonos het volgende:
Oeh, is Braddie weer terug!
Maar moet woensdag geen gehaktdag zijn?
Beter in excelquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.
Is er meer gebeurd dan die twee incidenten Braad of is je emmer gewoon overgelopen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben er weer. Maar dat er gevlogd gaat worden A.S Vrijdag heb ik inderdaad mee ingestemd, maar gezien de gebeurtenissen recent ga ik het toch niet doen, hou mij voorlopig écht even op de achtergrond. Betekent niet dat het topic dicht moet of het kanaal weg gaat, alleen zullen de vlogs en streams voorlopig even schluss zijn. Wel sta ik open voor tips/tricks/feedback en ideetjes omtrent nieuwe vlogs. Sla ik op in een kladblok en zal kijken hoe en wat ik daarmee kan.
Autoreviewtjes, en de toerist uithangen-serie reanimeren als de coronatoestand dat eenmaal weer toestaat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Een scherm en geld gedoneerd gekregen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik vraag me heel erg af welke tegenprestatie hieraan gekoppeld is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Een scherm en geld gedoneerd gekregen?
Sinds je hebt ingestemd met gehaktballendag zijn er weer nieuwe dingen gebeurd?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Stop er toch gewoon mee en doe wat nuttigsquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Stop hier toch gewoon mee en doe wat nuttigsquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stop er toch gewoon mee en doe wat nuttigs
Stop jij hier toch ook gewoon mee en doe wat nuttigsquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:16 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Stop hier toch gewoon mee en doe wat nuttigs
Stop hier toch gewoon mee en doe wat nuttigsquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:16 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Stop hier toch gewoon mee en doe wat nuttigs
Ben je nieuw op Fok?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:24 schreef diadakan het volgende:
Braddie maak met jezelf afspraken over je online gebeuren en schrijf die op. (ik doe ff een voorzet, het betekent niet dat dit jouw lijstje moet zijn)
- NIET meer live gaan
- Comments die je matig niet aanstaan negeren
- Comments die over de grens gaan deleten
- Maak een upload plan. Start bijvoorbeeld eerste met elke week 1 filmpje (heb je die week nog een filmje bewaar die dan voor later)
- Upload filmpjes pas na een week (dat geeft jou de tijd om een filmpje toch niet te uploaden)
- Post filmpjes vanuit een bepaald concept (bv uitpakken, muziek maken)
- Post geen hele verhalen over jouw mening etc wat dat lokt te veel reactie uit
- ...
- LAAT JE NIET GEK MAKEN
- deel dit lijstje niet, maar hanteer het!
Vermaak in de vorm van streamen of vlogs, lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag me heel erg af welke tegenprestatie hieraan gekoppeld is.
Net als mensen die voor tientallen euro's eten bestellen, dat doe je toch niet zo maar? Laat staan boodschappen en een scherm ter waarde van minstens 200 euro.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Vermaak in de vorm van streamen of vlogs, lijkt mij dan.
Maar daar is ie mee gestopt na de donatiesquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Doet hij dat weer dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Gewoon die donaties niet opgeven bij de belasting 👏👏👏quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:02 schreef diadakan het volgende:
Deze gulle donatie lijkt nu leuk, maar uiteindelijk helpt het braddie om weer plaats te nemen in de achtbaan (lees: in de problemen). Want een donatie moet natuurlijk in mindering worden gebracht op zijn uitkering. Maw de sociale dienst komt dat geld binnenkort weer bij braddie halen, of ze zetten tijdelijk zijn uitkering stop. Dan zien we braddie weer op een houtje bijten.
Sterkte braddie.
Je kunt elke dag een schenking krijgen. Er zullen bijvoorbeeld genoeg ouders zijn die dat doen. Zolang dat niets met arbeid te maken heeft is dat geen probleem.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon die donaties niet opgeven bij de belasting 👏👏👏
Ja toch? Boutfilmquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Terechte klacht over keet en Koen
Goeiequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wellicht leuk om wat oude video's te bespreken?
We beginnen met:
Bijna 1000 viewsquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wellicht leuk om wat oude video's te bespreken?
We beginnen met:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |