Idd. Je moet ze niet het plezier gunnen om je te zien flippen. Daar doen ze t om.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje je definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad, waarom stop je niet voor vandaag met streamen en geniet je voorlopig eventjes in je eentje van je nieuwe keyboard? Zeker nu je al binnen een dag meerdere keren gedoe hebt gehad hoopt zo'n troll er natuurlijk op je met het volgende geintje definitief over de rand te duwen. Als hij niets van zijn acties kan zien is de lol er hopelijk al redelijk vanaf voor dit moment.
nee, de buren gebeld dat er voor hen een pakketje bij braddie zou staan als ik het goed heb begrepenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:30 schreef bamibij het volgende:
wtf is er gebeurd? onbetaald eten bij de buren laten bezorgen?
ziek
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
nee. Iemand heeft de buren van bradge gebeld en gezegd dat er een pakketje lag voor hun bij bradge. echt ziek
Las het net op pagina 1 van het topic inderdaad. Thxquote:Op donderdag 9 april 2020 22:36 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
nee, de buren gebeld dat er voor hen een pakketje bij braddie zou staan als ik het goed heb begrepen
Wat gaat de politie hier aan doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:29 schreef Bluedisplay het volgende:
Gelukkig wordt de politie nu ingeschakeld voor dit uiterst trieste gedrag
quote:
Bron: https://www.politie.nl/th(...)itle-wat-is-stalkingquote:Wat is stalking?
Stalking is ‘het stelselmatig en opzettelijk inbreuk maken op de privacy van een ander’. Als u gestalkt wordt, wordt u regelmatig en herhaaldelijk lastiggevallen. De stalker kan een ex-partner zijn, maar het kan ook gaan om een kennis, collega, leidinggevende, buurman of zelfs een (relatief) onbekende, zoals wanneer iemand een bekende Nederlander stalkt. Stalking kan allerlei gevolgen hebben. Het kan u irriteren, boos maken of juist bang of beschaamd. U voelt zich bespied en niet meer veilig.
Stalking kan het gevolg zijn van een beëindigde relatie, waar een ex-partner zich niet bij de beëindiging neerlegt en contact blijft zoeken met de ander. Sommige stalkers leggen contact omdat ze uit zijn op een (vriendschappelijke of seksuele) relatie. Deze stalkers gedragen zich lomp en opdringerig of hebben psychische problemen, waardoor de stalker ideeën over de ‘relatie’ met u heeft die niet stroken met de werkelijkheid. Het kan ook zijn dat de stalker geen relatie met u wil, maar het idee heeft dat hem onrecht is aangedaan en hij u daarvoor verantwoordelijk houdt. De stalker zoekt naar vergelding en aandacht voor dit ‘onrecht’.
Stalking kan de vorm van een verslaving aannemen. Hoewel de aanleiding tot stalking soms redelijk lijkt, is stalking zelf dat niet. De behoefte aan contact is voor de stalker een soort verslaving geworden. Elk nieuw contact en elke reactie (ook als die negatief is!) voedt de verslaving. Daarom is geen contact de beste remedie! ‘Mediation’ is om die reden bij stalking ook niet wenselijk.
Stalking kan zich op verschillende manieren uiten, zoals:
* aanhoudend ongewenste brieven, e-mails, telefoontjes, sms’jes en social mediaberichten krijgen;
* dreigen met geweld;
* opgewacht, bespied of achtervolgd worden;
* er worden leugens of roddels over u of uw familie verspreid;
* eigendommen worden vernield of beschadigd;
* iemand doet bestellingen uit uw naam;
* kinderen, vrienden, familie of collega’s worden lastiggevallen.
ben je dronken ofzoquote:Op donderdag 9 april 2020 22:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
la maar
dat gehak op Brad / Knul
bah
kutfokkers en streekjes
Mensen met kritiek refereren aan mensen die strafbare feiten willen plegen alleen voor een fok user is wat frappant. Nare insinuatie ookquote:Op donderdag 9 april 2020 22:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou SimonedeBeauvoir het gedaan hebben?.
Hoop dat jij niet bent... verdacht dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen met kritiek refereren aan mensen die strafbare feiten willen plegen alleen voor een fok user is wat frappant. Nare insinuatie ook
Duidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://www.politie.nl/th(...)itle-wat-is-stalking
Tr gemacht. Flikker toch opquote:Op donderdag 9 april 2020 22:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoop dat jij niet bent... verdacht dit.
Jij denkt dat hij half fok een DM met zijn adres heeft lopen sturen of wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
Hij moet gewoon z'n adres voor zichzelf houden, was dit allemaal nooit gebeurd
Mja of mensen gaan hem niet kansloos lastig vallen. Beetje trollen op fok moet kunnen, maar gaan bellen enz zorg je er alleen voor dat ie straks weer stopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
iddquote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
Je mist iets, lees m'n post nog maar door. Streamen ga ik niet meer doenquote:Op maandag 13 april 2020 13:55 schreef Sheffield het volgende:
Yeeeeeh. Los geht 's!
Waarom wordt alles met live! GeTRd? Je wilt toch dat mensen komen kijken ( mocht je toch weer gaan streamen). Of mis ik iets?
Maar dan nog. Je gaat niet live, dus mogen mensen dat ook niet posten? Hoezoquote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je mist iets, lees m'n post nog maar door. Streamen ga ik niet meer doen
Je weet met trollende posts maar nooit.quote:Op maandag 13 april 2020 13:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar dan nog. Je gaat niet live, dus mogen mensen dat ook niet posten? Hoezo
Ok. We laten het erbijquote:Op maandag 13 april 2020 13:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je weet met trollende posts maar nooit.
Daar wil ik wel weer mee gaan beginnen. Deed dat eerst super fanatiek, maakte heel veel pasta en heel veel chili con carne. Maar besloot vorig jaar om dat allemaal de deur uit te doen, maar ik mis het toch welquote:Op maandag 13 april 2020 14:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Brad kook je ook wel eens pasta of rijst?
Wat ga je eten vnv?quote:Op maandag 13 april 2020 14:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Vanavond een hele simpele Bakken met Braadslee.
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordtquote:
Dat kan eigenlijk niet mis gaanquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordt
Wat nog meer? Puree is easy. Volg verpakking.quote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordt
Dat is dus het probleem. Het is puree wat uit een verpakking kwam, heb het gekregen in een andere bakquote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat nog meer? Puree is easy. Volg verpakking.
Maar dan is het al kant en klaar. Google eens op aardappelpuree magnetron.quote:Op maandag 13 april 2020 15:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Het is puree wat uit een verpakking kwam, heb het gekregen in een andere bak![]()
Wat ik heb gehoord is, klontje boter in een pan. Laag vuur. En dan prakkenMoet't met een minuut of 15 goed zijn
Maar ben daar zo'n anti-held mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |