abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker woensdag 15 april 2020 @ 12:09:34 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192628883
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef herverwijderd het volgende:
Teal liefdesbaby nog altijd! Neuk er nog een Hazusje bij, kunnen zij en junior-junior later als duo optreden.
Dat is er al. Ergens in een diepvries.
pi_192629166
Zelden gezien dat iemands huid zo past bij haar stem. Rachel klopt gewoon helemaal.
Go hard or go home
  woensdag 15 april 2020 @ 12:50:27 #28
137158 Elounda
the world is yours!
pi_192629414
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:30 schreef Noek het volgende:
Zelden gezien dat iemands huid zo past bij haar stem. Rachel klopt gewoon helemaal.
Ze klopt als een bus idd.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_192629506
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef herverwijderd het volgende:
Teal liefdesbaby nog altijd! Neuk er nog een Hazusje bij, kunnen zij en junior-junior later als duo optreden.
Wij, maar ook ons nageslacht (en misschien weer hun nageslacht) zullen tot de dood worden dood gegooid met de Hazes clan :r
  Spellchecker woensdag 15 april 2020 @ 12:57:40 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192629538
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wij, maar ook ons nageslacht (en misschien weer hun nageslacht) zullen tot de dood worden dood gegooid met de Hazes clan :r
Verwijder de topics vast uit je MAT :D
pi_192629651
zwarte nagellak manie is ook voorbij.
pi_192632936
Ik heb het hele interview in de Linda gelezen.
Mo blijft benadrukken dat de reis naar Curaçao al heel lang gepland was en dat er pas later sprake was van B. Grappig dat beide vrouwen dit steeds zo expliciet blijven benoemen.
Ze heeft met Dre een zielenliefde,aan de liefde en aantrekkingskracht heeft het nooit gelegen. Het is een binding door de eeuwen heen:')
De afgelopen zomer rommelde het al, omdat Antwee eigenschappen had ontwikkeld waar ze niet mee kon leven. Welke dat waren, wil ze niet zeggen. Andre had in JFK gezegd dat het misging toen hij succes kreeg. "Maar zo is het niet", aldus Mo met een glimlach. Ze heeft het wel over bedenkelijke vrienden die met het succes ineens om de hoek kwamen kijken. En dat hij loog, over hoe laat hij naar bed ging. (Even een sidenote tussendoor, dit is geen Speld ofzo, dit is echt hoe het er staat). Nu komt wat mij betreft de klapper: Antwee (ja, de vader van haar kind, niet haar kind zelf) was in de periode lost, maar hij is "te jong om dat te begrijpen" :') Mo begon pas op haar 32e met boeken lezen.

Ze zegt B en A niks kwalijk te nemen, ze hebben gewoon niet nagedacht. Op een gegeven moment heeft ze hem ontvolgd, omdat haar zoon alles voorbij zag komen. Bijzonder; blijkbaar zit die kleine op de insta van zijn moeder.

Verder bleef Mo even heilig en sereen als altijd (mijn woorden) zelfs als ze "hem wel wat aan kon doen". Maar ze is te goed voor scheldpartijen en geschreeuw. Ze vond hem vooral zielig in die periode en maakte zich zorgen, want alleen zij kent hem en doorziet hem.

Vlak voor de nare zomer hebben ze twee ICSI-pogingen gedaan, maar ze wil nu even wachten.


Tot zover mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

Eigenlijk lees ik tussen de regels door behoorlijk wat minachting naar hem toe, al is het haar eeuwenoude zielenliefde. Hij begrijpt dingen nog niet, leest niet, was zielig, alleen zij kon hem helpen, wat hij in JFK zei klopte niet. Tering ongezond.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 15-04-2020 17:00:29 ]
  Spellchecker woensdag 15 april 2020 @ 16:57:25 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192633426
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:57 schreef maily het volgende:
Die kleine "leest" mee op insta ... 8)7
Ik krijg er een beeld bij.
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
pi_192635407
Monique heeft gewoon het syndroom dat wel meer vrouwen hebben: ze willen een man 'helpen', dat is hun zingeving.
pi_192636393
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik krijg er een beeld bij.
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
Ik denk zomaar dat dit weleens een heel realistische beschrijving van de gang van zaken kon zijn
pi_192644599
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik krijg er een beeld bij.
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
_O_
Zie het helemaal voor me! Hilarisch
pi_192644622
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Monique heeft gewoon het syndroom dat wel meer vrouwen hebben: ze willen een man 'helpen', dat is hun zingeving.
Een leuke eigentijdse twist op Disney:
De deurmat en De narcist.
  donderdag 16 april 2020 @ 11:18:41 #39
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192645894
Ik ben zo blij dat ik single ben als ik dit soort walgelijke verhalen hoor _O- Moet dat romantiek voorstellen ofzo? Tering :')
pi_192646029
Roxanne der kindje lijkt veel op zijn opa
Staat een fimpje op der instagram
Twinning = boring
  Spellchecker donderdag 16 april 2020 @ 11:36:34 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192646154
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik krijg er een beeld bij.
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
_O-
pi_192670762
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192672608
quote:
Jezus, kan 1 van zijn moeders even vertellen dat het geen pan is met die kauwgom in z'n bakkes?
pi_192672860
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jezus, kan 1 van zijn moeders even vertellen dat het geen pan is met die kauwgom in z'n bakkes?
Ik word altijd een beetje agressief van mensen die kauwgom kauwen. Het allerliefste wil ik die kauwgom uit hun bek slaan :@

Filmpje na 2 tellen afgezet, ik word er dus echt zo erg onpasselijk van :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192678874
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje agressief van mensen die kauwgom kauwen. Het allerliefste wil ik die kauwgom uit hun bek slaan :@

Filmpje na 2 tellen afgezet, ik word er dus echt zo erg onpasselijk van :r
Haha ja heb ik dus ook. Was wel benieuwd dus heb geprobeerd te luisteren zonder te kieken. Maar je hoorde het dus gewoon ook :(
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2020 @ 12:24:02 #46
368283 ato
pi_192682490
quote:
Op dat irritant kauwgom vretende na, vind ik het een prima interview.
Hij ziet er goed uit. Verder ben ik het mee eens hoor dat het een narcistisch mannetje is, waar Monique al te graag achter na loopt. Maar wie weet wordt hij wat rustiger in zijn leven.
Life can be a bitch, so like it..
pi_192696511
Denk het niet.
Want als hij weer gaat optreden wordt hij weer overspannen want dan heeft hij geen tijd voor “het gezin”.
Succes, geen tijd hebben, een partner die aan je kop zeurt, een kind die aandacht wil ondanks dat je moe bent. Die dingen nekten hem al meerdere keren.
Het gaat gewoon weer mis.
Tenzij Monique gewoon geld boven de liefde gaat stellen en hem gewoon zijn gang laat gaan.
  zondag 19 april 2020 @ 11:53:51 #48
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192697033
Een kind dat. @quirina

En een narcist is bijna niet te veranderen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_192711239
André Hazes vindt dat hij zich tijdens de tijdelijke breuk met Monique Westenberg lomp heeft gedragen, maar ontkent dat hij is vreemdgegaan met Bridget Maasland. Westenberg zou hem bij vreemdgaan bovendien nooit hebben teruggenomen, vertelt de zanger maandag bij de Radio 538-ochtendshow van Frank Dane.

"Als ik was vreemdgegaan, was ik er nooit meer ingekomen", aldus Hazes. "Natuurlijk heb ik er thuis wel van langs gekregen, want ik ben natuurlijk wel een botte lul geweest."

Sinds eind februari heeft Hazes weer een relatie met Westenberg, nadat hij sinds de relatiebreuk met de moeder van zijn kind drie maanden samen was met Maasland. De 26-jarige zanger vertelt de 45-jarige presentatrice sinds de breuk niet meer te hebben gesproken omdat het "na het besluit om te stoppen wel klaar was". Zondag liet Hazes weten dat zijn relatie met de 43-jarige Westenberg sinds hun reünie beter is dan voorheen.


'Zoon was erbij op toilet op Curaçao'
Hazes bezweert dat hij tijdens zijn vakantie Curaçao niet is vreemdgegaan met Westenberg, toen hij nog een relatie had met Maasland. De zanger geeft toe zich toen samen met Westenberg op een toilet te hebben bevonden, maar zijn zoon was daarbij volgens hem aanwezig. "Als ik zou vreemdgaan, zou ik dat toch niet doen op een toilet op Curaçao?" voegt Hazes hieraan toe. "Als iemand alles smerig vindt, dan ben ik het wel. En dan zou ik iets doen in 55 graden op een smerig toilet?"

Voor de persoon die video-opnames maakte van Hazes en Westenberg op het toilet, heeft de zanger geen goed woord over. De zanger noemt die persoon "een imbeciel".

'Dubbel gevoel bij broertje of zusje Dre junior'
Volgens Hazes zou een broertje of zusje voor zijn zoon welkom zijn en hebben hij en Westenberg het er ook over gehad. Omdat zijn vriendin niet via natuurlijke weg zwanger kan worden, heeft de zanger hierbij wel "een dubbel gevoel". Hazes noemt het traject voor een extra kind "een lange weg, vooral voor Monique natuurlijk".

https://www.nu.nl/achterk(...)-meer-ingekomen.html


We krijgen nu elke dag een interview met Hazes voor onze kiezen ;(
  † In Memoriam † maandag 20 april 2020 @ 17:55:59 #50
368283 ato
pi_192718599
Dit stuk begrijp ik niet

André Hazes vindt dat hij zich tijdens de tijdelijke breuk met Monique Westenberg lomp heeft gedragen, maar ontkent dat hij is vreemdgegaan met Bridget Maasland. Westenberg zou hem bij vreemdgaan bovendien nooit hebben teruggenomen, vertelt de zanger maandag bij de Radio 538-ochtendshow van Frank Dane.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')