Dat is er al. Ergens in een diepvries.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef herverwijderd het volgende:
Teal liefdesbaby nog altijd! Neuk er nog een Hazusje bij, kunnen zij en junior-junior later als duo optreden.
Ze klopt als een bus idd.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:30 schreef Noek het volgende:
Zelden gezien dat iemands huid zo past bij haar stem. Rachel klopt gewoon helemaal.
Wij, maar ook ons nageslacht (en misschien weer hun nageslacht) zullen tot de dood worden dood gegooid met de Hazes clanquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef herverwijderd het volgende:
Teal liefdesbaby nog altijd! Neuk er nog een Hazusje bij, kunnen zij en junior-junior later als duo optreden.
Verwijder de topics vast uit je MATquote:Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij, maar ook ons nageslacht (en misschien weer hun nageslacht) zullen tot de dood worden dood gegooid met de Hazes clan
Ik krijg er een beeld bij.quote:
Ik denk zomaar dat dit weleens een heel realistische beschrijving van de gang van zaken kon zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik krijg er een beeld bij.
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:
[..]
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
Een leuke eigentijdse twist op Disney:quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Monique heeft gewoon het syndroom dat wel meer vrouwen hebben: ze willen een man 'helpen', dat is hun zingeving.
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:
[..]
*laptop dicht.
Jezus, kan 1 van zijn moeders even vertellen dat het geen pan is met die kauwgom in z'n bakkes?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:37 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eter-moeten-nadenken
Ik word altijd een beetje agressief van mensen die kauwgom kauwen. Het allerliefste wil ik die kauwgom uit hun bek slaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jezus, kan 1 van zijn moeders even vertellen dat het geen pan is met die kauwgom in z'n bakkes?
Haha ja heb ik dus ook. Was wel benieuwd dus heb geprobeerd te luisteren zonder te kieken. Maar je hoorde het dus gewoon ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje agressief van mensen die kauwgom kauwen. Het allerliefste wil ik die kauwgom uit hun bek slaan
Filmpje na 2 tellen afgezet, ik word er dus echt zo erg onpasselijk van
Op dat irritant kauwgom vretende na, vind ik het een prima interview.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:37 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eter-moeten-nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |