Ik krijg er een beeld bij.quote:
Ik denk zomaar dat dit weleens een heel realistische beschrijving van de gang van zaken kon zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik krijg er een beeld bij.
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:
[..]
“Ja kijk pappa ja. Ja als pappa lief is mag hij woensdag lekker met je kleien. Ja pappa is niet zo lief op de foto he? Nee, pappa is met een andere mevrouw en die mevrouw is niet zo lief
Wat zeg je Dreetje? Heks? Ja dat is die mevrouw wel een beetje en nu doen we pappa lekker weg”
*laptop dicht.
Een leuke eigentijdse twist op Disney:quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Monique heeft gewoon het syndroom dat wel meer vrouwen hebben: ze willen een man 'helpen', dat is hun zingeving.
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef quirina het volgende:
[..]
*laptop dicht.
Jezus, kan 1 van zijn moeders even vertellen dat het geen pan is met die kauwgom in z'n bakkes?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:37 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eter-moeten-nadenken
Ik word altijd een beetje agressief van mensen die kauwgom kauwen. Het allerliefste wil ik die kauwgom uit hun bek slaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jezus, kan 1 van zijn moeders even vertellen dat het geen pan is met die kauwgom in z'n bakkes?
Haha ja heb ik dus ook. Was wel benieuwd dus heb geprobeerd te luisteren zonder te kieken. Maar je hoorde het dus gewoon ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje agressief van mensen die kauwgom kauwen. Het allerliefste wil ik die kauwgom uit hun bek slaan
Filmpje na 2 tellen afgezet, ik word er dus echt zo erg onpasselijk van
Op dat irritant kauwgom vretende na, vind ik het een prima interview.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:37 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eter-moeten-nadenken
Wat begrijp je niet?quote:Op maandag 20 april 2020 17:55 schreef ato het volgende:
Dit stuk begrijp ik niet
André Hazes vindt dat hij zich tijdens de tijdelijke breuk met Monique Westenberg lomp heeft gedragen, maar ontkent dat hij is vreemdgegaan met Bridget Maasland. Westenberg zou hem bij vreemdgaan bovendien nooit hebben teruggenomen, vertelt de zanger maandag bij de Radio 538-ochtendshow van Frank Dane.
Je bedoelt dat die "heftige zoen" geen vreemdgaan is? Of misschien dat zoenen volgens afspraak wel mocht ?quote:Op maandag 20 april 2020 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Het kan natuurlijk best dat hij niet is vreemdgegaan.
Bedoelt hij, dat hij niet is vreemd gegaan tijdens de affaire met Bridget?quote:Op maandag 20 april 2020 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Het kan natuurlijk best dat hij niet is vreemdgegaan.
Ohja, van dat slipje op dat feest. Vergeten.quote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die "heftige zoen" geen vreemdgaan is? Of misschien dat zoenen volgens afspraak wel mocht ?
behalve danquote:Op maandag 20 april 2020 22:29 schreef ato het volgende:
[..]
Bedoelt hij, dat hij niet is vreemd gegaan tijdens de affaire met Bridget?
Volgens mij bedoelt ie dat de relatie met Monique al over was toen hij iets met Bridget begon.quote:Op maandag 20 april 2020 22:29 schreef ato het volgende:
[..]
Bedoelt hij, dat hij niet is vreemd gegaan tijdens de affaire met Bridget?
Oh ok,quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dat de relatie met Monique al over was toen hij iets met Bridget begon.
Dat ene incident bij Patty daargelaten uiteraard
Zo las ik het ook. En ik vergat dus ook dat eerste incidentje met Bridget.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dat de relatie met Monique al over was toen hij iets met Bridget begon.
Dat ene incident bij Patty daargelaten uiteraard
Mo niet. Die laat hem elke dag strafwerk schrijven. "Ik zal nooit meer in de omaslip van een andere dame wroeten". En dat 200 keer. Daarna mag hij kleien met de kleine.quote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, van dat slipje op dat feest. Vergeten.![]()
Hij vast ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |